Обзоры прессы

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Обзоры прессы

Сообщение Dvorko »

Нові вагони та реконструкція "Вокзальної": Що обіцяють змінити в столичному метро в 2021-му

Столична влада планує капітальне оновлення Київського метрополітену у 2021 році
Дмитро Гриниченко Київ 15 лютого 2021 15:00

Нові вагони та реконструкція "Вокзальної…
Міський голова Віталій Кличко поставив підпис під планом програми розвитку Київського метрополітену на 2021 рік. Тільки цьогоріч на роботи в столичній підземці планують витратити 2,176 млрд гривень платників податків.

Капітальна реконструкція та другий вестибюль
Згідно з ухваленим планом, у 2021 році планують почати капітальну реконструкцію станції метро "Вокзальна" на найстарішій, червоній гілці з облаштуванням під сучасні умови використання.

Також міська влада планує в осяжному майбутньому почати будівництво другого вестибюля на "Вокзальній". За словами заступниці директора КП "Київський метрополітен" Наталки Макогон, "Вокзальна" є однією з найбільш перевантажених станцій, і має найменший вестибюль. Вона зазначала, що пасажиропотік на станцію вже давно перевищує проєктні можливості, які закладались. Тобто, якщо зрівняти пасажиропотік у 1960–1970-х роках, коли станція почала працювати, з нинішнім – він буде неспівставним, і другий вестибюль там давно потрібен.

У 2020 році КМДА провела тендер на проєктні роботи щодо реставрації "Вокзальної" та будівництва другого вестибюля.

Згідно з планом міської влади, на проєктні роботи виділять понад 70 мільйонів гривень, 27 з яких планують витратити у 2021 році. Активні роботи з реконструкції "Вокзальної" та будівництва другого вестибюля планують почати в 2022 році та завершити в 2025-му.

Низка ЗМІ зазначала, що скоріш за все, під час капітального ремонту старого вестибюля станція не зможе приймати пасажирів через повне вилучення обладнання. Ми звернулись за коментарем до Наталки Макогон, яка повідомила, що закривати станцію не планують, а старий вестибюль закриють на ремонт тільки після відкриття другого.
Станція "Вокзальна" є однією з найбільш завантажених у столичному метро. Наприклад, за вісім місяців 2019 року вона перевезла понад 12 мільйонів людей і стала однією з рекордсменів пасажирообігу на червоній гілці разом зі станціями "Лісова" та "Академмістечко" (найбільш завантажена).

Майже 800 мільйонів — на тунелі, підстанції і ремонт ескалаторів

У 2021 році міська влада планує провести низку технічних переоснащень та капітальних ремонтів обладнання Київського метрополітену. Зокрема, переобладнати електричні підстанції на червоній та синій гілках, електрообладнання на недобудованій станції "Теличка", пристрої в електродепо "Дарниця" та модернізувати ескалатори на станціях.

Також планується капітальний ремонт тунелів між станціями "Золоті ворота" та "Лук'янівська", а також на ділянці між станціями "Позняки" та "Червоний хутір".

На проведення робіт витратять 776,114 млн гривень.

Майже 1,4 мільярда на нову техніку

Цьогоріч міська влада закупить 15 вагонів метрополітену, на які витратять 672,75 млн гривень. Також планується придбання тягових модулей, автокрану, підйомника та багато іншого. Загалом на придбання техніки в 2021 році витратять 1,366 млрд грн.

https://kyiv.depo.ua/ukr/kyiv/u-kievi-p ... S1pCOjfgfE
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение Sinoptik »

Klovsky писал(а):
15 фев 2021, 22:01
Ну, вогнегасників на відео з Дніпром щось не пригадую.
Вогнегасник може бути в пригоді хоча б для того, щоб продати незадорого маршрутчику, а гроші витратити на солі/мікси.
А ось дефібрилятор продати мабуть буде складніше.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Обзоры прессы

Сообщение Бодрый »

У столичному метро через локдаун закрили частину вестибюлів

З понеділка, 5 квітня, проїзд у метро можливий тільки за спецперепустками

У столичному метрополітені через введення жорсткого карантину закрили частину вестибюлів.

Як повідомив у Facebook начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, метро працює у звичайному графіку, прохід на станції здійснюється за спецперепустками, пише RegioNews.

"Водночас є певні обмеження. Станції з одним вестибюлем працюють у звичайному режимі, станції з двома і більше вестибюлями працюють на один", - зазначено в повідомленні.

