Велосипеды
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
И? Даже если зачем-то делать в 2 раза шире, то 12 × 2 ≠ 184
Re: Велосипеды
Rider, пишуть що за документами - це пішохідна доріжка.
В Києві в цю суму ходить 2 широкі смуги, освітлення, лавочки і б.ч.і.
В Києві в цю суму ходить 2 широкі смуги, освітлення, лавочки і б.ч.і.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
1. По официальным документам это автодорога вдоль существующей Р-30: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-002151-b
2. То, что в Киеве впихнули в смету все что угодно: освещение, LED-камни, лавочки, велоремонтные мастерские, зоны отдыха (МАФы), блекджек со шлюхами, вообще не говорит ничего хорошего про утверждавших эту смету на фоне других, в сотни раз более насущных проблем в столице.
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Не тільки виробникам масок пандемія підмогла
У світі виник дефіцит велосипедів
Виробники велосипедів на західних ринках і в Азії не можуть задовольнити зростаючий попит покупців, які надають перевагу цьому виду транспорту в період пандемії коронавірусу.
Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Багато магазинів по всьому світу розпродають велосипеди відразу ж, як тільки до них надходить нова партія.
"Це той випадок, коли обсяг продажів велосипедів на найбільших світових ринках перевищує пропозицію", - каже консультант Human Powered Solutions Джей Таунлі.
Онлайн-продажі велосипедів у Франції підскочили на 350% в квітні на тлі поширення коронавірусу в Європі, згідно з даними дослідницької компанії Foxintelligence.
Французька мережа магазинів спортивних товарів Decathlon повідомила, що в багатьох з її магазинів закінчилися бюджетні моделі велосипедів, і "десятки тисяч" людей перебувають в очікуванні нових поставок. Компанія стала купувати старі велосипеди для ремонту і перепродажу, щоб задовольнити попит з боку покупців.
"Ми помітили цей величезний стрибок", - сказав директор із зовнішніх комунікацій Decathlon International Ксав'є Рівуар, назвавши поточну ситуацію "велосипедним бумом".
Попит на велосипеди обумовлений тим, що багато людей прагнуть уникнути їзди в громадському транспорті через збільшення ризику зараження коронавірусом, тоді як співробітники компаній, відправлені в неоплачувану відпустку, шукають спосіб провести дозвілля.
Зростання популярності велосипедів також пов'язано з різким падінням автомобільного трафіку на дорогах у багатьох містах світу в зв'язку з локдаунами.
Недолік пропозиції в магазинах призвів до зростання попиту на послуги з ремонту велосипедів.
Багато потенційних покупців задаються питанням, чому виробники не можуть збільшити обсяг виробництва.
Обмежені можливості збільшення пропозиції пов'язані з заходами соціального дистанціювання, які передбачають дотримання дистанції між працівниками, а також відсутністю персоналу в зв'язку з хворобою або самоізоляцією.
Ще однією причиною дефіциту пропозиції є те, що Китай і Тайвань, два найбільших в Азії виробника, опинилися в числі країн, які першими відчули наслідки пандемії, що призвело до масштабних збоїв в їх ланцюжках поставок, а також закриття заводів і портів.
У світі виник дефіцит велосипедів
Виробники велосипедів на західних ринках і в Азії не можуть задовольнити зростаючий попит покупців, які надають перевагу цьому виду транспорту в період пандемії коронавірусу.
Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Багато магазинів по всьому світу розпродають велосипеди відразу ж, як тільки до них надходить нова партія.
"Це той випадок, коли обсяг продажів велосипедів на найбільших світових ринках перевищує пропозицію", - каже консультант Human Powered Solutions Джей Таунлі.
Онлайн-продажі велосипедів у Франції підскочили на 350% в квітні на тлі поширення коронавірусу в Європі, згідно з даними дослідницької компанії Foxintelligence.
Французька мережа магазинів спортивних товарів Decathlon повідомила, що в багатьох з її магазинів закінчилися бюджетні моделі велосипедів, і "десятки тисяч" людей перебувають в очікуванні нових поставок. Компанія стала купувати старі велосипеди для ремонту і перепродажу, щоб задовольнити попит з боку покупців.
"Ми помітили цей величезний стрибок", - сказав директор із зовнішніх комунікацій Decathlon International Ксав'є Рівуар, назвавши поточну ситуацію "велосипедним бумом".
Попит на велосипеди обумовлений тим, що багато людей прагнуть уникнути їзди в громадському транспорті через збільшення ризику зараження коронавірусом, тоді як співробітники компаній, відправлені в неоплачувану відпустку, шукають спосіб провести дозвілля.
Зростання популярності велосипедів також пов'язано з різким падінням автомобільного трафіку на дорогах у багатьох містах світу в зв'язку з локдаунами.
Недолік пропозиції в магазинах призвів до зростання попиту на послуги з ремонту велосипедів.
Багато потенційних покупців задаються питанням, чому виробники не можуть збільшити обсяг виробництва.
Обмежені можливості збільшення пропозиції пов'язані з заходами соціального дистанціювання, які передбачають дотримання дистанції між працівниками, а також відсутністю персоналу в зв'язку з хворобою або самоізоляцією.
Ще однією причиною дефіциту пропозиції є те, що Китай і Тайвань, два найбільших в Азії виробника, опинилися в числі країн, які першими відчули наслідки пандемії, що призвело до масштабних збоїв в їх ланцюжках поставок, а також закриття заводів і портів.
Re: Велосипеды
Цікаво, як ці пацани бачать велодоріжку в районі ринку "Рибалка", кафе, ресторану, станції метро "Дніпро" та РК "Queen"Rider писал(а): ↑27 июн 2020, 19:52По-моему, пацаны уху нормально поели: велодорожка 5 км длиной и 2-2.5 метра шириной, всего-то 184 млн. грн. или почти 6 млн. евро.
Официальное распоряжение КГГА
Чи там велодоріжка буде мати гарний вигляд лише на папері ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Ставить велодорожку (правую) с видом "зубами в столб" - это тяжёлый клинический случай бюрократита (воспаление бюрократа). Бюрократит лечится баллончиком с тёмной краской. Прикладывать к асфальту до существенного исчезновения внешних симптомов.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Бюрократит лечится самоуправством? Ну-ну.
Просто прекрасно написано:
Просто прекрасно написано:
https://www.facebook.com/armen.mosesyan ... 0720189963Я закликаю своїх нормальних друзів НЕ брати участь у акціях велосипедистів під будівлями владних структур. Маючи гіпертрофоване чсв, як кожна людина яка чогось там змогла самотужки, у нас викривлене ставлення до реальності. Я поясню.
1. Нас ніхто навмисно не утискає на дорогах. Поставте дзеркало заднього виду і ви здивуєтеся скільки автівок тягнуться за вами, допоки у вас нема можливості пропустити їх посунувшись правіше.
2. Нас ніхто навмисно не калічить на дорогах. Водії одне одного калічать набагато частіше. І не треба розповідати про п'ять вбитих велосипедистів за рік. Подивіться статистику жертв аварій авто-авто чи збитих пішоходів. Травматизм велосипедистів - наслідок загальної ситуації на дорогах. Жодного виключного ставлення до велосипедистів нема. Не лестите собі.
3. Переважна більшість водіїв або нейтральні або привітні до велосипедистів, і цей відсоток драматично збільшується з року в рік. Подивіться як зросла кількість авто з вело-кріпленнями на даху. Спорт стає дедалі популярнішим - велосипед також.
4. Велосипедисти не мають мати особливе положення на дорозі. Велосипедисти - учасники дорожнього руху, а не "священна корова". Нам і так де-факто можна їздити тротуарами, на червоне, між рядами авт і навіть іноді по зустрічній. Заборонено ПДР, але всі так можуть робити і за це нічого не буде, якщо не сталося ДТП. Якщо не бути занадто наглим, то водії ставляться до цього із розумінням. Україна - така країна де кожен порушує в межах можливостей. Всі ж водії їздять +20кмч.... Кожному виду ТЗ притаманні свої "пробачні порушення" і у вело їх, мабуть, найбільше. Не привертайте зайвої уваги - не погіршуйте стан речей.
