Електротранспорт
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Електротранспорт
На самокаті з Одеси до Києва. Ч. 1
181 км за перший день
181 км за перший день
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Електротранспорт
Тяжёлые наркотики — они такие
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Електротранспорт
Та ні. Дивився це відео ще з тиждень тому. Не схожа людина на наркомана. От на блогера - так. Тому й поперся.
ЗІ: чекаю на другу частину.
ЗІ: чекаю на другу частину.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: Електротранспорт
Я так зрозумів, що хлопчина зі Слов'янська.
Є його трисерійний ролик про те, як він на ровері катав з Донеччини до Одеси
Є його трисерійний ролик про те, як він на ровері катав з Донеччини до Одеси
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Електротранспорт
Так у него электросамокат...
Ну такое=)
Я думал ногой работал 400 км=)
Ну такое=)
Я думал ногой работал 400 км=)
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Електротранспорт
Коржик, а ти спробуй ! )
Ось на ровері :
Частина 2 на електосамокаті
Ось на ровері :
Частина 2 на електосамокаті
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Електротранспорт
Якщо що — я взагалі не проти. Хлопчина молодець, контент «ґодний»
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Електротранспорт
Шість сервісів для оренди самокатів: тарифи і особливості
«Вечірній Київ» порівняв компанії, які надають послуги з оренди електросамокатів у столиці.
За останній рік у Києві з’явилися одразу шість сервісів прокату електросамокатів: Bolt, Kiwi, Skroll, BikeNow, Zelectra та Vzhooh. Їх можна розрізнити не лише за кольором, але й за розцінками і зонами покриття.
Почнемо зі спільних особливостей. Всі електросамокати мають схожий алгоритм для користування:
Потрібно знайти самокат на вулиці.
Встановити на мобільний телефон додаток цієї фірми у Google Play або App Store.
Прив’язати до акаунту номер банківської картки.
Розблокувати самокат за допомогою QR-коду на ньому і почати поїздку.
Після поїздки запаркуватися правильно, щоб транспорт не заважав пішоходам. Зробити фото припаркованого самокату.
Тепер розглянемо кожну фірму окремо.
***
Bolt
Естонська фірма стала першою компанією оренди електросамокатів, яка з’явилася на вулицях Києва. Це сталося у серпні минулого року і спершу викликало невдоволення міської влади. До цього кияни були знайомі із цією компанією завдяки сервісу таксі та доставки їжі.
Тарифи електросамокатів Bolt такі:
Розблокування самокату — за 9 грн;
Хвилина з понеділка по четвер — 1,90 грн;
Хвилина з п’ятниці по неділю — 2,50 грн.
За 100 грн можно забронювати вільний самокат поруч — гроші повернуть на картку.
Завантажити додаток Bolt можна через Google Play чи App Store (спільний і для самокатів, і для таксі).
***
Kiwi
Через місяць після Bolt у столиці запрацювали пункти прокату ще одних зелених електросамокатів — від нідерландської компанії Kiwi. Мережа працює переважно у центрі міста і охоплює орієнтовну відстань від станції метро «Либідська» до «Тараса Шевченка».
Тарифи електросамокатів Kiwi такі:
Розблокування самокату — 15 грн;
Хвилина у будні — 2,50 грн;
Хвилина у вихідний — 3,50 грн.
Завантажити додаток Kiwi через Google Play або App Store.
***
Scroll
У жовтні минулого року кияни вперше побачили на вулицях самокати чорного кольору від грузинської компанії «Scroll». Цей сервіс короткострокової оренди електроскутерів працює в колаборації з американським додатком «Bird».
Тарифи електросамокатів Sсroll такі:
Разблокування — 10 грн;
Хвилина у будні — 4 грн;
Хвилина у вихідні — 4 грн.
Для початку поїздки необхідно мати баланс не менше 200 гривень.
Завантажити додаток Scroll для Google Playта App Store.
***
BikeNow
Сервіс громадського прокату «BikeNow», який займався наданням велосипедів для оренди, у травні цього року запустив і самокати. Вони мають три швидкісних режими. За замовчуванням поїздка буде починатися на другій швидкості і обмежена 20 км/год. Третій швидкісний режим рекомендують тільки для дуже досвідчених користувачів.
Тарифи на самокати BikeNow такі:
Активація — 9 грн;
Хвилина у будні — 1,9 грн;
Хвилина у вихідні — 2,5 грн за хвилину.
Для початку поїздки необхідно мати баланс не менше 100 гривень.
Завантажити додаток BikeNow для Google Play та App Store (спільний і для самокатів, і для велосипедів).
***
Zelectra
П’ятий сервіс прокату електросамокатів. Дозволяє залишати самокати лише в зелених зонах, дозволених містом. За замовчуванням тут можна розігнатись до 25 км/год. Але у фіолетовій зоні швидкість значно зменшиться, а при в’їзді до чорної зони самокат вимкнеться і «водій» буде оштрафований.
Тарифи на самокати Zelectra такі:
Активація — 11 грн;
Хвилина — 2,20 грн;
Пауза — 0,75 грн за хвилину.
Завантажити додаток Zelectra для Google Play та App Store.
***
Vzhooh
Найновішою компанією, що вийшла на київські дороги, стала фірма Vzhooh. Сервіс доступний у центральній частині міста, включно із Лук’янівкою, Політехнічним інститутом та Либідською. На самокатах вказано, що вони є застрахованими.
Тарифи на самокати Vzhooh такі:
Активація — 9 грн.
Хвилина поїздки з понеділка по четвер — 1,9 грн.
У п’ятницю та вихідні — 2,5 грн.
Користувачі можуть отримати 10 безкоштовних хвилин поїздки. Для цього потрібно після реєстрації ввести промокод Vzhooh.
Завантажити додаток Vzhooh для Google Play и App Store.
Нагадаємо, що у Київраді пропонують обмежити швидкість самокатів на пішохідних зонах.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/53672/
«Вечірній Київ» порівняв компанії, які надають послуги з оренди електросамокатів у столиці.
За останній рік у Києві з’явилися одразу шість сервісів прокату електросамокатів: Bolt, Kiwi, Skroll, BikeNow, Zelectra та Vzhooh. Їх можна розрізнити не лише за кольором, але й за розцінками і зонами покриття.
Почнемо зі спільних особливостей. Всі електросамокати мають схожий алгоритм для користування:
Потрібно знайти самокат на вулиці.
Встановити на мобільний телефон додаток цієї фірми у Google Play або App Store.
Прив’язати до акаунту номер банківської картки.
Розблокувати самокат за допомогою QR-коду на ньому і почати поїздку.
Після поїздки запаркуватися правильно, щоб транспорт не заважав пішоходам. Зробити фото припаркованого самокату.
Тепер розглянемо кожну фірму окремо.
***
Bolt
Естонська фірма стала першою компанією оренди електросамокатів, яка з’явилася на вулицях Києва. Це сталося у серпні минулого року і спершу викликало невдоволення міської влади. До цього кияни були знайомі із цією компанією завдяки сервісу таксі та доставки їжі.
Тарифи електросамокатів Bolt такі:
Розблокування самокату — за 9 грн;
Хвилина з понеділка по четвер — 1,90 грн;
Хвилина з п’ятниці по неділю — 2,50 грн.
За 100 грн можно забронювати вільний самокат поруч — гроші повернуть на картку.
Завантажити додаток Bolt можна через Google Play чи App Store (спільний і для самокатів, і для таксі).
***
Kiwi
Через місяць після Bolt у столиці запрацювали пункти прокату ще одних зелених електросамокатів — від нідерландської компанії Kiwi. Мережа працює переважно у центрі міста і охоплює орієнтовну відстань від станції метро «Либідська» до «Тараса Шевченка».
Тарифи електросамокатів Kiwi такі:
Розблокування самокату — 15 грн;
Хвилина у будні — 2,50 грн;
Хвилина у вихідний — 3,50 грн.
Завантажити додаток Kiwi через Google Play або App Store.
***
Scroll
У жовтні минулого року кияни вперше побачили на вулицях самокати чорного кольору від грузинської компанії «Scroll». Цей сервіс короткострокової оренди електроскутерів працює в колаборації з американським додатком «Bird».
Тарифи електросамокатів Sсroll такі:
Разблокування — 10 грн;
Хвилина у будні — 4 грн;
Хвилина у вихідні — 4 грн.
Для початку поїздки необхідно мати баланс не менше 200 гривень.
Завантажити додаток Scroll для Google Playта App Store.
***
BikeNow
Сервіс громадського прокату «BikeNow», який займався наданням велосипедів для оренди, у травні цього року запустив і самокати. Вони мають три швидкісних режими. За замовчуванням поїздка буде починатися на другій швидкості і обмежена 20 км/год. Третій швидкісний режим рекомендують тільки для дуже досвідчених користувачів.
Тарифи на самокати BikeNow такі:
Активація — 9 грн;
Хвилина у будні — 1,9 грн;
Хвилина у вихідні — 2,5 грн за хвилину.
Для початку поїздки необхідно мати баланс не менше 100 гривень.
Завантажити додаток BikeNow для Google Play та App Store (спільний і для самокатів, і для велосипедів).
***
Zelectra
П’ятий сервіс прокату електросамокатів. Дозволяє залишати самокати лише в зелених зонах, дозволених містом. За замовчуванням тут можна розігнатись до 25 км/год. Але у фіолетовій зоні швидкість значно зменшиться, а при в’їзді до чорної зони самокат вимкнеться і «водій» буде оштрафований.
Тарифи на самокати Zelectra такі:
Активація — 11 грн;
Хвилина — 2,20 грн;
Пауза — 0,75 грн за хвилину.
Завантажити додаток Zelectra для Google Play та App Store.
***
Vzhooh
Найновішою компанією, що вийшла на київські дороги, стала фірма Vzhooh. Сервіс доступний у центральній частині міста, включно із Лук’янівкою, Політехнічним інститутом та Либідською. На самокатах вказано, що вони є застрахованими.
Тарифи на самокати Vzhooh такі:
Активація — 9 грн.
Хвилина поїздки з понеділка по четвер — 1,9 грн.
У п’ятницю та вихідні — 2,5 грн.
Користувачі можуть отримати 10 безкоштовних хвилин поїздки. Для цього потрібно після реєстрації ввести промокод Vzhooh.
Завантажити додаток Vzhooh для Google Play и App Store.
Нагадаємо, що у Київраді пропонують обмежити швидкість самокатів на пішохідних зонах.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/53672/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Електротранспорт
Седьмым казахский Jet вроде как появился, отзывы сомнительные. Касательно оплаты: все, кроме Болта, требуют отправить на счёт 100 или 200 грн, и только потом кататься. Болт снимает 75 грн, затем возвращает "сдачу" через 2-3 дня. У Kiwi тариф снизили до 8 грн + 1,9/2,5 грн.
Kiwi, BikeNow, Vzhooh имеют тяжёлые самокаты одной модели, 28 кг веса, могут 30 км/ч ехать, только на днях всем прокатным урезали скорость.
По поводу охвата города — среди всех выигрывает Болт. У большинства сервисов прокатов зона покрытия ограничивается окраинами центра, а у Болта, Zelectra, BikeNow открыт левый берег от Левобережной до Позняков через Русановку и Березняки. А у последних ещё и Черниговская с бульваром Перова, Северным мостом и куском Троещины.
КМДА підписала Меморандум про співпрацю з операторами прокату електросамокатів
Сьогодні, 24 червня, Київська міська державна адміністрація підписала Меморандум про співпрацю з операторами послуг прокату електросамокатів Києва. Від міста документ підписав заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Костянтин Усов. З іншої сторони підписи поставили представники всіх семи компаній, що сьогодні надають послуги прокату електросамокатів у Києві: ТМ «Вolt», ТМ «Kiwi», ТМ «Scroll», ТМ «BikeNow», TM «Zelectra», TM «Jet» та TM «Vzhooh».
«Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів мікромобільності, – зазначив Костянтин Усов. – Уже зараз вулицями міста їздить майже 4000 прокатних електросамокатів, і до кінця року очікується до 7000. При цьому питання їхнього використання не врегульовано на державному законодавчому рівні. Тому місто ініціювало підписання Меморандуму, згідно з яким оператори беруть на себе певні зобов’язання та приймають наші правила».
