Интересные ссылки

то, что не вписалось в "кривые"

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 407
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Сообщение Нестор-летописец »

Вот книга "Киевский трамвай за сорок лет 1892-1932", Киевский обллит, ред. Струк, 1933. Любителям киевского трамвая может быть интересно.
http://www.ex.ua/view_storage/171808423423

К сожалению, меня не очень устраивает качество, но лучшего я не нашел (может у кого-то качественней вариант есть).

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Качество говно. По-видимому, слеплено из картинок с сайта Стефана (отфоткано Стефаном сто лет тому назад с экземпляра в музее у Архиповны). В сети также гуляет пдфка из Публички. Там тоже не сахар, но, по крайней мере, файнридер как-то распознал. Я его уже переделал в djvu, но пока не довычитал текстовый подслой для подклейки...
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Из рассекреченных архивов ЦРУ
RESURGENCE OF SUBWAY CONSTRUCTION IN THE COMMUNIST BLOC. February 16, 1966
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

О, спасибо. На той странице ещё есть ссылки на другие страницы по теме, после слов "More like this".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

А в остальном там по нашим краям не густо с фактурой, в отличии от Венгрии-Чехии-Польши :(
Океания всегда воевала с Ост-Азией

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Органы таки хорошо работали? ))
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Нет, органы работали из рук вон плохо в меру своих возможностей, но контрразведке необходимо постоянно пресекать все каналы утечки, а шпионо-разведчикам достаточно иногда одного.

Скорее, детальная инфа по метро бСССР у них тоже остаётся секретной.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

И где-то по ссылкам на этой странице открывается ПДФ с упоминанием метро-2 подземных сооружений (андеграунд) завода "Большевик". Найдёте - киньте прямую ссылку, а то читал и не сделал закладку :cry:
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7669
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Что-то не видел я там прямых ссылок.

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Київ 1950-х років у розсекречених документах ЦРУ
Дата публікації: 23.1.2017 Розділ: Місто Автор: Салій Юлія

Розвідники та шпигуни передавали інформацію у США про вартість життя, побут та дозвілля киян.

У відкритому доступі Центральне розвідувальне управління США розмістило частину свого архіву. Розсекречено близько 12 мільйонів сторінок документів управління, які стосуються його роботи з моменту заснування й до 1990-х років.

Усі документи розміщено на сайті управління у розділі Бібліотека. Частина з них відцензурована, проте це несуттєві правки, як зазначають в ЦРУ. Серед іншого тут є інформація про Київ у п’ятдесятих роках, у період «холодної війни». У документах представлено детальний опис повсякденного життя киян, місць відпочинку, руху громадського транспорту, вартості життя й навіть одягу містян. Також є опис роботи фабрик, заводів, вокзалу з інформацією про їхнє розташування.

«Хмарочос» обрав факти з цих документів про життя у Києві у п’ятдесяті.


Про пляжі на Дніпрі, 1954 рік

Головний київський пляж розташований на східній частині від Дніпра. Тут білий річковий пісок, немає кущів й іншої рослинності. Серед послуг на пляжі доступні безкоштовні кабінки, де відпочиваючі, можуть змінити свій одяг й спеціальна кімната, де можна залишити речі. На пляжі облаштовані декілька фонтанчиків з питною водою. Добиратися сюди можна катерами, які курсують від «Водної станції», що розташована навпроти по інший бік Дніпра. Вартість проїзду в один бік – 50 копійок, в обидва – один рубль. Оскільки вважається, що усі купують квитки в обидва боки, ніхто їх не перевіряє на зворотньому шляху з пляжу до міста.

Изображение
Київський пляж у 1950-х роках

Кияни ходять на пляж наодинці, парами чи сім’ями. Деякі сім’ї беруть з собою перекусити. За хорошої погоди на пляжі може бути від 50 до 100 тисяч людей. Найбільше відпочиваючих у неділю.

Кияни намагаються приїхати на пляж якомога раніше, щоб зайняти найкращі місця. Близько п’ятої дня пляж все ще переповнений.

У цьому ж звіті йдеться про інші пляжі й громадський транспорт, яким можна було дістатися «Водяної станції» (тролейбуси, фунікулер).
Про Пеніцилінову фабрику

Пеніцилінова фабрика розташована на вулиці Саксаганського й працює цілодобово. Світяться усі поверхи будівлі, проте світло не завжди видно крізь у вікнах весь час. У Києві кожен може купити пеніцилін. Невелика доза (точно не вказано) коштує від шести до десяти рублів.

