Реклама в метрополитене

то, что не вписалось в "кривые"

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить

Что сделать с рекламой в метро?

Опрос закончился Вс июн 25, 2006 15:50

Оставить везде где есть
6
15%
Убрать на станциях, оставить в поездах
8
20%
Убрать в поездах (кроме видеоинформаторов), оставить на станциях
9
22%
Убрать везде, чтоб не нервировало
18
44%
 
Всего голосов: 41

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 14350
Зарегистрирован: Ср фев 09, 2005 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:
Украина

Re: Реклама в метрополитене

Сообщение DFAW » Сб июл 21, 2018 07:42

А ещё скорее всего и огнеопасно.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Yaroslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 982
Зарегистрирован: Пн июн 01, 2009 17:39
Откуда: Київ

Re: Реклама в метрополитене

Сообщение Yaroslav » Пн авг 06, 2018 13:50

https://nachasi.com/2018/08/06/pomensha ... i-reklamy/
Влада Києва разом із власниками рекламних компаній розробила правила розміщення зовнішньої реклами в Києві. Тепер її кількість на вулицях столиці зменшиться. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко, інформує сайт КМДА. Для цього міста запровадить нову схему того, як будуть розміщуватися рекламні носії у мегаполісі.
Що зміниться відносно зовнішньої реклами

За словами Кличка загальна кількість рекламних носіїв та оголошень на вулицях має суттєво скоротитися, і це — принципова позиція міської влади. Аби реалізувати це починання, влада домовилася з ключовими учасниками рекламного ринку про скорочення кількості подібних носіїв: «Сьогодні, наприклад, ви не побачити в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють ухвалені правила. Це стосуватиметься і метрополітену». За словами очільника української столиці, надалі буде мінімізовано кількість тих розміщень, що закривають як вагони метрополітену, так і самі станції.

Серед нагальних питань — упорядкування рекламних розміщень на транспорті. Віталій Кличко заявив, що він дав відповідне доручення профільному заступнику Олексію Резнікову та Управлінню з питань реклами КМДА щодо розробки у стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті. Її, зокрема, не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій. Також реклама не повинна псувати вигляд станцій – пам’яток архітектури, зазначив мер столиці.

Ответить