У країні з відсутньою культурою довгострокових інвестицій - не підвищиться якість і це при 100% перспективі підвищення ціни. Їз КМ будуть вичавлювати увесь сік, не вкладаючи ні копійки та не завдаючи собі клопоту проводити огляд та ремонт інфраструктуриDimon писал(а):В принципе, от приватизации КМ возрастет цена/качество проезда.
Наслідок - метро стане просто небезпечним
Не логічно й не вигідно для "інвестора"Dimon писал(а): Возможно уберут льготников, оставя пенсионеров.
Ринкові механізми не вступлять в дію, оскільки ринку нема. Є монополія. Альтернатива метро існує але такі шляхи не можуть собі дозволити люди, які поспішають на роботу чи навчанняDimon писал(а): К тому же проезд в метро не будет слишком дорогой - вступят в силу рыночные механизмы - спрос/предложение/цена: владельцу не выгодно ломить астрономическую сумму за проезд, так как многие, из-за дороговизны будут ездить на альтернативном транспорте, а владелец лишится прибыли.
Не зникне, оскільки реклама=баблоDimon писал(а): Возможно с приватизацией КМ исчернет эта осточеревшая реклама...