Страница 2 из 14

Добавлено: 08 окт 2016, 19:40
tov_tob
Реально, но не за оставшиеся 8 месяцев.

Добавлено: 12 окт 2016, 13:11
Бодрый
XAN писал(а):Строить надземный переход над дорогой и путями на насыпи - бред же. Выйдет как в Тверской области на магистралью Москва-СПб, где нагородили переход высотой с пятиэтажку, и потом удивляются, почему по нему никто не ходит...
А для этого нельзя использовать те же эскалаторы ?

Добавлено: 12 окт 2016, 13:17
TANK
а зачем? прокол и все.

Добавлено: 12 окт 2016, 21:34
AMY
Вывешено в декабре 2015 года

Реконструкція з надбудовою станції Київського метрополітену «Лівобережна» та будівництвом критого мостового переходу з вбудованими приміщеннями громадського призначення

http://investinkyiv.gov.ua/ua/projects/ ... znacenna-3

архив
http://archive.is/MEi8m

Добавлено: 13 окт 2016, 09:59
TANK
ну и хорошо, что отказались

Добавлено: 13 окт 2016, 15:20
Бодрый
DFAW писал(а):Там вполне реально построить прокол, вообще не вижу проблем
tov_tob писал(а):Реально, но не за оставшиеся 8 месяцев.
А в чём сложности его построить ?

Виталий Кличко :
Евровидение-2017 следует провести на высочайшем уровне!
Задача властей Киева – подготовить инфраструктуру, чтобы город выглядел привлекательно и Евровидение в мае 2017-го года прошло на высшем уровне!

Добавлено: 13 окт 2016, 18:34
tov_tob
Нет никаких сложностей (технологических), есть бюрократия.
Чтобы подобный проект начал строиться, нужно его спроектировать, а чтобы спроектировать, пройти десять кругов бюрократического ада, чтобы все необходимое, включая выделение финансирования, было согласовано на уровне города. Формально на все это нужно больше года без строительства. И это я еще про тендеры не упомянул.

Тут недавно в стенах КМДА прикидывали вариант продлить метро к Броварам. Наземным способом. Так, чисто на уровне поллюций. Но календарный план в КМ сделали реальный. На все про все нужно то ли 4, то ли 5 лет. Повторяю: способ прокладки линии наземный. Угадайте, откуда такие сроки?

Добавлено: 13 окт 2016, 23:24
TANK
пост-совок-с

Добавлено: 15 окт 2016, 14:34
DFAW
tov_tob писал(а):Тут недавно в стенах КМДА прикидывали вариант продлить метро к Броварам. Наземным способом. Так, чисто на уровне поллюций. Но календарный план в КМ сделали реальный. На все про все нужно то ли 4, то ли 5 лет. Повторяю: способ прокладки линии наземный. Угадайте, откуда такие сроки?
От того что там спецов нету, одни "альтернативно одаренные специалисты"

Если бы городу это реально нужно было, все согласования можно делать по ходу

Добавлено: 15 окт 2016, 20:21
tov_tob
"Нужно", "можно" - это все сферическая лирика в вакууме. Система должна работать нормально и быстро не потому, что это кому-то захотелось, а просто потому что она так работает.

Добавлено: 09 дек 2016, 20:26
Klovsky
Появилась конкретика, тендер "Капітальний ремонт (з поліпшенням) станції «Лівобережна»
Святошино-Броварської лінії метрополітену (проектні та будівельні роботи) (капітальний ремонт і реставрація".

Некоторые параметры:
При проектування передбачити:
12.2. Сучасну систему візуальної інформації (навігації) для пасажирів на шляхах їх пересування.
12.3. Заміну та збільшення розмірів літер назви станції на фасадах вестибюлів та в інших місцях, для посилення візуального сприйняття пасажирами.
Фасадна частина вестибюлів станції.
12.4. Покриття фасаду вестибюлів з довговічних, атмосферостійких, антивандальних, стійких до механічних пошкоджень, нанесення фарбувальних матеріалів «антіграфіті» та рекламної продукції, матеріалів.
12.5. Колір, шорсткість поверхні, вид тощо фасаду вестибюлів в єдиному архітектурному стилі (рішенні).
12.6. Конструкція покриття (обрамлення) фасаду повинна виключати можливість потрапляння в неї сторонніх предметів та не мати гострих кутів.
12.7. Кріплення архітектурного покриття фасаду до існуючих конструктивних елементів станції без порушення їх цілісності.
12.8. Конструкція кріплення архітектурного покриття повинна бути надійною та виключати можливість пошкодження (відшарування) і падіння на пасажирів.
Вхідна група (вестибюльні двері).
12.9. По чотири вестибюльні двері встановлені в дві нитки на входах-виходах з вестибюлів станції (з урахуванням п. 26.2).
12.10. Вестибюльні двері з алюмінієвого сплаву, анодовані та стійкі до стирання, з пристроями для блокування та зачинення у разі протиправних дій сторонніх осіб.
12.11. Скляне (ударостійке) заповнення вестибюльних дверей повинно бути не більше 60% та не більше 40% сандвіч панелі від площі одних дверей з нанесенням на ньому інформації відповідно до нової системи навігації пасажирів (при проектуванні можуть бути запропоновані інші двері, полегшеної конструкції).
12.12. Всі вестибюльні двері з окремим підлоговим доводчиком, який дозволяє утримувати двері в закритому (робочому) положенні та забезпечує відкриття в обидві сторони на кут до 102º. Плавне повернення дверей в закрите положення після відкриття не менше ніж 4 секунди.
Вестибюлі станції
12.13. Закриття (маскування) існуючого заповнення із склоблоків фальш-стіною або повна заміна склоблоків на сучасні, її/їх надійне кріплення, виключаючи можливість пошкодження та падіння на пасажирів.
12.14. Декоративне оформлення фальш-стіни або застосування склоблоків в єдиному архітектурному стилі (рішенні).
12.15. Заміну існуючої підвісної стелі на нову в єдиному архітектурному стилі (рішенні) (металеве або інше обрамлення).
12.16. Улаштування кріплення підвісної стелі без порушення цілісності конструкцій, гідроізоляції перекриття вестибюлів станції, враховуючі можливість вільного доступу до складових частин мереж освітлення (кабелі, розподільні коробки, світильники), що будуть розташовані за підвісною стелею для можливості їх обслуговування. При проектуванні підвісної стелі, враховувати, що для обігріву касових залів обох вестибюлів використовуються стельові інфрачервоні обігрівачі. Висота підвісу від підлоги до обігрівача становить 3200мм при мінімально допустимій згідно паспорту – 3100 мм.
12.17. В конструкції підвісної стелі ревізійні вікна або можливість демонтажу окремими елементами для виконання регламентних робіт з обстеження та обслуговування відповідних конструкцій станції.
12.18. В разі необхідності заміни, не застосовувати поліроване гранітне покриття поверхні підлоги вестибюлів та пасажирської платформи.
12.19. Конструкція покриття (архітектурного обрамлення) кас з продажу проїзних квитків, повинна виключати можливість потрапляння в неї сторонніх предметів та утворення гострих кутів. Колір, вид поверхні (архітектурного обрамлення) кас виконати в єдиному архітектурному стилі (рішенні).
12.20. Кріплення покриття (архітектурного обрамлення) кас з продажу проїзних квитків виконати без порушення цілісності конструктивних елементів станції. Конструкція кріплення покриття до поверхонь вестибюлів станції повинна бути надійною та виключати можливість пошкодження та падіння на пасажирів.
12.21. Заміну автоматичних контрольних пунктів (далі – АКП) у вестибюлі №1 та пунктів контрольних автоматичних (далі – ПКА) вестибюлях №1 і №2.
12.22. Встановлення однієї кабіни контролерів у вестибюлі №1, обладнану запірним пристроєм, освітленням, засобами контролю і сигналізації про роботу АКП і ПКА зв’язком та гучномовним оповіщенням.
12.23. Заміну віконних блоків на металопластикові (звичайні) в районі сходових маршів та в касових приміщеннях (протипожежні, з межею вогнестійкості не менше ЕІ30).
12.24. При заміні існуючих вхідних дверних блоків до касових приміщень на протипожежні, замовити їх по індивідуальному технічному завданню СП «Комерційна служба».
12.25. Заміну розмежувальних бар’єрів (із їх надійним закріпленням) між ПКА та АКП, та пристінних поручнів сходових маршів на металеві, виконавши їх в єдиному архітектурному стилі (рішенні).
12.26. Необхідність встановлення інших засобів (конструкції) для попередження проникнення безоплатних пасажирів на станцію, визначити проектом.
Платформна ділянка станції.
12.27. Улаштування на лобових стінках, без порушення цілісності конструкцій станції, антивандальних архітектурних конструкцій (у тому числі світильників), що виключають можливість потрапляння в неї сторонніх предметів та утворення гострих кутів.
12.28. Нанесення будь-якого покриття на підлогу в одній площині (без перепадів) з існуючою підлогою, шорсткість поверхні покриття повинна відповідати шорсткості існуючій поверхні підлоги.
Огородження метропроїзду станції.
12.29. Декоративні панелі (з обох боків існуючого парапету) виконані з довговічних, атмосферно-корозійностійких матеріалів (металевих діелектричних перфорованих, фарбованих тощо).
12.30. Конструкція кріплення панелей до огорожі повинна дозволяти проводити швидкий демонтаж панелей для подальшого огляду, обстеження конструкцій огорожі та елементів кріплення.
12.31. Конструкцію кріплення панелей передбачити з урахуванням розрахунку відповідного вітрового навантаження та, при необхідності, виконати додаткове підсилення парапетної частини.
12.32. Закриття кабелів, що прокладені відкрито по огорожі, на відстані 15 м від торця платформ, в напрямку станцій «Дарниця» та «Гідропарк» з діелектричних матеріалів.
12.33. Колір, вид поверхні декоративних панелей огородження виконати в єдиному архітектурному стилі (рішенні).
Подробности:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-12-09-002553-b/

Добавлено: 09 дек 2016, 22:16
AMY
Заміну та збільшення розмірів літер назви станції на фасадах вестибюлів та в інших місцях, для посилення візуального сприйняття пасажирами.
Фасадна частина вестибюлів станції.
Тада, после того, как вокруг все застроили сараями, станцию [почему-то] не видно

Добавлено: 10 дек 2016, 01:03
tov_tob
Ну что ж, похоже, интерьер и экстерьер вестибюлей ожидает "покращення"...

Добавлено: 10 дек 2016, 15:06
TANK
ну подземный переход в пролете, ожидаемо.

Добавлено: 10 дек 2016, 18:16
Klovsky
Если только его не закажет "Киевавтодор".