Аэропорты/самолёты

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Кількість авіапольотів над Україною досягла 76% від допандемічного рівня

https://www.epravda.com.ua/news/2021/10/9/678594/

9 ЖОВТНЯ 2021, 10:58

Изображение

У вересні Украерорух забезпечив аеронавігаційним обслуговуванням 26 241 рейс, що становить 76% від вересневого обсягу польотів 2019 року.

Про це повідомляє Мінінфраструктури.

У повідомленні йдеться, що на такому рівні показник авіатрафіку тримається упродовж двох останніх місяців.

Внутрішні польоти становили у вересні 3 112 рейсів, що на 14,5% більше у порівнянні з відповідним періодом допандемічного 2019 року. "Цей показник є в тому числі результатом державної політики з розвитку регіональних аеропортів та заохочення внутрішнього туризму", - кажуть у Мінінфраструктури.

У відомстві вважають, що фактори збільшення кількості польотів це сезонність попиту, послаблення карантинних обмежень у багатьох країнах світу, вихід на ринок України нових авіаперевізників та зменшення ставок за аеронавігаційне обслуговування на маршруті для польотів в окремій частині повітряного простору України над акваторією Чорного моря.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Авіаційний безвіз підписаний. Що передбачає угода про «відкрите небо» між Украіною та ЄС

https://for-ua.com/article/1230205

12.10.2021 12:52

Україна та Європейський Союз під час саміту у Києві уклали угоду «Про єдиний авіаційний простір», яку ще називають «авіаційним безвізом» або «відкритим небом» з ЄС.

Угода про «відкрите небо» передбачає, що європейські компанії без обмежень зможуть літати в будь-які аеропорти України, а українські авіаперевізники - у будь-які аеропорти країн ЄС. При цьому Україна зобов'язується дотримуватися європейських стандартів авіабезпеки.

Документ мають ратифікувати усі країни-члени Євросоюзу, проте у міністерстві інфраструктури заявляли, що угода вже діятиме до завершення усіх процедур з ратифікації.

Ще до підписання угоди європейські лоукости оголосили про намір суттєвої експансії в Україну й початок роботи ледь не в половині обласних центрів.

Натомість українські авіакомпанії вважають, що угода зашкодить вітчизняним компаніям.

Довга дорога до спільного неба

Процес об'єднання українського авіаційного простору з ЄС тривав ще з часів президентства Леоніда Кучми, з 1999 року.

У грудні 2006-го Рада ЄС уповноважила Єврокомісію розпочати переговори з Україною про спільний авіапростір.

У жовтні 2013 року сторони погодили текст угоди, однак підписання заблокували через конфлікт між Великою Британією та Іспанією щодо територіального статусу Гібралтару й аеропорту в ньому. Офіційний Мадрид блокував угоду, оскільки Київ визнавав аеропорт британським.

З початком дії безвізу України з ЄС в 2017 році у Києві очікували й на «авіаційний безвіз», який мав призвести до буму подорожей. Підписання угоди очікували найближчим часом, але справа затягувалась.

Після остаточного виходу Великої Британії з ЄС перепони для підписання угоди зникли.

У червні 2021-го Рада ЄС погодилася на підписання угоди з Україною, а також з Вірменією, Тунісом і Катаром.

Чи варто чекати авіабуму в Україні

На сьогодні діють двосторонні угоди про повітряне сполучення з кожною країною ЄС. І, відповідно до цих угод, встановлюються обмеження на кількість перевізників та щотижневих рейсів.

Це ускладнювало вихід нових перевізників на популярні рейси.

Нова угода з ЄС передбачає, що обмеження на кількість перевізників та авіарейсів знімуть.

«Приміром, є дозвіл на 14 рейсів на тиждень до Амстердама для одного перевізника з кожної сторони. Нова угода подібні обмеження знімає. Тобто, це означає, що до Києва можуть летіти будь-які європейські перевізники», - каже юрист з авіаційного права Андрій Гук в інтерв'ю ВВС News Україна.

Угода стосується не лише пасажирських перевезень, а й вантажних і поштових.

Андрій Гук додає, що угодою передусім скористаються авіакомпанії, що пропонують низькі ціни на квитки і мінімальний сервіс.

Зокрема, найбільший лоукостер Європи Ryanair оголосив нещодавно, що планує «агресивне розширення» на українському авіаринку після того, як Україна приєднається до угоди про єдиний авіапростір з ЄС.

«Єдиний ринок, на який я б звернув увагу, - це Україна. Я думаю, що ми станемо основним інвестором в Україні, коли вона приєднається до європейського «відкритого неба», - заявляв виконавчий директор Ryanair Майкл О'Лірі, якого цитує Reuters.

Він заявив, що компанія розглядає можливість працювати одразу в 12 містах України. Зараз вони літають з п'яти.

