По секрету тебе скажу, что таксисты в принципе экономят бензин - они на нем не ездят!!!! Кроме того, как мне тут подсказали, даже в сильную жару заказы "с кондером" - большая редкость: людям достаточно приоткрытого окошка. Потому как перепад температур для тех же пассов - это удар по их здоровью...Maksym писал(а):Такси тоже не панацея - много машин или вовсе без кондея, или водители экономят бензин на их включении.
Трамвай в мире
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Последний раз редактировалось Системщик 29 сен 2014, 09:26, всего редактировалось 1 раз.
-
- Механик
- Сообщения: 214
- Зарегистрирован: 15 июн 2012, 17:01
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Незадовільний технічний стан трамваїв
СТАЛО ВІДОМО, ЩО ПРАЗЬКА ТРАНСПОТНА КОМПАНІЯ (”DOPRAVNI PODNIK HLAVNI HO ME STA PRAHY”) НАРАЗІ ПРОДАЄ 59 НИЗЬКОПІДЛОГОВИХ 5-СЕКЦІЙНИХ ТРАМВАЙНИХ ВАГОНІВ МОДЕЛІ ТРАМВАЙНИХ ВАГОНІВ МОДЕЛІ SKODA 14T 2006-2009 РОКІВ ВИПУСКУ. ПРИЧИНА ПРОДАЖУ - МАСОВЕ УТВОРЕННЯ ТРІЩИН В РАМІ ВІЗКІВ І РЕДУКТОРІ, ЯК НАСЛІДОК ВЕЛИКОЇ КІЛЬКОСТІ ПОВОРОТІВ ПРАЗЬКОЇ ТРАМВАЙНОЇ МЕРЕЖІ.
МІСТО КИЇВ МАЄ 2 ШВІДКІСНІ МАРШРУТИ (№3 ТА №4), ЯКІ МАЙЖЕ НЕ МАЮТЬ ПОВОРОТІВ.
ЗАЛУЧИВШИ ФАХІВЦІВ КИЇВСЬКОГО ЗАВОДУ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ, В ПРОЦЕСІ ПЕРЕВОДУ ВАГОНІВ З ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КОЛІЇ (1435 ММ) НА УКРАЇНСЬКУ (1520 ММ), МОЖНА БУЛО Б ДОДАТКОВО ВІДРЕМОНТУВАТИ, АБО ЗАМІНИТИ НЕСПРАВНІ РЕДУКТОРИ.
ЦЕ УНІКАЛЬНИЙ ШАНС ДЛЯ КИЄВА ЗАКУПИТИ ЗА ВИГІДНОЮ ЦІНОЮ СУЧАСНІ ЄВРОПЕЙСЬКІ НИЗЬКОПІДЛОГОВІ ВАГОНИ У КІЛЬКОСТІ ДОСТАТНІЙ ДЛЯ ЗАМІНИ 30-40-РІЧНИХ ВАГОНІВ TATRA T3, ЗАВОДСЬКИЙ СТРОК ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЯКИХ ВЖЕ ДАВНО МИНУВ.
- ПОСИЛАННЯ НА СТАТТЮ: HTTP://WWW.METRO.CZ/PRAHA-SE-ZBAVI-TRAM ... E-DEJE_ROW
- КОНТАКТИ ПРАЗЬКОЇ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ:
КОНТАКТИ ПРАЗЬКОЇ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ:
DOPRAVNI PODNIK HL. M. PRAHY, AKCIOVA SPOLE CNOST
SOKOLOVSKA 217/42
190 22 PRAHA 9
TEL.: 222 611 111
E-MAIL: DPP@DPP.CZ
ФОТОГРАФІЇ ВАГОНУ SKODA 14T ДОДАЮТЬСЯ.
Ваше звернення до комунальної бюджетної установи «Контактний центр м. Києва» зареєстроване за № Г-12197/1 від 26.09.2014 р. Стосовно закупівлі в Чехії 5-секційних трамвайних вагонів європейської колії, які виведені з експлуатації через масові тріщини в рамі візків і редукторах, та ремонту їх і переведення на нашу (широку) колію для заміни ними застарілих трамваїв Т-З на Троєщинській лінії швидкісного трамвая.
Інформуємо. Купувати транспортні засоби КП «Київпастранс» може лише за державні кошти. А державні кошти виділяються тільки на придбання нових транспортних засобів. Нині таких коштів держава не виділяє.
Крім того, транспортування тих вагонів і їх ремонт в Києві коштуватиме майже стільки ж, скільки й нові. Тому Ваша пропозиція не може бути реалізована.
З повагою,
Головний інженер Ю. Бомбандьоров
СТАЛО ВІДОМО, ЩО ПРАЗЬКА ТРАНСПОТНА КОМПАНІЯ (”DOPRAVNI PODNIK HLAVNI HO ME STA PRAHY”) НАРАЗІ ПРОДАЄ 59 НИЗЬКОПІДЛОГОВИХ 5-СЕКЦІЙНИХ ТРАМВАЙНИХ ВАГОНІВ МОДЕЛІ ТРАМВАЙНИХ ВАГОНІВ МОДЕЛІ SKODA 14T 2006-2009 РОКІВ ВИПУСКУ. ПРИЧИНА ПРОДАЖУ - МАСОВЕ УТВОРЕННЯ ТРІЩИН В РАМІ ВІЗКІВ І РЕДУКТОРІ, ЯК НАСЛІДОК ВЕЛИКОЇ КІЛЬКОСТІ ПОВОРОТІВ ПРАЗЬКОЇ ТРАМВАЙНОЇ МЕРЕЖІ.
МІСТО КИЇВ МАЄ 2 ШВІДКІСНІ МАРШРУТИ (№3 ТА №4), ЯКІ МАЙЖЕ НЕ МАЮТЬ ПОВОРОТІВ.
ЗАЛУЧИВШИ ФАХІВЦІВ КИЇВСЬКОГО ЗАВОДУ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ, В ПРОЦЕСІ ПЕРЕВОДУ ВАГОНІВ З ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КОЛІЇ (1435 ММ) НА УКРАЇНСЬКУ (1520 ММ), МОЖНА БУЛО Б ДОДАТКОВО ВІДРЕМОНТУВАТИ, АБО ЗАМІНИТИ НЕСПРАВНІ РЕДУКТОРИ.
ЦЕ УНІКАЛЬНИЙ ШАНС ДЛЯ КИЄВА ЗАКУПИТИ ЗА ВИГІДНОЮ ЦІНОЮ СУЧАСНІ ЄВРОПЕЙСЬКІ НИЗЬКОПІДЛОГОВІ ВАГОНИ У КІЛЬКОСТІ ДОСТАТНІЙ ДЛЯ ЗАМІНИ 30-40-РІЧНИХ ВАГОНІВ TATRA T3, ЗАВОДСЬКИЙ СТРОК ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЯКИХ ВЖЕ ДАВНО МИНУВ.
- ПОСИЛАННЯ НА СТАТТЮ: HTTP://WWW.METRO.CZ/PRAHA-SE-ZBAVI-TRAM ... E-DEJE_ROW
- КОНТАКТИ ПРАЗЬКОЇ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ:
КОНТАКТИ ПРАЗЬКОЇ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ:
DOPRAVNI PODNIK HL. M. PRAHY, AKCIOVA SPOLE CNOST
SOKOLOVSKA 217/42
190 22 PRAHA 9
TEL.: 222 611 111
E-MAIL: DPP@DPP.CZ
ФОТОГРАФІЇ ВАГОНУ SKODA 14T ДОДАЮТЬСЯ.
Ваше звернення до комунальної бюджетної установи «Контактний центр м. Києва» зареєстроване за № Г-12197/1 від 26.09.2014 р. Стосовно закупівлі в Чехії 5-секційних трамвайних вагонів європейської колії, які виведені з експлуатації через масові тріщини в рамі візків і редукторах, та ремонту їх і переведення на нашу (широку) колію для заміни ними застарілих трамваїв Т-З на Троєщинській лінії швидкісного трамвая.
Інформуємо. Купувати транспортні засоби КП «Київпастранс» може лише за державні кошти. А державні кошти виділяються тільки на придбання нових транспортних засобів. Нині таких коштів держава не виділяє.
Крім того, транспортування тих вагонів і їх ремонт в Києві коштуватиме майже стільки ж, скільки й нові. Тому Ваша пропозиція не може бути реалізована.
З повагою,
Головний інженер Ю. Бомбандьоров
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
Не знаю, упоминалось ли здесь, но в Риге появились (нетипичные для этого города) трамваи с пантографами. Шкодовские, НЯП.
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Да, на паре маршрутов. Там и КС под пантографы переиначили. Škoda 15T, если быть точным.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Менять всю КС проще, чем менять пантографы на штанги? Или пришли к выводу, что пантографы таки лучше настолько, что менять надо?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Может я немного непонятно выразился, но суть в том, что КС реконструировали под пантографы только на тех линиях, где ПС с пантографами и работает. На остальных линиях, где продолжают использоваться штанги, КС не трогали. Да и всю КС менять не надо, лишь некоторые узлы.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Интересен процесс перегонки (при надобности) таких вагонов из "пантографной" КС по "штанговой".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
Секунду, по ровно тем же участкам замечено курсирование как Татр со штангами, так и Шкод с пантографами. Думаю контактная сеть на таких участках (по определению) должна поддерживать оба типа трамваев, нет?
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
Движение обоих типов ПС замечено на углу Бастионного бульвара и ул. Кришьяна Валдемара. Куда центрее-то? Это периметр Старого города, а в сам Старый город, ЕМНИП, трамвайных путей нет вообще.DFAW писал(а):В центре это мало реальноXAN писал(а):Но в перспективе планируют поменять всю.
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam