Страница 1 из 3

Вагони Шкода (а може Богдан?)

Добавлено: 08 окт 2008, 23:49
Vyacheslav
http://www.bogdan.ua/ukr/news/corp/957

Корпорація «Богдан» та чеська «Шкода Транспортейшин» створили спільне підприємство

8 жовтня поточного року президент корпорації «Богдан» Олег Свинарчук та генеральний директор «Шкода Транспортейшн» Томаш Крсек підписали протокол про створення спільного підприємства «Богдан – Шкода Транспортейшн». Компанія спеціалізуватиметься на продажах трамваїв, вагонів метро та приміських електропоїздів.

За словами Олега Свинарчука, президента корпорації це перший етап співробітництва між сторонами. «В подальшому ми розглядаємо поглиблення нашої співпраці – організацію виробництва цієї техніки в Україні»,- додав він.

До кінця 2009 року спільне підприємство має реалізувати майже 100 трамваїв та стількі ж вагонів метро. Об'єми продажів приміських електропоїздів наразі погоджуються.

За словами генерального директора «Шкода Транспортейшин» Томаша Крсека, ринками збуту продукції буде Україна та країни СНД.
Статутний капітал компанії складатиме 12 мільйонів гривень і буде порівну розподілено між засновниками.



Корпорація "Богдан" - один з найбільших суб'єктів українського автомобільного ринку, створена в лютому 2005 року з метою реалізації масштабних інвестиційних проектів, спрямованих на створення в Україні потужностей з виробництва автотранспортних засобів різних типів. До її складу входять 20 компаній, серед яких - ВАТ "Луцький автомобільний завод", ВАТ "Черкаський автобус", "Хюндай Моторс Україна".

Нагадаємо, в поточному році корпорація «Богдан» відкрила два автомобільні заводи в Україні: 9 вересня – завод з виробництва вантажних автомобілів проектною потужністю 15000 вантажівок на рік, а 20 червня – завод з виробництва легкових авто потужністю 120-150 тисяч автомобілів на рік.
Skoda Transportation – підприємство, що входить до холдингу Skoda. Компанія спеціалізується на виробництві трамваїв, локомотивів, приміських поїздів та вагонів метро. Skoda Transportation експортує свою продукцію на ринки країн Східної Європи та інших країн.

Добавлено: 08 окт 2008, 23:54
tov_tob
Как-то слишком все слишком оптимистично звучит. А как на счет, к примеру, стоимости тех же вагонов метро по сравнению с Россией?

Добавлено: 08 окт 2008, 23:56
Дёдя
Крюковцу начали палки в колеса вставлять воздух из ТМ спускать!

Добавлено: 09 окт 2008, 00:07
DFAW
Я советую вспомнить кому принадлежит Богдан, а потом вспомнить с кем дружит наш мер и понять что заявлять то они могут многое, но при этом они как то забыли спросить будет ли это кто-то покупать.

Добавлено: 09 окт 2008, 09:29
Метробудівець
А я советую вспомнить кому принаддежит КВРЗ. :)
Драчка Конкуренция намичается.

Добавлено: 09 окт 2008, 11:29
Дёдя

Добавлено: 30 янв 2009, 08:49
Vyacheslav
[30.01.2009 03:23]
"Богдан" згоден освоїти ринок вагонів метро

Комунальне підприємство “Київський метрополітен” підписало з корпорацією «Богдан» Меморандум про співпрацю.

Про це повідомляє прес-служба “Київського метрополітену”, зазначивши, що підприємство зацікавлене у появі вітчизняних виробників сучасних вагонів метро, а корпорація «Богдан», у свою чергу, - в освоєнні виробництва вагонів метрополітену з метою виходу з цією продукцією на ринок.

За даними прес-служби, сторони домовились сприяти одна одній в розвитку вітчизняного вагонобудування, зокрема, проводити технічні консультації з залученням фахівців сторонніх організацій з метою відпрацювання технічних вимог на виробництво вагонів метрополітену, проводити консультації стосовно залучення коштів сторонніх організацій, а також надавати консультативну допомогу виробнику вагонів для проведення випробувань та сертифікації вагонів.

Окрім цього, сторони домовились до березня ц.р. розробити та підписати програму дій з реалізації даного Меморандуму.

Довідка УНІАН. У столичному метрополітені використовуються вагони російського виробництва. Лише цього року на Сирецько-Печерській лінії “Київського метрополітену” почав курсувати новий сучасний потяг виробництва ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” (м. Кременчуг), який два роки проходив випробування в столичній підземці.

постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-297919.html

Добавлено: 30 янв 2009, 09:43
Анатолий
Меморандум - это филькина грамота, которая ни к чему не обязывает...

Добавлено: 30 янв 2009, 10:13
Dimon
Я только за троллейбусы Skoda+Богдан и трамваи

Добавлено: 30 янв 2009, 15:46
Santehnik
Я только за троллейбусы Skoda+Богдан и трамваи
Ага таксомоторных трамваев и троаликов нам не хватало еще...

Добавлено: 30 янв 2009, 20:51
Dimon
Причем здесь это? Троллейбус "Богдан Е-231" тоже таксомоторный? Нет. Если Вы шутите - ставьте смайлик!

Добавлено: 30 янв 2009, 21:32
Santehnik
Троллейбус "Богдан Е-231" тоже таксомоторный?
А что мешает? ;) Это ж богдан!
Вон трамвай таксомоторный бывает :)
http://stts.mosfont.ru/photo/102615/
http://stts.mosfont.ru/photo/110929/
P.s Это одна и та же табличка на разных трамваях.
P.P.S трамвай обычный если кто не понял:)

Добавлено: 30 янв 2009, 21:36
Dimon
Забавно!
P.S> :) Как-то у меня в голове не уколадывается выражение "Метропоезд "Богдан"... :roll:

Добавлено: 31 янв 2009, 00:45
ВАВАНчик
Ну назовет его "Алёна", легче?

Добавлено: 31 янв 2009, 01:07
wingman
Как-то у меня в голове не уколадывается выражение "Метропоезд "Богдан"... Rolling Eyes
Сраз представляется паровозик маршруток:)
Вась, вась! У того пикета останови!