Перелік вестибюлів, закритих на вхід і вихід:

"Героїв Дніпра" - вестибюль №2 (в напрямку м. Вишгород);
"Мінська" - вестибюль №2 (з боку ст. "Оболонь");
"Оболонь" - вестибюль №1 (з боку ст. "Мінська");
"Почайна" - вестибюль №1 (з боку ст. "Оболонь");
"Контрактова площа" - вестибюль №2 (з боку ст. "Тараса Шевченка");
"Васильківська" - вестибюль №2 (з боку ст. "Виставковий центр");
"Іподром" - вестибюль №1 (з боку ст. "Виставковий центр");
"Теремки" - вестибюль №2 (в напрямку виїзду з міста);
"Академмістечко" - вестибюль №1 (з боку ст. "Житомирська");
"Житомирська" - вестибюль №2 (з боку ст. "Святошин");
"Святошин" - вестибюль №1 (з боку ст. "Нивки");
"Нивки" - вестибюль №1 (з боку ст. "Берестейська");
"Хрещатик" - вестибюль №3 (по вул. Городецького)
"Лівобережна" - вестибюль №2 (з боку ст. "Дарниця")
"Дарниця" - вестибюль №1 (з боку ст. "Чернігівська");
"Чернігівська" - вестибюль №1 (з боку ст. "Лісова)
"Лісова" - вестибюль №1 (з боку ст. "Чернігівська");
"Бориспільська" - вестибюль №1 (з боку ст. "Вирлиця");
"Харківська" - вестибюль №2 (з боку ст. "Вирлиця");
"Позняки" - вестибюль №1 (з боку ст. "Осокорки");
"Осокорки" - вестибюль №2 (з боку ст. "Позняки");
"Видубичі" - вестибюль №2 (з боку ст. "Славутич");
"Золоті Ворота" - вихід на вул. Володимирська.

https://regionews.ua/ukr/news/kiev/1617 ... estibyuliv
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение Sinoptik »

ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Обзоры прессы

Сообщение Бодрый »

У Києві запропонували створити окремі вагони для чоловіків і жінок в метро

Запропонували з п’яти вагонів метро один зробити чисто для жінок, а ще один для чоловіків, щоб пасажири самі могли вибирати: вони хочуть їхати з представниками своєї статі, або в загальному вагоні. Автори проекту пояснили, що деяких людей не можуть перебувати поруч з людьми протилежної статі через релігію. Деяким жінкам некомфортно перебувати поруч з чоловіками через страх домагання.
http://newformat.info/news/u-kiievi-zap ... k-v-metro/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
M@cro$
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 621
Зарегистрирован: 10 июл 2005, 00:23
Откуда: Lutsk

Re: Обзоры прессы

Сообщение M@cro$ »

Бодрый писал(а):
11 сен 2021, 08:35
У Києві запропонували створити окремі вагони для чоловіків і жінок в метро
Автори проекту пояснили, що деяких людей не можуть перебувати поруч з людьми протилежної статі через релігію. Деяким жінкам некомфортно перебувати поруч з чоловіками через страх домагання.
А окремі виходи з метро не пропонували? Смисл в окремих вагонах, якшо все одно потім в толпу.
А взагалі, ідея хороша. Треба повністю окреме метро, окремі вулиці, і окремі будинки. Може навіть окремі міста.
Клятий націоналіст 🇺🇦

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2238
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Обзоры прессы

Сообщение Юрик »

Что это за помойка и кто предложил не указанно?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение TANK »

кто-то сьездил в эмираты и привез идею. вот оно - новое поколение реформаторов :facepalm:
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Обзоры прессы

Сообщение Бодрый »

Збитки київського метрополітену за перше півріччя 2021 року перевищили 1,18 млрд грн

Від перевезень пасажирів у першому півріччі 2021 року КП "Київський метрополітен" заробило 768,65 млн грн

Від перевезень пасажирів столична підземка заробила лише трохи більше, ніж на неї витратили грошей з бюджету.

Збиток КП "Київський метрополітен" за результатами першого півріччя 2021 року склав 1 181 453 000 грн (понад 1,18 млрд грн). Про це стало відомо з відповіді начальника управління стратегічних комунікацій підприємства на запит Фокуса.
https://focus.ua/uk/ukraine/493590-ubyt ... 8-mlrd-grn
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Re: Обзоры прессы

Сообщение Vadim »

Закрыть нафиг метро, как убыточное предприятие.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение Коржик »

TANK писал(а):
12 сен 2021, 12:40
кто-то сьездил в эмираты и привез идею. вот оно - новое поколение реформаторов :facepalm:
Кстати, эти женские вагоны всегда полупустые, а остальные в мясо.

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4139
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Re: Обзоры прессы

Сообщение FerrariF1racing »

У київському метро справні вагони утилізують, а нові за 79 млн євро закуплять у проросійської фірми

Анастасія Бондаренко
Аналітик "СтопКору"
17.10.2023 14:02


Куди поділися 60 придатних до використання вагонів для столичної підземки, які люб’язно надала Варшава та кому київський метрополітен довірив 79 мільйонів євро на акупівлю нових вагонів метро під час війни? До чого тут росіяни та що не так з вагонами з Варшави?
Не зважаючи на те, що Варшава люб’язно допомогла Україні та надала 60 придатних до використання вагонів для столичної підземки, було прийнято рішення про закупівлю нових вагонів метро під час війни за 79 мільйонів євро. Кому київський метрополітен довірив ці кошти, до чого тут росіяни та що не так з вагонами з Варшави? Детально аналізувала команда "СтопКору".

Подарунки від Варшави є, але користуватися ними не будемо
Між містом Варшава, в особі пана Рафала Тшасковського – мера Варшави та містом Києвом, в особі київського міського голови Віталія Кличка було підписано лист про наміри щодо безоплатної передачі 60 вагонів у варшавському метрополітені, в рамках благодійної підтримки мешканців Києва.
Загалом столична підземка отримає 60 вагонів виробництва 1989 року, серії 81, що також експлуатуються в Києві. Це подарунок на понад 40 мільйонів злотих — більш як 330 мільйонів гривень.
Всі підготовлені до відправки до Києва вагони мають чинні сертифікати технічної працездатності. Останній ремонт такого типу вагонів проводився у 2017-2022 роках.

Віталій Кличко в свою чергу повідомив що, вагони насамперед, будуть використані як технічні донори для капітальних ремонтів діючого рухомого складу.

Тобто технічно справні вагони будуть використані на запчастини?
Саме таке питання виникло у редакції "СтопКору", як реакція на заяву міського голови і ми вирішили звернутись із запитом для уточнення інформації до КП "Київський метрополітен".
І насправді Київський метрополітен підтвердив "СтопКору", що отримані вагони будуть використовуватися як технічні донори для діючого рухомого складу, оскільки 80% парку вагонів столичного метро складають вагони, які виготовлені за радянських часів, аналогічні вагонам, що експлуатуються у варшавському метрополітені. У конструкції цих вагонів застосовуються вузли та деталі переважно виробництва російської федерації.

На сьогоднішній день вже отримано 36 вагонів із 60. Загалом постачання всіх вагонів планується до кінця поточного року.
І дійсно нові вагони на тягачах провезли вулицями Києва, прямуючи до парку метрополітену, і таку колону вдалося зняти на відео, після чого кадри були опубліковані в мережі.

Изображение
Изображение

З поїздів, перед відправленням, польська сторона вилучає системи радіозв’язку, системи обмеження швидкості, системи реєстрації подій. Дані системи не можуть бути застосовані у київському метрополітені, оскільки на підприємстві використовуються власні спеціалізовані. Дзеркала заднього виду та струмоприймачі надійшли разом з вагонами і можуть бути встановлені на штатні місця.
Водночас було зазначено, що по кожному зчепу підприємством приймається відповідне рішення щодо використання вагонів та їх обладнання в київському метрополітені.
Додатково було вказано, що у зв'язку з необхідністю в проведенні поточних та капітальних ремонтів вагонів та неможливістю придбання для цього відповідних комплектуючих, запчастин, обладнання варшавських вагонів буде використано при обслуговуванні та ремонті рухомого складу КП "Київський метрополітен", що "забезпечить його безперебійну роботу, безпеку руху поїздів та безпечне перевезення пасажирів".
Оскільки у наданій КП "Київський метрополітен" відповіді було зазначено, що у конструкції вагонів столичного метро застосовуються вузли та деталі переважно виробництва російської федерації, то виникає логічне питання:

У кого ж тоді київський метрополітен купує запчастини сьогодні?
Згідно проведеного аналітиками "СтопКору" моніторингу публічних закупівель на сайті Рrozorro, було виявлено мінімум 6 тендерів на загальну суму майже 32 млн грн на закупівлю запасних частин та комплектуючих.

Изображение

Примітним є те, що в аукціонах приймав участь лише один учасник, тобто конкуренції не було жодної.
Отже закупівлі запчастин все таки відбуваються і на доволі такі великі суми.
Як повідомив начальник КП "Київський метрополітен" у своєму інтерв’ю Віктор Брагінський: "Для нас було дуже важливо – поновити планові ремонтні роботи. Ми не могли ремонтувати нашу інфраструктуру, оскільки цілодобово на станціях перебували люди. Зараз ми маємо вже налагоджену роботу метрополітену – як укриття і як транспорт. Ми відпрацювали з військовими та правоохоронцями роботу підприємства під час повітряної тривоги, як вдень, так і вночі, коли діє комендантська година."

Віктор Брагінський з липня 2014 року працює начальником Київського метрополітену.
25 жовтня 2020 року Віктор Брагінський був обраний до Київради за 9 округом. Член комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами.

До речі, свою передвиборчу компанію начальник Київського метрополітену проводив не без порушень, а саме спостерігачі ОПОРИ зафіксували, що кандидат в депутати використовував зупинки громадського транспорту для іміджевої передвиборчої кампанії.

Так, наприклад, в Подільському районі міста Києва було зафіксовано білборд, на якому зображений начальник КП "Київський метрополітен" - Віктор Брагінський та напис "Майбутнє Виноградаря з метро". Аналогічні за змістом рекламні матеріали фіксували і на зупинках громадського транспорту. При цьому в них акцентується увага на намір,потенційного кандидата у депутати відкрити дві станції метро у 2021 році.

Як відомо метро на Виноградарі досі не відкрили, а от Брагінський в депутати Київради був обраний.
До речі пресслужба Київської міської прокуратури повідомила, що у зв’язку з розтратою коштів на будівництві метро на Виноградар – правоохоронці провели обшуки в офісах Київметробуду, експертної установи та підрядних організаціях.

Але навіть дивлячись на ці не логічні дії з отриманням польських вагонів метро для використання їх, як запчастини наступні кроки у військовий час викликають безліч питань.

Що ж по самій процедурі закупівлі новеньких вагонів метро та чи дійсно сто мільйонів євро витратять на проєкти розвитку у галузі транспорту та житлово-комунального господарства столиці?

В грудні минулого року було оприлюднено інформацію, що сто мільйонів євро в рамках партнерства міста Києва з Європейським Банком Реконструкції та Розвитку буде спрямовано на проєкти розвитку у галузі транспорту та житлово-комунального господарства столиці. Такої домовленості досягнуто під час зустрічі першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника з представниками ЄБРР. Зустріч пройшла в рамках продовження перемовин, що відбулись на Інвестиційному форумі міста Києва– 2022:"Стійкість. Інновація. Сталий розвиток" у Брюсселі.

"Загалом пакет інвестицій для посилення стійкості та швидшої відбудови Києва, що закладені в угодах та домовленостях, досягнутих під час форуму, становить близько 1,1 мільярда євро", – зазначив Микола Поворозник.

І от вже в березні 2023 року відбувся розгляд пропозицій учасників другого етапу тендеру на поставку 50 вагонів (10 поїздів) для Київського метрополітену за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.

Участь у тендері взяли дві компанії: український виробник — ПАТ "КВБЗ" — та "Шкода" (Чехія).

Пропозиція КВБЗ була дешевша за пропозицію європейського постачальника на 37%.

Від березня минуло чотири місяці і 25 серпня 2023 року ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" повідомив інформацію, що підприємством отримано повідомлення про присудження перемоги у тендері на поставку нових метропоїздів, включно із запасними частинами та витратними матеріалами, устаткуванням та інструментами для обслуговування, ремонту і супутніх послуг за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках проєкту "Модернізація міського транспорту м. Києва ІІ".

Аналогічну інформацію оприлюднили і на офіційному сайті КМДА, а саме: "Європейський банк реконструкції та розвитку і "Київський метрополітен" підписали кредитний договір у розмірі 50 млн євро на закупівлю 50 нових вагонів метро. Також Київська міська рада та ЄБРР підписали необхідний для цього договір гарантій. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко за результатами підписання відповідних угод.

Крюківський завод з російським акціонером отримав державне замовлення на 79 млн євро

Згідно відкритих даних youcontrol, одним з кінцевих бенефіціарних власників ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" є громадянин Російської Федерації Гамзалов Станіслав Джахпарович з часткою 25%.

