Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Baselio89
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 17 апр 2021, 01:04
Откуда: Київ

Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение Baselio89 »

Підтримайте петицію! Зареєструйтесь на сайті петицій, проголосуйте та підтримайте, а також поширьте друзям!

Після кінцевої станції «синьої», Оболонсько-Теремківської лінії «Героїв Дніпра» колії йдуть на північний захід та виходять на поверхню до електродепо «Оболонь». Ділянка відкрита ще у 1988 році. Доцільно було б збудувати одразу за електродепо наземну станцію метро з виходом до вул. Богатирської. Фінансові вкладення мінімальні, адже фактично весь перегін уже давно існує. Станція в цьому районі дозволить мешканцям Вишгорода та інших північних околиць Києва швидше потрапляти до метро, а також покращить транспортне обслуговування восьмого мікрорайону ж/м «Оболонь» та прискорить добирання до метро мешканцям Мінського масиву. Для іще більшого здешевлення проекту можна побудувати оборотні тупіки не за, а перед станцією. Пасажиропотік буде хай і не дуже великий, але явно більший ніж в таких існуючих станціях як «Червоний Хутір» чи «Дніпро».

https://petition.kyivcity.gov.ua/petition/?pid=10577

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение dimentiy »

Говорити про покращення транспортного обслуговування ж/м Оболонь наповненням поїздів метро мешканцями околиць — трохи дивне рішення. Це по-перше.
По-друге, фактично жодного перегону там не існує. Існує електродепо, ССВ до нього, ще багато чого — але не перегін. Грошей на реконструкцію цього всього потрібно буде може й більше, ніж на будівництво з нуля.
По-третє, у міста є куди більш пріорітентні напрямки, ніж чергова станція (майже) без власного пасажиропотоку.

Тому ні, не буду підтримувати в жодному разі.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение Klovsky »

Тільки за рахунок інвесторів.
А транспортне обслуговування Оболоні може покращитися, якщо приміський транспорт перестане їздити до Героїв Дніпра і створювати та накопичення і затори, а буде крутитися поблизу Богатирської?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Baselio89
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 17 апр 2021, 01:04
Откуда: Київ

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение Baselio89 »

dimentiy писал(а):
13 май 2021, 18:14
Говорити про покращення транспортного обслуговування ж/м Оболонь наповненням поїздів метро мешканцями околиць — трохи дивне рішення. Це по-перше.
По-друге, фактично жодного перегону там не існує. Існує електродепо, ССВ до нього, ще багато чого — але не перегін. Грошей на реконструкцію цього всього потрібно буде може й більше, ніж на будівництво з нуля.
По-третє, у міста є куди більш пріорітентні напрямки, ніж чергова станція (майже) без власного пасажиропотоку.

Тому ні, не буду підтримувати в жодному разі.
А яка особлива реконструкція там потрібна? Потяги що, не можуть їздити по цій СЗГ, що є? Вони ж і так їздять тудою в депо?

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение Klovsky »

Вимоги до СЗГ та постійного пасажирського руху є різними.
Там радіус кривої (десь дуже орієнтовно за найоптимістичнішими розрахунками 230-240 м) менше мінімума (300 м), який потрібен навіть для тимчасового використання СЗГ для пасажирського руху.
Це перше. І, думаю, не останнє.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение MetroPony91 »

Пасажирський рух по території депо???
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2238
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение Юрик »

Негідники!
:D
Обламали хлопця!
:wink:
Він хотів метро біля під'їзду...

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение Sinoptik »

Повна маячня.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
GSE
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 89
Зарегистрирован: 16 май 2020, 22:10
Откуда: Киев

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение GSE »

Тю, а для кого ж строят новые торговые сараи на Оболонском проспекте? О них автор петиции не подумал? :drunk:

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение tov_tob »

Klovsky писал(а):
13 май 2021, 19:41
Там радіус кривої (десь дуже орієнтовно за найоптимістичнішими розрахунками 230-240 м)
250 м, с уменьшением по 3 пути до 200 м перед началом деповского путевого развития.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение MetroPony91 »

Ну, впринципі, можна довести лінію до майбутньої розв'язки на Богатирській, але не через тунелі в/з депо. Облаштувати автостанцію для приміських маршрутів (наприклад, як на метро "Харківська") і поряд станцію звести, але... чи варте воно того?
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение Jyraff »

Відрізок кільцевої від Богатирської до Оболонського вирішить всі ці питання значно меншою кров'ю.

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение Dvorko »

Думаю, в якості розминки і, взагалі, чому би й ні)
1. Теоретично можна продовжити лінію метро до розв'язки вул. Богатирської і ВКД, загалом близько 1070 м загальною довжиною, з яких 370 м - естакада, решта в наземному варіанті. Правда, доведеться пожертвувати частиною гаражного кооперативу, заправкою і Докер Пабом)
2. Змінити маршрут автобусу №99 - в районі Леруа повернути його на вул. Сім'ї Кульженків, далі через приєднання вул. Сім'ї Шовкоплясів (добудувати 270 м) довести його до зупинки біля майбутньої станції.
3. Організувати автобусні підвезення від Вишгорода (хай навіть із залученням комерційних перевізників) до станції для забезпечення пасажиропотоку.

Можна прикинути вартість даного "банкету" (по максимальних розцінках за даними посту sashman`a від 8.09.2013 viewtopic.php?t=1091). Правда, ціни 2011 переведемо у ціни 2021 з урах. курсу долара.

Естакада: 0,370 км * $75 млн/км = 0,370 км * 2,064 млрд грн/км = 763,4 млн грн;
Наземна траса: 0,700 км * $61 млн/км = 0,700 км * 1,678 млрд грн/км = 1,175 млрд грн;
Добудова дороги (за даними https://hmarochos.kiev.ua/2020/10/03/sk ... -ukrayini/
, беремо як для третьої категорії, 69,6 млн грн/км): 0,270 км * 69,6 млн грн/км = 18,9 млн грн;
Закупка нового РС для підвезення пасажирів з Вишгорода: візьмемо 160 млн грн.
Візьмемо ще відсотків 5 на всілякі там перетягування ПЛ для забезпечення габариту, встановлення знаків, влаштування зупинок тощо, і виходить, що вартість заходів, запропонованих мною, складає:
0,7634 + 1,175 + 0,0189 + 0,160 + 0,105 = 2,223 млрд грн.
Вложения
Схемка пропонованих заходів
Схемка пропонованих заходів
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение Бодрый »

Якщо й будувати продовження М2, то якось так. Але це з розряду полюцій
ИзображениеИзображение
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Підтримайте петицію щодо будівництва метро "Богатирська"

Сообщение TANK »

дяденьки, там газопровод вообще-то. Фломастеры хорошие, забористые, но там даже продление окружной под вопросом.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Закрыто