Система мониторинга положения транспортных единиц.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9304
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Я отправлял такой запрос немногим ранее, он всё ещё в статусе «Прострочено». Ждём ответ.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Вроде же вносили такие новации в какую-то Программу развития на очередной год, но денег нет (если не на программу, то на поддержку серверов, и оплату трафика). Источник честно не помню.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Думаю в этой теме будет интересным ответ, который пришел мне сегодня на мое звернення на http://1551.gov.ua/ (через 1.5 месяца)levabd писал(а):Еще один вопрос, Я правда не могу представить чем им эта информация особенно ценна? Тем более, скорее всего, эта информация есть в депо, куда нет доступа только у обычных граждан.
Это звернення я оставил после того как в субботу, 16 февраля, мой "любимый" 97 маршрут опять меня подвел.
Итак само звернення:
И ответ на него:16 лютого 2013 року автобусним маршрутом №97 не було виконано відправлення о 12.50 від ст. м. Святошин згідно розкладу http://193.23.225.210/rozklad/avt/vih/A0097S.htm . Зважаючи на значний інтервал руху на данному маршруті у вихідні дні термін очікування через невиконання відправлення збільшився від 25 до 50 хв. Прошу пояснити незадовільну роботу маршруту №97, надати контактний телефон диспетчерської служби, що контролює виконання графіку руху на даному маршруті та вжити заходів щодо недопущення таких ситуацій у майбутньому.
Також звертаю увагу, що розклад руху маршруту №97 у вихідні дні (http://193.23.225.210/rozklad/avt/vih/A0097S.htm) містить 50-хвилинні ”вікна”. Наявність таких ”вікон” змушує пасажирів, у т.ч. інвалідів та осіб похилого віку користуватися послугами приватних перевізників. Прошу розглянути можливість внесення змін до графіку руху маршруту
То есть все таки у них есть система мониторинга, которая отслеживает выполнение отправлений, НО то что они ответили банально не соответствует действительности, т.к. я был на остановке в 12:47 и прождал автобус до 12:55 (часы подвожу каждый месяц, погрешность не более 20 сек.), а, судя по количеству ожидающих бабушек, подозреваю, что автобуса не было минимум минут 15, если не больше. У меня конечно есть свидетель, мой отец, который был со мной тогда, но раскручивать это дело и делать повторный запрос не буду, не стоит оно потраченного времени. Кроме того, никак не прокомментировали мое предложение по поводу "окон" в отправлениях в выходные дни.Шановний ...! Інформуємо Вас, що питання, з яким Ви звернулися до КБУ «Контактний центр міста Києва», стосовно роботи автобусів маршруту № 97, зареєстровано за № Д-2921/1 від 17.03.2013 та розглянуто в комунальному підприємстві «Київпастранс». Повідомляємо, що згідно з архівними даними автоматизованої системи диспетчерського управління рухом, яка контролює роботу автобусів маршруту № 97, 16.02.2013 було зафіксовано відправлення автобуса в рейс від кінцевої зупинки «Станція метро «Святошин» о 1249. Для спілкування з пасажирами комунальне підприємство «Київпастранс» організувало роботу телефонної «гарячої» лінії – 528-30-11, яка працює у робочі дні з 830 до 1730. З повагою заступник генерального директора С. Литвинов
Исходя из того, что мне ответили, делаю вывод что КПТ невыгодно давать публичный доступ к информации о местоположении транспортных средств, т.к. в таком случае обращений, подобно моим, станет больше, и давать "отфутболивающие" ответы станет сложней.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Правильный выбор, они только на это и надеютсяраскручивать это дело и делать повторный запрос не буду, не стоит оно потраченного времени
Повторный надо не в КПТ, а в Департамент КГГА, да коллективный (с отцом), да первой строкой: мне уже дал ответ КПТ, запрещено пересылать тем, на кого жалуешься, требую проверки в моём присутствии. Если даже ничего не докажешь, то пустят посмотреть эту пресловутую систему мониторинга, ибо законом про звернення дано право
и много других "вкусностей".бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи
скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
знайомитися з матеріалами перевірки;
подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті
органом, який розглядає заяву чи скаргу;
Это как бесплатный день открытых дверей в метрополитене.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Ну что ж, мне ответили:
Думаю, если за первое полугодие сделают -- это будет просто прекрасно.Шановний Олеже Юрійовичу! Інформуємо Вас, що питання, з яким Ви звернулись до КБУ «Контактний центр міста Києва», стосовно розроблення спеціального сайту, на якому буде висвітлено інформацію про поточне положення громадського транспорту М. Києва, розглянуто фахівцями комунального підприємства «Київпастранс». Повідомляємо наступне. В комунальному підприємстві «Київпастранс» ведуться відповідні роботи з метою надання вказаної послуги вже в першому півріччі 2013 року. Шановний Олеже Юрійовичу, щиро вдячні Вам за пропозицію та участь у вирішенні проблем громадського транспорту. З повагою заступник генерального директора С. Литвинов
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9304
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Только что проверил, аналогичный ответ получил и я. Что же, будем надеятся.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
А мне про то, как корабли бороздят просторы вселенной:
Порадовала фраза "що виключає можливість їх безконтрольної роботи на маршрутах". Это значит меня и толпу из 100 человек проглючило, когда в воскресенье целый час ждали 21 автобус на Петровке.... бла-бла-бла ...
прохання з якими Ви звернулися до КБУ «Контактний центр міста Києва» стосовно обладнання рухомого складу громадського транспорту системою GPS розглянуто , у результаті опрацювання повідомляємо наступне. Всі тролейбусні, трамвайні та автобусні маршрути звичайного режиму руху знаходяться під постійним контролем автоматизованої системи диспетчерського управління. Дана система за допомогою технології GPS забезпечує автоматичну фіксацію місцезнаходження кожної рухомої одиниці, що виключає можливість їх безконтрольної роботи на маршрутах.
... бла-бла-бла ...
З повагою Директор Є. Водовозов
Последний раз редактировалось Dimaz 10 апр 2013, 12:11, всего редактировалось 1 раз.
Там вообще интересная ситуация. Написал как-то про неуборку снега и сопроводил ссылкой на фотографию. Через пару дней заглядываю -- а там статус: ВИКОНАНО /на СЬОГОДНІ сніг прибрано/. Притом, что никто ничего не делал. Пишу повторно, опять сопровождаю ссылками на фотографии, но не прямыми, а укороченными на goo.gl./полу-оффтоп А когда пишешь электронные обращения на 1551 - ответы приходят только электронные? По почте и/или по телефону не достают?
Читаю ответ: УВАЖНО РОЗГЛЯНУЛИ, blah-blah-blah.
Проверяю -- ни одной ссылки на фотографии никто не открывал. QED
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Если первое заявление рассмотрели по сути, повторные не рассматриваются. И ничего не доказать.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт