Нічний Експрес Києва

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Аватара пользователя
selykv
Машинист
Машинист
Сообщения: 471
Зарегистрирован: Чт окт 27, 2011 17:29
Откуда: Kyiv
Контактная информация:
Украина

Нічний Експрес Києва

Сообщение selykv » Пт авг 02, 2013 02:06

Вчора стало відомо, що депутати від Свободи запропонували експлуатувати метро цілодобово. Це підштовхнуло мене викласти свою ідею про облаштування нічних автобусних експресів у Києві.

Київ, як відомо, місто у якому офіційно живе 2,7 млн жителів,а неофіційно 3,8-4,1. Вже давно стоїть потреба у облаштуванні цілодобового громадського транспорту.

Отож я пропоную створити "Нічний Експерес Києва" (НЕК). Вісім маршрутів, приблизною довжиною у 25-40 км. Час маршруту близько години.
Изображение

Розклад
Відправлення зробити щогодини з 1 по 5 ранку від вокзалу Київ-Пасажирський. Тобто, кожен з 8 рейсів автобусів 5 разів за ніч розвозитимуть киян та гостей міста по спальним районам. Це,звичайно буде довше ніж таксі, але дешевше у кілька разів. Маршрути, за цією схемою мають бути від 25км до 40 км, що теоретично уночі можна подолати за годину(у процесі реалізації чи навіть підготовки їх потрібно буде відкорегувати до оптиальності). Якщо автобуси будуть працювати чітко за розкладом, то і попит буде стабільний.

Тариф
Наприклад, у Севастополі цілодобово їздять ряд маршруток і коштують вони - в два рази більше за звичайні - 4 гривні. Тому в Києві НЕК міг би коштувати біля 10 гривен. Тариф єдиний в незалежності від довжини шляху.

Варіанти оплати
1 Готівка, 2 Талон на НЕК, 3 Банківська карта(як у супермаркеті), 4 Карта киянина(відстрочений платіж, як список у сільському магазині).

Бюджет
Фінансування можна робити, як за комунальний кошт, так і за кошт приватних перевізників, віддаючи одному маршрутчику один нічний маршрут у навантаження до стабільних прибуткових маршрутів.
Бюджет проекту невеликий і Київ, як і багато інших облцентрів, може його осягти. У СітіЛаза витрати пального на 100 км близько 20 літрів. Тобто проїжджаючи за ніч п'ять баранок по 40 км, автобус витрачатиме в середньому 50 літрів пального, або 600-700 гривень. Плюс зарплата водія - приблизно 100-200 гривеньза ніч. Плюс амортизація, наприклад 20% на день - тобто собівартість рейса складе суму у порядка 1000
гривень за ніч(я не економіст і цифри прикидаю на пальцях), додайте собі контролера і другого водія і вийде, що для виходу у нуль автобусу за ніч потрібно заробити порядка 1200 гривень, або перевезти 120 пасажирів за ціною у 10 гривень. Або 24-25 за рейс.
Коротше, за моїми підрахунками на 8 автобусів і 12 водіїв на рік потрібно десь 15 мільйонів гривень. Для прикладу, збиток комунального метрополітену за перше півріччя склав 177,6 млн грн. Так що максимальний збиток від автобусів у розмірі 15 млн грн, якщо ними ніхто не користуватиметься протягом року, це крапля в морі.

Рухомий склад
На слабкі маршрути, які виявляться у ході експлуатації, можна буде вивести маломістні Богдани, а на найпотужніші - автобуси з гармошкою.
Машини потрібно гарно освітлювати зовні, аби їх бачили пасажири задовго до зупинки.
Водії НЕК мають сидіти у захищених кабінах, де є прямий звязок з диспетчерською чи Міліцією. Вхід в автобуси, через малий пасажиропотік можна облаштувати через одні двері(біля водія) і з застосуванням турнікета.
В салоні є камери, які виводять зображення у кабіну водія і на диспетчерську.
Автобус облаштований ДжіПіеСом, тому його на комп'ютері може бачити, як диспетчер, так і пасажир, бо актуальне місцеположення експресу виводиться на спеціальний сайт.

Зупинки
Зупиночні павільйони слід облаштовувати спеціальними вказівниками.

Як вам така ідея?
Последний раз редактировалось selykv Пт авг 02, 2013 02:16, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2293
Зарегистрирован: Сб янв 15, 2005 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Сообщение Коржик » Пт авг 02, 2013 02:10

Норм. Пиши в КМДА.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.

Brian
Механик
Механик
Сообщения: 229
Зарегистрирован: Вт мар 10, 2009 20:50
Контактная информация:
Украина

Сообщение Brian » Пт авг 02, 2013 02:56

Яро плюсую. Ибо в той же Виннице единственная ночная маршрутка 25Н пользуется спросом. Никогда ее пустой ночью не видел. Есть правда пара незначительных замечаний... Во первых, по моему гонять автобусы большой вместительности не так уж и выгодно. Можно пустить те же Богданы. Особенно на фоне закрытия некоторых маршрутов. По поводу времени. Станции метро закрываются около 12 ночи, открываются около 6 утра. Итого лучше, наверное, все таки увеличить время работы ночных маршрутов. Если реально проект будет подаваться в КМДА, и надо будет где то подписей каких то насобирать, подпишу свое общежитие. А так проект реально нужный. Ибо ночью альтернативы такси нет.
Даешь станцию метро "Общежитие №6"!!!

Аватара пользователя
Антошка
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1184
Зарегистрирован: Вс сен 25, 2011 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка » Пт авг 02, 2013 10:54

Да, хорошая идея. А маршруты были нарисованы от балды?

Аватара пользователя
selykv
Машинист
Машинист
Сообщения: 471
Зарегистрирован: Чт окт 27, 2011 17:29
Откуда: Kyiv
Контактная информация:
Украина

Сообщение selykv » Пт авг 02, 2013 11:03

Ну. я намагвся помалювати їх, щоб вони були в межах - 30-40 км. Щоб покривали більшість спальних районів, а доступність до них була у межах 2 кілометрів.

Аватара пользователя
Антошка
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1184
Зарегистрирован: Вс сен 25, 2011 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка » Пт авг 02, 2013 11:09

Может еще стоит делать кольцевой маршрут через весь город.

Аватара пользователя
Dream_On
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2679
Зарегистрирован: Пн сен 15, 2008 19:10
Откуда: Kiev

Сообщение Dream_On » Пт авг 02, 2013 11:57

По внутренней окружной, было бы ОК.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5243
Зарегистрирован: Чт окт 02, 2008 17:02
Контактная информация:
Украина

Сообщение XAN » Пт авг 02, 2013 12:12

Экономика Киевн е выдерживает даже вменяемого дневного транспорта, что уж говорить про ночной. Sad but true.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Евгений Г.
Механик
Механик
Сообщения: 214
Зарегистрирован: Пт июн 15, 2012 17:01
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Евгений Г. » Пт авг 02, 2013 15:47

Да и как эксплуатировать метро ночью? Когда выкачивать зумпфы, менять рельсы, или мыть тоннели?

Аватара пользователя
Demianenko
Машинист
Машинист
Сообщения: 414
Зарегистрирован: Пн авг 29, 2011 09:54
Откуда: Киев стольный град

Сообщение Demianenko » Пт авг 02, 2013 15:55

Маршрут №4 лучше ехать после Трутенко на Васильковскую, а не на Кайсарова, а потом уже дальше по маршруту на Краснозвездный пр-т.
И про отдельный маршрут по "малой кольцевой" в точку сказано выше.

Brian
Механик
Механик
Сообщения: 229
Зарегистрирован: Вт мар 10, 2009 20:50
Контактная информация:
Украина

Сообщение Brian » Пт авг 02, 2013 18:42

Кто про метро говорил то? Это же автобусы. А про то что экономика не выдерживает дневной транспорт... Конечно лучше отдать 80-100 грн за такси которому просто нет альтернативы.
Даешь станцию метро "Общежитие №6"!!!

Евгений Г.
Механик
Механик
Сообщения: 214
Зарегистрирован: Пт июн 15, 2012 17:01
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Евгений Г. » Пт авг 02, 2013 19:09

Brian писал(а):Кто про метро говорил то? Это же автобусы.
->
selykv писал(а):Вчора стало відомо, що депутати від Свободи запропонували експлуатувати метро цілодобово. Це підштовхнуло мене викласти свою ідею про облаштування нічних автобусних експресів у Києві

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11706
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:
Украина

Сообщение Klovsky » Пт авг 02, 2013 19:43

Відправлення зробити щогодини з 1 по 5 ранку від вокзалу Київ-Пасажирський
Приїхала людина вночі взимку з валізою. Чекає на морозі 0...60 хвилин автобус (в середньому - 30 хвилин). Далі ще 30+ хвилин їде на масив. А далі - ще о 4-й годині ночі бозна скільки в темряві і хуртовині човгає по заметах додому.

Ідея цікава, але треба обдумати маршрути.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5243
Зарегистрирован: Чт окт 02, 2008 17:02
Контактная информация:
Украина

Сообщение XAN » Пт авг 02, 2013 21:23

Brian писал(а):Кто про метро говорил то? Это же автобусы. А про то что экономика не выдерживает дневной транспорт... Конечно лучше отдать 80-100 грн за такси которому просто нет альтернативы.
Для человека - не лучше, это да. Но я говорю про экономику города в целом.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: Вт янв 10, 2012 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик » Сб авг 03, 2013 22:11

Brian писал(а):Кто про метро говорил то? Это же автобусы. А про то что экономика не выдерживает дневной транспорт... Конечно лучше отдать 80-100 грн за такси, которому просто нет альтернативы.
Про такси: ночью тарифы в эфире остаются прежними. Учитывая, что ж/д вокзал находится почти в центре, то это максимум 60 грн. на Троещину в такси среднего ценового диапазона.
Но соглашусь с тем, что оч часто предв.ночные заказы на/с вокзал или в/с аэропорт Киев остаются невыполненными (ночью остаются работать одни хапуги, что ли). Хотя на том же ж/д вокзале стоит туча такси с вкл.программой Мобайл такси.
Да, ночные маршруты стОит увязать не только с ж/д вокзалом и аэропортом, но и с местами концентрации развлекательных заведений, а также охватить ими автопарки/депо КПТ, упразднив их ночные развозки. Да, и отправления могут быть не только каждые 60, но и 30 минут. И для этого достаточно бусов класса Богдан.

Ответить