Страница 317 из 338

Добавлено: 08 апр 2017, 18:10
Dimon
До кінця року планується повна відміна жетонів, їх замінять талонами із термопаперу, які видаватимуть автомати.
Это случайно не тот автомат, что стоял на скоростном трамвае на станции Семьи Сосниных?
Изображение

Добавлено: 09 апр 2017, 10:01
Klovsky
Стоимость установки автоматов явно требует проведения тендера. А в тендере может выиграть производитель других видов автоматов, поэтому ничего заранее загадывать с моделями оборудования нельзя.

Добавлено: 13 апр 2017, 15:01
Бодрый
Київ на межі транспортного колапсу: метро можуть закрити

Столичний метрополітен може пропрацювати ще місяць і закритися через нестачу фінансування.
Про це заявив начальник Департаменту транспортної інфраструктури мерії Сергій Майзель під час прес-конференції.

Він розповів, що на сьогоднішній день столична підземка функціонує тільки завдяки накопиченим заощадженням, яких вистачить максимум на місяць, оскільки вже 6 числа працівникам метрополітену потрібно виплачувати зарплату, інформує eizvestia.com/uk/news-ukr.

До того ж, жоден з потягів не почне робочий день, поки фахівці не проведуть повний огляд рухомого складу, а це, в свою чергу, теж вимагає чималих витрат.
http://eizvestia.com/uk/news_kiev-ukr/f ... ut-zakriti

Добавлено: 13 апр 2017, 16:08
TANK
а до этого ни зарплат, ни осмотров не было? ух ты, какая новость какой фантастический бред....

не, у допкина деньги просить веселее получалось, так что несите следующего майзля.

Добавлено: 13 апр 2017, 18:00
Sinoptik
Видимо речь идет об аресте счетов КМ 15 марта. Вылатили аванс и з/п, а потом деньги кончились.
Но про " фахівці не проведуть повний огляд рухомого складу" - это смешно.

Добавлено: 14 апр 2017, 09:53
TANK
ЕМНИП на налоги и зп арест не распространяется, но не уверен - сто лет назад с этим работал.

Добавлено: 15 апр 2017, 12:31
Sinoptik
Как сротрудник, скажу "неплохо бы". ©
;)

Добавлено: 04 май 2017, 21:57
Klovsky
Из подвала виднее: "Інтервал руху починає потроху збільшуватися між рухом вагонів" ))

Про це заявив голова постійної комісії Київради з питань бюджету, лідер фракції "Солідарність" Андрій Странніков.
Відео:
https://m.facebook.com/udarsolidarnist. ... 384893549/

_______________
Но, поскольку под землёй законы физики действуют по-другому, никто этого не заметил.

Добавлено: 04 май 2017, 22:40
Sinoptik
Блин, что это за тавтологическая рекурсия?!?
(видео не смотрел, сразу говорю, убила фраза-фитата)

Добавлено: 05 май 2017, 00:31
TANK
ну что не понятно - первый вагон поехал, а последний еще стоит. И чем дальше - тем дольше стоит))))))

вы точно сцепки на резинки не меняли?)))))

Добавлено: 05 май 2017, 18:25
Klovsky
Sinoptik писал(а):Блин, что это за тавтологическая рекурсия?!?
(видео не смотрел, сразу говорю, убила фраза-фитата)
Текстовый вариант.

Робота метро лишається під загрозою. Інтервал руху поїздів уже збільшився, – депутат

04.05.2017 09:38
https://kiev.pravda.com.ua/news/590acc6430ce8/

Робота метрополітену і досі лишається під загрозою зриву, оскільки Рада нацбезпеки та оборони досі не надала Київраді офіційної відповіді щодо дій ТОВ "Укррослізинг".

Про це заявив голова постійної комісії Київради з питань бюджету, лідер фракції "Солідарність" Андрій Странніков, повідомляє прес-служба фракції.

"Рахунки метрополітену на сьогодні заблоковані. Це вже позначилося на тому, що 26 вагонів не зможуть вийти на лінію, оскільки не може бути проведено відповідне технічне обстеження. А без цього не можна випускати дані вагони", - сказав Станніков.

За словами депутата, "інтервал між рухом поїздів метро вже починає потрошку збільшуватися".

"Ситуація сьогодні не проста. Касаційна інстанція підтвердила правомірність вимог фірми "Укррослізинг" про стягнення близько 2 мільярдів гривень з Київського метрополітену. Ми, як Київська міська рада, робимо все для того, щоб довести РНБО, що засновником і власником цієї фірми є компанія, яка може бути внесена до санкційного списку", - сказав Странніков.

Він наголосив, що це дозволить не платити кошти російській фірмі принаймні доти, доки не буде повернений Крим і поки не будуть виведені російські війська з Донбасу.

Однак досі жодної відповіді Київ не отримав.

У 2009 році Київрада уклала із ТОВ "Укррослізинг" договір на закупівлю 100 вагонів для київського метрополітену.

Згідно з цією домовленістю метрополітен отримав за період з 19 березня 2010 по 28 лютого 2013 100 вагонів, 25 одиниць виробництва КВБЗ, 33 одиниці "Вагонмаш" та 42 "Метровагонмаш".

Водночас сума лізингових платежів з 2009 по 2014 роки за вагони так і не була виплачена в повному обсязі.

Сума, необхідна для повного виконання умов договору, зросла до 463 мільйонів 378 тисяч 882,37 гривні.

Вона включала в себе предмет лізингу 353 мільйони 971 тисячу 543,05 гривні та відсотки по платежах – 109 мільйонів 407 тисяч 339,32 гривні.

Водночас з незрозумілих причин 15 жовтня 2009 року керівництво метро уклало додаткову угоду між КП "Київський метрополітен" та ТОВ "Укррослізинг" на фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену).

Цим документом змінили визначення лізингового платежу, зокрема, те, що в лізинговий платіж входили суми, скориговані на коефіцієнт коригування. Тому за кілька років борг виріс майже в тричі – на 1 мільярд 74 мільйони 456 тисяч 739,77 гривні.

Пізніше КП "Київський метрополітен" зверталось до Господарського суду Києва з позовом до ТОВ "Укррослізинг" про визнання недійсною додаткової угоди до договору на фінансові лізингові послуги.

У свою чергу правоохоронці порушили відповідні кримінальні провадження, у т.ч. щодо посадових осіб, які підписали цю додаткову угоду.

Проте рішенням Господарського суду Києва від 14 червня 2011 року та постановами Київського апеляційного господарського суду від 26 липня 2011 року, Вищого господарського суду України від 1 листопада 2011 року позовні вимоги, апеляційну та касаційну скарги КП "Київський метрополітен" та апеляційна і касаційна скаргу прокуратури Києва були залишені без задоволення.

А кримінальне провадження щодо посадових осіб КП "Київський метрополітен" закрили зв’язку з відсутністю складу злочину.

У грудні 2015 року Київрада взялася розслідувати законність укладення лізингового договору.

У березні 2016 року Київрада звернулась до прокуратури та правоохоронців з проханням розслідувати законність купівлі КП "Київський метрополітен" 100 вагонів метро у лізинг у ТОВ "Укррослізинг" у 2009 році.

26 квітня Вищий господарський суд зобов'язав Київський метрополітен сплатити 1 мільярд 924 мільйони гривень ТОВ "Укррослізинг" за поставлені у 2010-13 роках 100 вагонів метро.

Добавлено: 19 май 2017, 14:33
euhome
В Киевском метрополитене хотят установить видеонаблюдение в вагонах метро за 83 млн гривен

19 МАЯ 2017 10:21

Коммунальное предприятие "Киевский метрополитен" намерено оборудовать вагоны метро камерами видеонаблюдения за 83 млн гривен в 2017-2019 годах. Об этом говорится в программе технического развития КП на 2017 год, текстом которого располагают Українські Новини.

В частности, в 2017 году будет затрачено 13 млн гривен на установку 25 камер.

Всего планируется установить 160 единиц видеонаблюдения.

Также в планах предприятия планируется реконструкция разделительной подстанции РП-10 на территории электродепо "Дарница" за 16,24 млн гривен.

Добавлено: 21 май 2017, 12:41
Sinoptik
При этом, когда в прошлом году устанавливали видеонаблюдение на 54-м, что ли, сцепе, руководство метро пяткой себя в грудь стучало, что это НЕ за деньги метрополитена.

Добавлено: 22 май 2017, 06:09
AMY
160 камер -- это далеко не все вагоны. ну и цена -- поллимона за штуку -- шоце?

Добавлено: 22 май 2017, 20:16
sashman
Поднимите, кто-нибудь, тендер, пожалуйста, может там еще и инфраструктура заложена.