Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 310
- Зарегистрирован: 25 ноя 2007, 10:30
- Откуда: Киев, ШЧ-1
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Акція на території Київського метрополітену — незаконна
11-02-2008
10 лютого 2008 року близько 11 години ранку без погодження з адміністрацією підприємства на трьох лініях Київського метрополітену активістами групи Р.Е.П. „Спільний простір” була проведена акція.
Не санкціонований захід активістів полягав у розгортанні посередині вагонів метрополітену столів з їжею та спиртними напоями, за якими розташувалися учасники акції, що вживали завчасно приготовлені продукти. Одночасно з цим, їхні партнери підносили напої та їжу пасажирам, що знаходилися у вагонах.
Адміністрація Київського метрополітену розцінює такі дії учасників акції як хуліганські. Працівниками Управління охорони Київського метрополітену затримано кілька осіб, причетних до цих подій, з якими проведено бесіду з метою з’ясування мотивів їх вчинку. Наразі співробітники охорони метрополітену встановлюють прізвища осіб, відповідальних за проведення акції.
11-02-2008
10 лютого 2008 року близько 11 години ранку без погодження з адміністрацією підприємства на трьох лініях Київського метрополітену активістами групи Р.Е.П. „Спільний простір” була проведена акція.
Не санкціонований захід активістів полягав у розгортанні посередині вагонів метрополітену столів з їжею та спиртними напоями, за якими розташувалися учасники акції, що вживали завчасно приготовлені продукти. Одночасно з цим, їхні партнери підносили напої та їжу пасажирам, що знаходилися у вагонах.
Адміністрація Київського метрополітену розцінює такі дії учасників акції як хуліганські. Працівниками Управління охорони Київського метрополітену затримано кілька осіб, причетних до цих подій, з якими проведено бесіду з метою з’ясування мотивів їх вчинку. Наразі співробітники охорони метрополітену встановлюють прізвища осіб, відповідальних за проведення акції.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Неожиданный поворот:активістами групи Р.Е.П. „Спільний простір”
Проект групи «Р.Е.П.», який має назву «Патріотизм» розміщений на взятих в аренду рекламних площах Київського Метрополітену (ст. Арсенальна) , набуваючи якості легітимного вторгнення на територію комерційної репрезентації...
http://gurt.org.ua/news/main/7985.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Інформаційне повідомлення
12-02-2008
З метою дотриманням вимог Правил користування метрополітеном та недопущення випадків розміщення у вагонах метрополітену несанкціонованих рекламних наліпок, Службою воєнізованої охорони постійно проводяться рейди у вагонах метрополітену, а також здійснюється постійний контроль за дотриманням договірних умов суб'єктами підприємницької діяльності, які здійснюють торгівлю або надають послуги на площах метрополітену.
За 12 місяців 2007 року попереджено 115 випадків щодо несанкціонованого розміщення наліпок, затримано 115 громадян, які в вагонах розклеювали наклейки рекламних фірм. У затриманих вилучено 59591 рекламних наліпок.
Також особовим складом Служби воєнізованої охорони проведено 60 оперативних заходів на станціях метрополітену, в ході яких виявлено 44 факти порушень виконання договірних умов оренди комерційними структурами. Матеріали направлені для вжиття заходів в юридичний відділ метрополітену.
12-02-2008
З метою дотриманням вимог Правил користування метрополітеном та недопущення випадків розміщення у вагонах метрополітену несанкціонованих рекламних наліпок, Службою воєнізованої охорони постійно проводяться рейди у вагонах метрополітену, а також здійснюється постійний контроль за дотриманням договірних умов суб'єктами підприємницької діяльності, які здійснюють торгівлю або надають послуги на площах метрополітену.
За 12 місяців 2007 року попереджено 115 випадків щодо несанкціонованого розміщення наліпок, затримано 115 громадян, які в вагонах розклеювали наклейки рекламних фірм. У затриманих вилучено 59591 рекламних наліпок.
Також особовим складом Служби воєнізованої охорони проведено 60 оперативних заходів на станціях метрополітену, в ході яких виявлено 44 факти порушень виконання договірних умов оренди комерційними структурами. Матеріали направлені для вжиття заходів в юридичний відділ метрополітену.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Проект групи «Р.Е.П.», який має назву «Патріотизм» розміщений на взятих в аренду рекламних площах Київського Метрополітену (ст. Арсенальна)
Порнуху выгнали с Печерска
[ Лилиана ФЕСЕНКО | "Комсомольская правда в Украине" 12-02-2008 ]
Активисты веселились, пока не пришла милиция.Содержание видеофильмов, которые крутили в палатке возле «Арсенальной», оскорбило родителей и верующих.
В номере за 8 февраля мы сообщили об акции «Совместный простор», где группа молодых художников в наспех сколоченной палатке возле станции метро «Арсенальная» устроила видеопоказ откровенных сцен. А на днях после приказа районных властей организаторы свернули палатку с видеоаппаратурой.
- Да, это по нашему приказу убрали порнографию из центра города, - подтвердил информацию заместитель председателя Печерской райадминистрации Александр Федоренко. - Во-первых, у организаторов не было разрешения на установку малой архитектурной формы перед станцией метро. А во-вторых, к нам обратились родители, среди них и депутаты райсовета, которые возмутились содержанием видеофильмов. К тому же через станцию метро «Арсенальная» верующие направляются в Киево-Печерскую лавру на моление. Они увидели, что в палатке показывают фильм, где слово «БОГ» взято в кавычки. Это оскорбило их религиозные чувства. Нам тут же позвонили с возмущением: до чего дожил Печерск! Я выехал к месту акции лично и убедился, что ее содержание несовместимо с нашей гуманитарной политикой. Видел эту палатку чуть раньше, но решил, что идут ремонтные работы, а когда узнал, что там в действительности - удивлению не было предела!
Интересно, что художников решил поддержать советник мэра по вопросам свободы слова и информации Казбек Бектурсунов.
- У художников есть право на оригинальные творческие проекты в городской среде, - прокомментировал он сложившуюся ситуацию. - Поэтому Киевский медиахолдинг готов стать пространством, где творцы и их менеджеры, а также общественность и власть будут искать общий язык. Тут нет никакой политики, а есть только неистребимые чиновники.
После изгнания художники закатили вечеринку прямо в метро
Изгнание с площади стало для участников акции «Совместный простор» источником вдохновения на новые подвиги. В воскресенье они устроили на Куреневско-Красноармейской линии метро пышное застолье прямо в вагоне. Причем угощали всех желающих со словами: «Черновецкий за все заплатил». На станции «Майдан Незалежности» пир остановила милиция. Художники разбежались, а стражи порядка вынуждены были долго возиться с раскладными столами.
- Мы расцениваем эту выходку как хулиганство, - заявили в пресс-службе метрополитена. - Около 11 утра без согласия администрации метрополитена сразу на трех линиях активисты «Совместного простора» посреди вагонов развернули столы с едой и спиртными напитками. Все это употребляли, а в это время их партнеры подносили еду и напитки пассажирам. Несколько участников задержали.
В милиции сообщили, что скорее всего ограничатся административным наказанием дебоширов.
В номере за 8 февраля мы сообщили об акции «Совместный простор», где группа молодых художников в наспех сколоченной палатке возле станции метро «Арсенальная» устроила видеопоказ откровенных сцен. А на днях после приказа районных властей организаторы свернули палатку с видеоаппаратурой.
- Да, это по нашему приказу убрали порнографию из центра города, - подтвердил информацию заместитель председателя Печерской райадминистрации Александр Федоренко. - Во-первых, у организаторов не было разрешения на установку малой архитектурной формы перед станцией метро. А во-вторых, к нам обратились родители, среди них и депутаты райсовета, которые возмутились содержанием видеофильмов. К тому же через станцию метро «Арсенальная» верующие направляются в Киево-Печерскую лавру на моление. Они увидели, что в палатке показывают фильм, где слово «БОГ» взято в кавычки. Это оскорбило их религиозные чувства. Нам тут же позвонили с возмущением: до чего дожил Печерск! Я выехал к месту акции лично и убедился, что ее содержание несовместимо с нашей гуманитарной политикой. Видел эту палатку чуть раньше, но решил, что идут ремонтные работы, а когда узнал, что там в действительности - удивлению не было предела!
Интересно, что художников решил поддержать советник мэра по вопросам свободы слова и информации Казбек Бектурсунов.
- У художников есть право на оригинальные творческие проекты в городской среде, - прокомментировал он сложившуюся ситуацию. - Поэтому Киевский медиахолдинг готов стать пространством, где творцы и их менеджеры, а также общественность и власть будут искать общий язык. Тут нет никакой политики, а есть только неистребимые чиновники.
После изгнания художники закатили вечеринку прямо в метро
Изгнание с площади стало для участников акции «Совместный простор» источником вдохновения на новые подвиги. В воскресенье они устроили на Куреневско-Красноармейской линии метро пышное застолье прямо в вагоне. Причем угощали всех желающих со словами: «Черновецкий за все заплатил». На станции «Майдан Незалежности» пир остановила милиция. Художники разбежались, а стражи порядка вынуждены были долго возиться с раскладными столами.
- Мы расцениваем эту выходку как хулиганство, - заявили в пресс-службе метрополитена. - Около 11 утра без согласия администрации метрополитена сразу на трех линиях активисты «Совместного простора» посреди вагонов развернули столы с едой и спиртными напитками. Все это употребляли, а в это время их партнеры подносили еду и напитки пассажирам. Несколько участников задержали.
В милиции сообщили, что скорее всего ограничатся административным наказанием дебоширов.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
18-02-2008
З метою підвищення рівня протипожежного стану об’єктів і рухомого складу Київського метрополітену, впродовж 2007 року виконано роботи з:
- удосконалення систем пожежної сигналізації;
- капітального ремонту тунельного пожежно-господарського водогону; (Радіо Мелодія Метро: ми пам’ятаємо, як ЦЕ було (с))
- планових ремонтів вентиляційних установок;
- заміни окремих ділянок силових кабелів на нові з негорючою ізоляцією;
- заміни 530 вогнегасників на сертифіковані (да, знаем)
Вартість виконаних робіт склала 3,3 млн.грн., що на 2,2 млн.грн більше, ніж у 2006 році.
Вжиті заходи сприятимуть швидкому реагуванню та виявленню осередків можливих загорянь за їх ознаками (дим, температура) та гасіння на випадок пожежі, а також своєчасній організації безпечної евакуації пасажирів зі станцій метрополітену.
18-02-2008
З метою підвищення рівня протипожежного стану об’єктів і рухомого складу Київського метрополітену, впродовж 2007 року виконано роботи з:
- удосконалення систем пожежної сигналізації;
- капітального ремонту тунельного пожежно-господарського водогону; (Радіо Мелодія Метро: ми пам’ятаємо, як ЦЕ було (с))
- планових ремонтів вентиляційних установок;
- заміни окремих ділянок силових кабелів на нові з негорючою ізоляцією;
- заміни 530 вогнегасників на сертифіковані (да, знаем)
Вартість виконаних робіт склала 3,3 млн.грн., що на 2,2 млн.грн більше, ніж у 2006 році.
Вжиті заходи сприятимуть швидкому реагуванню та виявленню осередків можливих загорянь за їх ознаками (дим, температура) та гасіння на випадок пожежі, а також своєчасній організації безпечної евакуації пасажирів зі станцій метрополітену.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Ігор СУШКО: “Пасажирам просідання ґрунтів поки що нічим не загрожує”
20-02-2008
Заступник начальника КП “Київський метрополітен” про стан тунелів, станцій і переходів столичної підземки
Зацікавленість киян, котрі щодня користуються метрополітеном, до стану тунелів столичної підземки не вщухає, особливо після аварії на Сирецько-Печерській лінії влітку минулого року. Кореспондент "Хрещатика" поцікавилася у начальника служби колії, тунельних споруд і будівель, заступника начальника КП “Київський метрополітен” Ігоря Сушка нинішнім станом підлеглого йому господарства.
— Про таку проблему як просідання ґрунтів у тунелях, говорять чимало, але насправді мало хто знає справжні причини такого явища. Розкажіть, будь ласка, про це детальніше.
— Просідання ґрунтів спостерігається насамперед на окремих дільницях двох ліній метрополітену — Куренівсько-Червоноармійській та Сирецько-Печерській. Так званих ліній мілкого закладання. У деяких місцях вони проходять через мілко водонасичені та середньозернисті піски, де рівень ґрунтових вод на окремих ділянках досягає верхньої частини оправи тунелів. Саме в цих місцях перегінні тунелі схильні до просідань та деформацій. Цьому також “допомагають” поїзди, що інтенсивно рухаються тунелями та створюють додаткове динамічне навантаження. Нині загальна довжина дільниць, що потребують закріплення ґрунтів, становить майже 6 км.
— Наскільки це небезпечно і як метрополітен розв’язує ці проблеми?
— Пасажирам просідання ґрунтів поки що нічим не загрожує. Планово, двічі на рік, ми проводимо контроль стану тунельної обладки. Експлуатаційним підрозділам метрополітену належить якнайшвидше призупинити осідання та деформацію тунелів. Для цього на пошкоджених дільницях значно зменшено швидкість руху поїздів. До того ж до кінця 2010-го, за умови стабільного фінансування, передбачено здійснити комплекс укріплювальних робіт. Зазначу, що проектом розподілу бюджетних коштів (капітальних видатків) на 2008 рік передбачено виконати закріплення 530 м тунелів на загальну суму 10 млн грн.
— Якщо не помиляюся, колійне господарство метрополітену також викликає занепокоєння. Як ви оцінюєте його стан?
— Колійне господарство метрополітену і справді у вкрай тяжкому стані, що зумовлено його хронічним недофінансуванням упродовж останніх років. Значне ускладнення у забезпеченні потрібними матеріалами верхньої будови колії внесено вимогами Закону України “Про державні закупівлі”. Через це потенційні учасники відкритих торгів відмовляються від участі в них, що призводить до затримки з постачанням основних матеріалів, особливо рейок та шпал. Як наслідок, нині на коліях метрополітену експлуатують, але потребують заміни 11 км рейок [це, мабуть, не "рейок", а "колії", чому - читайте далі] та 2,5 тисячі дерев’яних шпал, що пропустили нормативний тоннаж. В цілому ж, на 2008 рік для підтримання належного стану колій заплановано придбати та замінити 5,5 км рейок [тобто 2 рейки Х 5,5 км. = 11 км колії], 2500 шт. шпал, 16 комплектів перевідних брусів, 6 комплектів стрілочних переводів, колійний інструмент і засоби малої механізації на загальну суму в понад 8 млн грн.
— Очолювана вами служба переймається також й обслуговуванням практично всіх об’єктів і споруд підземки.
— Це справді так. Щоправда, на поточне обслуговування об’єктів та споруд, які знаходяться на балансі служби, коштів також не вистачає. Особливо гостро це відчувається на початку кожного календарного року. Наприклад, у січні 2008-го фінансування експлуатаційних потреб служби (з урахуванням надходжень за надані послуги) становило майже 9 % від потреби. Проте я сподіваюся, що все ж таки вдасться поліпшити естетичний вигляд станції “Берестейська”, де заплановано ремонт розподільчого залу та колійних склепінь. На станціях “Політехнічний інститут”, “Театральна” та “Арсенальна” передбачено ремонт склепінь ескалаторного нахилу, на “Університеті” — ремонт фасаду [берегите карманы буквы на фасаде], а на “Лук’янівській” замінити склопластикові зонти.
Розмовляла Наталя Незаймай, спеціально для “Хрещатика".
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/smi/news1792
20-02-2008
Заступник начальника КП “Київський метрополітен” про стан тунелів, станцій і переходів столичної підземки
Зацікавленість киян, котрі щодня користуються метрополітеном, до стану тунелів столичної підземки не вщухає, особливо після аварії на Сирецько-Печерській лінії влітку минулого року. Кореспондент "Хрещатика" поцікавилася у начальника служби колії, тунельних споруд і будівель, заступника начальника КП “Київський метрополітен” Ігоря Сушка нинішнім станом підлеглого йому господарства.
— Про таку проблему як просідання ґрунтів у тунелях, говорять чимало, але насправді мало хто знає справжні причини такого явища. Розкажіть, будь ласка, про це детальніше.
— Просідання ґрунтів спостерігається насамперед на окремих дільницях двох ліній метрополітену — Куренівсько-Червоноармійській та Сирецько-Печерській. Так званих ліній мілкого закладання. У деяких місцях вони проходять через мілко водонасичені та середньозернисті піски, де рівень ґрунтових вод на окремих ділянках досягає верхньої частини оправи тунелів. Саме в цих місцях перегінні тунелі схильні до просідань та деформацій. Цьому також “допомагають” поїзди, що інтенсивно рухаються тунелями та створюють додаткове динамічне навантаження. Нині загальна довжина дільниць, що потребують закріплення ґрунтів, становить майже 6 км.
— Наскільки це небезпечно і як метрополітен розв’язує ці проблеми?
— Пасажирам просідання ґрунтів поки що нічим не загрожує. Планово, двічі на рік, ми проводимо контроль стану тунельної обладки. Експлуатаційним підрозділам метрополітену належить якнайшвидше призупинити осідання та деформацію тунелів. Для цього на пошкоджених дільницях значно зменшено швидкість руху поїздів. До того ж до кінця 2010-го, за умови стабільного фінансування, передбачено здійснити комплекс укріплювальних робіт. Зазначу, що проектом розподілу бюджетних коштів (капітальних видатків) на 2008 рік передбачено виконати закріплення 530 м тунелів на загальну суму 10 млн грн.
— Якщо не помиляюся, колійне господарство метрополітену також викликає занепокоєння. Як ви оцінюєте його стан?
— Колійне господарство метрополітену і справді у вкрай тяжкому стані, що зумовлено його хронічним недофінансуванням упродовж останніх років. Значне ускладнення у забезпеченні потрібними матеріалами верхньої будови колії внесено вимогами Закону України “Про державні закупівлі”. Через це потенційні учасники відкритих торгів відмовляються від участі в них, що призводить до затримки з постачанням основних матеріалів, особливо рейок та шпал. Як наслідок, нині на коліях метрополітену експлуатують, але потребують заміни 11 км рейок [це, мабуть, не "рейок", а "колії", чому - читайте далі] та 2,5 тисячі дерев’яних шпал, що пропустили нормативний тоннаж. В цілому ж, на 2008 рік для підтримання належного стану колій заплановано придбати та замінити 5,5 км рейок [тобто 2 рейки Х 5,5 км. = 11 км колії], 2500 шт. шпал, 16 комплектів перевідних брусів, 6 комплектів стрілочних переводів, колійний інструмент і засоби малої механізації на загальну суму в понад 8 млн грн.
— Очолювана вами служба переймається також й обслуговуванням практично всіх об’єктів і споруд підземки.
— Це справді так. Щоправда, на поточне обслуговування об’єктів та споруд, які знаходяться на балансі служби, коштів також не вистачає. Особливо гостро це відчувається на початку кожного календарного року. Наприклад, у січні 2008-го фінансування експлуатаційних потреб служби (з урахуванням надходжень за надані послуги) становило майже 9 % від потреби. Проте я сподіваюся, що все ж таки вдасться поліпшити естетичний вигляд станції “Берестейська”, де заплановано ремонт розподільчого залу та колійних склепінь. На станціях “Політехнічний інститут”, “Театральна” та “Арсенальна” передбачено ремонт склепінь ескалаторного нахилу, на “Університеті” — ремонт фасаду [берегите карманы буквы на фасаде], а на “Лук’янівській” замінити склопластикові зонти.
Розмовляла Наталя Незаймай, спеціально для “Хрещатика".
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/smi/news1792
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Не совсем в тему. Надыбал в сетке маленькую програмку со схемами метро всех городов мира (размер меньше 7 Мв)
http://depositfiles.com/ru/files/3652056
http://depositfiles.com/ru/files/3652056
Ніщо не звідки не береться і в нікуди не зникає!
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Настройки > Дополнительно > Город и выбираем из списка. Поискать лень было?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция