Ну, и какие на большой глубине частные постройки (кроме М2 к даче Сталина Кульженко)? Или имели в виду просто выделение участков для стволов и т.п.? Интригуют.на пл. Шевченко метро не будет -- из-за плохой геологии нужно пробивать тоннели глубокого заложения, развалив частные постройки и компенсировав их стоимость
Старые проекты линий метро
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
tov_tob писал(а):Что-то известно про дальнейшую судьбу этого участка?
Вот нашлось по теме не_случайно. Судя по описанию, скорее всего речь идет о стройплощадке № 348
Київ
Про завершення благоустрою II черги XII мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина
В зв'язку із завершенням будівництва у XII мікрорайоні житлового масиву Вигурівщина-Троєщина дитячої поліклініки, районної санітарно-епідеміологічної станції та дитячої школи мистецтв завершити у травні 2000 року благоустрій II черги XII мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина:
1. Визначити Ватутінську районну державну адміністрацію замовником завершення благоустрою II черги XII мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.
2. Ватутінській районній державній адміністрації провести тендери для визначення виконавців виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення підрядних робіт із благоустрою II черги XII мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.
3. Ватутінській районній державній адміністрації у встановленому порядку до 02.04.2000 затвердити робочий проект благоустрою II черги XII мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, розробленого проектною організацією - переможцем тендера.
4. Організації, яка буде переможцем тендера на виконання робіт, виконати їх в термін, обумовлений умовами тендера.
5. ВАТ "Київметробуд" забезпечити винесення виробничої бази з території XII мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина до 01.03.2000. Керівництву Київського метрополітену вирішити фінансові питання, пов'язані з винесенням виробничої бази "Київметробуду".
6. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Сташевському С. Т., заступнику голови Київської міської державної адміністрації Падалці В. М., начальнику управління економіки Смоляніновій Л. В. при внесенні поправок до бюджету м. Києва, затвердженого Київрадою 28.12.99, та при доопрацюванні проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2000 рік розглянути питання щодо можливості виділення асигнувань на завершення благоустрою II черги XII мікрорайону житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника та заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
О. Омельченко
Интересно, все-таки когда именно отказались от строительства станции "Бульвар Вернадского"?
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 12.03.96 р. N 337
м. Київ
Про найменування станцій метрополітену, що проектуються
Відповідно до Положення про порядок найменування об'єктів міського підпорядкування, вшанування пам'яті видатних діячів і подій, встановлення пам'ятних знаків у м. Києві, затвердженого рішенням виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів від 21.03.95 N 74, та враховуючи рішення комісії з найменувань та пам'ятних знаків при Київській міській державній адміністрації (протокол N 3 від 14.12.95):
1. Найменувати проектні станції Святошино-Броварської лінії метрополітену, що проектуються, згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Артюх Г.М.
Голова
Л. Косаківський
Додаток до розпорядження
Київської міської державної адміністрації
від 12.03.96 р. N 337
ПЕРЕЛІК
назв станцій Святошино-Броварської лінії метрополітену, що проектуються
------------------------------------------------------------------------------------
* NN * Умовна назва станції * Назва станції, що надається * Місце розташування виходів із станцій
------------------------------------------------------------------------------------
* 1. * Бульвар Академіка Вернадського * Бульвар Вернадського * просп. Перемоги на розі вул. Анатолія Петрицького і бульв. Академіка Вернадського
* 2. * Проспект Перемоги * Житомирська * просп. Перемоги на розі вул. Федора Кричевського і Семашка
* 3. * Проспект Академіка Палладіна * Академмістечко * просп. Академіка Палладіна на розі з бульв. Академіка Вернадського
* 4. * Новобіличі * Новобіличі * просп. Академіка Палладіна в районі залізничної станції "Новобіличі"
------------------------------------------------------------------------------------
Программа развития Кивского метрополитена до 2010 года
Сохраненная страница
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 14.06.2000 р. N 920
Київ
Про затвердження Програми розвитку Київського метрополітену на період до 2010 року
З метою забезпечення пріоритетного розвитку Київського метрополітену як базового виду транспорту в міській системі перевезення пасажирів, а також подальшого поліпшення транспортного обслуговування киян і гостей міста:
1. Схвалити Програму розвитку Київського метрополітену на період до 2010 року (додається).
2. Замовником на проектування і будівництво об'єктів згідно з додатком визначити комунальне підприємство "Київський метрополітен".
3. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації С. Т. Сташевському та заступникам голови Київської міської державної адміністрації В. М. Падалці та І. В. Шовкуну при доопрацюванні проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Києва на 2000 рік і при формуванні програм соціально-економічного й культурного розвитку Києва на наступні роки на період до 2010 року визначати джерела фінансування виконання програми, зазначеної у пункті 1 цього розпорядження, виходячи з реальних можливостей міського бюджету.
4. Просити Київську міську раду затвердити Програму розвитку Київського метрополітену на період до 2010 року.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації І. М. Салія.
Голова
О. Омельченко
[ Приложения ]
Сохраненная страница
Получается станцию "Сирець" ввели досрочно, в 2004 году, вместо планируемого 2005... Видимо это стало возможным благодаря неоткрытию второго выхода на станции "Вокзальна". А второго выхода на "Лесной" даже в проекте не было! А второй выход на станции "Дарница" задержали аж на 5 лет!
Люблю пневматику!
Был. Упоминался в других программахА второго выхода на "Лесной" даже в проекте не было!
_
Сначала собирались построить в 2001 году (см. Распоряжение от 10.01.1999 № 18, приложение 3, п. 12), затем перенесли на 2002 год (см. Распоряжение КГГА от 18.01.2000 № 4, приложение 3, п. 8)
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Никто и не спорит. Правда с расстояния нескольких десятков (сотен/тысяч — нужное подчеркнуть) километров и спустя десяток лет что-либо определять "невооруженным глазом" бывает весьма затруднительно. Тем более, что я отвечал на вопрос "что с ней стало потом?"2AMY: То, что на месте троещинского "парка" была площадка метростроя - определялось невооруженным глазом.
Схема линий из «Улиц Киева», 1979
http://transphoto.ru/photo/264083/
«Площадь Дзержинского» уже проявилась, но от «Автовокзальной площади» еще не отказались
http://transphoto.ru/photo/264083/
«Площадь Дзержинского» уже проявилась, но от «Автовокзальной площади» еще не отказались