Метро на Виноградаре

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6249
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Бодрый »

Хлопці, дайте ще трохи часу побрехати про грудень 2021 року. Далі так само впевнено будемо брехати про грудень 2022.
Метро на Виноградар в 2023. На Русанівські сади в 2030

f1_fan
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 55
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:48

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение f1_fan »

Если ничего не делают, так может пусть хотя бы дорогу возле Мостицкой восстановят. А то разрыли перекресток, а мне через него дважды в день на велосипеде ездить :[

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 458
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Jyraff »

Нестор-летописец писал(а):
07 апр 2021, 16:32
Правдоподібною може бути версія, що неофіційно гальмують будівництво двох станцій, тому що через значне скорочення кількості пасажирів (насамперед через ковід-19) у 2020 році метрополітен зазнав значних збитків і підприємство відповідно дофінансовували з міського бюджету

https://lb.ua/economics/2021/04/07/4818 ... iieva.html

Оскільки офіційно зупинити будівництво не можуть (все-таки КМБ вигравав тендер, із зобов'язанням побудувати станції за 36 місяців), будівництво можуть саботувати неофіційно, за згодою з київськими чиновниками, які зі своєю шкурною психологією можуть думати, "навіщо дотримуватись термінів, якщо несхоже, що пандемія згасне до кінця року, чим раніше відкриють станції, тим лише більшими будуть збитки, чому б не потягнути час".
З огляду на обіцянку відкрити 3,7 км траси вчасно, реальний саботаж і одночасно його заперечення, це абсолютно тупа поведінка, адже потім доведеться виправдовуватись, чому так довго брехали, що відрізок траси відкриють у грудні 2021 р.
З огляду на можливе бажання деяких чиновників "зекономити" деякі гроші бюджету у 2022 р., то принаймні з'являється мотив, чому будівництво майже зупинили. Мотив цинічний і підлий щодо жителів тієї частини міста, куди будують дві станції, оскільки для них й надалі пролонгуються погане сполучення з центром міста та додаткові витрати на транспорт.
Але він може здаватися раціональним найближчому оточенню Кличка (і йому самому), оскільки за рішенням про максимальне уповільнення робіт та за тупим самовпевненим брехливим спростуванням КМБ про їх уповільнення, не можут знаходитися другорядні несамостійні шавки і "шістки" з міського виконавчого апарату, над якими є керівники, що не схвалюють їх поведінку.
Гіпотетичні додаткові збитки від відкриття двох станцій занадто малі, щоб бути мотивацією. У цій статті пишуть про 620 млн. грн. за минулий рік, тобто грубо 12 млн. на станцію. + 24 млн. - це не серйозно, тим паче, що при цьому зменшаться збитки КПТ.
Враховуючи, що 4 млрд. грн. КМБ вже перерахували, і 2/3 робіт явно не виконано, то причину треба шукати у КМБ. Можливі внутрішні розбірки (були ж повідомлення про зміни керівництва туди-сюди), можливі проблеми з прокуратурою (про арешт рахунків теж були повідомлення), можливо тупо прикриваючись пандемією прокручують десь гроші, щоб навар собі забрати, ...

Нестор-летописец
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 353
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Нестор-летописец »

Насправді збитки КПТ, якщо залишити все як є, після відкриття станції метро пр.Правди лише збільшаться, оскільки станція відтягне на себе значну частину пасажирів, які зараз тролейбуси вивозять з Виноградаря і сусідніх масивів до ст. метро Нивки, Сирець, Оболонь і Почайна.
Щоправда, збитки можна мінімізувати, якщо створити короткі маршрути (на основі контактної мережі, яка вже зараз реально існує, тому немає реальних додаткових витрат) "напіввісімками" - вулицями

Івашкевича-пр.Правди-Гонгадзе-пр.Свободи-Порика-пр.Правди-Івашкевича
та
Івашкевича-пр.Правди-Порика-пр.Свободи-Гонгадзе-пр.Правди-Івашкевича

і насичити ці короткі маршрути максимально рухомим складом, який у пікові години вранці і ввечері буде підвозити пасажирів через короткі інтервали до станції (і від станції) метро пр.Правди. Ці маршрути були б прибутковими.
Заради виграшу часу багато місцевих жителів брали б квитки, хоч під'їжджали б до метро лише одну або кілька зупинок, але якщо б чекати на зупинці довелося більше кількох хвилин (якщо на два маршрути випустили б два тролейбуси, зробили б "як завжди"), тобто людям довелося витрачати більше часу на очікування, ніж на те, щоб дійти до станції метро пішки, майже ніхто їх чекати не став би. Тоді у цих маршрутах не буде сенсу, у будь-якому випадку залишаться лише збитки.

