Укрзалізниця додає зупинок швидкісним поїздам
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/586973/
05.09.2022
Укрзалізниця додає зупинок поїздам Інтерсіті+ №745/746 Київ — Славське та №755/756 Київ — Луцьк.
Так, з 10 вересня поїзд №745/746 Київ — Славсько зупинятиметься також на станціях Святошин, Броди та Сколе. Зокрема, зупинка на станції Святошин на зворотному шляху дасть змогу киянам з правого берега опинятися в межах міста й добиратися додому трохи швидше — о 22:17.
Водночас рейс двоповерхового поїзда Skoda №755/756 Київ — Луцьк зможе підхопити пасажирів ще й у Фастові, Бердичеві, Полонному, Славуті та Здолбунові. Час прибуття на кінцеві станції при цьому майже не змінився.
Квитки вже в застосунку Укрзалізниці, у чат-боті, на сайті та в касах вокзалів.
Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Скоростное движение
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Скоростное движение
Французська залізниця SNCF та виробник Alstom представили TGV M – швидкісний поїзд майбутнього
https://mezha.media/2022/09/19/tgv-m-sh ... aybutnoho/
Катерина Войтович 19.09.2022 14:53
TGV M – високошвидкісний двоповерховий потяг наступного покоління з довшим і більш аеродинамічним носом, який представили французька залізнична компанія SNCF і виробник поїздів Alstom. Перший вже готовий потяг ідеально підходить для сільської місцевості Франції, повідомляє CNN.
Alstom назвав новий потяг «TGV майбутнього». TGV – Train à Grand Vitesse, що означає «високошвидкісний потяг». Його запуск відбудеться на паризькій залізничній мережі у 2024 році та по всій країні протягом наступних 10 років. TGV є одним з найвідоміших у світі брендів високошвидкісних поїздів і є основою європейських залізничних перевезень з початку 1980-х років.
У 2018 році державна французька залізнична компанія SNCF, яка контролює TGV, замовила 100 поїздів TGV M, також відомих як поїзди Avelia Horizon. Їхня загальна вартість становила 2,7 мільярда євро. У серпні 2022 року додатково замовили ще 15 поїздів. Більшість із них курсуватиме Францією, проте 15 виділять для міжнародних рейсів.
TGV M працюватиме з тією ж максимальною швидкістю, що й потяги TGV попереднього покоління — 350 кілометрів на годину.
«У 2022 році ми не хочемо рухатися швидше», — сказав представник Alstom Філіп Молітор, пояснивши, що натомість їх мета — високошвидкісні поїзди, які вміщують більше людей і споживають менше енергії.
Потяги TGV M не просто мають на 40,5 сантиметрів довші носи, ніж їхні попередники, вони більші з усіх боків. Просторіші салони вагонів можуть вмістити до 740 місць, порівняно з поточним максимумом у 634 місць.
TGV M також отримав те, що виробник Alstom називає «безпрецедентною модульністю» – внутрішню конфігурацію поїзда можна легко регулювати. Вагон можна переобладнати з другого класу в перший клас і назад або пристосувати для розміщення великогабаритного багажу чи велосипедів. На борту також будуть спеціальні зони для спілкування пасажирів, щоб запропонувати різноманітність і гнучкість під час тривалих подорожей.
За словами Alstom, конструкція покращує поточну енергоефективність та зменшує вуглецевий слід TGV, оскільки 97% компонентів поїзда тепер можуть бути перероблені. Він також може похвалитися доступністю завдяки підйомній платформі, яка дозволить користувачам інвалідних візків самостійно сідати в поїзд, а бортова звукова система допоможе мандрівникам з вадами зору. Більші вікна створять кращий вид, а освітлення TGV буде адаптуватися залежно від природного освітлення на вулиці.
Після презентації першого готового поїзда TGV M наступним кроком стане «тривалий період випробувань», перша фаза якого розпочнеться в Чехії наприкінці 2022 року.
https://mezha.media/2022/09/19/tgv-m-sh ... aybutnoho/
Катерина Войтович 19.09.2022 14:53
TGV M – високошвидкісний двоповерховий потяг наступного покоління з довшим і більш аеродинамічним носом, який представили французька залізнична компанія SNCF і виробник поїздів Alstom. Перший вже готовий потяг ідеально підходить для сільської місцевості Франції, повідомляє CNN.
Alstom назвав новий потяг «TGV майбутнього». TGV – Train à Grand Vitesse, що означає «високошвидкісний потяг». Його запуск відбудеться на паризькій залізничній мережі у 2024 році та по всій країні протягом наступних 10 років. TGV є одним з найвідоміших у світі брендів високошвидкісних поїздів і є основою європейських залізничних перевезень з початку 1980-х років.
У 2018 році державна французька залізнична компанія SNCF, яка контролює TGV, замовила 100 поїздів TGV M, також відомих як поїзди Avelia Horizon. Їхня загальна вартість становила 2,7 мільярда євро. У серпні 2022 року додатково замовили ще 15 поїздів. Більшість із них курсуватиме Францією, проте 15 виділять для міжнародних рейсів.
TGV M працюватиме з тією ж максимальною швидкістю, що й потяги TGV попереднього покоління — 350 кілометрів на годину.
«У 2022 році ми не хочемо рухатися швидше», — сказав представник Alstom Філіп Молітор, пояснивши, що натомість їх мета — високошвидкісні поїзди, які вміщують більше людей і споживають менше енергії.
Потяги TGV M не просто мають на 40,5 сантиметрів довші носи, ніж їхні попередники, вони більші з усіх боків. Просторіші салони вагонів можуть вмістити до 740 місць, порівняно з поточним максимумом у 634 місць.
TGV M також отримав те, що виробник Alstom називає «безпрецедентною модульністю» – внутрішню конфігурацію поїзда можна легко регулювати. Вагон можна переобладнати з другого класу в перший клас і назад або пристосувати для розміщення великогабаритного багажу чи велосипедів. На борту також будуть спеціальні зони для спілкування пасажирів, щоб запропонувати різноманітність і гнучкість під час тривалих подорожей.
За словами Alstom, конструкція покращує поточну енергоефективність та зменшує вуглецевий слід TGV, оскільки 97% компонентів поїзда тепер можуть бути перероблені. Він також може похвалитися доступністю завдяки підйомній платформі, яка дозволить користувачам інвалідних візків самостійно сідати в поїзд, а бортова звукова система допоможе мандрівникам з вадами зору. Більші вікна створять кращий вид, а освітлення TGV буде адаптуватися залежно від природного освітлення на вулиці.
Після презентації першого готового поїзда TGV M наступним кроком стане «тривалий період випробувань», перша фаза якого розпочнеться в Чехії наприкінці 2022 року.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Скоростное движение
Вперше "Укрзалізниця" сполучить Черкаси з Києвом швидкісним потягом
"Укрзалізниця" призначає "Інтерсіті+" №730/729 Київ-Черкаси.
"Укрзалізниця" вперше в історії незалежної України призначає швидкісне сполучення для Черкас зі столицею потягом "Інтерсіті+" №730/729 Київ-Черкаси.
Як повідомляє прес-служба перевізника, минулого року тут було завершено довгоочікуваний проект з електрифікації, який дозволяє пустити до черкащан комфортний та модерновий Hyundai Rotem.
З Києва поїзд відправлятиметься з 20 січня щоденно, крім вівторка, о 17:50, і прибуватиме до Черкас о 21:07. Зворотно, з Черкас, поїзд вирушатиме з 21 січня щоденно, крім середи, о 6:33 і прибуватиме до Києва о 9:39.
Квитки вже доступні для придбання в застосунку "Укрзалізниці", в чат-боті, на сайті та в касах вокзалів.
https://www.unian.ua/tourism/news/vpers ... y4zNi4wLjA.
==================
"Укрзалізниця" призначає додаткову зупинку швидкісному "Інтерсіті+" рейсу Київ – Черкаси
"Укрзалізниця" призначила перший швидкісний потяг до Черкас / фото УНІАН
"Укрзалізниця" призначила перший швидкісний потяг до Черкас / фото УНІАН
З 20 січня потяг цього рейсу зупинятиметься не тільки на станції ім. Тараса Шевченко, а й на зупиночному пункті "Центральна".
"Укрзалізниця" призначає додаткову зупинку в місті Сміла швидкісному "Інтерсіті+" №730/729 Київ – Черкаси.
Як повідомляє прес-служба перевізника, з 20 січня цей потяг зупинятиметься не тільки на станції ім. Тараса Шевченко, а й на зупиночному пункті "Центральна".
"На шляху з Києва поїзд буде зупинятись на "Центральній" о 20:35, а коли прямуватиме з Черкас до столиці — о 7:00", - йдеться в повідомленні.
https://www.unian.ua/economics/transpor ... i41OC4wLjA.
"Укрзалізниця" призначає "Інтерсіті+" №730/729 Київ-Черкаси.
"Укрзалізниця" вперше в історії незалежної України призначає швидкісне сполучення для Черкас зі столицею потягом "Інтерсіті+" №730/729 Київ-Черкаси.
Як повідомляє прес-служба перевізника, минулого року тут було завершено довгоочікуваний проект з електрифікації, який дозволяє пустити до черкащан комфортний та модерновий Hyundai Rotem.
З Києва поїзд відправлятиметься з 20 січня щоденно, крім вівторка, о 17:50, і прибуватиме до Черкас о 21:07. Зворотно, з Черкас, поїзд вирушатиме з 21 січня щоденно, крім середи, о 6:33 і прибуватиме до Києва о 9:39.
Квитки вже доступні для придбання в застосунку "Укрзалізниці", в чат-боті, на сайті та в касах вокзалів.
https://www.unian.ua/tourism/news/vpers ... y4zNi4wLjA.
==================
"Укрзалізниця" призначає додаткову зупинку швидкісному "Інтерсіті+" рейсу Київ – Черкаси
"Укрзалізниця" призначила перший швидкісний потяг до Черкас / фото УНІАН
"Укрзалізниця" призначила перший швидкісний потяг до Черкас / фото УНІАН
З 20 січня потяг цього рейсу зупинятиметься не тільки на станції ім. Тараса Шевченко, а й на зупиночному пункті "Центральна".
"Укрзалізниця" призначає додаткову зупинку в місті Сміла швидкісному "Інтерсіті+" №730/729 Київ – Черкаси.
Як повідомляє прес-служба перевізника, з 20 січня цей потяг зупинятиметься не тільки на станції ім. Тараса Шевченко, а й на зупиночному пункті "Центральна".
"На шляху з Києва поїзд буде зупинятись на "Центральній" о 20:35, а коли прямуватиме з Черкас до столиці — о 7:00", - йдеться в повідомленні.
https://www.unian.ua/economics/transpor ... i41OC4wLjA.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...