Метрофантазии (метрополлюции имени белорусских фломастеров)

то, что не вписалось в "кривые"

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Yaroslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1006
Зарегистрирован: Пн июн 01, 2009 17:39
Откуда: Київ

Сообщение Yaroslav » Пт дек 15, 2017 19:27

TANK писал(а):это вопрос не ко мне, это к ЛиС, он скажет точно.

НЯП не менее 15 минут. Это не метро, там быстрая смена головы не предусмотрена конструктивно.
Ну так чудово, навіть 20 хв - це дуже швидко.
До того ж - можна ганяти, скажімо, 3 вагони, закупити для цього відповідний рухомий склад.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: Чт июл 20, 2006 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK » Пт дек 15, 2017 22:38

20 минут закрыть магистральные пути - нормально? ты серьезно?
и 3 вагона не бывает.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Yaroslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1006
Зарегистрирован: Пн июн 01, 2009 17:39
Откуда: Київ

Сообщение Yaroslav » Пт дек 15, 2017 23:11

TANK писал(а):20 минут закрыть магистральные пути - нормально? ты серьезно?
и 3 вагона не бывает.
Навіщо закривати ?
На малюнку відгалудження є для обороту

Аватара пользователя
Jyraff
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 362
Зарегистрирован: Пт окт 16, 2009 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv
Украина

Сообщение Jyraff » Сб дек 16, 2017 00:38

Yaroslav, а на Дарницю і далі електрички пускати не треба? Жителі Борисполя й околиць дуже зрадіють перспективі висадки у полі лісі, з кінцевою станцією метро, яке ще немалим крюком йде в центр. Лісництво, як проміжна зупинка з підведеним метро, буде актуальною для жителів районів навколо проспекту Бажана, переводити на неї всіх пасажирів не виглядає привабливою ідеєю.

Yaroslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1006
Зарегистрирован: Пн июн 01, 2009 17:39
Откуда: Київ

Сообщение Yaroslav » Сб дек 16, 2017 18:41

Jyraff писал(а):Yaroslav, а на Дарницю і далі електрички пускати не треба? Жителі Борисполя й околиць дуже зрадіють перспективі висадки у полі лісі, з кінцевою станцією метро, яке ще немалим крюком йде в центр. Лісництво, як проміжна зупинка з підведеним метро, буде актуальною для жителів районів навколо проспекту Бажана, переводити на неї всіх пасажирів не виглядає привабливою ідеєю.
тут мова йшла про експрес до аеропорту

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: Чт июл 20, 2006 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK » Сб дек 16, 2017 21:09

Yaroslav, да бог с ним с аэропортом, куда оно будет ехать и где оборачиваться?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Yaroslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1006
Зарегистрирован: Пн июн 01, 2009 17:39
Откуда: Київ

Сообщение Yaroslav » Сб дек 16, 2017 21:43

TANK писал(а):Yaroslav, да бог с ним с аэропортом, куда оно будет ехать и где оборачиваться?
в аеропорту звісно ж, коли до нього дотягнуть колію

Аватара пользователя
Jyraff
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 362
Зарегистрирован: Пт окт 16, 2009 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv
Украина

Сообщение Jyraff » Вс дек 17, 2017 00:09

Експрес в аеропорт не дотягнути до Київ-Пас. ще більш не гарно. Ну хто з транзитних пасажирів буде з сумками їхати експресом, потім на метро з пересадкою, щоб добратись до вокзалу? Усі підуть на легальний чи не зовсім автотранспорт. Та й втрачається вся вигода експресу над маршрутками - затори то в Києві, а не на трасі.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11773
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Сообщение Klovsky » Вс дек 17, 2017 09:59

Ну хто піде із Київ-Пасу на автотранспорт, щоб потім в заторі запізнитися в аеропорт? Якщо не більше 4...5 годин до літака, то підуть на надійне метро. Бо у місті можна і 2 години стояти, особливо в зимову негоду.

