А на Вокзальной в лучшем случае, сумки возвращают на тележки во время спуска на эскалаторе, а то и сразу после прохода КП.Так что не думаю что на Вокзальной по другому.
Провоз велосипеда в метро
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Заставляют так делать только в случае !внезапной! проверки, о которой, обычно, предупреждается дня за три. Потому что никто из начальства не хочет получать за своих подчиненных. А заставить их поступать как положено, не в силах.DFAW писал(а):Но в целом по метрополитену - заставляют снимать и кравчучку нести отдельно, а багаж отдельно.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
то досить косити під дурачка.vadik писал(а):Косимо під дурачка І.incognito писал(а):...для этого надо ездить на велосипеде, а не в метро с велосипедом.
поясніть мені - навіщо лізти в метро з лісапетом? і чому не з мопедом, який іноді навіть меньший за габаритами?
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
Докладываю: велосипед перевезен успешно, хотя были нюансы. На Академгородке подошел к девушке-дежурному на турникетах, которая мне сообщила что с велосипедами нельзя, но в качестве багажа можно - в чехле, сняв переднее колесо, и вкинув дополнительный жетон. Все как по инструкции. Я все указания выполнил, кроме упаковки, без которой разрешили обойтись ввиду чистого велосипеда. Несмотря на то что велосипед я выбрал полноразмерный и монолитный, замеров не производили, хотя по сумме измерений он наверняка оказался бы больше нормы. Правда через турникеты пронести не удалось т к ни один из них не складывался, так что пришлось просто переставить вел через ограду. В вагоне тоже расположился совершенно свободно, т к народа было немного. Пока ехал, пару человек даже интересовались каким образом удалось его пронести. В общем сервисом доволен, всегда бы так ездить.
Це розширить сферу застосування велосипеда у міському житті, наприклад, доїхав з дому до метро, проїхався кілька станцій, і доїхав ще пару кілометрів до роботи і назад. Результат, здоровіша людина і менше автівок на дорозі.incognito писал(а):поясніть мені - навіщо лізти в метро з лісапетом?
Наша мета, здоров’я людей. Тобто щоб ніжками і без відгазів.incognito писал(а):поясніть мені - чому не з мопедом, який іноді навіть меньший за габаритами?
----------------------------------
Невже це не очевидні речі??
ДЕ??? Вийшов з дому, проїхав 300 м, спустився у метро, проїхав кілька станцій (кілометрів з 5), вийшов, проїхав 100 м до офісу - вже на роботі. Додому в звороньому напрямаку. Увага, питання: звідки візьметься здоровіша людина, якщо вона проїздитиме в день 800 метрів на велі? Ось якби ще додалося ті 5 км які проїхали на метро то вийшло б вже 10,8 км що вже трохи ближче до здорової людини. А взагалі перші 20 км то лише розминка і менше взагалі немає ніякого сенсу їздити, для здоров’я. Здорова людина може в день без проблем проїхати 40 км (це найгірший випадок по Києву з одного кінця в інший, реально ж так мало хто їздить, як правило дистанція буде значно меншою - наприклад мені на роботу й назад виходить 15 км лише). Для інвалідів можна замовити спеціальний транспорт і велик там зовсім не потрібен, так само як і велосипед в метро.vadik писал(а):Результат, здоровіша людина і менше автівок на дорозі.
Ввечері побігати з пару тижнів і біологія дозволить проїздити більше 5 км за день. Прямо інваліди всі такі що розвалюються на ходу. Ще дуже корисно не користуватися ліфтом а ходити по сходах пішки. А то дожилися що звичайному офісному планктону навіть до парковки 10 хв пройти то вже непомірне навантаження на трудовий мозоль і серцево-судинну систему. Рух то життя . Треба більше рухатись (використовуючи м’язові зусилля а не рейковий та інші види самохідного транспорту).
До того ж як запхатися в потяг метро в ранішні і вечірні години-пік я не уявляю (точніше уявляю, вели розміщуються над головами пасажирів між поручнями) - ми ж про проїзд на роботу й назад? Цікаво на скільки вистачить терпіння пасажирів коли в них над головою бовтатиметься вел.
До того ж як запхатися в потяг метро в ранішні і вечірні години-пік я не уявляю (точніше уявляю, вели розміщуються над головами пасажирів між поручнями) - ми ж про проїзд на роботу й назад? Цікаво на скільки вистачить терпіння пасажирів коли в них над головою бовтатиметься вел.
Последний раз редактировалось Maksym 12 май 2012, 21:43, всего редактировалось 1 раз.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Откуда взялось 800 м?
Говорили про "пару кілометрів" туда и назад.
А для здоровья (физического и психического), его закалки, надо не на велосипеде ездить, а в метро.
Вверх/вниз на "Арсенальной" по эскалатору (пусть и движущемуся, но пешком), штурм поезда в час пик, уклонение от атакующих кравчучек, балансирование на одном мизинце в кривых, подтягивание на поручнях (пропуская пассажиров или торговцев), гонки к эскалатору (с вхождением в первый поворот как на "Формуле-1" после старта) - всё это сделает вас здоровее. Пусть не сразу, но со временем.
Ко второму месяцу подобных тренировок уже можно брать с собой в поездки в метро велосипед. Не как средство передвижения, а багаж.
А на велосипеде сидя ехать - это слишком легко для того, чтобы создать здоровую нагрузку на организм.
Говорили про "пару кілометрів" туда и назад.
А для здоровья (физического и психического), его закалки, надо не на велосипеде ездить, а в метро.
Вверх/вниз на "Арсенальной" по эскалатору (пусть и движущемуся, но пешком), штурм поезда в час пик, уклонение от атакующих кравчучек, балансирование на одном мизинце в кривых, подтягивание на поручнях (пропуская пассажиров или торговцев), гонки к эскалатору (с вхождением в первый поворот как на "Формуле-1" после старта) - всё это сделает вас здоровее. Пусть не сразу, но со временем.
Ко второму месяцу подобных тренировок уже можно брать с собой в поездки в метро велосипед. Не как средство передвижения, а багаж.
А на велосипеде сидя ехать - это слишком легко для того, чтобы создать здоровую нагрузку на организм.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
А тачки тут до чого? Невже ви думаєте що ті чий маршрут виглядаеє як "Дім - ліфт - авто під домом - на авто на роботу - авто на стоянці під роботою - ліфт - офіс...........................ліфт - авто на стоянці під роботою - авто додому - авто під домом - ліфт - вдома" пересядуть на вели??? Чи, принаймні, на метро пішки??? В них же крепатура буде така що вони навіть якщо на 1 день і спробують то на наступний знову поїдуть на авто і якраз їх кількість не зменшиться. А ось у вагони метрополітену в годину-пік буде вміщатися значно менше пасажирів якщо там ще стоятимуть велосипеди тих хто на них типу на роботу їздить, тільки у метро.
В Німеччині велосипеди, наприклад, у трамваях перевозять. Але навіть у годину-пік такого щоб не було сидячих місць я бачив лише один раз - якась школа їхала на екскурсію. А так завжди у трамваях були вільні сидячі місця! Можете уявити таку ситуацію в нас? Я - ні. А в метро ситуація ще гірша.
В Німеччині велосипеди, наприклад, у трамваях перевозять. Але навіть у годину-пік такого щоб не було сидячих місць я бачив лише один раз - якась школа їхала на екскурсію. А так завжди у трамваях були вільні сидячі місця! Можете уявити таку ситуацію в нас? Я - ні. А в метро ситуація ще гірша.
Ну нехай з маршрутки. Пересядуть 50 чоловік - два рейси маршрутки (туди і назад), умовно кажучи, стануть непотрібні.DFAW писал(а):Я сомневаюсь что человек ради такого пересядет с тачки
Щоб в метро і трамваях було більше вільних місць, треба, в першу чергу, більше поїздів метро і трамваїв. Тоді теж маршруток поменшає і екологія поліпшиться навіть без велосипедівMaksym писал(а):В Німеччині велосипеди, наприклад, у трамваях перевозять. Але навіть у годину-пік такого щоб не було сидячих місць я бачив лише один раз - якась школа їхала на екскурсію. А так завжди у трамваях були вільні сидячі місця! Можете уявити таку ситуацію в нас? Я - ні. А в метро ситуація ще гірша.
Я взагалі проти перевезення велосипедів в нашому метро в години пік, і хотів лише звернути увагу на те, що для масового поліпшення здоров’я необов’язково накручувати кілометри, достатньо не користуватися транспортом з двигунами внутрішнього згорання . Хоча в маршрутку з велосипедом влізти проблемніше, ніж в тролейбус
Последний раз редактировалось Ghost 13 май 2012, 01:35, всего редактировалось 2 раза.