Компанія навіть розглядає можливість почати внутрішні перевезення.

Інший найбільший лоукостер Європи Wizzair також працює в п'ятьох містах України.

У чому переваги

Передусім, ідеться про переваги для пасажирів, кажуть фахівці. Бо для них ця угода - більший вибір, а отже і більше можливостей для подорожей.

«Чим більша конкуренція, тим нижчою буде ціна на квитки і тим більше пасажирів пересідатимуть із потягів у літаки», - каже юрист Андрій Гук.

Другий бенефіціар цієї угоди - це аеропорти України, які прийматимуть більше літаків і отримають більший пасажиропотік. Тому регіональні аеропорти отримають шанси на залучення інвестицій і розвиток.

Однак корективи у прогнози про швидкий розвиток авіаринку в Україні може внести пандемія коронавірусу.

Українські авіакомпанії проти

«От кому може виявитися угода не дуже вигідною, то це українським перевізникам. Адже їм доведеться зіткнутися зі ще більшою конкуренцією», - каже юрист з авіаційного права Андрій Гук.

Одна з причин у тому, що угода про "відкрите небо" передбачає можливість для європейських авіакомпаній здійснювати внутрішні рейси. У той час, як українські перевізники такого права в Європі не отримають. Літати між різними аеропортами українські авіакомпанії зможуть лише за умови, якщо початок чи кінець маршруту буде в Україні.

Юрист розповідає, що досі українські авіакомпанії могли конкурувати із європейськими, бо останнім не дозволялися нічні стоянки в українських аеропортах, але і ця проблема буде знята підписаною угодою.

У керівників українських перевізників на надто оптимістичні очікування від дії угоди.

«Українські авіакомпанії і так перебувають у дискримінаційних умовах: ми платимо акциз на паливо, ПДВ усередині країни. Додаткова можливість для іноземних компаній обирати без обмежень пункти вильоту з України додасть для українських компаній ще більше несправедливості, оскільки вони таких преференцій для польотів між містами Європи чомусь не отримали», - заявляв нещодавно гендиректор МАУ Євген Дихне в інтерв'ю сайту mintrans.news.

Тому не виключено, що українські компанії змушені будуть переорієнтовуватися на інші маршрути, в бік Азії.

Про шкоду для українських перевізників від угоди кажуть і в найбільшому українському лоукості SkyUp.

Там вважають, що економічна складова угоди про cпільний авіаційний простір нашкодить авіагалузі країни та не принесе довгострокової вигоди для пасажирів.

У заяві, наданій компанією, йдеться, що зараз угода не створює єдині правила гри для українських і європейських авіакомпаній.

Там вказують, що після жорсткої посадки авіагалузі у час пандемії європейські перевізники отримали допомогу від ЄС чи окремих країн, а українські - ні.

SkyUp слідом за МАУ наполягає - угода відкриває європейцям внутрішні українські перевезення, натомість українські не зможуть літати всередині ЄС.

При цьому у компанії підтримують безпекову частину угоди.

«Багато з тих норм, що зараз чинні в Україні, мають бути узгоджені з європейськими. Серед них, наприклад, нормативи робочого часу екіпажів, сертифікація, проведення аудитів авіакомпаній, нормативи галузевих заробітних плат. Саме на цьому потрібно зосередити увагу держави», - вважають у SkyUp.

Светлана Дорош, ВВС Украина
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Бодрый »

У Києві закриють аеропорт "Жуляни": Коли очікувати зупинки польотів

В столиці планують закрити аеропорт "Київ" або "Жуляни" на реконструкцію в 2024 році. Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на слова голови ради директорів летовища Дениса Костржевського в коментарі виданню "Інтерфакс-Україна".

Відомо, що в 2022 році буде підготовлений проєкт реконструкції аеропорту, ремонт почнуть в 2023 році, роботи триватимуть близько двох років. Сам аеропорт буде закритий лише з 2024 року.

Під час реконструкції планують збільшити злітно-посадкову смугу на 460 м, вона сягатиме 2770 м. На роботи планують витратити від 2,5 до 4 млрд грн.
https://kyiv.depo.ua/ukr/kyiv/u-kievi-z ... 0141379314
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

так его же прошлым летом в очередной раз реконструировали...

вот у них оптимизация прибылей на поток поставлена, и никто не замечает)) чудеса да и только))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Там всю полосу перелопатить придётся. У Жулян амбиции принимать широкофюзеляжники, но для начала, WizzAir позарез нужна способность работать с А321 без ограничений. Сейчас именно состояние полосы (не длина) не даёт это сделать.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5351
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение XAN »

TANK писал(а):
14 окт 2021, 20:04
так его же прошлым летом в очередной раз реконструировали...

