Добавлено: 02 июл 2010, 22:35
Ну дык, это же Скоморох снизу, понятно дело что с таким объёмом ему трудно справиться.
Оті що зараз - і є ті самі "новьіе красивьіе"?Klovsky писал(а):Отвезли на дачу комсоргам.
Будут заказаны новые красивые светильники. За деньги пассажиров.
Пора рисовать агитплакаты: "А ты заплатил за новые светильники на Лукьяновской?!!".
Великий резонанс викликала пожежа, що виникла 27 липня 1998 року на станції Київського метрополітену "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії.
Повідомлення про пожежу надійшло до чергової частини Управління державної пожежної охорони столиці о 16 год.33 хвилини. За лічені хвилини на місце події прибули перші пожежні підрозділи. Як з"ясувалось, загорання виникло в приміщенні місцевої дренажної перекачки, площею 50 кв. метрів, яке розміщене в районі підескалаторного простору на рівні пасажирської платформи на позначці 62 метри.
Тривалий час пожежники не могли приступити до ліквідації через високу напругу кабелів. Найперше, що було зроблено, пожежні, не чекаючи рятувальних служб, проведено евакуацію людей, які знаходились в цей час на станції та в електропотязі. Для гасіння та рятування людей було створено 7 груп - розвідувальних, пошуково-рятувальних та груп гасіння.
На кожну групу було покладено окреме завдання: Група гасіння (дві ланки ПДПЧ-1) на чолі з підполковником Мандебурою П.М., заступником начальника ЗДПО-1 замінила біля осередку пожежі ПДПЧ-2,6, у яких закінчувалось повітря. Одержавши дозвіл на гасіння, приступила до ліквідації пожежі. О 17 год. 26 хвилин повністю ліквідували загорання.
Завдяки високопрофесійним та рішучім діям пожежної служби, було врятовано 16 громадян. Серед них 9 звернулись за медичною допомогою, 5 з яких - працівники метрополітену. Серед інших громадян трьох було госпіталізовано, двоє з незначним отруєнням чадним газом. Всі врятовані отримали нервове потрясіння. Причиною ж пожежі було коротке замикання силових електричних кабелів.
Вообще-то это бывш. стройплощадка метростроя, которую Киевсовет передал под застройку, а КМС еще через суд пытался её отбить...Capitan Kruk, а что это за стройка?
А вот и не факт, на известных схемах Ш-222 в строительстве не задействована.AMY писал(а):А нужна она, няп, всего лишь для строительства ССВ
324 или какая-то его модификация.sashman писал(а):покамест безымянный ствол во дворе Татарской, 2д.
Только в ужасном качестве.sashman писал(а):У меня, кстати, нет под рукой схем с северозападной оконечностью ССВ-3, и ПВЛ южнее ул. Рыбалка. Они вообще в паблике существуют?
Сегодня? Да он уже почти неделю шумит как отбойный молоток.Daedalus писал(а):Сегодня вечером эскалатор (третий, если смотреть снизу) издавал жутчайшие звуки во время работы.
О, цифирь откуда?tov_tob писал(а):324 или какая-то его модификация.
Поделись, пожалуйстаsashman писал(а):Только в ужасном качестве.