Аватара пользователя
GSE
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 73
Зарегистрирован: 16 май 2020, 22:10
Откуда: Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение GSE »

Нестор-летописец писал(а):
07 апр 2021, 16:32
Правдоподібною може бути версія, що неофіційно гальмують будівництво двох станцій, тому що через значне скорочення кількості пасажирів (насамперед через ковід-19) у 2020 році метрополітен зазнав значних збитків і підприємство відповідно дофінансовували з міського бюджету
Киевметрострою перечислили 4 млрд грн авансом, поэтому версия про взаимосвязь с убытками несостоятельна.
Оскільки офіційно зупинити будівництво не можуть (все-таки КМБ вигравав тендер, із зобов'язанням побудувати станції за 36 місяців), будівництво можуть саботувати неофіційно, за згодою з київськими чиновниками, які зі своєю шкурною психологією можуть думати, "навіщо дотримуватись термінів, якщо несхоже, що пандемія згасне до кінця року, чим раніше відкриють станції, тим лише більшими будуть збитки, чому б не потягнути час".
Продлить сроки дополнительным соглашением - легко.
А затягивать сроки выгодно - ибо с тех сумм на счетах капают проценты.
З огляду на обіцянку відкрити 3,7 км траси вчасно, реальний саботаж і одночасно його заперечення, це абсолютно тупа поведінка, адже потім доведеться виправдовуватись, чому так довго брехали, що відрізок траси відкриють у грудні 2021 р.
Всегда есть козырная отмазка на все вопросы - карантин.
принаймні з'являється мотив, чому будівництво майже зупинили. Мотив цинічний і підлий щодо жителів тієї частини міста
Мотив один - бабки. На жителей уже давно в мэрии плевать и не важно какого района.

Нестор-летописец
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 353
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Нестор-летописец »

У пості йшлося про збільшення дотацій експлуатаційникам КП "Київський метрополітен" через подвійне падіння чисельності пасажирів у 2020 р., а не про гроші перераховані на продовження лінії метро на Виноградар. З цього робилося припущення, чому міська влада зараз раптово втратила цікавість до будівництва метро.

Аватара пользователя
Борис
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 15 окт 2011, 11:05

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Борис »

Нестор-летописец писал(а):
07 апр 2021, 17:08
Вже квітень, але Кличка метро вже не цікавить. Пропонуйте свої пояснення.
ну мабуть ковід все ж таки впливаає на стан справ.

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2898
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Rider »

Работы остановились задолго для апреля '21. Тут больше нужно смотреть на октябрь '20

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3003
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Santehnik »

А затягивать сроки выгодно - ибо с тех сумм на счетах капают проценты.
Вводите магическое число 42019000000002358 в Google и https://reyestr.court.gov.ua/ и изучайте :)

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3741
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Vadim »

Только что повезли 9 секций и 2 замка на стройплощадку.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6249
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Бодрый »

Yaroslav писал(а):
13 апр 2021, 17:29
Станом на 12.04.2021 змонтовано 712 кілець (854 метри) тунелю:
+19 метрів за тиждень. Наближаємося вже до фінішу, асимптотично...
Якщо продовжать будувати в такому темпі, то тунель завершать в серпні/вересні 2021 року
Метро на Виноградар в 2023. На Русанівські сади в 2030

Аватара пользователя
GSE
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 73
Зарегистрирован: 16 май 2020, 22:10
Откуда: Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение GSE »

Santehnik писал(а):
08 апр 2021, 17:41
А затягивать сроки выгодно - ибо с тех сумм на счетах капают проценты.
Вводите магическое число 42019000000002358 в Google и https://reyestr.court.gov.ua/ и изучайте :)
А ты сам внимательно изучал? Капали проценты? Капали

Аватара пользователя
GSE
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 73
Зарегистрирован: 16 май 2020, 22:10
Откуда: Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение GSE »

Бодрый писал(а):
14 апр 2021, 14:07
Yaroslav писал(а):
13 апр 2021, 17:29
Станом на 12.04.2021 змонтовано 712 кілець (854 метри) тунелю:
+19 метрів за тиждень. Наближаємося вже до фінішу, асимптотично...
Якщо продовжать будувати в такому темпі, то тунель завершать в серпні/вересні 2021 року
Ничего, нагонят еще толпу студентов с GoProшками, те напишут что работа близка к завершению - авывсеврети

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6249
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Бодрый »

* Бери вище. Ми не #авівсеврёте , а шпійони. Як мінімум, працюємо на цьоцю Цилю з Одеси
Метро на Виноградар в 2023. На Русанівські сади в 2030

Dvorko
Механик
Механик
Сообщения: 269
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Dvorko »

Vadim писал(а):
14 апр 2021, 13:05
Только что повезли 9 секций и 2 замка на стройплощадку.
Який саме будмайданчик мається на увазі?
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!

Ответить