Чекай, чекай. Ти ж казав, що принципово користуєшся тільки громадським транспортом. Невже ти так нечасто їздиш ?
Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
есть и то и другое. В метро пей-пасю. А в рогатом - ой.
Sinoptik, так и есть. Когда машина в ремонте - только на большом ОТ. Увы, мой маршрут ЗВ - соломенка и назад пока очень грустен для ОТ((( 2 пересадки и 40К ворует половину рогатых - ждать по пол-часа (и все равно быстрее 3 через пробку на саксаганского и вокзал)
Sinoptik, так и есть. Когда машина в ремонте - только на большом ОТ. Увы, мой маршрут ЗВ - соломенка и назад пока очень грустен для ОТ((( 2 пересадки и 40К ворует половину рогатых - ждать по пол-часа (и все равно быстрее 3 через пробку на саксаганского и вокзал)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
В Луцьку в комунальному транспорті вже давно не можна оплачувати готівкою чи паперовим квитком, тільки електронним.
Proof на сайті міськради
Клятий націоналіст
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Не знав...M@cro$ писал(а): ↑05 июл 2021, 22:12В Луцьку в комунальному транспорті вже давно не можна оплачувати готівкою чи паперовим квитком, тільки електронним.
Proof на сайті міськради
Ну бачите, КМДА не перевірила інфу, я повірив на слово, так і поширюються фейки)
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Команда АСОП визначила причини вчорашніх проблем із купівлею Е-квитків
Команда АСОП визначила причини вчорашніх проблем із купівлею Е-квитків. Про це повідомили в КП ГІОЦ на своїй сторінці у Facebook.
Компанія-виробник програмного забезпечення АСОП разом із співробітниками ГІОЦ виявили, що вчора, 30 серпня, відбулася розсинхронізація службової бази даних і кластера. В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася гарантовано і штатно.
«Локалізувавши місце технічного збою, наші інженери негайно приступили до перемикання кластера службової бази даних на резервний, який перебував у повній готовності, але перемикання відбулося некоректно. Перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило до різкого сплеску трафіку зі сторони бортових комп’ютерів. Після виявлення цього факту, зміни відповідних налаштувань і виправлення помилок були проведені роботи зі стабілізації основної та резервної системи. Після цього відновили доступ до сервісів і компонентів», – розповіли фахівці компанії Ridango AS.
Експрес-аналіз перших годин роботи системи підтвердив, що всі дані цілі і неушкоджені, зокрема, інформація про поїздки пасажирів під час реанімації системи. В поведінку транспортних бортових комп’ютерів внесли зміни і перевірили стабільність роботи системи.
«Системи, подібні до Електронного квитка Києва, – це складні інженерні конструкції, що складаються з великого набору компонентів і елементів. Вкрай складно повністю запобігти програмним або апаратним збоям усіх елементів такої великої системи», – зазначили інженери Ridango.
Але великий досвід Ridango у створенні та експлуатації інфраструктурних продуктів публічних перевезень допоможе запобігти подібним ситуаціям в майбутньому. Наразі фахівці проводять всебічний і докладний аналіз позаштатної ситуації, яка сталася, щоб підвищити надійність роботи системи.
https://kyivcity.gov.ua/news/komanda_as ... e-kvitkiv/
Команда АСОП визначила причини вчорашніх проблем із купівлею Е-квитків. Про це повідомили в КП ГІОЦ на своїй сторінці у Facebook.
Компанія-виробник програмного забезпечення АСОП разом із співробітниками ГІОЦ виявили, що вчора, 30 серпня, відбулася розсинхронізація службової бази даних і кластера. В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася гарантовано і штатно.
«Локалізувавши місце технічного збою, наші інженери негайно приступили до перемикання кластера службової бази даних на резервний, який перебував у повній готовності, але перемикання відбулося некоректно. Перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило до різкого сплеску трафіку зі сторони бортових комп’ютерів. Після виявлення цього факту, зміни відповідних налаштувань і виправлення помилок були проведені роботи зі стабілізації основної та резервної системи. Після цього відновили доступ до сервісів і компонентів», – розповіли фахівці компанії Ridango AS.
Експрес-аналіз перших годин роботи системи підтвердив, що всі дані цілі і неушкоджені, зокрема, інформація про поїздки пасажирів під час реанімації системи. В поведінку транспортних бортових комп’ютерів внесли зміни і перевірили стабільність роботи системи.
«Системи, подібні до Електронного квитка Києва, – це складні інженерні конструкції, що складаються з великого набору компонентів і елементів. Вкрай складно повністю запобігти програмним або апаратним збоям усіх елементів такої великої системи», – зазначили інженери Ridango.
Але великий досвід Ridango у створенні та експлуатації інфраструктурних продуктів публічних перевезень допоможе запобігти подібним ситуаціям в майбутньому. Наразі фахівці проводять всебічний і докладний аналіз позаштатної ситуації, яка сталася, щоб підвищити надійність роботи системи.
https://kyivcity.gov.ua/news/komanda_as ... e-kvitkiv/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Збій терміналів: пасажири метро застрягли у величезній черзі на станції "Мінська" в Києві.
Вранці в понеділок, 13 вересня, люди застрягли у величезній черзі на станції метро "Мінська" через збій терміналів.
Відео з місця інциденту опублікував Telegram-канал "Сёня", інформує UAINFO.org.
"Ранок у Києві починається не тільки з заторів на дорогах, а ще й у метро. Ось така ситуація виникла сьогодні на станції "Мінська". Причиною став збій в роботі двох терміналів на турнікетах", - йдеться в повідомленні.
https://uainfo.org/blognews/1631519861- ... ezniy.html
Вранці в понеділок, 13 вересня, люди застрягли у величезній черзі на станції метро "Мінська" через збій терміналів.
Відео з місця інциденту опублікував Telegram-канал "Сёня", інформує UAINFO.org.
"Ранок у Києві починається не тільки з заторів на дорогах, а ще й у метро. Ось така ситуація виникла сьогодні на станції "Мінська". Причиною став збій в роботі двох терміналів на турнікетах", - йдеться в повідомленні.
https://uainfo.org/blognews/1631519861- ... ezniy.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Навіщо в 2021 році в київському метро контролери ?
І чому їх, наприклад, немає в Харкові ?
І чому їх, наприклад, немає в Харкові ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
1. контролировать.
2. поинтересуйтесь на харьковском форуме
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
У столичному метро провалідували майже на третину менше е-квитків
У міській владі розповіли, наскільки у метрополітені та у наземному громадському транспорті зменшився пасажиропотік із запровадженням нових карантинних обмежень.
За перший день Києва у «червоній зоні» в метро було провалідовано на 26% менше е-квитків, ніж за аналогічний період у жовтні. У наземному транспорті — на 28% менше. Про це повідомив директор Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.
Він зазначив, що за весь жовтень у Києві використали понад 25 мільйонів е-квитків: у середньому, 75% поїздок оплачують транспортною картою, 25% — QR-квитком.
«У жовтні було згенеровано майже 6,5 мільйона QR-квитків, із них 1,5 мільйона — у Київ Цифровий. Тобто майже кожен четвертий QR генерується за допомогою нашого застосунку», — розповів Олег Половинко.
Усього за місяць скористалися наземним транспортом 8 650 875 разів. Із них 1 921 080 надають перевагу QR-квиткам, а 6 729 795 оплатили транспортною картою. У метро було здійснено 16 957 472 перевезення, із них 4 575 194 оплатили QR-квитком, а 12 382 278 — транспортною картою.
Нагадаємо, що повний перехід на електронні квитки у громадському транспорті столиця здійснила чотири місяці тому. З 14 липня Київ відмовився від паперових квитків, які можна було придбати у кондукторів. Оплата проїзду в громадському транспорті почала здійснюватись транспортною картою або разовим QR-квитком.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/57992/
У міській владі розповіли, наскільки у метрополітені та у наземному громадському транспорті зменшився пасажиропотік із запровадженням нових карантинних обмежень.
За перший день Києва у «червоній зоні» в метро було провалідовано на 26% менше е-квитків, ніж за аналогічний період у жовтні. У наземному транспорті — на 28% менше. Про це повідомив директор Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.
Він зазначив, що за весь жовтень у Києві використали понад 25 мільйонів е-квитків: у середньому, 75% поїздок оплачують транспортною картою, 25% — QR-квитком.
«У жовтні було згенеровано майже 6,5 мільйона QR-квитків, із них 1,5 мільйона — у Київ Цифровий. Тобто майже кожен четвертий QR генерується за допомогою нашого застосунку», — розповів Олег Половинко.
Усього за місяць скористалися наземним транспортом 8 650 875 разів. Із них 1 921 080 надають перевагу QR-квиткам, а 6 729 795 оплатили транспортною картою. У метро було здійснено 16 957 472 перевезення, із них 4 575 194 оплатили QR-квитком, а 12 382 278 — транспортною картою.
Нагадаємо, що повний перехід на електронні квитки у громадському транспорті столиця здійснила чотири місяці тому. З 14 липня Київ відмовився від паперових квитків, які можна було придбати у кондукторів. Оплата проїзду в громадському транспорті почала здійснюватись транспортною картою або разовим QR-квитком.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/57992/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
антиваксы боятся, это логично. Вопрос в другом - почему полиция и мун.варта не пополняют бюджет штрафами? даже минималкой в 17 тысяч?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9310
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Это не совсем так, здесь работает Закон Украины Про захист населення від інфекційних хвороб, в рамках которого Кабмин выносит постановления с указанием кто и что имеет право проверять. Да и закон про нацполицию говорит о том, что другие законы могут вносить дополнительные обязанности полиции.
Я не юрист, если что, может, меня поправят специалисты.
Я не юрист, если что, может, меня поправят специалисты.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Яка стаття?dimentiy писал(а): ↑03 ноя 2021, 13:23Это не совсем так, здесь работает Закон Украины Про захист населення від інфекційних хвороб, в рамках которого Кабмин выносит постановления с указанием кто и что имеет право проверять. Да и закон про нацполицию говорит о том, что другие законы могут вносить дополнительные обязанности полиции.
Я не юрист, если что, может, меня поправят специалисты.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9310
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Постановления Кабмина 677, 1236, принятые в рамках этого закона.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
устало уже за сегодня:
раз КОАП: Стаття 44-3. Порушення правил щодо карантину людей
Порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами , -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від однієї до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Перебування в громадських будинках, спорудах, громадському транспорті під час дії карантину без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, -
тягне за собою накладення штрафу від десяти до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Два - было уже прямо тут - Киев (КИIВСЬКА MICЬKA ДЕРЖАВНА АДМIНIСТРАЦIЯ, постійна комIсIя з питанъ техногенно-екологIчноi безпеки та надзвичайних ситуацій, Протокол № 68 від 28.20.2021):
3. Заборонити додатково на територiї мicтa Києва у перiод з 00:00 годин 01 листопада 2021 р. до окремого рішення:
3.1. перевезення пасажирiв (кpiм осiб, якi не досягли 18 poкiв) громадським транспортом (автомобiльним, електричним, у тому числi метрополiтеном) без наявностi у них негативного результату тестування на COVID-19 методом полiмеразної ланцюгової реакцiї або експрес-тесту на визначення антигена кopoнaвipycy SARS-CoV-2, яке проведене не бiльш як за 72 години до дня поїздки, або документа, що пiдтверджує отримання повного курсу вакцинацiї; або документа, що пiдтверджує отримання однiєї дози дводозної вакцини, або мiжнародного, внутрiшнього сертифiката чи iноземного сертифiката, що пiдтверджує вакцинацiю вiд COVID-19 однiєю дозою дводозної вакцини (жовтi сертифiкати) або однiєю дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зеленi сертифiкати), якi включенi Всесвiтньою органiзацiєю охорони здоров’я до перелiку дозволених для використання в надзвичайних ситуацiях, негативний результат тестування методом полiмеразної ланцюгової реакцiї або одужання особи вiд зазначеноi хвороби, чиннiсть якого пiдтверджена за допомогою єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобiльного додатка Порталу Дiя (Дія).
6. <...> , Головному управлiнню Нацiональноi полiцii Украiни в Micтi Киевi, Управлiнню Патрульноi
полiцii в м. Киевi Департаменту Патрульноi полiцii Нацiональноi полiцii Украiни,
комунальному пiдприемству Мунiципальна охорона), комунальному
пiдприсмству Киiвпастранс) забезпечити контроль за дотриманням
обмежувальних протиепiдемiчних заходiв, встановлених на територii Micтa Києва.
раз КОАП: Стаття 44-3. Порушення правил щодо карантину людей
Порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами , -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від однієї до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Перебування в громадських будинках, спорудах, громадському транспорті під час дії карантину без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, -
тягне за собою накладення штрафу від десяти до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Два - было уже прямо тут - Киев (КИIВСЬКА MICЬKA ДЕРЖАВНА АДМIНIСТРАЦIЯ, постійна комIсIя з питанъ техногенно-екологIчноi безпеки та надзвичайних ситуацій, Протокол № 68 від 28.20.2021):
3. Заборонити додатково на територiї мicтa Києва у перiод з 00:00 годин 01 листопада 2021 р. до окремого рішення:
3.1. перевезення пасажирiв (кpiм осiб, якi не досягли 18 poкiв) громадським транспортом (автомобiльним, електричним, у тому числi метрополiтеном) без наявностi у них негативного результату тестування на COVID-19 методом полiмеразної ланцюгової реакцiї або експрес-тесту на визначення антигена кopoнaвipycy SARS-CoV-2, яке проведене не бiльш як за 72 години до дня поїздки, або документа, що пiдтверджує отримання повного курсу вакцинацiї; або документа, що пiдтверджує отримання однiєї дози дводозної вакцини, або мiжнародного, внутрiшнього сертифiката чи iноземного сертифiката, що пiдтверджує вакцинацiю вiд COVID-19 однiєю дозою дводозної вакцини (жовтi сертифiкати) або однiєю дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зеленi сертифiкати), якi включенi Всесвiтньою органiзацiєю охорони здоров’я до перелiку дозволених для використання в надзвичайних ситуацiях, негативний результат тестування методом полiмеразної ланцюгової реакцiї або одужання особи вiд зазначеноi хвороби, чиннiсть якого пiдтверджена за допомогою єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобiльного додатка Порталу Дiя (Дія).
6. <...> , Головному управлiнню Нацiональноi полiцii Украiни в Micтi Киевi, Управлiнню Патрульноi
полiцii в м. Киевi Департаменту Патрульноi полiцii Нацiональноi полiцii Украiни,
комунальному пiдприемству Мунiципальна охорона), комунальному
пiдприсмству Киiвпастранс) забезпечити контроль за дотриманням
обмежувальних протиепiдемiчних заходiв, встановлених на територii Micтa Києва.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)