блин извиняюсь.... уже в час ночи букву не разлечилДёдя писал(а):На сколько я понимаю ДС, Лукянивська, Сырець - это не СБЛ!!!!??? (СПЛ)недавно слышал на ДС "Поїзд прямує до станції Лукянівська"
Зонный график
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Последний раз редактировалось KKS 20 дек 2005, 14:30, всего редактировалось 1 раз.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
На СБЛ в будні у вечірній ПІК збільшується кількість поїздів
[ Оф. сайт КП КМ ]
[ Оф. сайт КП КМ ]
З 3 грудня 2007 року на Святошино-Броварській лінії у робочі дні з 18:30 до 20:00 з метою поліпшення умов перевезення пасажирів збільшується кількість поїздів:
- від станції „Дарниця” до станції „Лісова” — на 13 поїздів;
- від станції „Лісова” до станції „Академмістечко” — на 4 поїзди;
- від станції „Академмістечко” до станції „Лісова” — на 2 поїзди:
- від станції „Академмістечко” до станції „Дарниця” — на 2 поїзди.
Коментуючи це нововведення, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников заявив: „Ми розуміємо, що пасажиропотік у метрополітені буде постійно зростати. Якщо нещодавно метрополітен перевозив щодобово 1млн.700тис. пасажирів, то зараз — 2млн. 200тис. Ми передбачаємо, що подорожчання проїзду у наземному транспорті також спричинить збільшення пасажиропотоку у метро. Але, сподіваємося, не суттєво, оскільки наземний транспорт вже давно змінив свою стратегію, і нині своїм головним завданням вважає підвезення пасажирів до станцій метрополітену.
Останнім часом ми отримуємо багато скарг на те, що метро занадто переповнене і пасажири страждають від тисняви. Це дійсно так. Проте подібні явища обумовлені об’єктивними факторами, які насправді не залежать від нас. Втім, ці проблеми ми будемо вирішувати. Наразі у Київському метрополітені розробляється програма, згідно з якою поїзди будуть зупинятися не на всіх станціях. Це складна управлінська програма, але ми будемо її втілювати задля поліпшення культури перевезення пасажирів.”
- від станції „Дарниця” до станції „Лісова” — на 13 поїздів;
- від станції „Лісова” до станції „Академмістечко” — на 4 поїзди;
- від станції „Академмістечко” до станції „Лісова” — на 2 поїзди:
- від станції „Академмістечко” до станції „Дарниця” — на 2 поїзди.
Коментуючи це нововведення, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников заявив: „Ми розуміємо, що пасажиропотік у метрополітені буде постійно зростати. Якщо нещодавно метрополітен перевозив щодобово 1млн.700тис. пасажирів, то зараз — 2млн. 200тис. Ми передбачаємо, що подорожчання проїзду у наземному транспорті також спричинить збільшення пасажиропотоку у метро. Але, сподіваємося, не суттєво, оскільки наземний транспорт вже давно змінив свою стратегію, і нині своїм головним завданням вважає підвезення пасажирів до станцій метрополітену.
Останнім часом ми отримуємо багато скарг на те, що метро занадто переповнене і пасажири страждають від тисняви. Це дійсно так. Проте подібні явища обумовлені об’єктивними факторами, які насправді не залежать від нас. Втім, ці проблеми ми будемо вирішувати. Наразі у Київському метрополітені розробляється програма, згідно з якою поїзди будуть зупинятися не на всіх станціях. Це складна управлінська програма, але ми будемо її втілювати задля поліпшення культури перевезення пасажирів.”
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Обычный зонный график. В пределах зоны остановки на всех станциях.
Станція Дарниця. Поїзд далі не їде! Звільніть, будь-ласка, вагони.
Если Мирошников имеет в виду транзитный проезд, то это сенсация (не будет такого пока).
Станція Дарниця. Поїзд далі не їде! Звільніть, будь-ласка, вагони.
Если Мирошников имеет в виду транзитный проезд, то это сенсация (не будет такого пока).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Смысл вот в чем. По инициативе службы движения, в утренний пик в 8:10, 8:16, 8:22 и 8:28 с "Лесной" поезд отправляется без пассажиров до "Черниговской". Вернее СД предложила только два поезда, а руководство депо решило увеличить до четырех. По предварительным данным эксперимент понравился.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Ну тогда утром можно смело высылать пару поездов с Позняков в сторону центра, а то уже на Осокорках не все влазят, а про Выдубичи я вообще молчу.
Если не ошибаюсь в Питере существует (существовал???) зонный вагон.
Если не ошибаюсь в Питере существует (существовал???) зонный вагон.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Позволю себе предположить, что если эксперимент покажется успешным всем, то такое же запросто могут ввести на других линиях. Инициатива же исходила от службы "Д".Коржик писал(а):Ну тогда утром можно смело высылать пару поездов с Позняков в сторону центра, а то уже на Осокорках не все влазят, а про Выдубичи я вообще молчу.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik