Страница 7 из 7
Добавлено: 23 июл 2017, 16:13
VOVA_H
Klovsky писал(а):Тогда деньги могли привлечь только с 1/6 части суши.
Сейчас - кредиты почти с 5/6.
Кредити з процентами повертати потрібно.
Добавлено: 24 июл 2017, 01:16
AMY
Идёт реконструкция остановочного пункта "Новобеличи"
уже с год
Добавлено: 24 июл 2017, 19:02
Klovsky
Но даже перенесение вперёд не позволила машинисту остановиться в нужном месте. По понятным причинам дату и время не афиширую, ведь он продолжал нарушать - осаживал поезд метров на 20.
Добавлено: 16 сен 2017, 11:18
Klovsky
Закончилось проведение тендера "Будівництво дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотнім електродепо «Новобіличі» (коригування та розробка стадій «П» та «Р») "
Все предложения отклонены.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-28-000099-a
Кстати, в приложении 2 написано (21-й век, автомобиль не роскошь...): предусмотреть "Дві відкриті автостоянки, в тому числі на території електродепо на
10 машино-місць та 60 машино-місць на гостьовій стоянці".
Вообще, гостевые стоянки - обычно открытые площадки, предназначенные для паркирования легковых автомобилей посетителей
жилой застройки.
И, в тему распознования нахождения ПС:" 19.5. Застосування
системи підрахунку осей колісних пар в другому електродепо замість рейкових кіл."
Например.
А что по сантехнике?
24.2. Розширення (модернізацію) диспетчерських пунктів управління рухом поїздів, електропостачанням, роботою ескалаторів (в разі їх встановлення) і
сантехнічних пристроїв
у приміщеннях існуючих диспетчерських дільниць СБЛ в інженерному корпусі метрополітену (станція «Площа Льва Толстого») враховуючи введення нових пристроїв на дільниці від станції «Академмістечко» до станції «Новобіличі» та в другому електродепо;
Безопасность:
24.3. Ступінчате зниження допустимої пристроями АЛС-АРШ швидкості на підходах до станцій «Святошин», «Житомирська», «Академмістечко» та «Новобіличі» з подачею в рейкові кола допустимої швидкості 60 км/год не ближче 50 м від початку пасажирської платформи.
Кассы: платіжний термінал для прийому банківських карток (
опціонально) - правильно, зачем обязательно такой терминал. Чай, не барэ.
Добавлено: 16 сен 2017, 13:03
sashman
Сантехниками называют ЭМСников с их санузлами, перекачками, трубами-насосами-электрозадвижками и прочими теплопунктами.
Добавлено: 16 сен 2017, 13:04
Klovsky
А зачем на Толстого расширять теплопункт при строительстве Новобеличей?
Понял, имелось в виду расширение управления (на Толстого) теплопунктами на Новобеличах.
Надо было писать "розширення управління... сантехнічними пристроями", а написали "розширення управління... і сантехнічних пристроїв", что и вызвало недоумение.
Добавлено: 13 окт 2017, 17:02
Бодрый
Київський метрополітен вибрав переможця на проектування станції Новобіличі
Компанія Метротунельпроект виграла тендер на проектування лінії метро від станції Святошин до станції Новобіличі з електродепо за 54,1 млн грн.
Про це йдеться в повідомленні системи державних закупівель ProZorro.
Зазначається, що аукціон пройшов 9 жовтня. Всього в аукціоні брали участь 4 кандидати.
Так, компанія Київметропроект опублікувала кінцеве пропозицію в 54,6 млн грн, компанія Шахтспецбуд - 54,1 млн грн, державне підприємство Проектний інститут Укрметротунельпроект - 54,1 млн грн і Метротунельпроект - 54,1 грн грн.
Строк поставки товарів, виконання робіт або надання послуг - 2017-2022 роки.
Нагадаємо, раніше глава київської підземки анонсував відкриття двох нових станцій до кінця 2019 року.
Також повідомлялося, що Київська міська державна адміністрація (КМДА) домовилася з китайською компанією China Railway International Group (CRIG) про будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина.
Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену буде складатися з 14 станцій, 3 пересадочних вузлів і 1 електродепо. Будівництво лінії буде здійснюватися в 2 черги, кожна з яких триватиме 3-4 роки.
Крім того, 11 липня стало відомо, що Святошинсько-Броварська (червона) гілка Київського метрополітену поповнитися станцією Новобіличі і додатковим депо для потягів.
Компанія Метротунельпроект зареєстрована в Києві. Засновником компанії є фірма Іст Майнінг Україна з реєстрацією в Маріуполі.
Главою Метротунельпроект є колишній завідувач проектного кабінету державного підприємства Проектний інститут Укрметротунельпроект Вадим Гришко.
http://biz.nv.ua/ukr/markets/nazvano-pe ... 06863.html
Добавлено: 13 окт 2017, 17:52
Klovsky
"...и не выиграл, а проиграл..."
Пока они только предложили минимальную цену.
Решения о выигрыше тендера не принято.
Прошлый раз они проиграли:
ТЫЦ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-28-000099-a
Добавлено: 12 ноя 2017, 19:51
Klovsky
И снова тендер:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-10-003052-b
Будівництво дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотнім електродепо «Новобіличі» (
коригування та розробка стадій «П» та «Р»).
Добавлено: 12 ноя 2017, 23:13
Анатолий
Это новая ветка?
Добавлено: 13 ноя 2017, 09:15
AMY
В доках по ссылке есть ответ
Добавлено: 13 янв 2018, 13:56
Klovsky
Добавлено: 13 янв 2018, 23:12
tov_tob
Ну и прекрасно. Может, на что-то более стоящее деньги пойдут.
Re: Новобеличи+депо
Добавлено: 18 окт 2023, 14:27
Бодрый
Дивно, що на цій схемі немає станції "Новобіличі" та другого депо СБЛ
https://www.metropoliten.kiev.ua/pict/maps/plan2020.gif