Marco Polo, ты не прав.
Максимальная скорость троллейбуса от 80 км/час у старых и от 110 у новых. Кроме того на троллейбуса намного больше тяга, при той же массе двигательной установки. Любой ДВС в условиях гор жуткая кака.
Решение проблемы гор транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Полностью согласен, и вообще электротранспорт - это транспорт будущего!DFAW писал(а):Marco Polo, ты не прав.
Максимальная скорость троллейбуса от 80 км/час у старых и от 110 у новых. Кроме того на троллейбуса намного больше тяга, при той же массе двигательной установки. Любой ДВС в условиях гор жуткая кака.
вот интересно, а если бы трасса состояла только из длинных прямых участков (абсолютно вне зависимости от рельефа вертикального) и поворотов на верхушках холмов, троллейбус бы и по общему времени поездки делал бы автобус?
Скоростная стрелка тут уже мелькала (до сих пор не понятно, почему не переходят на нее массово, а, тьху, это ж неэкономно), осталось решить проблему медленного прохождения поворотов на уровне КС - и получим оптимальный городской транспорт. А вот всякие там межгороды, не сильно расчлененные горным рельефом, по-моему, прерогатива рельсовых видов транспорта.
Скоростная стрелка тут уже мелькала (до сих пор не понятно, почему не переходят на нее массово, а, тьху, это ж неэкономно), осталось решить проблему медленного прохождения поворотов на уровне КС - и получим оптимальный городской транспорт. А вот всякие там межгороды, не сильно расчлененные горным рельефом, по-моему, прерогатива рельсовых видов транспорта.
Последний раз редактировалось Theo 28 окт 2009, 01:18, всего редактировалось 1 раз.
Мир настолько нелогичен!
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Скоростные трассы обычно имеют скоростные повороты, которые не проблема и для троллейбуса, автобус тоже "за угол не повернёт" так что разницы не будет. Можно арендовать на час ночью у Киевпасстранса ЛАЗ автобус и троллейбус и устроить соревнования по городу
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Киян пересадять із автівок у тролейбуси?
Будівництво нових розв'язок, доріг і магістралей не вирішує проблему заторів
Заступник голови КМДА Валерій Миронов переконаний, що проблему заторів на дорогах столиці можуть вирішити самі кияни, пересівши з особистих автомобілів у громадський транспорт.
Про це йдеться у коментарі Миронова з проблем транспортного колапсу в столиці, повідомляє "ГПУ".
"Якщо розуміння того, що засіб, який везе сто-двісті людей, важливіший, ніж той, у якому сидить одна-дві, приживеться в умах городян, столиця відчує на собі транспортне полегшення", - впевнений Миронов.
За його словами, існує світова практика, яка доводить, що будівництво нових зручних розв'язок, доріг і магістралей "натягує" ще більшу кількість транспортних засобів, і в результаті не вирішує проблему заторів. Будівництво підземних парковок у центрі міста, переконаний заступник мера, також не вирішує проблеми: "Приплив транспорту стає більшим, а, отже, погіршує прохідність, з'їдаючи час пасажира та водія в дорозі".
Як вважає Миронов, одним із визначальних факторів, здатних полегшити пересування містом, у короткостроковій перспективі може стати різноманітність взаємозамінного громадського транспорту, як наземного, так і підземного.
Нагадаємо, нещодавно київський міський голова Леонід Черновецький заявив, що і він, і всі його заступники постійно користуються київським метрополітеном.
Будівництво нових розв'язок, доріг і магістралей не вирішує проблему заторів
Заступник голови КМДА Валерій Миронов переконаний, що проблему заторів на дорогах столиці можуть вирішити самі кияни, пересівши з особистих автомобілів у громадський транспорт.
Про це йдеться у коментарі Миронова з проблем транспортного колапсу в столиці, повідомляє "ГПУ".
"Якщо розуміння того, що засіб, який везе сто-двісті людей, важливіший, ніж той, у якому сидить одна-дві, приживеться в умах городян, столиця відчує на собі транспортне полегшення", - впевнений Миронов.
За його словами, існує світова практика, яка доводить, що будівництво нових зручних розв'язок, доріг і магістралей "натягує" ще більшу кількість транспортних засобів, і в результаті не вирішує проблему заторів. Будівництво підземних парковок у центрі міста, переконаний заступник мера, також не вирішує проблеми: "Приплив транспорту стає більшим, а, отже, погіршує прохідність, з'їдаючи час пасажира та водія в дорозі".
Як вважає Миронов, одним із визначальних факторів, здатних полегшити пересування містом, у короткостроковій перспективі може стати різноманітність взаємозамінного громадського транспорту, як наземного, так і підземного.
Нагадаємо, нещодавно київський міський голова Леонід Черновецький заявив, що і він, і всі його заступники постійно користуються київським метрополітеном.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Если он такий умный, то почему строем не ходит?Валерій Миронов переконаний, що проблему заторів на дорогах столиці можуть вирішити самі кияни, пересівши з особистих автомобілів у громадський транспорт
Особенно учитывая то, что получасовые интервалы на троллейбусных маршрутах у нас в городе исключительно потому, что такие пассажиропотоки, а ларьки на каждом шагу — опять таки потому, что сами киевляне хотят, чтобы они там были...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Це все маячня, панове! Написати аби щонебудь написати...Киян пересадять із автівок у тролейбуси?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция