Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Відкрита бухгалтерія замість підвищення тарифів: завтра пікетуватимуть «Київпастранс»
http://socportal.info/2015/02/02/vidkri ... trans.html
У вівторок, 3 лютого відбудеться пікетування головного управління КП «Київпастранс» (Набережне шосе, 2).
За словами організаторів акції Оргкомітету партії соціальної революції, вони вимагатимуть впровадження на підприємстві електронної системи відкритої бухгалтерії з метою забезпечення відкритості фінансування підприємства.
Учасники акції вважають, що проблеми з заборгованості заробітної плати, що періодично виникають на підприємстві, зумовлені саме відсутністю робітничого й громадського контролю над фінансуванням КП «Київпастранс».
«Влада намагається врятувати ситуацію за допомогою підняття цін на проїзд у міському транспорті та виділення коштів на покриття заборгованості, вливаючи, таким чином, гроші в корупційні схеми, замість того, аби їх викорінити. На думку учасників акції, гроші повинні направлятися на КП «Київпастранс» тільки в обмін на програму реформування підприємства, що обов’язково повинна містити у собі вимогу впровадження відкритої бухгалтерії для запобігання розчиненню коштів «у повітрі» та розподілення їх за цільовим призначенням: своєчасної виплати зарплатні працівникам та оновлення рухомого складу.
Якщо цю вимогу не буде виконано, то можна прогнозувати найближчим часом збільшення соціальної напруги з приводу підвищення тарифів і подальший занепад КП «Київпастранс» внаслідок продовження використання тіньових схем для розкрадання коштів, що виділяються державою», — вважають активісти.
«Ми вимагаємо від директора КП «Київпастранс» Сергія Майзеля вжити невідкладних заходів з впровадження на підприємстві електронної системи відкритої бухгалтерії» — заявляють учасники акції.
http://socportal.info/2015/02/02/vidkri ... trans.html
У вівторок, 3 лютого відбудеться пікетування головного управління КП «Київпастранс» (Набережне шосе, 2).
За словами організаторів акції Оргкомітету партії соціальної революції, вони вимагатимуть впровадження на підприємстві електронної системи відкритої бухгалтерії з метою забезпечення відкритості фінансування підприємства.
Учасники акції вважають, що проблеми з заборгованості заробітної плати, що періодично виникають на підприємстві, зумовлені саме відсутністю робітничого й громадського контролю над фінансуванням КП «Київпастранс».
«Влада намагається врятувати ситуацію за допомогою підняття цін на проїзд у міському транспорті та виділення коштів на покриття заборгованості, вливаючи, таким чином, гроші в корупційні схеми, замість того, аби їх викорінити. На думку учасників акції, гроші повинні направлятися на КП «Київпастранс» тільки в обмін на програму реформування підприємства, що обов’язково повинна містити у собі вимогу впровадження відкритої бухгалтерії для запобігання розчиненню коштів «у повітрі» та розподілення їх за цільовим призначенням: своєчасної виплати зарплатні працівникам та оновлення рухомого складу.
Якщо цю вимогу не буде виконано, то можна прогнозувати найближчим часом збільшення соціальної напруги з приводу підвищення тарифів і подальший занепад КП «Київпастранс» внаслідок продовження використання тіньових схем для розкрадання коштів, що виділяються державою», — вважають активісти.
«Ми вимагаємо від директора КП «Київпастранс» Сергія Майзеля вжити невідкладних заходів з впровадження на підприємстві електронної системи відкритої бухгалтерії» — заявляють учасники акції.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Но всем имуществом и землей Киева распоряжается Киеврада, поэтому мы хотим предложить ей сдать их в аренду. По депо им. Шевченко решение еще не принято. Но даже если бы было принято, мы не видим никаких проблем», — говорит Бондарь.
Santehnik писал(а):А Винница молодцы, я не мог понять почему там автобусы и троллейбусы висят на балансе города, а ВТК передаются в аренду. Теперь начинаю понимать, что в случае чего они просто смогут более эффективному собственнику их передать. Таки не просто так в этом городе самый лучший транспорт в стране.
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 587#241587
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Не путаём тёплое с мягким.
В Виннице троллейбусом владеет департамент, который передаёт в аренду перевозчику - ВТК.
В Киеве троллейбусом владеет КПТ.
В обеих случаях, без горсовета, они с этим имуществом не могут сделать каких-то действий (сдать в аренду другому, списать, продать), потому передача в аренду департаментом на ВТК тоже проводится через горсовет.
В Виннице троллейбусом владеет департамент, который передаёт в аренду перевозчику - ВТК.
В Киеве троллейбусом владеет КПТ.
В обеих случаях, без горсовета, они с этим имуществом не могут сделать каких-то действий (сдать в аренду другому, списать, продать), потому передача в аренду департаментом на ВТК тоже проводится через горсовет.
Тут вопрос в другом.
Например автобусный парк №4 закрыт 03.09.2012. Тем не менее с тех пор и по сей день в парке распологается ООО "Луганскинтерресурс", хранит там более 100 маршрутных такси, пользуется цехами, пользуется отстойными площадками и административными помещениями.
А в заметке говорится что они только собираются через горсовет сдавать в аренду его. Тогда на основании чего сейчас луганские там сидят?
Например автобусный парк №4 закрыт 03.09.2012. Тем не менее с тех пор и по сей день в парке распологается ООО "Луганскинтерресурс", хранит там более 100 маршрутных такси, пользуется цехами, пользуется отстойными площадками и административными помещениями.
А в заметке говорится что они только собираются через горсовет сдавать в аренду его. Тогда на основании чего сейчас луганские там сидят?
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Если есть вопрос, надо написать такое:
Запит на доступ до публічної інформації.
Відповідно до вимог ст. 6 ЗУ ”Про доступ до публічної інформації” не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном.
Прошу у термін до 5 робочих днів повідомити правові підстави перебування ТОВ "Луганськінтерресурс" у автобусному парку №4 м. Києва.
Вказане ТОВ більше 2 років користується приміщеннями та майданчиками зазначено автопарку.
Разом з тим, у пресі був коментар представника КПТ Ганни Бондар:
«Мы рассматриваем возможность привлечения инвестиций за счет передачи в аренду объектов, не осуществляющих хозяйственную деятельность. Это 8-й автопарк, расположенный в районе Лукьяновского кладбища, который был закрыт еще летом, и автопарк №4 в Новобеличах, закрытый год назад. Но всем имуществом и землей Киева распоряжается Киеврада, поэтому мы хотим предложить ей сдать их в аренду. По депо им. Шевченко решение еще не принято. Но даже если бы было принято, мы не видим никаких проблем», — говорит Бондарь.
Таким чином, складається враження використання вказаного автопарку без договорів оренди зазначеним ТОВом.
Прошу повідомити номер та дату укладення відповідного договору оренди (за наявності такого), його вартість, ПІБ та посади осіб, які підписали його.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Вдвічі більше за проїзд: у Києві нові тарифи
З понеділка на киян чекають нові тарифи проїзду у громадському транспорті. У столичній мерії врешті-решт визначилися із датою здорожчання. Відтак вже наступного тижня, кияни платитимуть вдвічі більше за проїзд.
Жетон на метро із двох гривень підскочить до чотирьох, стільки само коштуватиме і квиток на місцеву електричку. Проїзд в автобусі, тролейбусі чи трамваї відтепер обійдеться у три гривні замість звичних півтори.
Видео по : http://vikna.stb.ua/2015/02/04/vdvichi- ... vi-tarifi/
З понеділка на киян чекають нові тарифи проїзду у громадському транспорті. У столичній мерії врешті-решт визначилися із датою здорожчання. Відтак вже наступного тижня, кияни платитимуть вдвічі більше за проїзд.
Жетон на метро із двох гривень підскочить до чотирьох, стільки само коштуватиме і квиток на місцеву електричку. Проїзд в автобусі, тролейбусі чи трамваї відтепер обійдеться у три гривні замість звичних півтори.
Видео по : http://vikna.stb.ua/2015/02/04/vdvichi- ... vi-tarifi/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
КП «Київпастранс» запрошує аудиторські компанії взяти участь у проведені публічного аудиту підприємства
http://193.23.225.210/Viktoria/Pablic_audit_2015.htm
З метою залучення громадськості до контролю за використанням бюджетних коштів, оцінкою доцільності їх використання, ефективністю ведення фінансово-господарської діяльності, в перше за 14 років, КП «Київпастранс» оголошує про проведення публічного аудиту фінансово – господарської діяльності та бізнес – процесів підприємства.
До співпраці запрошуються аудиторські компанії, які відповідають наступним вимогам:
- аудиторська компанія повинна мати свідоцтво про включення її до реєстру Аудиторської палати України;
- звіти аудиторської компанії повинні бути прийнятними для міжнародних фінансових установ (ЄБРР, МБРР, МІБ, тощо);
- аудиторська компанія повинна мати свідоцтво про проходження зовнішньої перевірки системи контролю якості та її відповідності професійним стандартам, видане не пізніше 2009 року;
- аудиторська компанія повинна мати досвід з оцінки та ревізії операційних, фінансових моделей державних та комунальних підприємств транспорту для цілей отримання кредитів від міжнародних фінансових установ за останні п’ять років.
Пропозиції надсилати до 20 лютого 2015 року, за адресою info.press@kpt.kiev.ua.
Інформація КП «Київпастранс»
http://193.23.225.210/Viktoria/Pablic_audit_2015.htm
З метою залучення громадськості до контролю за використанням бюджетних коштів, оцінкою доцільності їх використання, ефективністю ведення фінансово-господарської діяльності, в перше за 14 років, КП «Київпастранс» оголошує про проведення публічного аудиту фінансово – господарської діяльності та бізнес – процесів підприємства.
До співпраці запрошуються аудиторські компанії, які відповідають наступним вимогам:
- аудиторська компанія повинна мати свідоцтво про включення її до реєстру Аудиторської палати України;
- звіти аудиторської компанії повинні бути прийнятними для міжнародних фінансових установ (ЄБРР, МБРР, МІБ, тощо);
- аудиторська компанія повинна мати свідоцтво про проходження зовнішньої перевірки системи контролю якості та її відповідності професійним стандартам, видане не пізніше 2009 року;
- аудиторська компанія повинна мати досвід з оцінки та ревізії операційних, фінансових моделей державних та комунальних підприємств транспорту для цілей отримання кредитів від міжнародних фінансових установ за останні п’ять років.
Пропозиції надсилати до 20 лютого 2015 року, за адресою info.press@kpt.kiev.ua.
Інформація КП «Київпастранс»
Опять же, с соседнего форума:
> С 29.01.15 начался процесс объединения Депо Шевченко с Подольским депо.
> Также будет объединение АП1 с АП5 и АП2 с АП7.
http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum. ... 29#s-29629
Сдается мне, что многие из нас пока еще не представляют, какая закладывается мина под обеспечение перевозок в Киеве с этими объединениями. И если объединение АП2 с АП7 в целом может пройти более-менее безболезненно для обеспечения перевозок (потому что на левый берег перенесли АП6 с маршрутками АП8 + АП2 и АП7 находятся в непосредственной близости друг от друга), то слияние АП1 с АП5 на базе АП5 (или наоборот) - это глупость, не поддающаяся никакому объяснению. Одни подачи с Нивок на маршрут (и обратно) куда-нибудь на Корчеватое, в Кончу-Заспу, по Голосееву - это ж колоссальные затраты. Особенно по топливу. А ведь рабочее время - оно не резиновое: максимум, 9 часов. А если график пиковый, то одна из двух частей смены не должна превышать 4-х часов. Так когда ж работать (и привозить выручку), если подача и возврат на нулевых рейсах будут превышать половину части смены? Кроме всего прочего, один коммунальный АП на правом берегу с его населением в почти 2 млн.человек... Ну, вы ж понимаете. Почему-то вспоминается Беларусь, в столице которой - Минске - всего 1,5 млн.населения, а автопарков - аж 5 штук. Или даже не будем брать в пример Москву, а возьмем нестоличный миллионник - Санкт-Петербург: тоже 5 коммунальных автопарков.
Что касается вливания трам-депо им.Шевченко в Подольское трам-депо, то это - полный апофеоз непонимания сути организации пассажирских перевозок. Депо им.Шевченко - это ведь не просто какое-то обычное трам-депо. Это депо, обслуживающее именно скоростной трамвай (по сути - легкое метро, перевозящее св.10 тыс.пассов в час). А ведь СТ работает эффективнее двух других трам-депо, вместе взятых. И хоть малейший сбой на линии СТ приводит к коллапсу перевозок на данном направлении, который затянется на значительно бОльшее время из-за ожидаемой удаленности депо. А если пробки? Будем иметь постоянный паралич на СТ? Где логика? Где нормальная взвешенная мужская логика прагматичных и профессиональных действий?
Ладно, своего понимания не хватает. Так ведь можно ж поинтересоваться, как обстоят дела у других: если не в зарубежье (ближнем/дальнем), то хотя бы в других городах Украины: вот Севастополь сперва отказался от второго троль-депо (в целях типа экономии), но потом вернули его в разряд действующих - уж очень неэффективной оказалась экономия. Такая же ситуация в Одессе: закрытое было трам-депо (обычное, а не скоростного трама) снова вернули в разряд действующих. Будем наступать на грабли других?
И вот первая ласточка:
> C 14 числа АП7 объединяется с АП2. Автобусы АП7 13 числа выезжают утром с Бориспольской, а вечером заезжают на Пражскую.
http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum. ... 762#s-3762
> С 29.01.15 начался процесс объединения Депо Шевченко с Подольским депо.
> Также будет объединение АП1 с АП5 и АП2 с АП7.
http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum. ... 29#s-29629
Сдается мне, что многие из нас пока еще не представляют, какая закладывается мина под обеспечение перевозок в Киеве с этими объединениями. И если объединение АП2 с АП7 в целом может пройти более-менее безболезненно для обеспечения перевозок (потому что на левый берег перенесли АП6 с маршрутками АП8 + АП2 и АП7 находятся в непосредственной близости друг от друга), то слияние АП1 с АП5 на базе АП5 (или наоборот) - это глупость, не поддающаяся никакому объяснению. Одни подачи с Нивок на маршрут (и обратно) куда-нибудь на Корчеватое, в Кончу-Заспу, по Голосееву - это ж колоссальные затраты. Особенно по топливу. А ведь рабочее время - оно не резиновое: максимум, 9 часов. А если график пиковый, то одна из двух частей смены не должна превышать 4-х часов. Так когда ж работать (и привозить выручку), если подача и возврат на нулевых рейсах будут превышать половину части смены? Кроме всего прочего, один коммунальный АП на правом берегу с его населением в почти 2 млн.человек... Ну, вы ж понимаете. Почему-то вспоминается Беларусь, в столице которой - Минске - всего 1,5 млн.населения, а автопарков - аж 5 штук. Или даже не будем брать в пример Москву, а возьмем нестоличный миллионник - Санкт-Петербург: тоже 5 коммунальных автопарков.
Что касается вливания трам-депо им.Шевченко в Подольское трам-депо, то это - полный апофеоз непонимания сути организации пассажирских перевозок. Депо им.Шевченко - это ведь не просто какое-то обычное трам-депо. Это депо, обслуживающее именно скоростной трамвай (по сути - легкое метро, перевозящее св.10 тыс.пассов в час). А ведь СТ работает эффективнее двух других трам-депо, вместе взятых. И хоть малейший сбой на линии СТ приводит к коллапсу перевозок на данном направлении, который затянется на значительно бОльшее время из-за ожидаемой удаленности депо. А если пробки? Будем иметь постоянный паралич на СТ? Где логика? Где нормальная взвешенная мужская логика прагматичных и профессиональных действий?
Ладно, своего понимания не хватает. Так ведь можно ж поинтересоваться, как обстоят дела у других: если не в зарубежье (ближнем/дальнем), то хотя бы в других городах Украины: вот Севастополь сперва отказался от второго троль-депо (в целях типа экономии), но потом вернули его в разряд действующих - уж очень неэффективной оказалась экономия. Такая же ситуация в Одессе: закрытое было трам-депо (обычное, а не скоростного трама) снова вернули в разряд действующих. Будем наступать на грабли других?
И вот первая ласточка:
> C 14 числа АП7 объединяется с АП2. Автобусы АП7 13 числа выезжают утром с Бориспольской, а вечером заезжают на Пражскую.
http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum. ... 762#s-3762
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
В Киеве раньше было 14 районов, стало 10. Наши жилые дома в связи с этим сносили? Нет.Что касается вливания трам-депо им.Шевченко в Подольское трам-депо
Пока есть неподтверждённая, но заслуживающая доверия информация про "бумажное" вливание, сокращение администрации и сохранение пром.площадок (собственно рельсы-шпалы и ремонтные мастерские).
А вот про некоторые другие моменты я скоро напишу в более подходящей теме.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Ссылка на анкету: https://docs.google.com/forms/d/1zfzc3H ... rm?c=0&w=1Для Києва планують розробити транспортну модель міста. Тож відсьогодні стартує електронне опитування мешканців щодо їхньої транспортної поведінки. Як повідомляє Департамент містобудування та архітектури, таке дослідження проводиться у Києві вперше.
http://kga.gov.ua/rss/933-u-kievi-rozpo ... naselennya
КП «Київпастранс» надає інформацію про фінансові результати за 9 місяців 2014 року
http://193.23.225.210/Viktoria/kp_nadae ... z_2014.htm
http://193.23.225.210/Viktoria/bal_2014.htm
КП «Київпастранс» стає ближчим та прозорими у своїй фінансово-господарській діяльності та надає громадськості м. Києва інформацію до відома, а саме: Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2014 року, Звіт про виконання річного фінансового плану за 9 місяців 2014 року та Баланс ( Звіт про фінансовий стан).
Вищеперераховані документи знаходяться на сайті www.kpt.kiev.ua.
«Ми планує подібну практику звітування перед громадськістю м. Києва щоквартально», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.
Інформація КП «Київпастранс»
Економічне обґрунтування тарифу на послуги з перевезення пасажирів
http://193.23.225.210/Viktoria/ekonom_obgrynt_taruf.htm
З 7 лютого 2015 року відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 січня 2015 року №66 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», зареєстрованого у Головному управлінні юстиції у м. Києві 5 лютого 2015 року №9/1120, передбачено встановлення таких тарифів за одну поїздку на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху:
- автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері – 3 грн.;
- міській електричці – 4 грн.
Комунальне підприємство «Київпастранс», для більш детального розуміння громадськістю фінансово-економічного стану підприємства, надає розгорнуте економічне обґрунтування тарифу на послуги з перевезення пасажирів у громадському наземному транспорті м. Києва.
Ознайомитись з «Економічним обґрунтуванням тарифу на послуги з перевезення пасажирів» можна на сайті www.kpt.kiev.ua.
Інформація КП «Київпастранс»
http://193.23.225.210/Viktoria/kp_nadae ... z_2014.htm
http://193.23.225.210/Viktoria/bal_2014.htm
КП «Київпастранс» стає ближчим та прозорими у своїй фінансово-господарській діяльності та надає громадськості м. Києва інформацію до відома, а саме: Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2014 року, Звіт про виконання річного фінансового плану за 9 місяців 2014 року та Баланс ( Звіт про фінансовий стан).
Вищеперераховані документи знаходяться на сайті www.kpt.kiev.ua.
«Ми планує подібну практику звітування перед громадськістю м. Києва щоквартально», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.
Інформація КП «Київпастранс»
Економічне обґрунтування тарифу на послуги з перевезення пасажирів
http://193.23.225.210/Viktoria/ekonom_obgrynt_taruf.htm
З 7 лютого 2015 року відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 січня 2015 року №66 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», зареєстрованого у Головному управлінні юстиції у м. Києві 5 лютого 2015 року №9/1120, передбачено встановлення таких тарифів за одну поїздку на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху:
- автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері – 3 грн.;
- міській електричці – 4 грн.
Комунальне підприємство «Київпастранс», для більш детального розуміння громадськістю фінансово-економічного стану підприємства, надає розгорнуте економічне обґрунтування тарифу на послуги з перевезення пасажирів у громадському наземному транспорті м. Києва.
Ознайомитись з «Економічним обґрунтуванням тарифу на послуги з перевезення пасажирів» можна на сайті www.kpt.kiev.ua.
Інформація КП «Київпастранс»
-
- Путеец
- Сообщения: 142
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация: