Начальники Киевского метрополитена

то, что не вписалось в "кривые"

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

университет профсоюзов уже известен наш-мяшем, и тоже прокурор. Вторая вышка - там же. наводит на мысли..
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
AMY
Памятник
Сообщения: 14217
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Кличко представил коллективу метро нового директора

«Сегодня», 17-07-2014

По словам мэра, долги метрополитена на сегодняшний день огромны

Новым генеральным директором Киевского метрополитена стал Виктор Брагинский. Нового руководителя коллективу метрополитена представил мэр Киева Виталий Кличко.

«Без наполнения бюджета города мы не сможем решить никакие проблемы, в том числе и проблемы метрополитена. Поэтому в направлении борьбы с коррупцией я бы хотел опираться на людей и на профессиональный коллектив», — сказал Кличко.

По словам мэра, долги метрополитена на сегодняшний день огромны. В этом году метро было дотационным на 370 миллионов гривен, а в следующем году ожидаемый размер дотаций составит еще на 200 миллионов гривен больше. Поэтому основной задачей, которую поставил Кличко перед коллективом столичного метрополитена, стало повышение экономического КПД.

В свою очередь, новый глава метрополитена заявил, что его основная цель — это улучшать и развивать метро в столице. «Я имею опыт на руководящих должностях более 10 лет. Я уверен, что в стенах метрополитена сформировалась высокопрофессиональная команда, и мы вместе достигнем нашей цели», — сказал он.

httр://kiev.segodnya.ua/khot/metro/klichko-predstavil-kollektivu-metro-novogo-direktora-537524.html
:rtfm: :censored:
Аватара пользователя
Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2099
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков
Ukraine

Сообщение Юрик »

TANK писал(а):университет профсоюзов уже известен наш-мяшем, и тоже прокурор. Вторая вышка - там же. наводит на мысли..
...ага, плюс заявление о "более 10 лет на руководящих должностях".
И сколько ему тама годков говорили? Выводы похоже сами напрашиваются какой у них будет "КПД"
VOVA_H
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 876
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15
Ukraine

Сообщение VOVA_H »

Юрик писал(а): ...ага, плюс заявление о "более 10 лет на руководящих должностях".
И сколько ему тама годков говорили? Выводы похоже сами напрашиваются какой у них будет "КПД"
Багато що залежить від того хто буде "технічним директором" і від розподілу прав і обов'язків.
Але все одно невесело.
AMY
Памятник
Сообщения: 14217
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Київське метро очолив 31-річний кандидат наук

[ «Українська правда. Київ» | 17 липня 2014, 16:22 ]

Мер Києва, голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко призначив начальником комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктора Брагінського.

Про це сказано в розпорядженні №80 від 16 липня, повідомляють "Українські Новини".

Изображение

31-річний Брагінський одержав першу вищу освіту за фахом "Правознавство" в Академії праці й соціальних відносин Федерації профспілок України.

Також він одержав звання молодшого лейтенанта юстиції запасу першого розряду у Військовому інституті КНУ імені Тараса Шевченка.

Крім того, Брагінський закінчив Національний транспортний університет і одержав диплом за фахом "Економіка підприємництва", а цього року захистив дисертацію на одержання наукового ступеня кандидата наук з держуправління Національної академії держуправління при президенті.

З 2005 по 2010 рік Брагінський працював на різних керівних посадах у багатьох держкомпаніях, серед них: ДП "Бердянський морський торговельний порт", а також Київська обласна дирекція "Укрпошти".

Брагінський також був кандидатом у депутати Київради за 15-м округом.

Як відомо попередній начальник метрополітену Руслан Казюлькін написав заяву про звільнення після розмови з Віталієм Кличком.

Що правда 16 липня він передумав звільнятися і відкликав свою заяву.

Співрозмовники "Української правди" у столичному метрополітені називали Казюлькіна "смотрящим", поставленим на підприємство при режимі Януковича.

[hr]
Кличко призначив нового начальника метрополітену

[ «Українська правда. Київ» | 17 липня 2014, 18:23 ]

Мер Києва Віталій Кличко призначив начальником комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктора Брагінського.

Про це повідомляє сайт КМДА.

Мер підкреслив, що на сьогодні столичний метрополітен має величезні борги, тому основним завданням нового керівництва повинне бути підвищення ефективності роботи підприємства.

"Цього року метро було дотаційним на 370 мільйонів гривень, а наступного року очікуваний розмір дотацій становитиме на 200 мільйонів гривень більше. Тому наша основна задача – підвищити економічний КПД метрополітену", – сказав голова КМДА.

Він також наголосив на необхідності наповнення столичного бюджету, зокрема, для належного функціонування і розвитку метрополітену.

Новий гендиректор пообіцяв, що робитиме все, аби зробити столичний метрополітен сучасним і комфортним.

Як повідомляють "Українські Новини", 31-річний Брагінський одержав першу вищу освіту за фахом "Правознавство" в Академії праці й соціальних відносин Федерації профспілок України.

Також він одержав звання молодшого лейтенанта юстиції запасу першого розряду у Військовому інституті КНУ імені Тараса Шевченка.

Крім того, Брагінський закінчив Національний транспортний університет і одержав диплом за фахом "Економіка підприємництва", а цього року захистив дисертацію на одержання наукового ступеня кандидата наук з держуправління Національної академії держуправління при президенті.

З 2005 по 2010 рік Брагінський працював на різних керівних посадах у багатьох держкомпаніях, серед них: ДП "Бердянський морський торговельний порт", а також Київська обласна дирекція "Укрпошти".

Брагінський також був кандидатом у депутати Київради за 15-м округом.

Як відомо, попередній начальник метрополітену Руслан Казюлькін написав заяву про звільнення після розмови з Віталієм Кличком.

Що правда 16 липня він передумав звільнятися і відкликав свою заяву.

Співрозмовники "Української правди" у столичному метрополітені називали Казюлькіна "смотрящим", поставленим на підприємство при режимі Януковича.
:rtfm: :censored:
Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12101
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Ukraine

Сообщение Klovsky »

На шефе, наверно, будут представительские функции "свадебного генерала" и смотрящего за финансовыми потоками, а первый зам получит надзор за тех.частью и безопасностью. Что для Ф. даже лучше, чем копаться в финансах. Он ведь технарь.
Другое дело, что деньги ему дадут, сколько останется, а спросят по полной в любом случае.
*Под землёй законы физики действуют по-другому
VOVA_H
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 876
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15
Ukraine

Сообщение VOVA_H »

Klovsky писал(а):Что для Ф. даже лучше, чем копаться в финансах. Он ведь технарь.
Я так зрозумів Ф. ненайгірший технар?
Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12101
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Ukraine

Сообщение Klovsky »

Точно. Підтвердженням є щоденна робота метро при такому "фінансуванні" та боргах.
*Под землёй законы физики действуют по-другому
Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11120
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев
Ukraine

Сообщение Sinoptik »

Ф. дошел с самого низу до самого верха. Технически - ОЧЕНЬ грамотный. Обмануть практически невозможно.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik
Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11120
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев
Ukraine

Сообщение Sinoptik »

В газете "Вечерний Киев" статья, явно заказная, про нового начальника КМ. Называется
Криза метро та його кризовий менеджер



Уже місяць столичний метрополітен очолює новий керівник – Віктор Брагінський. Людина, призначення якої на цю посаду викликало багато запитань, передусім через те, що він не метрополітенівець, колійник з діда-прадіда, як чимало династій працівників метро, а юрист, економіст, кандидат наук з десятирічним стажем управління державними підприємствами і, врешті-решт, просто пасажир тієї самої підземки.

«Очолював збиткові підприємства»

Сам про себе Віктор Брагінський каже, що пройшов майже всі сфери Міністерства транспорту. – Свою діяльність я розпочав з компанії «Газ України» 2004 року, – розповідає він. – Це був досить нелегкий період: холодна зима дефіцит газу. Тоді ми взялися реанімувати ту галузь. Після цього був генеральним директором дочірньої компанії «Нафтогазобслуговування», працював у бізнесі, розробляв родовища граніту. Це непросте господарство, проте ми налагодили виробництво близько 2 млн. тонн щебеню на рік. Потім став гендиректором українського державного підприємства «Укрінтеравтосервіс», пройшов автомобільну галузь, був заступником начальника «Бердянського морського торговельного порту». Ця робота була також пов’язана із залізницею, перевалкою, транспортуванням, транзитом.

Остання посада – в.о. директора Київської обласної дирекції «Укрпошти», яка входить до системи Мінінфраструктури. – Усі підприємства, які я очолював, були збитковими, – не приховує Віктор Володимирович. – В «Укрінтеравтосервісі» (підприємстві, що обслуговує міжнародних автомобільних перевізників, усю придорожню інфраструктуру та термінали) люди працювали за 0,5 окладу, але й той виплачували із затримками, і це в Києві. Через рік, коли я йшов звідти, колектив одержував не лише 100% зарплати, а й премії, і досі їх отримує. У Бердянському порту перевалка була 1,8 млн тонн, ми ж наростили її до 2,5 млн тонн. Про свою нову роботу нинішній очільник метрополітену зазначає, що керівництво міста шукало передусім кризового менеджера, який зможе дійти суті проблем і запропонувати шляхи виходу з кризи. Адже прийти та збільшити тарифи – це найпростіший метод, що дасть змогу лише деякий час протриматися на плаву.

– Зараз же перед нами стоїть інше завдання – підготувати підприємство до підвищення тарифів, – каже начальник.

Жетони стануть історією

Одним з перших стратегічних напрямів подальшого розвитку метрополітену є запровадження єдиного електронного квитка та відмова від жетонів, аби раз і назавжди закрити тему махінацій з ними. – Сьогодні, пропрацювавши місяць і поглиблено вивчивши систему обігу жетонів, я впевнений, що зловживань немає, – зазначає Віктор Володимирович. – Можна теоретично припустити, що людина, котра виймає готівку та завантажує жетони, може вчиняти якісь махінації, але не уявляю, як це можна зробити. Інформація про кожен жетон, який потрапляє до автомата, одразу надходить до податкової інспекції, і ця система незалежна від наших систем. Але ми повинні відійти від того, щоб співробітники метрополітену мали справу з отриманням грошей за проїзд.

У Європі електронні квитки використовуються в усьому транспорті, у Грузії взагалі немає жетонів, лише електронний квиток. Людина приходить, купує картку, їздить скільки їй треба, потім здає її та повертає заставну суму. – Головне, що електронна картка дасть метрополітену можливість вести облік пасажирів, централізувати всі потоки. У місті ж фактично не ведеться статистика, хто скільки пасажирів перевіз. У зв’язку з розвитком транспортної мережі столиці, зокрема з планами щодо вдосконалення роботи наземного метро, нам необхідно запровадити електронний квиток, щоб він був єдиним для всіх видів транспорту. Нині ми розробляємо базові вимоги до цієї системи, після чого ознайомимо з ними потенційних інвесторів, і, гадаю, через рік-півтора можна буде його впровадити.

До кабінету приносять віники

Другий стратегічний напрям – це закупівлі. Історично склалося, що в будь-якій сфері прозорість закупівель викликає чимало запитань чи підозр. – Наше завдання – зробити так, щоб закупівлі були максимально прозорими, особливо ті, де суми становлять до 1 млн. грн. і які не потребують відкритих торгів. Ми зробимо ці торги відкритими: буде сайт, аби заздалегідь інформувати потенційних виробників або дилерів. Це не стосується обладнання, оскільки рейки та запчастини виробляють один-два заводи. Проте метрополітен як суб’єкт господарювання купує також мийні засоби, спецодяг, віники, канцелярію. Наведу приклад. Принесли мені договір на закупівлю віників. Ціна – 14,40 грн. за штуку. Але в умовах дефіциту коштів на зарплату віники можуть зачекати, і я цей документ не підписав. А через тиждень прочитав в Інтернеті, що метрополітен закупив надто дорогі віники. Дав доручення розібратися, а також знайти всі компанії, які виробляють цю продукцію, та порівняти ціни. У результаті до мого кабінету принесли оберемки різних віників вартістю від 6 до 30 грн. Тільки найдешевші, за 6 грн, розпадаються в руках, а за 15 грн – справді якісні. Та це ліричний відступ, насправді ж під час закупівель витратних матеріалів витрачаються значні кошти, частина з яких переплачується. Щоб місто пішло нам назустріч і зрозуміло, що ми не просто освоюємо гроші, треба механізм закупівель зробити прозорим, аби ні в керівництва столиці, ні в пасажирів не виникало запитань щодо нецільового використання коштів. Адже поширена практика, коли в таких торгах беруть участь кілька компаній, обраних з-поміж «своїх» та за певну винагороду. – Описана вами практика вже була випробувана на тих підприємствах, що ви очолювали? Які результати? – Так. І вона справді дає вагому економію – 10-15 відсотків.

Заробляти не менше, ніж аеропорти

Третій напрям – збільшення прибутків від непрофільної діяльності (реклами та оренди), що також викликало багато претензій. До реклами підземка зараз не має стосунку, оскільки ці функції Київрада передала КП «Київреклама», а метрополітен лише надає площі й отримує за це 12,5%. – Тариф на сьогодні становить від 75 до 150 грн за кв.м на місяць, – розповідає Віктор Брагінський.

– Можливості вплинути на тарифи ми не маємо. Але пропонуємо зробити єдину базу для комерційної реклами та схему її розміщення, бо нині пріоритет віддано рекламі й у вагоні знайти інформацію щодо правил безпеки, навігації тощо дуже складно. Таким чином ми зможемо збільшити дохід. Що ж до оренди, то наразі чинні близько 350 договорів, з них майже 120 торговельних точок працюють з порушенням норм пожежної безпеки, тому ми будемо змушені розірвати з ними договори. Робитимемо єдину базу торговельних площ і проводитимемо аукціон. Нам цікаво створити привабливий інвестиційний клімат, і тоді ми зможемо вийти на ринкову вартість. Приміром, доходи від непрофільної діяльності міжнародних аеропортів сягають приблизно 35%, у нас – 2%. Так, у них є магазини, кафе, а в нас за день – близько 1,4 млн пасажирів, це великий потік, і розвивати непрофільну діяльність необхідно.

Не заощаджують хіба що на безпеці

Через місяць після призначення на посаду Віктор Брагінський на наше прохання оцінити стан метрополітену та різницю між тим, що очікував і що побачив насправді, відповідає так. – Навіть не можу сказати, з якою службою почав ознайомлюватись у першу чергу. Зробив усе одночасно. Часто їжджу в метро, і це дає змогу поспілкуватися з машиністами та пасажирами. Підприємство перебуває в украй скрутному фінансовому становищі. Вичерпані всі можливості овердрафта, кредиту. Ми не розвиваємося, а виживаємо. Наразі наш дохід – 62 млн грн з урахуванням дотацій, а на зарплату маємо заробляти 72 млн грн. Уже є дефіцит у сумі 10 млн грн. На закупівлі заплановано витратити 3 млн грн, але, чи зможемо їх здійснити, не відомо. Питання про будівництво нових станцій навіть не порушується, адже коштів у бюджеті на його фінансування немає. Урізаємо всі закупівлі. Докотилися до того, що всі питання поділяються на критичні та надкритичні. На надкритичні ми намагаємося викроїти 1-2 тис. грн., домовляємося про постачання в борг. Критичні «тягнемо». Але слід сказати головне: незважаючи на всі труднощі, межу безпеки підприємство не перейшло. Здійснюється обстеження колій, тунелів, стрілочних переводів, виконується ремонт ескалаторів, хоча часто доводиться переносити обладнання з незадіяних ділянок. Метро працює, і насамперед завдяки колективу, професіоналізму співробітників. Тут сформувався своєрідний кістяк патріотів, професіоналів, які зацікавлені в безперебійній і надійній роботі підземки.

