Страница 15 из 21

Добавлено: 06 мар 2007, 19:00
AMY
Попался фотоальбом с открытия "Вырлицы"
http://yuretc.io.com.ua/album7711
PS: троллейбусов на фотографиях нет

Добавлено: 06 мар 2007, 23:21
Sinoptik
Гы гы!
И мы с Вадиком и DFAW'ом на заднем плане... Вот прославились. ;-)
http://io.com.ua/207568

Добавлено: 07 мар 2007, 09:37
Коржик
Шо то лицо на переднем плане кажется мне подозрительно знакомым.;)

Добавлено: 07 мар 2007, 11:41
DFAW
Меня там вообще завались ;-) Я еще с Вадимом на первой, а сам - когда показываю как турникет срабатывает.

Добавлено: 07 мар 2007, 18:13
Sinoptik
А еще один я, на предыдущей. :-))
щас договоримся... ;-)

Добавлено: 07 мар 2007, 18:14
Sinoptik
О! А на третьей, я Коржика нашел. ;-)

Добавлено: 07 мар 2007, 18:25
Коржик
Сразу видно, кто у нас активные сабвейщики. :oops:

Добавлено: 20 мар 2007, 14:20
AMY
Anton писал(а):Были, были троллейбусы в день открытия "Вырлицы". Просто презентовали их (ЮМЗ Е186 и Богдан Е231) возле "Бориспольской" - непосредственно возле Вырлицы сделать это было бы сложнее


Фотки и информация Anton'a — презентация троллейбусов в день открытия станции М "Вырлица" около станции М "Бориспольская",
4 марта 2006 г.

Изображение Изображение Изображение

Самое интересное было в конце: Богдан там так и не удалось развернуть. Пришлось задним ходом выталкивать его на Харьковскую площадь :lol:
Изображение Изображение Изображение

Добавлено: 04 июл 2007, 12:36
Teteraedr
От вже і до "Вирлиці" добралися:

Ропорядження Київської міської державної адміністрації № 657 від 1 червня 2007 року
Про проведення конкурсу із залучення інвесторів для комплексної забудови території в районі станції метро “Вирлиця” в Дарницькому районі м. Києва
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3091/d ... 84673.html

Добавлено: 04 июл 2007, 22:55
FerrariF1racing
А разве плохо? Не метро ведь застраивают ( или над метро ), а просто территорию. Пусть строят.

Добавлено: 04 июл 2007, 23:24
Gregorium
не, ну строить там можно, хоть берег озера благоустроят. но самая большая высотка как по мне - претендент на пизанскую башню. между озером и неглубоким метро... я бы там не работал....

Добавлено: 05 июл 2007, 00:55
kukudu
ну и запашок будет в этот офисном центре от мусоросжигательного завода и станции аэрации

Добавлено: 05 июл 2007, 13:00
Sinoptik
И то и другое леня обещает реконструировать и устранить запахи...

Добавлено: 26 дек 2009, 22:06
AMY
Bomberman писал(а):
Teteraedr писал(а):
Я писал(а):то, что Метрострой, вбухав сотню миллионов в строительствол "Вырлицы", не удосужились сделать нормальной гидроизоляции, это их головная боль.
В одному з інтерв’ю Петренко (директор «Київметробуду») сказав, що у будівництво «Вирлиці» вкладено 150 млн грн.
В інших джерелах сказано, що 90 млн грн. Тут не зрозуміло, ніде немає точних цифр, все на рівні чуток. Немає контролю над використанням коштів.


Специально для закрытия вопроса, с точностью до копейки :wink:
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія VI скликання

РІШЕННЯ

від 18 вересня 2008 року № 248/248

Про зарахування до комунальної власності територіальної громади м. Києва закінченого будівництвом об’єкта комунального призначення — «Станція «Вирлиця» на перегоні між станціями «Харківська» та «Бориспільська» Сирецько-Печерської лінії метрополітену»

Відповідно до статей 6, 327, 331 Цивільного кодексу України, статті 136 Господарського кодексу України, пункту 31 частини першої статті 26, частин другої та п’ятої статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Київська міська рада вирішила:

1. Зарахувати до комунальної власності територіальної громади міста Києва закінчений будівництвом об’єкт комунального призначення — «Станція «Вирлиця» на перегоні між станціями «Харківська» та «Бориспільська» Сирецько-Печерської лінії метрополітену» (акт державної приймальної комісії, затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 27.12.2007 № 1787) згідно з переліком, зазначеним у додатку 1 до цього рішення.

2. Закріпити на праві господарського відання за комунальними підприємствами об’єкти комунального призначення згідно з переліком, зазначеним у додатку 2 до цього рішення.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань власності.


Київський міський голова
Л. Черновецький


[hr]

Додаток 1
до рішення Київради
від 18 вересня 2008 р. № 248/248

Перелік
об’єктів, що зараховуються до комунальної власності територіальної громади міста Києва у зв’язку із закінченням спорудження станції «Вирлиця» на перегоні між станціями «Харківська» та «Бориспільська» Сирецько-Печерської лінії метрополітену



Найменування об’єктів ............... Балансова вартість, грн.

1. Пусковий комплекс метрополітену ............... 85687685,00
Комплекс станції «Вирлиця» ....................... 85687685,00

2. Благоустрій та озеленення ....................... 353362,00
Газони та квітники (11847 кв.м) .................... 353362,00

Всього ........................................... 86041047,00


Заступник міського голови — секретар Київради
О. Довгий

[hr]

Додаток 2
до рішення Київради
від 18 вересня 2008 р. № 248/248

Перелік
об’єктів комунального призначення, що закріплюються за комунальними підприємствами на праві господарського відання у зв’язку із закінченням спорудження станції «Вирлиця» на перегоні між станціями «Харківська» та «Бориспільська» Сирецько-Печерської лінії метрополітену


Підприємства, за якими закріплюються об’єкти/
Найменування об’єктів ............... Балансова вартість, грн.

1. Комунальне підприємство «Київський метрополітен»
Пусковий комплекс метрополітену .................. 85687685,00
Комплекс станції «Вирлиця» ....................... 85687685,00

2. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району
Благоустрій та озеленення .......................... 353362,00
Газони та квітники (11847 кв.м) .................... 353362,00

Всього ........................................... 86041047,00

Заступник міського голови — секретар Київради
О. Довгий

Добавлено: 04 мар 2010, 14:21
AMY
Александр Хавин, один из авторов проекта станции, в ноябре 2005 года писал(а):Если сейчас в этом районе пустующие территории и пассажиропотоки будущей станции сразу после открытия могут равняться нулю, то уже через четыре-шесть лет ее пассажиропоток составит порядка 60—70 тысяч человек в день


«Вырлице» — четыре года! Фактический пассажиропоток — около 7,7 тыс. человек в сутки! Олимпийское попадание!

Глубокий смысл фактического закапывания 17 млн долларов — труднопонятен до сих пор... По «Красному хутору» — аналогично :roll: