Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Сообщение Коржик »

Oleksiy писал(а):1 СитиЛАЗ во второе депо
Это правда. :) Значит я его уже видел через забор, но не успел рассмотреть автобус это или троллейбус.

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Только есть информация, что 23 августа на презентации к открытию "Бориспольской" у него еще не было двигателя
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Сообщение Коржик »

Тю. Дык в этом году это в порядке вещей. У корюковского вагона они были?????????? :wink:

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Только есть информация, что 23 августа на презентации к открытию "Бориспольской" у него еще не было двигателя
Тоже для показухи, как и Крюковский вагоны :?

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

23 августа на презентации к открытию "Бориспольской"
Ну да, я некоректно написал, надо было писать
23 августа на показухе к открытию "Бориспольской" :-)
:rtfm: :censored:

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Зовнішні маршрути


"Хрещатик"





Комплексна схема транспорту столиці до 2020 року передбачає виведення транзитних поїздів за межі міста, спорудження концесійного автобану Вінниця — Київ, базового вертодрому в Жулянах, нових причалів уздовж Дніпра...


Транспортні магістралі нашого мегаполіса вже давно перевантажені. І це стосується не тільки внутрішньоміських напрямків, на яких невпинно збільшується потік автомашин. Зовнішні маршрути також “закупорюються”. Стрімкий розвиток столиці потребує нових підходів до розбудови транспортної системи. Її завтрашній день змодельовано в довгостроковій програмі (на період до 2020 року), яку затвердила Київрада.

Здається, нарешті в зоні особливої уваги фахівців опинився залізничний транзит. І хоча й раніше гуркіт довжелезних составів докучав киянам, однак у попередніх Генпланах Києва ця проблема “провисала”. Тим часом десятки потягів, проїжджаючи, скажімо, через Дарницю і Петрівський міст, “колесять” уздовж Оболоні, Воскресенки, Троєщини, Виноградаря, Сирця, Борщагівки, Відрадного і далі рухаються у Фастівському напрямку.

— Щоб об’їхати Київ, ми пропонуємо збудувати залізничну лінію від Глевахи до Підгірців,— розповідає головний інженер проектів відділу транспорту інституту “Київгенплан” Геннадій Лисюк.— Це дасть змогу сполучити два напрямки — Фастівський і Миронівський. Тоді поїзди, що прямують з Ніжина та Яготина, виходитимуть новою гілкою на Фастів і далі до західних кордонів України.

Щоправда, зауважує Геннадій Лисюк, ділянка цього залізничного полотна досі не проектується. Річ у тім, що на спорудження дороги такої довжини (близько 20 кілометрів) потрібні значні кошти. Причому йдеться про фінансування будівництва з державного бюджету.

Допікають пасажирам проблеми приміського залізничного сполучення. Те, що Центральний вокзал поповнився Південним терміналом, який за всіма розрахунками не перевантажуватиметься в найближчих 10—15 років, не послабило напруги на пристоличних дільницях, стверджує Геннадій Лисюк. Зокрема, переповнені Тетерівський та Фастівський напрямки. Кепські справи й на Миронівському, де задіяна лише одна лінія. На ній з великим інтервалом “бігають” усього десять пар електричок у день. Тому мешканці Українки, Трипілля вподобали маршрутки, якими дістаються до Києва і

назад. І хоча проблему дефіциту електричок повинні розв’язати в Міністерстві транспорту, столичні фахівці також мають слушні пропозиції. Зокрема, за словами Геннадія Лисюка, доречно було б “розкладати” приміські маршрути на окремі так звані зони. Наприклад, на Тетерівському напрямку до Ірпеня пускати більше пар електропоїздів, ніж до кінцевого пункту, куди зазвичай приїжджають напівпорожні вагони. У такий спосіб потрібно коригувати кількість рухомого складу до Боярки, Броварів, Борисполя.

На думку Геннадія Лисюка, комплексна схема транспорту, розрахована до 2020 року, допоможе більш-менш рівномірно розподілити потоки електропоїздів, які зусібіч спрямовані в місто. Столичні фахівці підрахували, що на станції “Київ-Пасажирський” послугами поїздів далекого сполучення користується лише третина пасажирів. Решта чекає приміських електричок.

— Чому б їх не спрямувати на інші пересадочні станції? — запитує Геннадій Лисюк.— Таким напрямком є так зване північне кільце: Дарниця, Київ-Дніпровський, Київ-Петрівка...

До речі, вхід і вихід зі станції метро там і без того перевантажені. Фахівці Київгенплану пропонують “відсікати” пасажиропотоки на Борщагівці, де курсує швидкісний трамвай, а також на “Рубежівській”. Від цієї платформи, як мовиться, рукою подати до станції метро “Берестейська”. А від неї просто діставатися в будь-яку точку столиці — маршрутних варіантів з проспекту Перемоги скільки завгодно.

Поїзди, що рухаються з Гребінківського і Ніжинського напрямків, планують “переадресувати” з Дарницького на Петрівський міст. У районі станції “Лівобережна” передбачено відкрити зупинку. Зручно буде робити пересадку й на “Городній”, адже туди тягнуть Подільський мостовий перехід.

* * *

Окрім головних магістралей державного значення, що пронизують столицю, через неї пролягають кілька міжнародних транспортних коридорів. Наприклад, Критський. Свій початок він бере в Лісабоні, проходить півднем Європи і закінчується в нас. Як розповів Геннадій Лисюк, у відповідності з міжнародними угодами, такі коридори повинні бути добре облаштовані. Тобто мати не тільки високоякісне дорожнє покриття, а й шляхову інфраструктуру. Тому вже нині йде проектування дільниці Критського транспортного коридору — автобану Вінниця — Київ. Його будуватимуть за концесійні кошти. Отож проїзд буде платним, але після того, як спорудять альтернативну магістраль. У планах також реконструкція ділянки на Житомирському шосе автомагістралі Львів — Київ. До речі, третій транспортний коридор має бути суміщений із дільницею зовнішнього автодорожнього обходу Києва.

Інтенсивно розвивається ще одна європейська автодорога (так звана Варшавка) в напрямку Ковеля. Комплексна схема транспорту передбачає обхід курортної зони, а саме Ворзеля, Ірпеня, Бучі.

Між іншим, транзитні автопотоки все більше запруджують вулиці міста. Скажімо, зі сходу на захід водії рухаються через Броварський проспект, вулицю Братиславську, проспект Ватутіна, Московський міст, виїжджають на кільцеву дорогу і прямують в бік Житомира. Фахівці переконані: транзитний рух буде нарощуватися, а тому потрібно прокладати нову автомагістраль від Броварів у напрямку проспекту Ватутіна (з виходом на Московський міст), оминаючи Броварський проспект, вулицю Братиславську...

Архіважливим у сенсі розвантаження внутріміських доріг від транзиту є будівництво мостового переходу через Дніпро в районі Вишеньок. Орієнтовна вартість споруди — п’ять мільярдів гривень.

Загалом протяжність обхідних шляхів має становити щонайменше 150 кілометрів. Поки що є 22 кілометри таких доріг.

* * *

Політика транспортного розвантаження столичних магістралей передбачає відкриття швидкісного автобусного сполучення з міжнародним аеропортом “Бориспіль”. Усі інші пункти відправлення сюди пасажирів фахівці Київгенплану пропонують закрити. Геннадій Лисюк переконаний в тому, що не варто випускати на лінію габаритні автобуси, які створюватимуть додаткову напругу на дорогах від станції метро “Лівобережна”, Видубичів, аеропорту “Київ”, площі Перемоги до Борисполя. Поїздами столичного метрополітену можна швидко доїхати до Харківської площі, а вже звідси вирушити в аеропорт.

Ще одна цікава пропозиція, пов’язана з нарощуванням внутрішніх перевезень, — подовжити залізничну лінію Київ—Гребінка приблизно на сім кілометрів, зробивши відгалуження від Великої Олександрівки до аеропорту “Бориспіль”. Тоді приміські електрички “зв’яжуть” його не тільки з новим Дарницьким вокзалом, а й зі станцією “Київ-Пасажирський”.

Що стосується міжнародного аеропорту “Київ” (колишня назва “Жуляни”), то його, за словами Геннадія Лисюка, дещо перепрофілюють. Кількість приватних літаків зростає, отож є потреба в їх обслуговуванні. “Київ” може стати базою бізнес-авіації. У Жулянах планують “посадити” й вертодром. Його своєрідні філії, тобто злітні майданчики, діятимуть в опіковому центрі, Лікарні швидкої допомоги, на території Рибальського острова, Телички, селища Пирогового, площі Шевченка, Національного виставкового центру...

А ще фахівці наполягають на тому, щоб зберегти в резерві земельну ділянку для третього аеропорту в Рославичах Васильківського району. В такому будівництві може з’явитися нагальна потреба будь-коли.

* * *

Розробляючи комплексну схему транспорту до 2020 року, її автори не могли оминути й річкові перевезення. Тим паче воднозелена вісь уздовж Дніпра відкриває широкий простір для туристичного бізнесу. То чому б не скористатися цим? Проектанти пропонують розвивати мережу річкових причалів з урахуванням перспективи розбудови столиці. Її межі сягатимуть Нових і Старих Петрівців, Українки. Місце для причалів передбачені на Трухановому острові, в урочищах Наталка, Собаче гирло, в районі Телички, вздовж Дніпровської набережної, на південь до острова Водників, Осокорків...


Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ, "Хрещатик"

http://www.kiyany.com.ua/news/2005/9/21/3517.htm

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Політика транспортного розвантаження столичних магістралей передбачає відкриття швидкісного автобусного сполучення з міжнародним аеропортом “Бориспіль”. Усі інші пункти відправлення сюди пасажирів фахівці Київгенплану пропонують закрити. Геннадій Лисюк переконаний в тому, що не варто випускати на лінію габаритні автобуси, які створюватимуть додаткову напругу на дорогах від станції метро “Лівобережна”, Видубичів, аеропорту “Київ”, площі Перемоги до Борисполя. Поїздами столичного метрополітену можна швидко доїхати до Харківської площі, а вже звідси вирушити в аеропорт.
Интересно, когда планируют открыть это скоростное сообщение? неужели как и все остальное, "к 2020 году"?
Оно и понятно, все-таки для прокладки такого нового автобусного маршрута необходимы большие капиталовложения :-)

Для сравнения, так дела обстоят сегодня
:rtfm: :censored:

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Таксисты готовят забастовку



Профсоюз таксистов Украины требует от руководства страны стабилизировать цены на топливо и легализовать деятельность частных перевозчиков, пишет «Новый регион».

В противном случае таксисты угрожают забастовкой и блокированием автомобильных трасс, сообщил на пресс-конференции в Киеве глава профсоюза Василий Попик.

«Если государство не остановит цены на топливо – мы остановим государство», – заявляют таксисты.

На выполнение своих требований таксисты дали правительству Украины один месяц.

Если условия перевозчиков не будут выполнены, они обещают проводить акции гражданского неповиновения по всем регионам страны. Не исключается, что в них примут участие также транспортники, осуществляющие перевозку пассажиров на маршрутных такси.


Рупор

http://www.kiyany.com.ua/news/2005/9/27/3796.htm

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Перевозчики перестали конкурировать



Столичные перевозчики практически отказались от обновления и расширения своих парков, объясняя эту практику низкой рентабельностью работы в первом полугодии, до повышения тарифов, и отсутствием конкуренции. Активно расширяет свой парк только КП «Киевпастранс», которое в текущем году планирует купить больше новых автобусов, чем все остальные компании вместе взятые. Впрочем, эксперты утверждают, что это никак не отразится на рынке маршрутных перевозок.

На сегодняшний день на таксобусных маршрутах работает 3,17 тыс. единиц техники, львиная доля которой была приобретена за последние три-четыре года. Но если в прошлом году, по словам начальника коммунальной службы перевозок КГГА Ивана Окочи, частники приобрели 624 новых автобуса на сумму 85 млн грн., то в этом — всего 117 штук за 14 млн грн, сообщает Kiev2000.

Причина подобного состояния дел, прежде всего, в том, что улицы и так забиты автобусами малого класса, которые затрудняют движение по городу. Сыграло свою роль и ослабление конкуренции — рынок полностью сформировался, и список лидеров, имеющих десятки маршрутов и более 100 единиц техники, уже несколько лет не меняется. Новые же маршруты практически не открываются — в этом году был проведен только один тендер на 10 линий, так как, по мнению директора Киевской ассоциации перевозчиков-работодателей «Столица» Валерия Липецкого, рынок и так перенасыщен. Главной же причиной снижения темпов обновления автопарков в компаниях называют отсутствие оборотных средств из-за низкой рентабельности их работы в первом полугодии. «Из-за подорожания топлива доходность маршрутного бизнеса снизилась, а тарифы позволили повысить только в середине года», — говорит коммерческий директор компании «Автогруппа Украина» Леонид Новиков. С его мнением солидарен и г-н Окоча, добавивший, что даже после повышения тарифов рентабельность работы перевозчиков близка к уровню первого полугодия. «Тогда топливо стоило 2,8 грн./л, а сегодня — 3,7 грн.», — утверждает он.

http://www.kiyany.com.ua/news/2005/9/27/3814.htm

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Таксисты выдвинули Президенту свои требования. Проезд в такси может вырасти до 1,5 евро за км
Стоимость услуг такси может вырасти до 1-1,5 :!: :!: :!: евро за км. Об этом сообщает "ЛІГАБізнесІнформ".

Профсоюз таксистов Украины в ультимативной форме потребовал от нового правительства и Президента введения индивидуального лицензирования для таксистов вместо предложенной в законопроекте "Об изменениях к Закону "Об автомобильном транспорте Украины" N6281 выдачи лицензий исключительно для автотранспортных предприятий.

Кроме того, украинские таксисты выступают за предоставление им права на обязательное пенсионное обеспечение и снижение розничных цен на топливо.

«Начиная с сегодняшнего дня мы даем Президенту и правительству ровно месяц для того, чтобы принять наши требования», - заявил председатель Профсоюза таксистов Украины Василий Попик. При этом он подчеркнул, что в отличие от Антимонопольного комитета Украины, таксисты уверены в том, что рынок топлива монополизирован его производителями.

и-л

«Остров»

http://ostro.org/shownews_ks.php?id=16914&lang=ru

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

У Британії з'явиться новий вид громадського транспорту


Жителі британських міст в найближчому майбутньому зможуть викликати до дверей своїх будинків автобуси на автоматичному управлінні, які доставлять їх до місця призначення. Створення таких автобусів - частина футуристичного плану розвитку міського транспорту Великобританії, який був оприлюднений у середу.

Такі автобуси пересуватимуться по жвавих вулицях за допомогою лазерних покажчиків і дадуть можливість зменшити пробки і більш ніж в два рази скоротити час поїздки. Ця система викликала інтерес Транспортного департаменту Лондону і спочатку може бути використана для перевезення атлетів і глядачів по території Олімпійського парку в Стретфорді в 2012 році, пише The Times.

Цей транспортний сервіс, який діє за принципом "від дверей до дверей" і названий "Персоніфікований громадський транспорт", розрахований на те, щоб привернути людей, які не люблять іти на автобусну зупинку і тіснитися в автобусі, де 140 інших пасажирів. Кожен автобус на автоматичному управлінні розрахований максимум на 24 пасажири, але за додаткову плату можна буде викликати його виключно для себе. Передбачений виклик за допомогою SMS-повідомлення.

http://newsru.com

http://oglyadach.com/news/2005/9/29/23660.htm

Аватара пользователя
Муркенштейн
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 1811
Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
Откуда: Linz

Сообщение Муркенштейн »

Первый шаг в сторону Солнечного города? 8) Может, они Носова обчитались? :D
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке

Аватара пользователя
MetroMan
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 570
Зарегистрирован: 19 сен 2004, 01:39
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение MetroMan »

Давным-давно кто-то на форуме уже предлагал идею транспорта по принципу IP :)

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Первый шаг в сторону Солнечного города? Может, они Носова обчитались?
А потом и на Луну полетим::):):)

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

30.09.2005 | 17:28
Маршрутки стали ездить по-другому



581-ю маршрутку продлили

Конечная остановка маршрутки № 581, перевозив­шей пассажиров от станции метро «Святошин» по проспекту Победы, улицам Щербакова и Гречко до проспекта Правды, переносится на площадь Шев­ченко.

- Маршрут продлили для удобства пассажиров, добирающихся от железнодорожной станции «Свято­шин» до Диагностического центра, - рассказал Сергей Мушта, первый замначальника службы перевозок при КГГА. - Когда горожане обращаются с просьбой о продлении маршрута, спецкомиссия ГУ транспорта, связи и информатизации детально изу­чает целесообразность продления и принимает реше­ние. Если у киевлян есть аргументированные сообра­жения по удлинению какого-то маршрута, то они могут написать письмо в адрес ГУ транспорта улица Леонтовича, 6. Даже одно письмо может повлиять на продление маршрута!

209-я стала ездить реже

А вот на маршруте № 209 пассажиры обеспокое­ны тем, что интервал движения таксомоторов замет­но увеличился. По словам Сергея Мушты, это связа­но с тем, что раньше движение на маршруте обеспе­чивали два перевозчика, а сейчас всего один-авто­предприятие №1 КП «Киевпасстранс». К тому же на маршруте произошла замена «ГАЗелей» на «Богда­ны» - и, естественно, количество автобусов уменьши­лось.

«Газета по-киевски»

http://www.kiyany.com.ua/news/2005/9/30/4011.htm

Ответить