Украинский (Крюковский) метровагон

о том, что на колёсах

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Sinoptik »

Молодець, Santehnik, сідай, дванадцять (як сказав вище Vadim). ;)
Це такий собі "крюкономерний".
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение dimentiy »

Начинка японская? Или просто морду поменяли?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Sinoptik »

На жаль, був у відпустці, коли це чудо проходило повз, але за чутками тільки косметика. Залишились колекторні двинуни і реостатна система.
ЗА ЧУТКАМИ.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2238
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Юрик »

Мабуть й те, що з нашими Єж-3.

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2238
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Юрик »

Вопрос по поводу начала эксплуатации крюковских поездов - если возникали проблемы по вине завода как происходило устранение неисправностей или замечаний и как происходили решения проблем устройств не выпускаемых заводом, но установленных на вагоне - электрические машины, преобразователи и т.п.?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение TANK »

был в метро - видел поезд)
На самом деле словил самый первый крюк - с "аэродинамической" мордой, срывающей об тонель концевые, 21001. Помню те скандалы - был уверен, что их на линию без переделки маски и не выпустят - но видать я что-то пропустил.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4171
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение vv »

УКПТ на морду срабатывали
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Sinoptik »

Кінцеві відкривались головною автозчепкою при її самовільному русі. НЯП.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение TANK »

Ну значит и то и другое)) т.е. проблемы таки были - но передали и выпустили? Вот этот момент я пропустил, поэтому был весьма удивлен его увидеть.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Бодрый »

Володимир Приходько про підсумки зустрічі з Олександром Кубраковим: «Міністр налаштований вирішувати питання»

На нараді у міністра інфраструктури Олександра Кубракова, яка відбулася 7 червня 2021 року, ми розглянули низку дуже важливих питань.

Насамперед, це програма «Велике будівництво в залізничному секторі». Ми вже півроку тому внесли пропозицію поширити Велике будівництво з Укравтодору і на Укрзалізницю. Це проєкт оновлення парку вантажних, пасажирських вагонів і засобів тяги.

Варто розпочати зі списування старих вагонів і планування закупівель по роках. Необхідно видати постанову Кабінету Міністрів з цього приводу. Почнуть «дихати» вагонобудівні підприємства, які сьогодні вмирають. У 2011 році їх було 18, в минулому році - 5, в цьому - лише 2. І то вони працюють не на повну потужність.

Реалізація програми дасть зростання ВВП на 2,3%, з урахуванням ефекту мультиплікації – на 8%. Надходження до бюджетів усіх рівнів - понад 31 млрд грн на рік. Крім того, 30 тис. робочих місць в суміжних галузях і 15 тис. у вагонобудуванні.

За реакцією Олександра Кубракова було зрозуміло: він добре орієнтується в питанні. Що стосується програми «Велике будівництво в залізничному секторі», сказав, що ця ідея йому дуже близька, він прекрасно розуміє економічну вигоду від її впровадження. Розуміє, що ефективність там буде вища, ніж у дорожньому будівництві. Тому що, по-перше, саме залізничне господарство більше, ніж автомобільне. По-друге, біда тут також більша. Дуже багато старих запущених болячок, які необхідно лікувати.

Міністр інфраструктури підкреслив: «Будемо готувати постанову Кабміну, програмні документи».

Друге питання - невиконані доручення Президента України, які він зробив під час робочого візиту на ПАТ «КВБЗ» 6 березня 2020 року. Міністерству інфраструктури і АТ «УЗ» було доручено забезпечити ПАТ «КВБЗ» замовлення на закупівлю 90 пасажирських вагонів і 3 дизель-поїздів. Станом на 7 червня 2021 року доручення залишаються невиконаними. При цьому в Державному бюджеті України на 2021 рік для Укрзалізниці заплановані витрати на закупівлю 100 пасажирських вагонів.

З грудня 2019 року триває переговорний процес між КВБЗ і УЗ про укладення мирової угоди зі збереженням обсягів закупівлі дизель-поїздів згідно з контрактом 2018 року. ПАТ «КВБЗ» виготовляє 5 дизель-поїздів за власні кошти. Стан їх виробництва наступний:

- другий поїзд виготовлений і може бути відправлений УЗ;

- третій поїзд проходить приймально-здавальні випробування і вже в червні поточного року буде готовий до відправки замовнику;

- четвертий поїзд: завершення виробництва планується в серпні 2021 року.

Тобто ПАТ «КВБЗ» підтверджує: до 30-річчя Незалежності України ми готові поставити на адресу Укрзалізниці три нові дизель-поїзди! Це узгоджується і з дорученням Президента України. Готові поїзди повинні працювати і приносити дохід УЗ, а не стояти на заводі.

П’ятий і шостий поїзди перебувають на різних рівнях готовності, плануємо завершити їх складання до кінця 2021 року. Адже закуплена комплектація, витрачені гроші.

Третє питання - перспективи розвитку приміського транспорту України. На Форумі Україна 30 усі заявили про проект Київ Сіті Експрес, а за ним про можливі аналогічні проекти Сіті Експрес в Харкові, Дніпрі, Запоріжжі та інших містах.

А що має стати основою експлуатаційного парку? Знос поїздів УЗ становить понад 95%. Вони морально і фізично застаріли й перевищили встановлений термін експлуатації. Ніяких рішень щодо поїздів для Сіті Експресу немає. Невирішені питання щодо перспективних пасажирських вагонів. Відсутність науково-технічної політики УЗ стримує рух вперед. Це найважливіше питання необхідно вирішувати на рівні Мінінфраструктури.

При цьому є цікаві пропозиції. Адміністрації Харківського і Полтавського регіонів пропонують створити пасажирську компанію на умовах державно-приватного партнерства. Проєкт називається «Слобожанщина». І ми працюємо з ними, орієнтуючись на побажання потенційних партнерів з точки зору конструкції рухомого складу, готові брати участь в проекті як розробники, творці і постачальники його.

Проєкт «Слобожанщина» потрапляє в контекст проєкту Сіті Експрес, який обговорювався на форумі Україна 30. Про це вели мову Президент Володимир Зеленський та інші у своїх виступах 22-23 лютого поточного року.

Олександр Миколайович пообіцяв, що запустить ці питання в роботу.

З приводу закупівлі 100 пасажирських вагонів і дизель-поїздів міністр сказав: «По пасажирських вагонах за бюджетні гроші швидше треба проводити переговорну процедуру, коли не відбувся тендер, підписувати контракт уже в цьому місяці». Говорив про те, що необхідно вирішувати питання по дизель-поїздах.

Окрема тема наради - тендер Харківського метрополітену. Харківський метрополітен віддав перемогу в тендері на поставку 8 поїздів метро китайській компанії тільки тому, що у них вартість вагонів була трохи дешевше, ніж у нас. Але якщо порахувати експлуатаційні витрати, то вже через рік китайська пропозиція буде дорожчою. А за 40 років експлуатації додаткові витрати зростають багаторазово.

Зараз процес укладення контракту з Китаєм призупинений. Тендер необхідно скасовувати і оголошувати знову. Іншого варіанту ми не бачимо, тому що в Харкові порушили порядок його проведення. Не можна також допустити, щоб історія повторилася під час проведення тендеру по Київському метрополітену.

Міністр погодився з нашими аргументами. На жаль, на сьогодні у нього поки немає заступників по залізничному транспорту, з євроінтеграції, які б вели ці питання. Сподіваємося, їх призначать найближчим часом.

Ми вдячні міністру інфраструктури Олександру Кубракову, який дуже оперативно відреагував на прохання зустрітися. Сьогодні він виглядає, як людина, яка хоче і налаштована вирішувати питання. Більш того, вони для нього зрозумілі. Ймовірно, він бачив і знав їх раніше, до призначення на посаду міністра. Розуміє, що відбувається на залізниці.

Ми також вдячні голові Полтавської обласної державної адміністрації Олегу Синєгубову за сприяння в організації цієї зустрічі, іншим учасникам - за активну і зацікавлену роботу, небайдужість до долі Укрзалізниці та вітчизняного вагонобудування.
http://www.kvsz.com/index.php/ua/pres-s ... y-pytannia
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Бодрый »

Київське метро відмовилось купувати потяги-труби Крюківського заводу: буде суд

Крюківський вагонобудівний завод мав поставити поїзди для Київського метро на 79 млн євро, але контракт із ним не підписали

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" 14 листопада скасувало рішення про закупівлю потягів Крюківського вагонобудівного заводу, повідомив LIGA.net заступник начальника метро Дмитро Пінчук.

"Крюківським вагонобудівним заводом не виконано вимоги, встановлені тендерною документацією на закупівлю. Враховуючи це, Київським метрополітеном було скасовано рішення про присудження контракту Крюківському вагонобудівному заводу", – повідомив метрополітен.

Процедура закупівлі продовжується відповідно до умов, визначених правилами Європейського банку реконструкції та розвитку.

Крюківський вагонобудівний завод не погоджується з рішенням метрополітену. У кінці листопада підприємство звернулося до Господарського суду Києва з вимогою повернути йому контракт.

Суд прийняв позовну заяву до розгляду і призначив підготовче засідання на 20 грудня.

Метрополітен повідомив, що буде реагувати на позов "відповідно до чинного законодавства України".
https://biz.liga.net/ua/all/transport/n ... u-bude-sud
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Коржик »

А какой смысл отказа?
Ну дают.

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4171
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение vv »

Коржик писал(а):
20 дек 2023, 19:33
А какой смысл отказа?
Там же написано:
Бодрый писал(а):
20 дек 2023, 19:19
Крюківським вагонобудівним заводом не виконано вимоги, встановлені тендерною документацією на закупівлю.
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение Коржик »

Переформулировка. :D :D :D
Почему не выполняют требования или участвовали в тендере, заведомо зная, что требования невыполнимы.

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4171
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Re: Украинский (Крюковский) метровагон

Сообщение vv »

Сто грамм - не "стоп-кран"!

Ответить