5. В ПДР нема ані "1,5 поваги" ані "метр од бровки". Там є пункт 11.14 і "якомога правіше" і це не дискримінація. Це правило "share the road", коли сказано, що в межах полоси авто - лівіше, вело - правіше. На розгляд велосипедиста залишається визначення безпечної відстані за умов ямності та припаркованих ТЗ. Їхати якомога правіше - це прояв взаємної поваги. Їхати по центру полоси - зухвалість і мудачество. Я нікого не закликаю шоргати колесом по бардюру, але випиратися на Житомирці на середину правої полоси - це хм... Це неповага до інших учасників руху, і заслуговує на відповідну реакцію з їхнього боку.
6. Коли дорога порожня - катайтеся хоч по п'ять в ряд, але коли позаду з'являється інше ТЗ - в один ряд і якомога правіше. Власне так ми годинами базікаємо на бреветах. Як вчасно побачити ТЗ і нікому не заважати - дзеркало маст хев або озиратися назад. Бути уважним до інших - прояв розвиненої особистості.
7. Так, є певний відсоток неадекватів, але їм ваші акції до одного місця. Ви на них хочете вплинути? Серйозно?
Чому не варто збиратися на акції, очікуючи, що все буде як в Амстердамі. Що робити, щоб стало як в Амстердамі.
Як не дивно, для цього треба буть. В Києві має бути 50к велосипедистів, що їздять принаймні раз в три дні по побутовим питанням. І зимою теж. Коли ця умова буде виконана - вам не доведеться вимагати велодоріжки. Вам їх запропонують. Подивіться на свій пробіг за рік, скількі разів на тиждень їздете містом, згадайте скільки разів ви каталися навіть цієї теплої зими. Порахуйте своїх друзів і ви зрозумієте, що велосипедистів в Києві нема — є півтора фріка, що постіно щось вимагають від влади. Вам дуже везе, що в КМДА сидить адекватний ВК. Коли мудрій нарід його не переобере, і туди прийде хтось, кому проблема велосипедизму буде геть незрозумілою — плакайте, бо я б на його місці заборонив рух велосипедів містом і крапка. Пару особливо упоротих оштрафував, чи дав 15 діб. І все — проблему вирішено — вас не калічать і не вбивають. Катайтеся в парках. Проблеми нема.
Так що подумайте ще раз — чого саме ви йдете вимагати? Рівності та свободи (яку ми маємо і не користуємося в достатній мірі) чи виключного ставлення до себе, як до носіїв лосин. Я чекаю не-дочекаюся, коли влада вас почує і закрутить гайки. Тільки потім не скигліть.
Чи може краще спрямувати зусилля на те, щоб підсадити на велос пару-тройку друзів і опанувати зимову їзду, чим дійсно посприяти зростанню велосипедистів у місті з усіма позитивними наслідками? Якщо Київ і стане колись схожий на Амстердам, то не завдяки спортсменам і протестувальникам, а завдяки гловерам і їм подібним на скрипучих Ашанах, що день в день, зимою і літом за допомогою ровера вирішують свої дрібні питання.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Не-не-не, мы ж законопослушные. Никакого самоуправства, всё исключительно по ст. 19 Гражданского кодекса Украины.
Кстати, тут баллончиком и стирать ничего не надо. Пешеходы имеют полное право при отсутствии тротуаров и пешеходных дорожек двигаться по велодорожкам.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Надо было наоборот. Пешеход, ввиду низкой скорости и более высокой маневренности, вполне может с приемлемым качеством идти справа. Велосипедист справа ехать нормально не сможет.
Ждите, переделают.
Ждите, переделают.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Велосипеды
Заготовка на майбутнє? Бо щось продовження велодоріжки не видно.