Олена Маковець info@eveningkiev.com
Так вот, не знаю, как он, как антикризисный менеджер в действии, но рассказывали машинисты на линейном, что, когда Брагинского его заместитель возил в кабине в качестве экскурсии, то после нескольких перегонов, с объяснениями и тыканьем пальцами во всё возможное, Виктор Владимирович в конце концов спросил: "А почему светофор не зеленый, а синий?".
ИзображениеС уважением,
Sinoptik
Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12101
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Ukraine

Сообщение Klovsky »

Надеюсь, зам не подколол его словами "Что, дальтоник?"

Радует, что начальник живо всем интересуется и не боится спуститься до уровня веников с детскими вопросами про цвет светофора.

Но непосредственным подчинённым не завидую. Почемучка достанет их по полной программе.
*Под землёй законы физики действуют по-другому
Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11120
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев
Ukraine

Сообщение Sinoptik »

Klovsky писал(а):Надеюсь, зам не подколол его словами "Что, дальтоник?"
Радует, что начальник живо всем интересуется и не боится спуститься до уровня веников с детскими вопросами про цвет светофора.
Но непосредственным подчинённым не завидую. Почемучка достанет их по полной программе.
Не. Тот зам та-а-акой суръезный. Подколок не принимает.
А насчет твоей "радости", так мне кааатся, что умиляться рановато. Это не "небоязнь" спуска до детских вопросов, а полное невладение ситуацией, по-моему. Все-все показали, в памяти ничего не отложилось, а сказать что-то нужно. О! А почему у вас светофоры синие?
Хорошо бы, если б я ошибался.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik
Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5277
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген
Ukraine

Сообщение XAN »

А рассказ включал себя объяснение, почему светофоры синие? Или только констатацию факта, что по синему можно ехать (по сигналам АЛС-АРС)?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12101
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Ukraine

Сообщение Klovsky »

Моя логика отказывается понимать, зачем начальнику метрополитена, исходя из его ежедневных фактических обязанностей, знать цвет светофоров.
Разве, что он хочет спуститься с поста начальника на должность машиниста.
Как говорил Шерлок Холмс, "Земля вращается вокруг Солнца. Но мне в моём деле это не пригодится!"

По поводу полного невладения ситуацией, важно не то, где он находится, а куда стремится и движется (надеюсь, что не в ТЧМы).
*Под землёй законы физики действуют по-другому
VOVA_H
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 876
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15
Ukraine

Сообщение VOVA_H »

Klovsky писал(а): Радует, что начальник живо всем интересуется и не боится спуститься до уровня веников с детскими вопросами про цвет светофора.
Но непосредственным подчинённым не завидую. Почемучка достанет их по полной программе.
Радує те, що начальник не боїться задати елементарне питання, яке може виставити його як некомпетентного. Дурень та самодур ніколи так не зробить, тому що він всередині таки відчуває себе тупим і ніколи свідомо не зробить дій, які показали б його тупість. Такі питання задають люди, які такими комплексами не страждають, які є компетентними, (і це знають, як і знають що інші це знають) але в інших областях і тому некомпетентності в одній області не соромляться.
Не знаю як кому, але мені така "чомучка" більше подобається, ніж "люминь, я сказав".
P.S.Між іншим, чому на станціях сині світлофори, мене програміст колись питав.
Ответить