Повсякденне життя, 1955 рік

Изображение
Сінний ринок у 1950-х

Попри пропаганду розвитку важкої промисловості, весною 1955 року чимало людей скоротили з київських фабрик й чимало робочих направилися працювати до колгоспів. У Києві відчувається суттєве незадоволення дефіцитом продуктів. Місцеві жителі занепокоєні таким станом речей і думають, що може бути й гірше. В магазинах вишиковуються довгі черги за маслом і цукром.


Вартість життя, 1955 рік

Загалом у Києві можна виділити три типи закладів громадського харчування. Столові першого класу у великих готелях на вокзалах у великих містах. Столові другого класу на більшості залізничних станцій чи у ресторанах. Місця харчування третього класу такі як бари, пивні чи закусочні. Нижче вказані ціни на деякі продукти у рублях.

Квитки у кіно ……………………………………………… 2-6 р.
Побритися чи підстригтися ………………………… 4-10 р.
квитки в оперу чи театр ……………………………… 6-25 р.

Також додано перелік продуктів з цінами:

Кілограм чорного хліба ……………………………… 2.90 р.
Молоко, 1л …………………………………………………… 3.00 р.
Кілограм масла …………………………………………… 55-90 р.
Кілограм сиру ……………………………………………… 42-65 р.
М’ясо (гов’ядина) ………………………………………… 22-24 р.

В окремій графі «люксові продукти» зазначені чорна ікра, чай, кава, радянський коньяк і шампанське. Крім того, вказані ціни на одяг, меблі, а також місячні бюджет родин з різним рівнем доходу.


Київські вокзали, 1954 рік

У звіті подано інформацію про залізничні станції Києва та його околиць. Так, описані станції Дарниця, Київ-Московський, Київ-Пасажирський, Київ-Волинський, тощо. Зазначено кількість поїздів, які відправлялися з центрального вокзалу щодня: 6 швидких (по одному до Баку, Львова, Москви, Харкова, Одеси та Шепетівки) та 67 звичайних (серед них потяги у Полтаву, Чернігів, Фастів, Кам’янець-Подільський, тощо).

Изображение
Київський залізничний вокзал

Зазначається, що вокзал побудований у 1928-1931 роках, а його слабкою стороною є те, що місткість депо є значно меншою, ніж потрібно. Тому локомотиви, які не використовуються, змушені стояти на станції Київ-Дарниця. Також станція служила, як товарна, для двох великих підприємств: «Ленінської Кузні» та ТЕЦ (теплоелектроцентраль). «Ленінська кузня» виробляла котли для морських та річкових суден різного типу, а ТЕЦ давала опалення та гарячу воду всьому місту.


Транспортне сполучення у місті, 1954 рік

Звіт розповідає про громадський транспорт у місті: наземний та водний. Так, зазначається, що трамвай вже не ходить Хрещатиком, на відміну від тролейбусів та автобусів. Трамваї ж їздять паралельними вулицями. Вони працюють 22 години на день і перерва у розкладі руху лише з другої до четвертої години ночі.

Изображение
Трамвай на площі Сталіна (зараз Європейська площа), 1958 рік

Оскільки багато мешканців живуть у передмістях, а зміна на заводах та фабриках починається з шостої до восьмої години ранку, то рано вранці залізничні станції та зупинки громадського транспорту заповнені робітниками. Години пік у Києві о 5-6 годині ранку та о 4-5 годині вечора.

На березі Дніпра завжди можна знайти човняра, який перевезе вас на інший берег. Квиток в одну сторону на моторному або весловому човні коштує 50 копійок.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

фотка с пляжем - это что? в черте города таких обрывов нет, возможно Вышгород?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Или Киев, но выветривание, оползни, СУППР.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Да, посмотрел еще и на аэрофонимках ВОВ - таки есть и коса похожая на трухановом, в месте, на схеме в самом документике под цифрой 5.

Все меняется, блин....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
selykv
Машинист
Машинист
Сообщения: 515
Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
Откуда: Kyiv
Контактная информация:

Сообщение selykv »

TANK писал(а):фотка с пляжем - это что? в черте города таких обрывов нет, возможно Вышгород?
Справа, чорні дерева - поворот до памятника Магдебурському праву.

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Только это скорее всего фото 1930-х, т. к. нет еще гранитной набережной
:rtfm: :censored:

Ответить