По проектам, да. Но тогда получим узкое горлышко между ТШ и Контрактово пл.. Ответ - в Обзоре прессы.Yaroslav писал(а):Вокзальна-ТШ
Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
На станції «Печерська» розпочнуться планові роботи з ремонту колійної стіни
У ніч із 12 на 13 червня 2013 року на станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену розпочнуться планові роботи з ліквідації течі на колійній стіні, вздовж якої поїзди рухаються у напрямку від ст. «Червоний хутір» до ст. «Сирець».
Рішення про необхідність проведення відповідних ремонтних робіт було прийняте під час комісійного огляду господарства КП «Київський метрополітен».
Цієї ночі фахівці підприємства розпочнуть частковий демонтаж облицювання колійної стіни для подальшого відведення течі та герметизації бетонної конструкції. Насамкінець оздоблення колійної стіни буде повністю відновлено.
Вказані ремонтні роботи на певний час дещо позначаться на естетичному вигляді станції «Печерська», проте не вплинуть на режим її роботи та якість обслуговування пасажирів метрополітену, оскільки проводитимуться працівниками виключно у нічний час після закінчення руху поїздів.
По завершенню ремонту колійної стіни станція «Печерська» матиме первинний архітектурний вигляд.
Комунальне підприємство «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та закликає пасажирів ставитися до них із розумінням.
http://www.metro.kiev.ua/node/3543
У ніч із 12 на 13 червня 2013 року на станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену розпочнуться планові роботи з ліквідації течі на колійній стіні, вздовж якої поїзди рухаються у напрямку від ст. «Червоний хутір» до ст. «Сирець».
Рішення про необхідність проведення відповідних ремонтних робіт було прийняте під час комісійного огляду господарства КП «Київський метрополітен».
Цієї ночі фахівці підприємства розпочнуть частковий демонтаж облицювання колійної стіни для подальшого відведення течі та герметизації бетонної конструкції. Насамкінець оздоблення колійної стіни буде повністю відновлено.
Вказані ремонтні роботи на певний час дещо позначаться на естетичному вигляді станції «Печерська», проте не вплинуть на режим її роботи та якість обслуговування пасажирів метрополітену, оскільки проводитимуться працівниками виключно у нічний час після закінчення руху поїздів.
По завершенню ремонту колійної стіни станція «Печерська» матиме первинний архітектурний вигляд.
Комунальне підприємство «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та закликає пасажирів ставитися до них із розумінням.
http://www.metro.kiev.ua/node/3543
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Київський метрополітен під великою загрозою
Представники Об’єднаного профспілкового комітету комунального підприємства «Київський метрополітен» зустрілися із заступником голови Київської міської державної адміністрації Костюком М.Д. з метою обговорення вкрай важливих питань, якими нині стурбований трудовий колектив метрополітену.
Зустрічі передувало письмове звернення до голови КМДА Попова О.П. за підписом понад п’яти тисяч працівників метрополітену. У листі було висловлено глибоку схвильованість планами Київської міської державної адміністрації запровадити нову систему «Електронний квиток» у Київському метрополітені.
Своє занепокоєння наслідками, до яких призведе реалізація запропонованого проекту, представники профспілки також довели до відома заступника голови КМДА під час зустрічі. Мова йшла, насамперед, про загрозу масового скорочення працівників підприємства, значна кількість яких є соціально вразливими.
Окрім того, запровадження системи «Електронний квиток» у тому вигляді, який наразі пропонується, спричинить погіршення фінансово-економічного стану підприємства та знизить рівень обслуговування пасажирів метрополітену, що, у свою чергу, може зумовити затримки у виплаті заробітної плати та погіршення соціальних пільг для працівників.
Делегати наголосили, що в Київському метрополітені з 2005 року працює досконала система електронних квитків, яка має широкі функціональні можливості та високий ступінь захищеності. Крім того, фахівці метрополітену постійно модернізують її. Відтак, на базі діючого обладнання є можливість успішно впровадити систему «Електронний квиток», при цьому не підриваючи роботу метрополітену та не створюючи незручностей для пасажирів.
Запропонована система, у порівняні з діючою, ніяких реальних переваг не має, натомість ставить під загрозу технічний рівень Київського метрополітену та якість обслуговування пасажирів.
Заступник голови КМДА Костюк М.Д., розуміючи проблеми підприємства, запевнив, що питання введення даної системи «Електронний квиток» та всі подальші нововведення будуть досконало вивчатись, беручи до уваги думку керівництва метрополітену та висновки інженерно-технічних фахівців підприємства, а остаточні рішення прийматимуться з урахуванням позиції трудового колективу.
Також на зустрічі обговорювалось підписання Договору «Про організацію надання транспортних послуг з перевезення міським електричним транспортом між КП «Київський метрополітен» та КМДА» на 2013 рік та необхідність повної компенсації за пільговий проїзд пасажирів на метрополітені. Представники профспілки наголосили на неприпустимості ситуації, коли підприємство змушене виконувати роботу з перевезень пільговиків, за яку не отримує відповідних коштів.
http://www.metro.kiev.ua/node/3545
Представники Об’єднаного профспілкового комітету комунального підприємства «Київський метрополітен» зустрілися із заступником голови Київської міської державної адміністрації Костюком М.Д. з метою обговорення вкрай важливих питань, якими нині стурбований трудовий колектив метрополітену.
Зустрічі передувало письмове звернення до голови КМДА Попова О.П. за підписом понад п’яти тисяч працівників метрополітену. У листі було висловлено глибоку схвильованість планами Київської міської державної адміністрації запровадити нову систему «Електронний квиток» у Київському метрополітені.
Своє занепокоєння наслідками, до яких призведе реалізація запропонованого проекту, представники профспілки також довели до відома заступника голови КМДА під час зустрічі. Мова йшла, насамперед, про загрозу масового скорочення працівників підприємства, значна кількість яких є соціально вразливими.
Окрім того, запровадження системи «Електронний квиток» у тому вигляді, який наразі пропонується, спричинить погіршення фінансово-економічного стану підприємства та знизить рівень обслуговування пасажирів метрополітену, що, у свою чергу, може зумовити затримки у виплаті заробітної плати та погіршення соціальних пільг для працівників.
Делегати наголосили, що в Київському метрополітені з 2005 року працює досконала система електронних квитків, яка має широкі функціональні можливості та високий ступінь захищеності. Крім того, фахівці метрополітену постійно модернізують її. Відтак, на базі діючого обладнання є можливість успішно впровадити систему «Електронний квиток», при цьому не підриваючи роботу метрополітену та не створюючи незручностей для пасажирів.
Запропонована система, у порівняні з діючою, ніяких реальних переваг не має, натомість ставить під загрозу технічний рівень Київського метрополітену та якість обслуговування пасажирів.
Заступник голови КМДА Костюк М.Д., розуміючи проблеми підприємства, запевнив, що питання введення даної системи «Електронний квиток» та всі подальші нововведення будуть досконало вивчатись, беручи до уваги думку керівництва метрополітену та висновки інженерно-технічних фахівців підприємства, а остаточні рішення прийматимуться з урахуванням позиції трудового колективу.
Також на зустрічі обговорювалось підписання Договору «Про організацію надання транспортних послуг з перевезення міським електричним транспортом між КП «Київський метрополітен» та КМДА» на 2013 рік та необхідність повної компенсації за пільговий проїзд пасажирів на метрополітені. Представники профспілки наголосили на неприпустимості ситуації, коли підприємство змушене виконувати роботу з перевезень пільговиків, за яку не отримує відповідних коштів.
http://www.metro.kiev.ua/node/3545
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Я не знаю, как сейчас, но год назад перераспределение денег в пользу КПТ и было основной причиной этой инициативы (а не мнимая забота о пассажирах), но тогда вроде отстояли.XAN писал(а):Я понимаю страхи метрополитеновцев, что под видом единого билета ОТ+Метро произойдет перераспределение денег в пользу КПТ, за счет метрополитена.
Здесь могла быть моя подпись...
Для сравнения - в Самаре 6% посчитали грабежом, за который полетели в последствие головы.Ворчун писал(а):Цена вопроса 8,47% от годовой выручки. За такие бабки можна и на счетах считатьMaksym писал(а):А еще произойдет уменьшение денег которые доходят до метрополитена из-за оплаты роялти раработчикам системы.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
Он не путает. Валовый доход при отсутствии других источников и есть выручка. Другое дело, что есть еще прибыль.DFAW писал(а):Maksym не путай понятие выручка(сбор) и доход.
6% со сбора по сути может и быть 100% дохода
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam