Сырец
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Boxa
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 13
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Херцег-Нови
- Контактная информация:
Чего дальше?
Поздравляю всех жителей любимого города и сочувствующих с новой станцией! Уря! (звон бокалов и всё такое).
Хочется спросить тех, кто в теме и ближе к месту: а как обстоят дела с копанием в сторону Московской площади и автовокзала? А что со вторым выходом на Вокзальной? А что с пресловутой четвертой веткой - есть какие-нибудь сдвиги или как? Узнать просто негде - официальный сайт, мягко говоря, оперативностью не блещет. Да и на неофициальном даже об открытии Сырца толком не сказано - фотки только выложены и все. Кстати, непорядок. Отчего бы не объявить - открылась, мол, ура и всё такое.
Хочется спросить тех, кто в теме и ближе к месту: а как обстоят дела с копанием в сторону Московской площади и автовокзала? А что со вторым выходом на Вокзальной? А что с пресловутой четвертой веткой - есть какие-нибудь сдвиги или как? Узнать просто негде - официальный сайт, мягко говоря, оперативностью не блещет. Да и на неофициальном даже об открытии Сырца толком не сказано - фотки только выложены и все. Кстати, непорядок. Отчего бы не объявить - открылась, мол, ура и всё такое.
Rest beggars! Boxa.
- Valery
- Путеец
- Сообщения: 113
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Пересадка из ниоткуда в никуда
Что "Сырецкая" - наглая бесполезная показуха, видно невооружённым глазом:
- станция тесно обставлена фонариками, а проложить освещённые аллейки к соседним улицам на Нивках и не подумали;
- нету даже нормального подхода (не говоря уже о подъезде) к одноименной улице Сырецкой, которая могла бы обеспечить пассажиропоток от Куренёвки и Виноградаря, для которого, якобы и строилась новая станция;
- ни на одной соседней платформе электричек ничего не сделано для удобства пассажиров; особенно красноречива картина на многолюдной Петровке, где за последние годы систематически ухудшали условия для пересадки, хоя легко можно было устроить подземный переход по образцу Святошино.
- станция тесно обставлена фонариками, а проложить освещённые аллейки к соседним улицам на Нивках и не подумали;
- нету даже нормального подхода (не говоря уже о подъезде) к одноименной улице Сырецкой, которая могла бы обеспечить пассажиропоток от Куренёвки и Виноградаря, для которого, якобы и строилась новая станция;
- ни на одной соседней платформе электричек ничего не сделано для удобства пассажиров; особенно красноречива картина на многолюдной Петровке, где за последние годы систематически ухудшали условия для пересадки, хоя легко можно было устроить подземный переход по образцу Святошино.
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
http://www.uz.gov.ua/index.php?m=info.n ... ews&lng=uk
Залізничний подарунок киянам
"Першою ластівкою" спільної програми розвитку залізничного і міського транспорту в столиці України був створений пересадочний транспортний вузол "Видубичі".
Там, неподалік станції Київ-Московський і залізничного моста через Дніпро, для зручності киян та гостей міста, зістикували маршрути електропоїздів з ніжинського, яготинського і миронівського напрямків, міжміські автобусні та тролейбусні міські маршрути і метрополітен.
Нині завершується реконструкція транспортного вузла, прилеглого до центральної частини столиці, "Караваєві Дачі". Залізничне господарство цього зупинного пункту повністю оновлено, але електропоїзди з фастівського і тетерівського напрямків поки що проходять тут транзитом. Це пов'язано з будівництвом павільйону-конкорсу для пасажирів.
Приємною подією стало відкриття 43-ї станції столичного метрополітену "Сирець" (черговий дарунок метробудівців Києву і киянам). Це спонукало залізничників Південно-Західної магістралі оперативно оновити однойменний зупинний пункт, поряд зі зручною підземкою Сирецько-Печерської лінії.
Умілими руками будівельників з Київської дистанції цивільних споруд за стислі терміни тут було виконано чималий обсяг робіт. Реконструйована зупинка помітно змінила своє обличчя.
Погарнішали обидві пасажирські платформи. Вони подовшали майже на два десятки метрів і частково накриті оригінальним прозорим дахом.
Причепурено і касовий павільйон на одній з платформ. Ще дві квиткові каси зустрічають пасажирів біля новеньких сходів, що ведуть на платформи. Попід залізничним мостом, який поряд, півколом прокладено хідник, який з'єднує обидва напрямки.
Робітники із залізничного мостопоїзда та Дарницької дистанції колії підремонтували стояни мосту, оштукатурили і пофарбували основну балку, опорядили прилеглу територію та відкоси.
Спеціалісти Коростенського енергомонтажного поїзда подбали про належне освітлення зупинного пункту, а київські енергетики оновили контактну мережу.
Закінченого ошатного вигляду "Сирцю" надали пасажирники, обладнавши зупинку красивими написами та розкладами руху приміських поїздів.
До речі, північним кільцем, яке з'єднує Дарницю і мікрорайон Святошин, щоденно курсує до десяти пар електропоїздів.
Але найголовніше те, що вже перший етап реконструкції сирецького транспортного вузла додав зручностей пасажирам.
Вона ще не закінчена. "Київпідземшляхбуд" прокладає тут підземний перехід. А з часом планується будівництво автостанції і внесення корективів у міські тролейбусні маршрути, що проходять через цей транспортний вузол.
Газета "Магістраль", № 81, 29 жовтня 2004 р
Залізничний подарунок киянам
"Першою ластівкою" спільної програми розвитку залізничного і міського транспорту в столиці України був створений пересадочний транспортний вузол "Видубичі".
Там, неподалік станції Київ-Московський і залізничного моста через Дніпро, для зручності киян та гостей міста, зістикували маршрути електропоїздів з ніжинського, яготинського і миронівського напрямків, міжміські автобусні та тролейбусні міські маршрути і метрополітен.
Нині завершується реконструкція транспортного вузла, прилеглого до центральної частини столиці, "Караваєві Дачі". Залізничне господарство цього зупинного пункту повністю оновлено, але електропоїзди з фастівського і тетерівського напрямків поки що проходять тут транзитом. Це пов'язано з будівництвом павільйону-конкорсу для пасажирів.
Приємною подією стало відкриття 43-ї станції столичного метрополітену "Сирець" (черговий дарунок метробудівців Києву і киянам). Це спонукало залізничників Південно-Західної магістралі оперативно оновити однойменний зупинний пункт, поряд зі зручною підземкою Сирецько-Печерської лінії.
Умілими руками будівельників з Київської дистанції цивільних споруд за стислі терміни тут було виконано чималий обсяг робіт. Реконструйована зупинка помітно змінила своє обличчя.
Погарнішали обидві пасажирські платформи. Вони подовшали майже на два десятки метрів і частково накриті оригінальним прозорим дахом.
Причепурено і касовий павільйон на одній з платформ. Ще дві квиткові каси зустрічають пасажирів біля новеньких сходів, що ведуть на платформи. Попід залізничним мостом, який поряд, півколом прокладено хідник, який з'єднує обидва напрямки.
Робітники із залізничного мостопоїзда та Дарницької дистанції колії підремонтували стояни мосту, оштукатурили і пофарбували основну балку, опорядили прилеглу територію та відкоси.
Спеціалісти Коростенського енергомонтажного поїзда подбали про належне освітлення зупинного пункту, а київські енергетики оновили контактну мережу.
Закінченого ошатного вигляду "Сирцю" надали пасажирники, обладнавши зупинку красивими написами та розкладами руху приміських поїздів.
До речі, північним кільцем, яке з'єднує Дарницю і мікрорайон Святошин, щоденно курсує до десяти пар електропоїздів.
Але найголовніше те, що вже перший етап реконструкції сирецького транспортного вузла додав зручностей пасажирам.
Вона ще не закінчена. "Київпідземшляхбуд" прокладає тут підземний перехід. А з часом планується будівництво автостанції і внесення корективів у міські тролейбусні маршрути, що проходять через цей транспортний вузол.
Газета "Магістраль", № 81, 29 жовтня 2004 р
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Крик души, конечно, но...
Когда чиновники избавятся от дурацкой привычки считать, что сам факт их работы - это уже большая милость? Я же не называю "дарунком" то, что выполнил свою работу. Сколько можно выдавать выполнение своих прямых обязанностей за великодушие? Не понимаю. Совок...Bomberman писал(а):Приємною подією стало відкриття 43-ї станції столичного метрополітену "Сирець" (черговий дарунок метробудівців Києву і киянам).
И снова... будто нормой должны быть "некрасивые" надписи и отсутствие расписаний, а тут царь и бог Кирпа порадовал такой вот милостьюBomberman писал(а):Закінченого ошатного вигляду "Сирцю" надали пасажирники, обладнавши зупинку красивими написами та розкладами руху приміських поїздів.
Грузовая машина вдоль платформы станции метро "Сырец&qu
Грузовая машина вдоль платформы станции метро "Сырец". Фото на сайте газеты "Деловая столица" http://www.dsnews.com.ua/archive/index. ... rc_num=189
Это рельсовая грузовая машина или обычная?
Это рельсовая грузовая машина или обычная?