Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 514
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Виноват, исправлюсь Где ж я увидел 513 млн и снижение, может в плане? Действительно, фактически 536 млн.AMY писал(а):При том что реально из года в год был рост
Кстати, а за перевыполнение плана перевозок метрополитеновцы что-то премиальное получают? Тогда понятно, откуда такой план у них.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
«Київреклама» з 21 травня 2010 по 30 вересня 2012 року неефективно витратила 4,8 млн грн. внаслідок оренди приміщення по ціні вищій, ніж ринкова, та площею більшою, ніж потрібно.
Також «Київреклама» у 2012 році не виконало план по доходах на 8,8 млн грн. та мало заборгованість перед бюджетом у розмірі 80 млн грн. Однак компанія тоді перевищила видатки по заробітній платі на 2,1 млн грн. (39%), та виплатила премій своїм керівникам на 167 тис грн. «При чому заробітна плата працівників постійно зростає незалежно від показників фінансово-господарської діяльності підприємства та становить найбільший рівень серед комунальних підприємств Києва», вказано у довідці.
[url=ttp://nashigroshi.org/2014/09/01/yak-pry-popovu-rozkradaly-hroshi-u-kyjevi-nad-koshtovni-liky-vid-farmatsiji-superzarplaty-kyjivreklamy/]отсюда[/url]
Також «Київреклама» у 2012 році не виконало план по доходах на 8,8 млн грн. та мало заборгованість перед бюджетом у розмірі 80 млн грн. Однак компанія тоді перевищила видатки по заробітній платі на 2,1 млн грн. (39%), та виплатила премій своїм керівникам на 167 тис грн. «При чому заробітна плата працівників постійно зростає незалежно від показників фінансово-господарської діяльності підприємства та становить найбільший рівень серед комунальних підприємств Києва», вказано у довідці.
[url=ttp://nashigroshi.org/2014/09/01/yak-pry-popovu-rozkradaly-hroshi-u-kyjevi-nad-koshtovni-liky-vid-farmatsiji-superzarplaty-kyjivreklamy/]отсюда[/url]
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 36
- Зарегистрирован: 22 окт 2011, 10:54
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 36
- Зарегистрирован: 22 окт 2011, 10:54
Будь ласка, дайте відповідь по-простому. Я колись жив у Києві, але останні роки буваю все рідше, і деяких (очевидних вам) тонкостей не розумію.
Чи правильно я зрозумів, що мається на увазі відповідь "Так, за таким проїзним (місячним і з обмеженням на кількість поїздок) можна буде законно проводити групу, якщо прикладати його послідовно кілька разів, щоб списалася відповідна кількість поїздок."?
Чи правильно я зрозумів, що мається на увазі відповідь "Так, за таким проїзним (місячним і з обмеженням на кількість поїздок) можна буде законно проводити групу, якщо прикладати його послідовно кілька разів, щоб списалася відповідна кількість поїздок."?
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Проста логіка: таким чином можна використовувати БСК на кількість поїздок, оскільки зараз кожна поїздка має визначену вартість 2 грн, що дорівнює разовій поїздці (жетону).
Якщо зроблять в таких БСК поїздки дешевше, ніж вартість разової ("жетонної"), будуть випадки використання БСК з метою отримання прибутку.
Схема: взяв БСК, проводиш за нею пасажирів через турнікет, отримуєш з них визначену суму (якщо черга до автоматів купівлі жетонів - можна і повну вартість жетону брати, попит буде у поспішаючих). І так необмежено.
Тому логічно очікувати в БСК на кількість поїздок (навіть з обмеженням в 1 місяць) також стандартне обмеження в 15-хвилинний таймаут після проходу через турнікети одного вестибюлю.
Якщо зроблять в таких БСК поїздки дешевше, ніж вартість разової ("жетонної"), будуть випадки використання БСК з метою отримання прибутку.
Схема: взяв БСК, проводиш за нею пасажирів через турнікет, отримуєш з них визначену суму (якщо черга до автоматів купівлі жетонів - можна і повну вартість жетону брати, попит буде у поспішаючих). І так необмежено.
Тому логічно очікувати в БСК на кількість поїздок (навіть з обмеженням в 1 місяць) також стандартне обмеження в 15-хвилинний таймаут після проходу через турнікети одного вестибюлю.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Есть промежуточный вариант: за поездку на одной линии - одна оплата. Другими словами: проехал одну...десять станций по одной линии - заплатил один раз, собрался перейти на другую линию - будь добр, оплати проезд еще раз. Имхо, это будет справедливее.Ghost писал(а):Або вводити оплату за відстань.
Кстати, подскажите, а в какой теме здесь лучше выложить свое имхо по поводу "громадського обговорення" новых тарифов на проезд? Там, на сайте КГГА, я их уже выложил.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Да, давайте сделаем из метрополитена филиал КПТ с оплатой в каждом отдельном маршрутесобрался перейти на другую линию - будь добр, оплати проезд еще раз
Нет, оплата по расстоянию куда более справедливее, чем по линиям.
По линиям сделают - так народ перегрузит уже перегруженные линии. Пример: если в центр едут много людей с левого берега (из домов между СБЛ-СПЛ), то они скорее поедут через СБЛ, т.к. она проходит ближе к центру, чем СПЛ.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Чем? Тем что проехать Почтовая - Левобережная будет дороже, чем ГД-Теремки?Системщик писал(а):Есть промежуточный вариант: за поездку на одной линии - одна оплата. Другими словами: проехал одну...десять станций по одной линии - заплатил один раз, собрался перейти на другую линию - будь добр, оплати проезд еще раз. Имхо, это будет справедливее.Ghost писал(а):Або вводити оплату за відстань.
Кстати, подскажите, а в какой теме здесь лучше выложить свое имхо по поводу "громадського обговорення" новых тарифов на проезд? Там, на сайте КГГА, я их уже выложил.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!