Інша справа, що після реалізації проекту покращення приміського залізничного сполучення "Святошин" - "Ірпінь" (і далі) я більш впевнений в можливості організації аероекспресу саме з Київ-Пасу до UKBB (аеропорту, тобто).
Проблема може бути лише в грошах та інтервалі руху, бо ганяти порожні вагони часто ніхто не буде, а більший інтервал буде незручним вже для подорожніх.

В принципі, все це на форумі в тій чи іншій формі вже обговорювали, вже ж стільки років проекту.

Yaroslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1006
Зарегистрирован: Пн июн 01, 2009 17:39
Откуда: Київ

Сообщение Yaroslav » Вс дек 17, 2017 12:03

Ну тоді напевно платформи "Лісництва" краще суміщувати паралельно існуючим коліям, або навіть зробити паралельне відгалудження залізничних колій, щоб зробити можливість зупинки на 7-10 хвилин.
Изображение
Последний раз редактировалось Yaroslav Вс дек 17, 2017 22:14, всего редактировалось 1 раз.

IlyaPorublyov
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 36
Зарегистрирован: Сб окт 22, 2011 10:54
Украина

Сообщение IlyaPorublyov » Вс дек 17, 2017 19:49

Залізничні колії там істотно не паралельні між собою. Так що добиватися кросплатформенної пересадки -- ніби й хотілося б, раз уже поки що є місце її втулити. Але істотно ускладнює конфігурацію (геометричне розміщення) колій.

Все це треба вирішувати якось дуже вже комплексно. Аж до того, що поки що не очевидно, чи в аеропорт Бориспіль повинен ходити залізничний рухомий склад, чи якийсь інший.

Можливо, глобально правильним (на віки, а не на прямо зараз) взагалі є щось у стилі "зробити колії від ст. Лісництво до аеропорту такими, щоб по ним могли ходити і вагони метро, і спеціалізовані вагони, які вміють ходити і по тій лінії, і по залізниці; пускати раз на годину рухомий склад, який далі їде по зеленій гілці метро, і раз на годину рухомий склад, який далі їде по залізниці" (сумарний інтервал раз на 30 хвилин). В такому разі потреба у зручній пересадці дуже істотно зменшується.

Аватара пользователя
Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2036
Зарегистрирован: Вт дек 29, 2009 10:58
Откуда: Харьков
Украина

Сообщение Юрик » Пн дек 18, 2017 09:03

Там однопутка :smoke:

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: Чт июл 20, 2006 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK » Пн дек 18, 2017 10:27

Klovsky писал(а):Ну хто піде із Київ-Пасу на автотранспорт, щоб потім в заторі запізнитися в аеропорт?
толпы пассажиров 322 маршрутки смеются хором, особенно не-киевляне, приехавшие на паровозе и улетающие из Борисполя и наоборот.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 8396
Зарегистрирован: Пн дек 26, 2005 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:
Украина

Сообщение dimentiy » Пн дек 18, 2017 14:06

Там однопутка
Нет, там есть и двухпутка (в сторону парка прибытия Дарницы/ДВРЗ), и однопутка сразу к платформам Дарницы (через Фармацевтическую). О.п. Лесничество находится прямо на посту.

А вообще, попытки оправдать строительство станции метро в глухом лесу (это даже не бубль гум Красный хутор, там даже мобильный на поверхности не ловит) лишь пересадкой на гипотетические (пригородные, которые сходят на нет) и фантастические (аэроэкпресс в Борисполь) электрички, выглядят чушью.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: Чт июл 20, 2006 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK » Пн дек 18, 2017 16:22

dimentiy, ну ведь в этой можно?)) фломастеры все-таки)

Хотя мы давным-давно определились, что первая станция, которая будет построена в лесу, должна называться Плюты и станет хабом для всех маршруток из Украинки-Ржищева-Канева и т.д.))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить