Новости

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Увы, в тех картинках, что я встречал, тема трамвайных линий вообще никак не раскрывается.
Впрочем, генплан в Днепре еще более условное понятие, чем в Киеве.
Здесь могла быть моя подпись...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Какие такие планы закрытого города Екатиринослава в открытом доступе, вы чего))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

const
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 728
Зарегистрирован: 13 ноя 2008, 13:52
Откуда: iev

Сообщение const »

А он разве до сих пор закрытый?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

вроде открыли, но теперь смысла планировать на уже освоенных территориях?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Dream_On
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2681
Зарегистрирован: 15 сен 2008, 19:10
Откуда: Kiev

Сообщение Dream_On »

Метро готує плацдарм

У Дніпропетровську планують отримати кредит на добудову підземки

Майже після 15-річної перерви торік відновилося будівництво другої дільниці першої черги Дніпропетровського метрополітену. Це три станції — «Музейна», «Центральна» та «Театральна», які ведуть від головного залізничного вокзалу до центральної частини міста. Торік на метробуді не лише відновили гірничопрохідницькі роботи, а й погасили всі борги перед підрядником, зокрема із заробітної плати. 2012 рік, за словами голови Дніпропетровської облдержадміністрації Олександра Вілкула, має стати поворотним у реалізації одного з найбільших інфраструктурних проектів Дніпропетровщини.
У держбюджеті закладені гарантії
Однак для прискорення будівництва підземки і розгортання тут повномасштабних робіт слід знайти великі фінансові ресурси та потужного підрядника. Це завдання місто сподівається розв’язати за допомогою залучення міжнародних кредитів і має у цьому підтримку Києва.
За словами О.Вілкула, питання відпрацьоване у центральних органах влади, продумані варіанти співпраці з найпривабливішими стратегічними партнерами — Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ).
За погодженою схемою співпраці, позичальником буде Україна, а одержувачем — комунальне підприємство «Дніпропетровський метрополітен» (торік метро передали з державної власності у комунальну). Для залучення кредитів окремим рядком у держбюджеті на 2012 рік закладено відповідні кошти.
Згідно з попереднім техніко-економічним обгрунтуванням, яке на замовлення ЄБРР виконали консалтингові компанії «Скотт Вілсон ЛТД» (Великобританія) та SGS Austria (Австрія), вартість проекту добудови до 2015 року трьох нових станцій метрополітену становить 368 млн євро (понад 4 млрд грн). Із них у вигляді кредитних коштів від ЄБРР та ЄІБ планують отримати 304 млн євро (по 152 млн євро від кожного банку) під надані урядом України державні гарантії.
— Маємо завершити перемовини із ЄБРР та ЄІБ, напрацювати всі необхідні документи, кредитну угоду, а потім на міжнародному тендері визначити великого підрядника, — розповів О. Вілкул і підкреслив: — Головним завданням цього року, яке стоїть перед усіма задіяними у проекті сторонами, є забезпечення плацдарму для розгортання робіт підрядником. Зокрема міська влада має вирішити всі земельні питання, перенесення інженерних комунікацій, забезпечення високих потужностей електропостачання будівельних майданчиків (має бути побудована нова підстанція в центрі міста) тощо.
Пасажиропотік збільшиться вдесятеро
Днями представники ЄБРР і ЄІБ у Дніпропетровську вивчали ситуацію щодо кредитування метрополітену, ознайомилися з його роботою. За словами банкіра ЄІБ Бориса Штайна фон Кмінскі, було багато питань, однак на всі отримано відповіді. Він стверджує, що досі банк ще не працював із великими інфраструктурними проектами в Україні.
— Проект будівництва трьох станцій метро в обласному центрі цікавий та важливий для нас. Це перший проект, з яким ми почали працювати у вашій країні. Ми позитивно оцінюємо його реалізацію. І ми вдячні Олександрові Вілкулу за те, що всі організаційні роботи (передусім надання потрібної інформації для складання звіту та прийняття рішення щодо кредитування) виконані на найвищому рівні та в найкоротший термін, — сказав Борис Штайн фон Кмінскі.
За його словами, проблемних питань з добудови метро не буде. Адже нині у світі існує багато підрядних організацій, які зможуть побудувати підземку в Дніпропетровську, обравши для цього найефективніший метод.
Рішення щодо надання кредиту можуть прийняти орієнтовно у квітні-травні, а кошти очікують у листопаді 2012 року. У разі позитивного рішення гроші нададуть не менш ніж на 20 років (термін ще уточнюється).
Якщо вдасться взяти кредит під 2,5 % річних (libor+1) на 25 років з відстрочкою виплати тіла кредиту на 6 років, проект має стати самоокупним уже після добудови трьох станцій підземки. Очікується, що пасажиропотік у метрополітені підвищиться майже в 10 разів. Якщо нині в Дніпропетровську з 500-мільйонного пасажиропотоку на рік на метро припадає лише 10 млн, то із подовженням гілки підземки у центр міста цей показник зросте до 106 млн і втричі збільшить рентабельність перевезень метрополітену.
У планах також добудова метрополітену до Південного вокзалу — а це ще одна станція і стикування підземки із залізничними коліями, що дасть змогу пустити рейковий автобус і створити 35 наземних станцій, з’єднавши швидкісним транспортом правобережжя і лівобережжя міста. Так пасажиропотік збільшиться ще вдвічі — до 205 млн пасажирів на рік.
Аванс отримано, зарплату підвищать
За словами голови облдержадміністрації, нині на будівництві метрополітену ситуація стабільна: заборгованості нема, робота триває. Держава надала аванс на суму 13,4 млн грн, що дасть змогу в першому кварталі 2012 року підтримувати в безпечному стані гірничі виробки і продовжити будівництво метро.
— Ми продовжуємо працювати з центральними органами влади над подальшим планом фінансування 2012 року, — повідомив О. Вілкул. — Слід також привести у відповідність проектно-кошторисну документацію. У рамках сприяння розвитку кластера будівництва на Дніпропетровщині та для перегляду кошторису проекту з добудови метрополітену Мінрегіонбуд підтримав нашу ініціативу щодо збільшення рівня заробітної плати, рекомендованої під час складання кошторисів на будівельні роботи, майже на 50%.
Мінрегіонбуд переглянуло у бік збільшення рівень зарплати будівельників по всій Україні — з 2300 до 3400 гривень. Як пояснив голова правління ПАТ «Дніпрометробуд» Валерій Каруца, відповідною постановою міністерства створено умови для підвищення зарплати на будівництві. Завдяки цьому буде легше розв’язувати кадрові питання й на «Дніпрометробуді». Він нагадав, що торік метробудівці пройшли 100 метрів тунелю від «Центральної» і розпочали створювати котлован для вестибюля станції. На 2012 рік заявлено обсяги фінансування 250 млн грн. Заплановано розгорнути роботи з 6 вибоїв двох стволів, освоїти виділені кошти й підготувати майданчики для розгортання будівництва після отримання кредитних коштів.

ДОВІДКА «УК»

Будівництво метрополітену в Дніпропетровську розпочалося після того, як 15 березня 1982 року Рада Міністрів СРСР включила його у титульний список найважливіших будівництв країни. Після розпаду Союзу роботи припинили і відновили у 1990-х за сприяння тодішнього очільника області Павла Лазаренка. 25 грудня 1995 року Дніпропетровський метрополітен ввели в експлуатацію. Однак розпочала роботу тільки перша дільниця першої черги підземки, а це 6 станцій однієї лінії завдовжки 7,8 км, час поїздки — 14 хвилин

Взято з: Урядовий Кур'єр

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3322
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

ЕБРР предоставит 152 млн. евро на строительство

Сообщение Rider »

Европейский банк реконструкции и развития подписал решение о предоставлении Украине кредита размером 152 млн евро на строительство метро в Днепропетровске, сообщил глава Днепропетровска Иван Куличенко.
По его словам, на заседании операционного комитета ЕБРР 9 марта приняли решение о выдаче кредита Украине в объеме 152 млн евро. На данный момент ведутся работы по согласованию всех процедур для подписания, сообщил Куличенко.
"Предложили подписание соглашения в Лондоне во время заседания совета директоров ЕБРР, предположительно в конце мая", - сообщил глава города.
Кроме того, чиновник отметил, что продолжается соответствующая работа по привлечению аналогичной суммы от Европейского инвестиционного банка.
"Что касается второй части кредита - мы завершили переговоры с ЕИБ. Они идут в фарватере ЕБРР, поэтому инициация на предоставление кредита сейчас оформляется, ее предоставит Министерство экономики и Министерство финансов в ближайшее время", - рассказал Куличенко.

http://korrespondent.net/business/econo ... 2-mln-evro

Аватара пользователя
Metroschemes
Путеец
Путеец
Сообщения: 160
Зарегистрирован: 18 ноя 2008, 13:32
Откуда: Питер, метро Парнас
Контактная информация:

Сообщение Metroschemes »

Хватит ли этих денег на строительство 3 станций?
Следующая станция... ЛЬВОВСКАЯ ПЛОЩАДЬ!!! Заходите на мой сайт www.metroschemes.narod.ru

Аватара пользователя
post-factum
Машинист
Машинист
Сообщения: 514
Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
Откуда: Česko
Контактная информация:

Сообщение post-factum »

Если провести аналогию по затратам с Киевом, то на две станции максимум. Хотя, возможно, такая аналогия и неуместна.
Dies iræ, dies illa, solvet sæclum in favilla.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5352
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Metroschemes писал(а):Хватит ли этих денег на строительство 3 станций?
Тем более вторая очередь включает в себя только 1 2 станции.
Последний раз редактировалось XAN 18 апр 2012, 23:43, всего редактировалось 1 раз.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Вторая очередь Второй пусковой участок по-прежнему включает в себя две станции. А там как повезет.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5352
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Ага, просто клавиши 1 и 2 расположены так близко :oops:
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Metroschemes
Путеец
Путеец
Сообщения: 160
Зарегистрирован: 18 ноя 2008, 13:32
Откуда: Питер, метро Парнас
Контактная информация:

Сообщение Metroschemes »

Второй пусковой участок - 2 станции, а вторая очередь - 3. :)
Следующая станция... ЛЬВОВСКАЯ ПЛОЩАДЬ!!! Заходите на мой сайт www.metroschemes.narod.ru

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Все, что до Музейной включительно - это первая очередь.
Здесь могла быть моя подпись...

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

просто клавиши 1 и 2 расположены так близко
Угу, навеяло
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4139
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Бессрочную забастовку объявили днепропетровские метростроевцы

КИЕВ. 16 июля. УНН. Бессрочную забастовку объявили днепропетровские метростроевцы, требуя выплаты долгов по зарплате, которые накопились за пять месяцев. Об этом сообщает "5 канал".

Во время забастовки работники метростроя планируют спускаться под землю, чтобы откачивать грунтовые воды. На объекте они будут находиться круглосуточно, пока не будут выполнены их требования.

Общая задолженность перед коллективом "Днепрометростроя", который насчитывает около двухсот сотрудников - почти три миллиона гривен. Руководство предприятия говорит, что они и сами в последний раз держали в руках деньги еще в январе, когда распределяли неосвоенные за 2011 год 5 миллионов гривен.

Областные чиновники попросили метростроевцев не прекращать работ. На камеру общаться с прессой они отказались, ссылаясь на то, что строительство подземки финансируется из государственного бюджета. А бастующим пообещали, что до конца июля им погасят задолженность, после того как предприятие получит от Мининфраструктуры 50 миллионов гривен.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Ответить