За його словами, серед головних обмежень, встановлених Меморандумом, – зменшення максимальної швидкості з 30-35 км/год до 20 км/год. У спеціально визначених (зелених, пішохідних та історичних) зонах швидкість має сягати не більше 14 км/год.
«Окрім цього, запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони», – додав заступник голови КМДА.
Також, за його словами, буде запроваджено спеціальний перелік зон, де програмним методом забороняється пересування самокатів. На під’їзді до цих зон самокат буде вимикатися. Серед таких – Пейзажна алея, пішохідна частина вулиці Сагайдачного, деякі релігійні та чутливі зони, наприклад, кладовища, а також частина зон навколо органів державної влади.
«Крім того, ми впорядковуємо точки ранкового старту. 1025 точок будуть у всіх районах Києва на чітко затверджених паркомісцях на 5 і 10 самокатів. І лише з них самокати мають стартувати. Таким чином у місті вирішиться проблема, коли після підзарядки зранку вони стоять деінде», – зазначив Костянтин Усов.
Він також додав, що одним із важливих пунктів Меморандуму є зобов’язання операторів страхувати кожного користувача на випадок нещасних випадків і травм при використанні самокату. Поліс має покривати витрати на медичну допомогу та лікування, а також шкоду, завдану майну третіх осіб – із покриттям від 100 тисяч гривень.
«Щоб такі пригоди було легше ідентифікувати, на кожний самокат із обох боків має наноситись спеціальний номер у форматі літери і трьох цифр. Це дозволить людям скаржитися адресно, передавати інформацію так, щоб ідентифікувати порушників було легше», – зазначив Костянтин Усов.
Найбільш складним етапом переговорів, за словами заступника голови КМДА, став пункт про згоду операторів надавати місту дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами.
«Цей Меморандум – найкраща угода, яку можна укласти на сьогоднішній день, – підкреслив Костянтин Усов. – Він буде діяти, поки Верховна Рада не ухвалить закон, який визначатиме статус і порядок діяльності електросамокатів та інших засобів електромобільності. Київ іде попереду часу і попереду законодавства врегульовує реалії життя, які вже існують на наших вулицях».
Kiwi, BikeNow, Vzhooh имеют тяжёлые самокаты одной модели, 28 кг веса, могут 30 км/ч ехать, только на днях всем прокатным урезали скорость.
По поводу охвата города — среди всех выигрывает Болт. У большинства сервисов прокатов зона покрытия ограничивается окраинами центра, а у Болта, Zelectra, BikeNow открыт левый берег от Левобережной до Позняков через Русановку и Березняки. А у последних ещё и Черниговская с бульваром Перова, Северным мостом и куском Троещины.
КМДА підписала Меморандум про співпрацю з операторами прокату електросамокатів
Сьогодні, 24 червня, Київська міська державна адміністрація підписала Меморандум про співпрацю з операторами послуг прокату електросамокатів Києва. Від міста документ підписав заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Костянтин Усов. З іншої сторони підписи поставили представники всіх семи компаній, що сьогодні надають послуги прокату електросамокатів у Києві: ТМ «Вolt», ТМ «Kiwi», ТМ «Scroll», ТМ «BikeNow», TM «Zelectra», TM «Jet» та TM «Vzhooh».
«Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів мікромобільності, – зазначив Костянтин Усов. – Уже зараз вулицями міста їздить майже 4000 прокатних електросамокатів, і до кінця року очікується до 7000. При цьому питання їхнього використання не врегульовано на державному законодавчому рівні. Тому місто ініціювало підписання Меморандуму, згідно з яким оператори беруть на себе певні зобов’язання та приймають наші правила».
За його словами, серед головних обмежень, встановлених Меморандумом, – зменшення максимальної швидкості з 30-35 км/год до 20 км/год. У спеціально визначених (зелених, пішохідних та історичних) зонах швидкість має сягати не більше 14 км/год.
«Окрім цього, запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони», – додав заступник голови КМДА.