Изображение

До речі, рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 12 травня 2023 року до бенефіціарного власника Крюківського заводу Гамзалов Станіслава було застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції).

Изображение

А вже 31 травня цього ж року за клопотанням Київської міської прокуратури корпоративні права КВБЗ було арештовано та вирішувалось питання передачі їх в управління АРМА. За версією слідства, Крюківський вагонобудівний завод системно закуповував за завищеними цінами деталі для будівництва вагонів у підприємств із РФ за наявності дешевших українських аналогів.

Як повідомляє в Телеграмі Офіс генерального прокурора: "правоохоронці провели санкціоновані обшуки на території заводу, під час яких виявлено та вилучено документи, що підтверджують протиправні дії, вчинені громадянином РФ."

олова правління УЗ Олександр Камишін, в свою чергу, заявив, що якщо частка КВБЗ переходить в АРМА, ми будемо претендувати на те, щоб УЗ стала управляючою компанією цим пакетом акцій.

"Передача пакету російського акціонера Станіслава Гамзалова в управління української держкомпанії сприятиме залученню нових контрактів від УЗ. Для нас важливо мати вплив на стратегічні та технологічні рішення", – наголосив Олександр Камишин.

Що повідомили в київському метрополітені, щодо поставки поїздів метро на 79 мільйонів євро?

Наразі триває етап узгодження та підписання контракту між КП "Київський метрополітен" та ПАТ "Крюковський вагонобудівний завод". Питання щодо термінів виготовлення та поставки рухомого складу буде вирішено після підписання контракту обома сторонами.

Саме таку інформацію СтопКору повідомили у Київському метрополітені.

Також стало відомо, що Крюковський вагонобудівний завод пропонує столиці метропоїзди з асинхронним тяговим приводом з трьома моторними та двома причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням та дисковими гальмами.

Довжина поїзда становить 97 м, його конструкційна швидкість — 90 км/год, призначений термін служби — 50 років, загальна місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) — 1650 осіб.

У вагонах облаштують два інклюзивні, спеціально обладнані місця для пасажирів у колісному кріслі. Також передбачається вільний рух пасажирів із вагона до вагона — через герметичні переходи (поїзд-"труба").

Отже, не зрозуміло чому у військовий час витрачаються мільярди гривень на закупівлю нових вагонів в метро замість того щоб ввести в експлуатацію відремонтовані вагони від дружньої Польщі? Яким чином нові вагони в метро пришвидшать нашу перемогу та чому продовжують безглуздо використовувати надану допомогу? Безліч питань поки залишились без відповіді, проте команда СтопКору продовжує стежити за актуальними новинами столичного метрополітену.

Нагадаємо, що команда СтопКору писала, що у Києві за 100 млн ремонтують дорогу, яка була в гарному стані.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение TANK »

когда внезапно нет "зрады", мы ее сами придумаем. о том, что вагоны - это доноры - было известно еще до поставки. О том, что и киевские вагоны, и варшавские - сделаны в ссср-расии - знают вообще все. И запчасти на них тоже внезапно производит россия. (как и клистроны к ПВО, если что.) Так что это не бизнесс на крови, а необходимость.

Ну хоть про КВЗ верно все написали, под санкциями.
Но новые вагоны покупает ЕБРР, так что и выбор за банком....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Обзоры прессы

Сообщение Коржик »

Господа, прошу прощения, но, по-моему, это какая-то тупорылая неумная и претенциозная заказуха.
Кстати, там чуть ли не всего два состава 1989го года. Остальные гораздо свежее. Причём движение открылось в 1995м. Удивительно, что на этом не делается акцент.
И ужасно бесит, что стоимость новых вагонов прописывается в евро. Пишите уже всё в одной валюте, тысяча чертей, приходится всё приводить к общему знаменателю. Так что если новые 50 вагонов (они хоть спроектированы?) стоят 79 млн. евро, то вся варшавская партия, точнее её остаточная стоимость, примерно 8,5 млн. евро.
Прямо Недопитанская вспомнилась.
Последний раз редактировалось Коржик 01 ноя 2023, 15:48, всего редактировалось 2 раза.

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Обзоры прессы

Сообщение DFAW »

:facepalm: Божественная аналитика от и до :facepalm:
Как там: "Я несу полную чушь очень аккуратно, чтобы не расплескать, так как хороша только полная чушь"
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Ответить