Страница 3 из 3

Добавлено: 02 июл 2011, 05:36
vadik
Візьмемо бюджет будівництва ПВЛ та ЛЛ за 16 мрд грн на десять років, виходить 1600М потреби на рік.
Та собівартість пасажира на сьогодні 2,6 грн, при 500 млн паксів буде 1300М на рік.
Разом 2900М потреби.
Зараз маємо дві гривні за жетон, на 500 млн паксів буде 1000М доходу.
2900М майже втричі більше 1000М. Тобто замість двох гривень треба платити шість за проїзд.
Питання перше, чи шість гривень це забагато--мабуть ні, згадаймо Москву.
Питання друге, чи зупиняться майбутні власники на шістьох гривнях і чи будуть взагалі щось будувати--згадаймо їх вірогідні пики і все стане ясно.

Добавлено: 02 июл 2011, 11:12
XAN
vadik писал(а):Візьмемо бюджет будівництва ПВЛ та ЛЛ за 16 мрд грн на десять років, виходить 1600М потреби на рік.

Та собівартість пасажира на сьогодні 2,6 грн, при 500 млн паксів буде 1300М на рік.

Разом 2900М потреби.

Зараз маємо дві гривні за жетон, на 500 млн паксів буде 1000М доходу.

2900М майже втричі більше 1000М. Тобто замість двох гривень треба платити шість за проїзд.

Питання перше, чи шість гривень це забагато--мабуть ні, згадаймо Москву.

Питання друге, чи зупиняться майбутні власники на шістьох гривнях і чи будуть взагалі щось будувати--згадаймо їх вірогідні пики і все стане ясно.
Вы не поверите, но в Москве проезд стоит столько же сколько в Киеве*

*если вы живете в ней постоянно, а не приехали на 1 день ...

Добавлено: 02 июл 2011, 12:52
Santehnik
Ага, это при том что в Москвах зарплаты в 2-3 раза выше.

Добавлено: 02 июл 2011, 13:04
Brian
Я говорил о нормальной приватизации и получения метрополитена нормальной компанией а не о приХватизации...

Добавлено: 02 июл 2011, 13:16
Santehnik
Неужели печальный пример частного метро в Лондоне еще не всех научил?

Добавлено: 02 июл 2011, 13:31
XAN
Santehnik писал(а):Неужели печальный пример частного метро в Лондоне еще не всех научил?
Печальный пример метро это еще цветочки, по сравнению с ж/д. На волне ультралиберализма ж/д было распродано сотне компаний, которые умудрились пролюбить это все дело... В результате пришлось всю инфраструктуру назад национализировать и вбухивать в рельсы, светофоры и прочую "недвижимость" много-много денег. Владельцы ж ПС сумели удержатся на плаву и остались частными...
Ультралиберализм такой ультралиберализм....

Добавлено: 02 июл 2011, 18:02
Sinoptik
vadik писал(а):...500 млн паксів буде ...
Полмиллиарда чего/кого ?

Добавлено: 02 июл 2011, 18:11
vadik
Пакс це термін в транспорті, означає пасажиропоїздку в один бік.

Добавлено: 02 июл 2011, 18:30
Sinoptik
Скористався пошуком. На першій сторінці google.com.ua, використання даного терміну, саме в цьому значенні, не знайшов. Хвороба. Біологічно-активна добавка. Ім'я/прізвище. Юридичний термін. Все що завгодно, тільки не пасажир.
Давай ти не будеш його тут використовувати.

Добавлено: 02 июл 2011, 18:47
sashman
Термин весьма общепринят, хоть и у авиаторов.

Добавлено: 02 июл 2011, 19:06
vadik
Ну хай буде пасажиропоїздка, суть справи не міняється.
Приватизація до речі може призвести до колізії, бо новий власник явно не буде інвестувати в нові станції, а державі не буде сенсу будувати нові станції, бо додатковий дохід з тих станцій піде в приватну кишеню.
Таким чином київське метро зупиниться в розвитку. Приклад Глазго, як сто років тому побудували, так стільки ж (замало) станцій і залишилося.

Добавлено: 02 июл 2011, 19:29
Sinoptik
sashman писал(а):Термин весьма общепринят, хоть и у авиаторов.
Спасибо, принимается.

Добавлено: 02 июл 2011, 22:23
TANK
Все-таки пакс это авиатермин, применительно к метро он режет слух.

Re: Кабмин предлагает приватизировать метро

Добавлено: 03 июл 2011, 19:12
Klovsky
Ivar писал(а):Как ни странно в законопроекте Верховной Рады метрополитен не нашел...
То другой проект, авторы - какие-то неопытные в подземных делах депутаты, явно не диггеры.
А [днепропетровское] метро отдать из гос. собственности хочет заслуженный маркшейдер - Азаров, ага. Он же профессионал подземной работы, знает, о чём говорит.
Вот http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=40783

В итоге, из перечня запрещённых к приватизации исключили только Днепропетровский метрополитен, как неуловимого Джо.
Дніпропетровський метрополітен
320038,
м. Дніпро-петровськ, вул. Курчатова, 8 Виключено з переліку за пропозицією МІНТРАНСЗВ’ЯЗКУ (лист від 31.08.2010 № 4606/16/14-10). «Дніпропетровський метрополітен» є планово-збитковим підприємством з регульованим тарифом на перевезення пасажирів та компенсації пільгової категорії громадян. За I квартал 2010 року підприємством отримано доходу 8 797,0 тис. грн., що на 289,0 тис. грн. (3,2%) менше планового показника, збиток склав 1 486,0 тис. грн. при плані 1 853,0 тис. грн. Мінтрансзв’язку розроблено План заходів щодо реалізації спільного з Європейським банком реконструкції та розвитку проекту будівництва метрополітену в місті Дніпропетровськ. Однією з головних вимог щодо подальшої реалізації цього проекту є передача державного підприємства "Дніпропетровський метрополітен" до комунальної власності територіальної громади міста Дніпропетровська. Відповідно до критеріїв, визначених частиною другою статті 5 Закону України “Про приватизацію державного майна” діяльність підприємства втратила ознаки загальнодержавного значення.
Дирекція будівництва Дніпропетров-ського метрополітену
320038, м. Дніпро-петровськ, вул. Курчатова, 8 Виключено з переліку за пропозицією МІНТРАНСЗВ’ЯЗКУ (лист від 09.02.2008 № 948/16/10-08). Наказом Укрзалізниці від 27.11.1995 № 162-Ц підприємство включено до складу ДП “Дніпропетровський метрополітен” як відокремлений підрозділ.

Харьковский оставили с новым названием
Харківський метрополітен
310012, м. Харків,
вул. Енгельса, 29 04805918 Комунальне підприємство “Харківський метрополітен”
61052, м. Харків, вул. Енгельса, 29 Включено до переліку за пропозицією МІНТРАНСЗВ’ЯЗКУ (лист від 09.02.2008 № 948/16/10-08).
Підприємство забезпечує потреби населення міста в перевезеннях лініями метрополітену з гарантованістю їх безпеки. В особливий період діяльність підприємства пов’язана із забезпеченням оборони держави та життєзабезпеченням міста. Відповідно до критеріїв, визначених абзацом десятим пункту «г» частини другої статті 5 Закону України “Про приватизацію державного майна” має загальнодержавне значення і не підлягає приватизації.
Киевский вообще в проекте не фигурирует.

Интересно, а в Лондоне на демонстрациях машинисты протестовали с лозунгами "We're gonna vent our frustration If we don't we're gonna blow a 50-amp fuse"? ;)

А пункт 8 пояснительной записки умиляет:"8. Громадське обговорення. Законопроект не потребує проведення консультацій з громадськістю."
Жираф большой, ему видней.

Re: Кабмин предлагает приватизировать метро

Добавлено: 03 июл 2011, 21:20
XAN
Klovsky писал(а):Интересно, а в Лондоне на демонстрациях машинисты протестовали с лозунгами "We're gonna vent our frustration If we don't we're gonna blow a 50-amp fuse"? ;)

А пункт 8 пояснительной записки умиляет:"8. Громадське обговорення. Законопроект не потребує проведення консультацій з громадськістю."
Жираф большой, ему видней.
Да протесты против ультралиберальных реформ (раздача частникам ж/д, почты, энергетики) проходила весело - с забастовками, требованиями профсоюзов и т.д.