Також, за його словами, буде запроваджено спеціальний перелік зон, де програмним методом забороняється пересування самокатів. На під’їзді до цих зон самокат буде вимикатися. Серед таких – Пейзажна алея, пішохідна частина вулиці Сагайдачного, деякі релігійні та чутливі зони, наприклад, кладовища, а також частина зон навколо органів державної влади.
«Крім того, ми впорядковуємо точки ранкового старту. 1025 точок будуть у всіх районах Києва на чітко затверджених паркомісцях на 5 і 10 самокатів. І лише з них самокати мають стартувати. Таким чином у місті вирішиться проблема, коли після підзарядки зранку вони стоять деінде», – зазначив Костянтин Усов.
Він також додав, що одним із важливих пунктів Меморандуму є зобов’язання операторів страхувати кожного користувача на випадок нещасних випадків і травм при використанні самокату. Поліс має покривати витрати на медичну допомогу та лікування, а також шкоду, завдану майну третіх осіб – із покриттям від 100 тисяч гривень.
«Щоб такі пригоди було легше ідентифікувати, на кожний самокат із обох боків має наноситись спеціальний номер у форматі літери і трьох цифр. Це дозволить людям скаржитися адресно, передавати інформацію так, щоб ідентифікувати порушників було легше», – зазначив Костянтин Усов.
Найбільш складним етапом переговорів, за словами заступника голови КМДА, став пункт про згоду операторів надавати місту дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами.
«Цей Меморандум – найкраща угода, яку можна укласти на сьогоднішній день, – підкреслив Костянтин Усов. – Він буде діяти, поки Верховна Рада не ухвалить закон, який визначатиме статус і порядок діяльності електросамокатів та інших засобів електромобільності. Київ іде попереду часу і попереду законодавства врегульовує реалії життя, які вже існують на наших вулицях».
Re: Електротранспорт
У Києві на вулицях з’явилися прокатні електромопеди
У Києві без погодження з містом приватна компанія вивела на вулиці електромопеди. Влада столиці заявила, що так бути не повинно.
Заступник голови КМДА Костянтин Усов повідомив, що поява електромопедів не була погоджена з містом. Усі вони припарковані на тротуарах, а за правилами дорожнього руху мають стояти на паркомайданчиках.
З 2010 року в Україні користувачі мопедів повинні мати посвідчення водія категорії А1, а електромопеди — держномер, а не тільки корпоративний, як на цих електромопедах. Згідно з ПДР, мопед має рухатися тільки біля правого краю дороги і не перевищувати 50 км/год. Водій і пасажир мають бути у шоломах.
«Нам відомо, що одна з компаній з прокату електросамокатів також планує вивести свої електромопеди на вулиці. Тому вже наступного тижня ми проведемо з операторами прокату електротранспорту, профільними департаментами і комунальними підприємствами робочу зустріч, щоб розвиток прокатних електромопедів у столиці відбувався цивілізовано», — зауважив Костянтин Усов.
Костянтин Усов вважає, що розвиток мікромобільності та шерінгової економіки — це добре. Прокатні електромопеди зручний варіант для пересування на відстані до 10 км замість таксі чи автомобілю.
У столиці активно розбудовують велоінфраструктуру, будують велодоріжки. Місто намагається створити умови для пересування не автомобілями, а спортивними видами транспорту.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/57635/
У Києві без погодження з містом приватна компанія вивела на вулиці електромопеди. Влада столиці заявила, що так бути не повинно.
Заступник голови КМДА Костянтин Усов повідомив, що поява електромопедів не була погоджена з містом. Усі вони припарковані на тротуарах, а за правилами дорожнього руху мають стояти на паркомайданчиках.
З 2010 року в Україні користувачі мопедів повинні мати посвідчення водія категорії А1, а електромопеди — держномер, а не тільки корпоративний, як на цих електромопедах. Згідно з ПДР, мопед має рухатися тільки біля правого краю дороги і не перевищувати 50 км/год. Водій і пасажир мають бути у шоломах.
«Нам відомо, що одна з компаній з прокату електросамокатів також планує вивести свої електромопеди на вулиці. Тому вже наступного тижня ми проведемо з операторами прокату електротранспорту, профільними департаментами і комунальними підприємствами робочу зустріч, щоб розвиток прокатних електромопедів у столиці відбувався цивілізовано», — зауважив Костянтин Усов.
Костянтин Усов вважає, що розвиток мікромобільності та шерінгової економіки — це добре. Прокатні електромопеди зручний варіант для пересування на відстані до 10 км замість таксі чи автомобілю.
У столиці активно розбудовують велоінфраструктуру, будують велодоріжки. Місто намагається створити умови для пересування не автомобілями, а спортивними видами транспорту.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/57635/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Електротранспорт
З нетерпінням чекаємо прокатних електромобілів, на яких ганятимуть школярі.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Електротранспорт
На Хрещатику з’явилися розмітки для паркування електросамокатів
Оператори прокатних самокатів у Києві почали наносити розмітки для паркування електросамокатів.
Перші білі рамки з графічною позначкою самокату вже з’явилися у центральних частинах Шевченківського та Печерського районів, зокрема, вздовж вулиці Хрещатик.
У результаті такі паркомісця мають бути по всьому Києву на чітко затверджених локаціях, з яких самокати будуть стартувати і наступного самокатного сезону.
Облаштувати місця для електросамокатів було одним із зобов’язань, яке прописали у Меморандумі про співпрацю з містом. Втім, через те, що його виконання затягувалося, у столичної влади та операторів виник конфлікт.
«Інші порушення, за які оператори отримали попередження, вони вже виправили: повністю унеможливили рух самокатів на Пейзажній алеї, пішохідній частині вул. Сагайдачного та у парку Шевченка, а також обмежили швидкість до 14 км/год в частині історичного центру Києва», — зазначив заступник голови КМДА Костянтин Усов.
Наразі на вулицях Києва працюють понад 4 тисячі електросамокатів від 6 операторів: Bolt, Kiwi, Skroll, BikeNow, Zelectra та Jet. Компанія VZHOOH покинула столицю минулого місяця через високу конкуренцію та вандалізм.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/58097/
Оператори прокатних самокатів у Києві почали наносити розмітки для паркування електросамокатів.
Перші білі рамки з графічною позначкою самокату вже з’явилися у центральних частинах Шевченківського та Печерського районів, зокрема, вздовж вулиці Хрещатик.
У результаті такі паркомісця мають бути по всьому Києву на чітко затверджених локаціях, з яких самокати будуть стартувати і наступного самокатного сезону.
Облаштувати місця для електросамокатів було одним із зобов’язань, яке прописали у Меморандумі про співпрацю з містом. Втім, через те, що його виконання затягувалося, у столичної влади та операторів виник конфлікт.
«Інші порушення, за які оператори отримали попередження, вони вже виправили: повністю унеможливили рух самокатів на Пейзажній алеї, пішохідній частині вул. Сагайдачного та у парку Шевченка, а також обмежили швидкість до 14 км/год в частині історичного центру Києва», — зазначив заступник голови КМДА Костянтин Усов.
Наразі на вулицях Києва працюють понад 4 тисячі електросамокатів від 6 операторів: Bolt, Kiwi, Skroll, BikeNow, Zelectra та Jet. Компанія VZHOOH покинула столицю минулого місяця через високу конкуренцію та вандалізм.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/58097/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Електротранспорт
ну да, КМ ПДД подрихтовал, а про самокаты там ни слова.... будем жить на меморандумах.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Електротранспорт
Зачем про электросамокаты отдельные слова в ПДР, есть определение:
"мопед - двоколісний транспортний засіб, який має двигун з робочим об'ємом до 50 куб.см або електродвигун потужністю до 4 кВт"
наличие или отсутствие сиденья всё равно.
"мопед - двоколісний транспортний засіб, який має двигун з робочим об'ємом до 50 куб.см або електродвигун потужністю до 4 кВт"
наличие или отсутствие сиденья всё равно.
Re: Електротранспорт
например для здравого смысла.
у тебя хватит оного обозвать самокат - мопедом? Уже принимаете постанову - пошевелите извилинами хоть немного.
(а формализма у меня самого полная голова, этим и зарабатываю.)
у тебя хватит оного обозвать самокат - мопедом? Уже принимаете постанову - пошевелите извилинами хоть немного.
(а формализма у меня самого полная голова, этим и зарабатываю.)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)