вот у них оптимизация прибылей на поток поставлена, и никто не замечает)) чудеса да и только))
Не думаю, т.к. в отличии от государственного Борисполя, этот коммунальный с частным участием, так что за деньгами тут наверное следят лучше.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

налог на прибыль и там и там одинаковый))

разница в том, в борисполе ее тупо занижают, а в жулянах - таки пускают на развитие.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Ryanair заблокував пасажирів, які повернули гроші за ковідні рейси

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 6/7129082/

16 ЖОВТНЯ 2021, 15:58

Лоукостер Ryanair заборонив деяким авіапасажирам, які не скористались рейсами через ковідні обмеження і отримали за це відшкодування, подорожувати з авіакомпанією.

Про цю історію написав британський вебсайт MoneySavingExpert, пише "Європейська правда" з посиланням на lowcost.ua.

Пасажири, з якими у авіакомпанії виник конфлікт, вирішили не летіти через рекомендації МЗС утриматись від несуттєвих поїздок в минулому році.

Авіакомпанія заявила, що ці люди незаконно отримали повернення платежів через компанію-емітент кредитної картки. Ці пасажири застосували скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно.

Цих пасажирів у Ryanair назвали боржниками і поставили вимогу повернути борг, перш ніж їм дозволять знову літати рейсами авіакомпанії.

Разом з тим у цьому році пасажирам дозволили без проблем забронювати нові рейси, але вони дізналися про "борг" перед Ryanair лише під час спроби зареєструватися або внести зміни до свого бронювання.

Жителька Ірландії Урсула Беррі заявила про те, що отримала таке повідомлення, коли намагалась зареєструватись на рейс Ryanair з Фару до Дубліна.

Адміністрація авіакомпанія повідомила пасажирці, що вона має повернути 210 євро за квиток, яким вона не скористалась у вересні 2020 року.

"Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували", – відзначає Урсула.

Водночас представники авіакомпанії заявляють, що заблокували лише невелику кількість пасажирів, які порушили угоду про бронювання. Мовляв, пасажири придбали квитки на рейси, кошти за які не повертаються, а рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням. Ryanair не пропонував відшкодування за перші рейси, заброньовані на літо 2020 року.

"Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair", – заявили в авіакомпанії.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

Ну Рейны все правильно сделали, я бы поступил так же. Есть договор между паксом и АК, есть установленные договором правила возврата билета и денег (включая форс-мажор), ну а делаете это через банк как "ошибочный платеж" - ну так и не ждите, что с вами дальше захотят иметь дело. летайте дешево пешком.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Там хитрый момент: если ты сделал чарджбек, и рейс не полетел, то у тебя никаких проблем и не будет.
С другой стороны, странно, что Ryanair не смогла доказать свою правоту платёжным системам по этим случаям, и они таки провели возврат принудительно.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

Я так понял, что ни к кому вопросов не было, кроме паксов, которые внезапно решили не лететь на летящем рейсе - в этом случае рейны никому ничего не возвращают. паксики пошли другим путем.
По процедуре - я не исключаю автоматического признания банком требований по чарджбекам, такое существует. А потом разбираются что было - страховка покрывает возможные выплаты, и страховая уже начинает разбираться с получателем возврата средств. Либо сыграли в веселую игру "форс-мажор"))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Да, общепринятая процедура и правда отличается от страны к стране.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

В аеропорту Дніпра почали будівництво нової злітно-посадкової смуги

https://www.epravda.com.ua/news/2021/10/21/678936/

21 ЖОВТНЯ 2021, 20:10

Компанія Onur Construction International почала роботи з будівництва злітно-посадкової смуги, перону та руліжних доріжок в аеропорту Дніпра.

Про це повідомляє Дніпропетровська обласна державна адміністрація.

Після завершення будівництва зміниться категорія аеродрому, там зможуть приймати більші літаки, зокрема Boeing 777 і Airbus A330.

Довжина нової смуги становитиме 3200 м, ширина – 45 м. На ній встановлять нове світлосигнальне і радіотехнічне обладнання. Також планується створити нову систему енергоживлення, потужне водовідведення та сучасні очисні споруди.

"Зараз йдуть підготовчі роботи до будівництва перону перед терміналом. На майданчику працює близько 40 одиниць техніки і близько сотні фахівців. З часом будемо нарощувати потужності", – зазначив керівник проєкту будівництва аеродрому від компанії Onur Construction International Джандан Тюмер.

Изображение Изображение

Паралельно приватний інвестор, компанія DCH Олександра Ярославського, працює над зведенням нового терміналу.

"Буде три будівлі: пасажирський термінал, VIP-термінал і адміністративно-побутовий комплекс", – заявив представник DCH Павло Прусак.

Планується, що щорічно аеропорт нарощуватиме пасажиропотік, максимально прогнозують до 4 млн осіб.

Роботи проводяться за рахунок державного бюджету за програмою "Велике будівництво".

Вартість проєкту, згідно зі звітом державної експертизи, становить 6,23 млрд грн.

У конкурсі в системі публічних торгів Prozorro Onur переміг з пропозицією в 5,64 млрд грн.

Термін будівництва – близько трьох років. На 2021 рік на будівництво аеродрому в Дніпрі уряд виділив 1,4 млрд грн.

Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Украерорух отримав чистий прибуток уперше з осені докризового 2019 року

https://uksatse.ua/index.php?s=bc8e4c40 ... 247&id=746

26 жовтня 2021

За результатами діяльності Украероруху у ІІІ кварталі 2021 року отримано чистий прибуток у розмірі 183 млн грн. Це при тому, що інтенсивність повітряного руху у ІІІ кварталі була на 26 % нижчою порівняно з аналогічним періодом 2019 року.

Андрій Ярмак, керівник Украероруху: «Застосування дієвих антикризових заходів, ефективне використання залучених кредитних коштів міжнародних фінансових організацій і системна робота з українськими та іноземними авіакомпаніями з метою їх залучення до використання повітряного простору України, фінансова дисципліна в розрахунках з боку партнерів-авіакомпаній почали приносити бажані результати та дозволили вийти на прибуткову діяльність за квартал вперше з осені докризового 2019 року. Окрім того, важливим фактором стало потроєння кількості польотів у повітряному просторі над Чорним морем, де з червня 2021 р. було запроваджено економічно обґрунтовану ставку за аеронавігаційне обслуговування».

Як наслідок, зменшено збиток, отриманий за результатами І півріччя 2021 року (-260 млн грн), яке починалось у ситуації менш ніж 50 % показника польотів порівняно з докризовим періодом. Так, за 9 місяців поточного року сумарний збиток було скорочено до 77 млн грн (при фактичному збитку за попередній рік у понад 1 млрд грн).
Попереду «низький сезон» зимової навігації: IV квартал 2021 р. та І квартал 2022 р. сезонно збиткові для всіх учасників авіаційного ринку. Однак підприємство входить до нього у стабілізованому фінансовому стані та з чітким планом дій на наступний рік щодо подальшого розвитку транзитного потенціалу повітряного простору України, інтенсивності обслуговування повітряного руху в аеропортах України, подальших кроків повернення до докризового рівня оплати праці персоналу та забезпечення річної прибуткової діяльності.

Нагадаємо, за оцінками експертів ІСАО, втрату доходів у 2020 – 2021 рр. порівняно із результатами 2019 року отримали всі учасники авіаринку у світі, зокрема провайдери аеронавігаційного обслуговування втратили 13 млрд доларів США, аеропорти – 115 млрд доларів США.

Незважаючи на повільне відновлення інтенсивності польотів та його влив на фінансовий стан Украероруху, підприємство у повному обсязі забезпечує надання послуг користувачам повітряного простору України.

Изображение
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Україна приєдналася до європейської системи взаємодії у сфері аеронавігації

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 1/7129728/

1 ЛИСТОПАДА 2021, 18:21

З 1 листопада Україна долучилась до Спільної системи маршрутних зборів Євроконтролю і це стало завершальним етапом впровадження європейських практик у галузі аеронавігації.

Про це йдеться у заяві Міністерства інфраструктури, повідомляє "Європейська правда".

"Українська аеронавігація відтепер повністю інтегрована в загальноєвропейську систему. Нарешті завершився процес, який тривав 17 років. Він охоплював масштабну адаптацію української аеронавігації до сучасних світових стандартів та технічних процедур. Нова система формування ставок та оплати за аеронавігаційне обслуговування є прозорою, зрозумілою та зручною для користування авіакомпаніями. Водночас унеможливлюється накопичення боргів авіаперевізників за користування послугами Украероруху", – заявив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

Перевагами для авіакомпаній є відкритий та стандартизований процес формування ставок, їх щорічна актуалізація та зручна оплата рахунків.

Для Украероруху – це повне покриття власних витрат завдяки ставкам та гарантія їх повної оплати авіакомпаніями. Також це покращення статусу України як рівноправного й ефективного партнера на європейському авіаційному ринку.

Відсьогодні справляння плати за аеронавігаційні послуги на маршруті в повітряному просторі України від українських та іноземних авіакомпаній буде здійснюватись через Центральне бюро маршрутних зборів Євроконтролю (Central Route Charges Office – CRCO).

У міністерстві зазначили, що у процесі технічної інтеграції здійснено масштабну роботу із приведення національної бази витрат у відповідність до вимог і принципів Євроконтролю та ІСАО, адаптовано національну нормативно-правову базу у сфері аеронавігації до європейських стандартів, забезпечено відповідність операційних та технічних процедур формату Євроконтролю.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить