График движения
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Итак, официоз.
Как известно, ранее Д.Басс заявлял, что "попри зменшення пасажиропотоку через епідемію грипу, інтервал руху поїздів метро не зменшиться". Что ж, если считать, что он сказал правду, то ошибался не он, ошиблась реальность™.
Затем появился свидетель из Фрязино источник из мэрии, говорящий об увеличении интервала в 3 раза, особенно на СБЛ. Также утверждал, что эти меры не связаны с уменьшением количества пассажиров в связи с эпидемией гриппа, а обусловлены экономическими причинами, износом вагонов.
Какое "совпадение", но такую же позицию озвучил и глава профсоюза метрополитена Виктор Дидковский.
Тут пришёл Вовочка ПМ. Он говорит настолько интересные вещи, что стОит прочитать их все.
Как известно, ранее Д.Басс заявлял, что "попри зменшення пасажиропотоку через епідемію грипу, інтервал руху поїздів метро не зменшиться". Что ж, если считать, что он сказал правду, то ошибался не он, ошиблась реальность™.
Затем появился свидетель из Фрязино источник из мэрии, говорящий об увеличении интервала в 3 раза, особенно на СБЛ. Также утверждал, что эти меры не связаны с уменьшением количества пассажиров в связи с эпидемией гриппа, а обусловлены экономическими причинами, износом вагонов.
Какое "совпадение", но такую же позицию озвучил и глава профсоюза метрополитена Виктор Дидковский.
Тут пришёл Вовочка ПМ. Он говорит настолько интересные вещи, что стОит прочитать их все.
Київський метрополітен очікує недоотримати в листопаді близько 7 млн. грн. через зменшення кількості пасажирів у зв`язку з епідемією грипу і ГРВІ. // УНІАН, 13.11.09
Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив сьогодні журналістам начальник КП «Київський метрополітен» Петро МІРОШНИКОВ.
Він зазначив, що коли було оголошено про епідемію грипу, пасажиропотік зменшився приблизно на 35%, хоча на сьогодні загальний спад становить близько 24% від планових перевезень, оскільки в останні дні спостерігається збільшення пасажиропотоку.
П.МІРОШНИКОВ підкреслив, що саме залежно від пасажиропотоку періодично відбувається коригування частоти руху потягів між станціями метро. Молодцы его пиарщики. Какое слово придумали: коригування. Выпишите им премию или 13-ю зарплату за пятницу 13-го.
Если частота в сети 49,5, а будет 50,0 - это коригування, а если станет 25 - это коллапс.
«Ми дуже уважно стежимо за цим. Коригування відбуваються буквально щодня», - заявив П.МІРОШНИКОВ. А Басс, выходит, на Марсе живёт, раз у него интервал не изменяется?
За його словами, істотної зміни парності потягів за період останніх двох тижнів не відбувалося.
«Ми зменшили на Куренівсько-Червоноармійській лінії 2 пари, на Святошинсько-Броварській – на одну пару, на Сирецько-Печерській – на 3 пари. Якщо в нас при звичайній парності потягів в години пік інтенсивність становить 90 секунд, то зараз вона 120», - стверджує П.МІРОШНИКОВ. Мы уже знаем, что под землёй законы физики действуют по-другому, но математики? В часе 3600 секунд. 3600/90с=40 пар было. 3600/120с=30 пар. Разница в 40-30=10 пар. Воно працює. Воно - це метро.
При цьому він підкреслив, що зміни в інтенсивності руху потягів здебільшого відбуваються в міжпікові години, де пасажиропотік «слабкий», а саме - у вечірній і денний час.
«Знижувати інтенсивність без особливих причин – немає сенсу, адже втрачаються гроші. Капитан Очевидность так не считает. Разве что если пассажиры нанимают поезд. Вот тогда меньше поездов=меньше дохода. А пока пассажир платит за поворот ручки турникета, прямых убытков метро нести не может. Ми тільки по листопаду орієнтовно недоотримаємо понад 7 млн. грн. за рахунок зниження пасажиропотоку», - сказав начальник столичного метрополітену. Им город и так не шибко платит за льготников, поэтому іноді краще жувати, ніж говорити.
P.S. В рамках фотоконкурса "Я люблю метро" Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив сьогодні журналістам начальник КП «Київський метрополітен» Петро МІРОШНИКОВ.
Він зазначив, що коли було оголошено про епідемію грипу, пасажиропотік зменшився приблизно на 35%, хоча на сьогодні загальний спад становить близько 24% від планових перевезень, оскільки в останні дні спостерігається збільшення пасажиропотоку.
П.МІРОШНИКОВ підкреслив, що саме залежно від пасажиропотоку періодично відбувається коригування частоти руху потягів між станціями метро. Молодцы его пиарщики. Какое слово придумали: коригування. Выпишите им премию или 13-ю зарплату за пятницу 13-го.
Если частота в сети 49,5, а будет 50,0 - это коригування, а если станет 25 - это коллапс.
«Ми дуже уважно стежимо за цим. Коригування відбуваються буквально щодня», - заявив П.МІРОШНИКОВ. А Басс, выходит, на Марсе живёт, раз у него интервал не изменяется?
За його словами, істотної зміни парності потягів за період останніх двох тижнів не відбувалося.
«Ми зменшили на Куренівсько-Червоноармійській лінії 2 пари, на Святошинсько-Броварській – на одну пару, на Сирецько-Печерській – на 3 пари. Якщо в нас при звичайній парності потягів в години пік інтенсивність становить 90 секунд, то зараз вона 120», - стверджує П.МІРОШНИКОВ. Мы уже знаем, что под землёй законы физики действуют по-другому, но математики? В часе 3600 секунд. 3600/90с=40 пар было. 3600/120с=30 пар. Разница в 40-30=10 пар. Воно працює. Воно - це метро.
При цьому він підкреслив, що зміни в інтенсивності руху потягів здебільшого відбуваються в міжпікові години, де пасажиропотік «слабкий», а саме - у вечірній і денний час.
«Знижувати інтенсивність без особливих причин – немає сенсу, адже втрачаються гроші. Капитан Очевидность так не считает. Разве что если пассажиры нанимают поезд. Вот тогда меньше поездов=меньше дохода. А пока пассажир платит за поворот ручки турникета, прямых убытков метро нести не может. Ми тільки по листопаду орієнтовно недоотримаємо понад 7 млн. грн. за рахунок зниження пасажиропотоку», - сказав начальник столичного метрополітену. Им город и так не шибко платит за льготников, поэтому іноді краще жувати, ніж говорити.
Последний раз редактировалось Klovsky 14 ноя 2009, 18:11, всего редактировалось 1 раз.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Klovsky писал(а):«Ми зменшили на Куренівсько-Червоноармійській лінії 2 пари, на Святошинсько-Броварській – на одну пару, на Сирецько-Печерській – на 3 пари. Якщо в нас при звичайній парності потягів в години пік інтенсивність становить 90 секунд, то зараз вона 120», - стверджує П.МІРОШНИКОВ. Мы уже знаем, что под землёй законы физики действуют по-другому, но математики? В часе 3600 секунд. 3600/90с=40 пар было. 3600/120с=30 пар. Разница в 40-30=10 пар. Воно працює. Воно - це метро.
Вот на эти два прОцента я и живу © spasibo, miroshnikov
Сегодня днём интервал на Святошинско-Броварской линии составлял 7.20 (!!!) в момент отправления поезда!!! К сожалению я ехал не в первом вагоне и не успел сфотографировать этот исторический момент, да к тому же спешил! У кого есть фото интервала на СБЛ 7 минут днем - выложите пожалуйста!
Интересно, когда на СБЛ интервал был >7 минут? Моё предположение - в середине 60-х....
График действительно "коригується", спустя 2,5 часа интервал на СБЛ составлял уже 6.20. НА СБЛ просто во второй половине дня увеличивается парность на 1
Интересно, когда на СБЛ интервал был >7 минут? Моё предположение - в середине 60-х....
График действительно "коригується", спустя 2,5 часа интервал на СБЛ составлял уже 6.20. НА СБЛ просто во второй половине дня увеличивается парность на 1
Люблю пневматику!
Поинтересуюсь и у тебя: А что, поисковики отменили?fanatmetro писал(а):Чо такое QED! ?
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
С 11.05.2010 введён новый график.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/103
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/103
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт