Метро на Троещину (часть 1)

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

''ЛИГА:Закон'' писал(а):
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 30 вересня 2009 р. № 1177-р

Київ

Деякі питання фінансування будівництва мостових переходів

Погодитися з пропозицією Мінфіну і Мінрегіонбуду щодо надання Київській міськдержадміністрації та Запорізькій міській раді права включати до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва Подільського мостового переходу в м. Києві та будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро у м. Запоріжжі витрати з відшкодування відсотків за кредитами, залученими підрядними організаціями для здійснення такого будівництва.

Включення зазначених витрат до зведеного кошторисного розрахунку здійснювати на підставі:

поданих замовниками та проектувальниками висновків щодо обсягу коштів, необхідних для виконання робіт відповідно до погодженого з Мінрегіонбудом графіку будівництва;

поданих Мінфіном висновків щодо обсягів і умов надання та повернення кредитів.

Прем'єр-міністр України

Ю.ТИМОШЕНКО

[hr]
''ЛИГА:Закон'' писал(а):
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 30 вересня 2009 р. № 1180-р
Київ

Про заходи щодо забезпечення відновлення та захисту права власності на земельні ділянки (користування ними) членів садівницьких товариств, садово-городніх, житлово-будівельних та гаражних кооперативів

1. З метою забезпечення відновлення та захисту права власності на земельні ділянки (користування ними) членів садівницьких товариств, садово-городніх, житлово-будівельних та гаражних кооперативів Держкомпідприємництву:

провести разом з державними реєстраторами перевірку додержання законодавства під час державної реєстрації обслуговуючих кооперативів, у тому числі тих, що створені шляхом реорганізації (перетворення);

вжити заходів щодо забезпечення у разі виявлення порушень за результатами перевірок звернення до правоохоронних органів, зокрема прокуратури, та судів з метою скасування державної реєстрації обслуговуючого кооперативу, що створений шляхом реорганізації (перетворення) без згоди більшості членів відповідного кооперативу чи садівницького товариства;

внести на розгляд Кабінету Міністрів України законопроект щодо встановлення особливостей реорганізації (перетворення) садівницьких товариств, садово-городніх, житлово-будівельних та гаражних кооперативів.

2. Держкомзему разом з Держкомпідприємництвом забезпечити надання роз'яснень територіальним органам Держкомзему щодо механізму реалізації права на безоплатну приватизацію земельної ділянки громадянами - членами садівницького товариства.

Прем'єр-міністр України

Ю. ТИМОШЕНКО
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
sav
Машинист
Машинист
Сообщения: 495
Зарегистрирован: 15 июн 2009, 18:13
Откуда: Киев

Сообщение sav »

А это тут при чём?

Аватара пользователя
Fant
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 16 апр 2007, 16:20

Сообщение Fant »

При том что над дачниками сгущаются тучи.

Аватара пользователя
sav
Машинист
Машинист
Сообщения: 495
Зарегистрирован: 15 июн 2009, 18:13
Откуда: Киев

Сообщение sav »

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 30 вересня 2009 р. № 1180-р


Київ

Про заходи щодо забезпечення відновлення та захисту права власності на земельні ділянки (користування ними) членів садівницьких товариств, садово-городніх, житлово-будівельних та гаражних кооперативів
это решение правительства - не имеет ни какого отношения к строительству метро в городе Киеве и к дачам на Русановских садах.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

AMY писал(а):
''ЛИГА:Закон'' писал(а):
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 30 вересня 2009 р. № 1177-р

Київ

Деякі питання фінансування будівництва мостових переходів

Погодитися з пропозицією Мінфіну і Мінрегіонбуду щодо надання Київській міськдержадміністрації та Запорізькій міській раді права включати до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва Подільського мостового переходу в м. Києві та будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро у м. Запоріжжі витрати з відшкодування відсотків за кредитами, залученими підрядними організаціями для здійснення такого будівництва.
То есть сначала деньги не платим, подрядчик вынужден набрать кредитов, а теперь мы ему же эти кредиты гасим за свой же счет :shock: Интересно, сразу заплатить, без процентов, нельзя было?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

XAN писал(а): То есть сначала деньги не платим, подрядчик вынужден набрать кредитов, а теперь мы ему же эти кредиты гасим за свой же счет :shock: Интересно, сразу заплатить, без процентов, нельзя было?
:shock:
Подрядчику компенсируют кредитные проценты!
Неплохо договорились, теперь можно привлекать кредиты и под 50% и под 70%, и нужные банки, и под гарантии государства.

З.Ы. Вот бы КМС так сумел, или любой другой подрядчик который занимается строительством "великих інфраструктурних об'єктів"

Wonder
Машинист
Машинист
Сообщения: 446
Зарегистрирован: 22 июл 2007, 14:55

Сообщение Wonder »

А как же деньги зарабатывать на мерсы? Кредиты брались в своих банках, теперь туда возвращаются деньги. Можно теперь всего накупить))))

Аватара пользователя
sav
Машинист
Машинист
Сообщения: 495
Зарегистрирован: 15 июн 2009, 18:13
Откуда: Киев

Сообщение sav »

http://kiev.pravda.com.ua/news/4adc814074f89/
Відкриття руху Гаванським мостом унеможливить зведення естакади?
Версія для друку Додати коментар19.10.2009 18:09

Відкриття руху Гаванським мостом убік Поштової площі може не лише призвести до виникнення заторів на даній ділянці, але і на багато років загальмувати будівництво запланованої естакади.
У цьому переконане керівництво інституту "Київдормостпроект", повідомляє "Деловая столица". Побоюються цього і в ДАІ.

Зведення Гаванського мосту між вул. Набережно-Хрещатицькою і Набережно-Рибальською закінчилося 2 роки тому, але рух мостом відкрили лише в одну сторону - з Поштової площі до Московського моста.

Зворотний рух столична влада обіцяла відкрити у 2009 році, коли закінчиться будівництво поворотних з'їздів та естакади по Набережно-Хрещатицькій.

Спорудження естакади було припинено через кризу навесні цього року, після закінчення монтажу опор.

За інформацією видання, для завершення повноцінної розв'язки "Київавтодору" залишилося лише прокласти перекриття естакади.

Але київська влада вирішила змінити проект, запустивши двосторонній рух по мосту за допомогою звичайного перехрестя зі світлофорами.

За славами директора КК "Київавтодора" Георгія Глинського, навіть при всіх недоліках нової схеми руху, автомобілістам буде краще, ніж без неї.

"Ми розуміємо, що в районі з'їзду з моста буде утворюватися пробка. Однак вистояти в ній буде все одно швидше, ніж об'їжджати Рибальський острів по вулиці Електриків", - сказав Глинський.

Як відомо, на час спорудження естакади частину проїзної частини вулиці перекрили, залишивши дві смуги руху убік вулиці Електриків і одну - на Поштову площу. З уведенням нової схеми на вузькій ділянці дороги одна смуга змінить напрямок убік Поштової площі.

Крім того, на перетинанні потоків з Гаванського моста і Набережно-Хрещатицької буде встановлений світлофор.

За підрахунками, він неминуче викликатиме затори на правій стороні моста, а також збільшить затор на самій набережній перед світлофором.

Утім, на думку фахівців, головною проблемою є не поява чергової дорожньої пробки, до яких кияни вже звикли, а неможливість продовження будівництва естакади.

"Для роботи нашої техніки недостатньо тих відгороджених ділянок, що залишаться після запуску двостороннього руху", - сказав директор інституту "Київдормостпроект" Володимир Воробйов.

За інформацією видання, саме з цієї причини запропоновану владою схему руху відмовляються затверджувати в ДАІ. Адже у випадку запуску двостороннього руху міське керівництво може відкласти зведення естакади на багато років, як це сталося з Подільським мостом.

Аватара пользователя
optimist
Машинист
Машинист
Сообщения: 482
Зарегистрирован: 19 май 2009, 22:22
Откуда: KYIV

Сообщение optimist »

Прокомментируйте пожалуйста кто нибудь профессионально.
А то у меня нет слов, одни выражения. :evil:
Все, что ни делается то к лучшему
Все, что к лучшему то не делается

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Совсем не профессионально спрошу (проведу параллели): на Московской площади ведь кое-как работали с перекрытиями, а потом закрыли проезд по ними?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Ну как бы ни кто не мешает на время монтажа балок оставить только односторонне движение, очередная статья из серии дайте денег.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Вот и работу Киевдорсервису нашли, светофоры ставить...

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9311
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Я здесь вижу последний абзац, который очень качественно открывает смысл:
За інформацією видання, саме з цієї причини запропоновану владою схему руху відмовляються затверджувати в ДАІ. Адже у випадку запуску двостороннього руху міське керівництво може відкласти зведення естакади на багато років, як це сталося з Подільським мостом.
Здесь не техническая причина, а скорее Не шмагла... (c). Власть просто "забьёт" на доделку эстакады и просто пропиарится на двухстороннем движении...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
optimist
Машинист
Машинист
Сообщения: 482
Зарегистрирован: 19 май 2009, 22:22
Откуда: KYIV

Сообщение optimist »

sav писал(а):http://kiev.pravda.com.ua/news/4adc814074f89/

"Для роботи нашої техніки недостатньо тих відгороджених ділянок, що залишаться після запуску двостороннього руху", - сказав директор інституту "Київдормостпроект" Володимир Воробйов.

За інформацією видання, саме з цієї причини запропоновану владою схему руху відмовляються затверджувати в ДАІ. Адже у випадку запуску двостороннього руху міське керівництво може відкласти зведення естакади на багато років, як це сталося з Подільським мостом.
Т.е. ГАИ отказывается ставить светофоры потому что строителям будет мало места. :)
Все, что ни делается то к лучшему
Все, что к лучшему то не делается

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Вид на стройку со строящегося дома на проспекте Героев Сталинграда 2, внимание очень большой размер!!!
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Закрыто