Про схвалення проекту соціально-економічного розвитку
“Спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії
метрополітену від станції “Виставковий центр” до Одеської площі
у Голосіївському районі” та затвердження Умов надання
у 2013 році державних гарантій для забезпечення виконання
зобов’язань департаменту транспортної інфраструктури
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) за запозиченням, що залучається
для його реалізації
Відповідно до статті 6 Закону України “Про Державний бюджет України на 2013 рік” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Схвалити проект соціально-економічного розвитку “Спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції “Виставковий центр” до Одеської площі у Голосіївському районі” (далі — проект розвитку) з такими основними техніко-економічними показниками:
будівельна довжина у двоколійному обчисленні, кілометрів
— 2,92
в тому числі:
власне лінія
— 2,62
тупик (відкритий спосіб)
— 0,3
експлуатаційна довжина
— 2,42
кількість станцій
— 2
пропускна спроможність дільниці, пар поїздів
— 40
провізна спроможність дільниці, тис. пасажирів на годину
— 34
кількість робочих місць на дільниці
— 226
середня відстань між станціями, кілометрів
— 1,21
тривалість будівництва, місяців
— 23
загальна кошторисна вартість, тис. гривень (станом на 1 вересня 2013 р. профінансовано у сумі 1 057 947,54 тис. гривень)
— 1 817 617,572
у тому числі за рахунок коштів:
державного бюджету
— 816 267,624
місцевого бюджету
— 501 330,684
кредитів, зокрема залучених під державні гарантії
— 500 000
інших джерел
— 19,264
2. Затвердити Умови надання у 2013 році державних гарантій для забезпечення виконання зобов’язань департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за запозиченням, що залучається для реалізації проекту соціально-економічного розвитку “Спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції “Виставковий центр” до Одеської площі у Голосіївському районі”, що додаються.
3. Установити, що:
департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для реалізації проекту розвитку здійснює залучення під державні гарантії коштів шляхом оформлення кредиту в сумі, що не перевищує 500 000 тис. гривень (далі — запозичення);
запозичення може бути здійснено за умови, якщо ефективна відсоткова ставка не перевищує 10 відсотків річних;
строк користування за запозиченням не повинен перевищувати 60 місяців;
видатки для реалізації проекту розвитку за рахунок запозичення здійснюються департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за кодом тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, визначеним рішенням Київської міської ради;
витрати з повернення та обслуговування запозичення, що підлягають оплаті відповідно до графіка платежів за кредитним договором, здійснюються за рахунок власних коштів комунального підприємства “Київський метрополітен” Київської міської державної адміністрації, які будуть враховані в тарифі на перевезення пасажирів;
виконавцем проекту розвитку є комунальне підприємство “Київський метрополітен”.
4. Уповноважити Міністра фінансів підписувати документи щодо надання державної гарантії за запозиченням.
Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ
Основная суть заложена в названии документа: т.е. уточнение источников и объемов финансирования.
А то, что туда и Ипподром попал - абсолютно нормально, т.к. по проектной документации это один пусковой участок.
Кстати, что интересно: станция построена не в зоне транспортной развязки, а, скажем так, в зоне пешеходной доступности расположенного вокруг нее жилмассива. И как-то никто не обмолвился, что это плохо/неудобно/неправильно/создаст клоаку.
За фотки - спасибо.
Клоаку создет не расположение станции, а люди ею пользующиеся (в т.ч. и для торговли на подступах).
Говорят, в международном аэропорту Дели есть спецподразделение полиции, которое борется с нелегальным извозом. Пойманных бомбил бьют бамбуковыми палками по пяткам. Говорят, что после первого наказания второго уже не хочется
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
Интересно, а график челнока с движением вообще пытались согласовать, или это само по себе так "издевательски" получилось: вчера в 18:43 на ВЦ приезжает поезд (забравший с Васильковской пассажиров предыдущего), а челнок до Ипподрома на глазах остановившегося поезда пассажиров закрывает двери и уезжает. Ждём. Через 6 минут челнок возвращается. Грузимся. Стоим 2 минуты. На станцию въезжает поезд с Васильковской, челнок отправляется, не дожидаясь приехавших.
ps. Кстати, можно было бы сделать красивое видео с видом двух составов, движущихся по разным путям в одном направлении.
pps. А с точки зрения пассажира - я бы до троллейбуса быстрее пешком дошёл, чем дожидаться возвращения челнока
vvm508 писал(а):Интересно, а график челнока с движением вообще пытались согласовать, или это само по себе так "издевательски" получилось: вчера в 18:43 на ВЦ приезжает поезд (забравший с Васильковской пассажиров предыдущего), а челнок до Ипподрома на глазах остановившегося поезда пассажиров закрывает двери и уезжает. Ждём. Через 6 минут челнок возвращается. Грузимся. Стоим 2 минуты. На станцию въезжает поезд с Васильковской, челнок отправляется, не дожидаясь приехавших.
ps. Кстати, можно было бы сделать красивое видео с видом двух составов, движущихся по разным путям в одном направлении.
pps. А с точки зрения пассажира - я бы до троллейбуса быстрее пешком дошёл, чем дожидаться возвращения челнока
Меня тоже всегда прикалывала эта ситуация. Уж что-что, а график движения челнока, ИМХО, без малейших проблем можно сделать с чёткой привязкой к приходу составов с Васильковской с учётом всех задержек и погрешностей в графике последних. Челнок ведь не создаёт сам по себе никаких перекрестных блокировок. Или сложная автоматика и специфика метрополитена не для средних умов и что-то мешает сделать график челнока "вручную условным"?
Лист
Прохання включити до робочого графіку поїздок Президента України В.Януковича участь у відкритті станції метро "Теремки" та спорткомплексу "Ліко", які відбудеться 05.11.2013 р.
001-1547 16.10.2013 0:0:0 16.10.2013 0:0:0 О.Попов (Голова Київської міської державної адміністрації)
Письмо уже послано, поэтому сомнений в каком-то мероприятии на "Теремках" 05.11.2013 быть не может.
Это не те люди, которые на таком уровне будут шутки шутить, тем более, друг с другом.
А вот что конкретно будет - открытие только станции, челнока или рабочего движения - жизнь покажет.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
До листа Міждержавного інституту українсько-казахських відносин від 21.08.13 № 2 щодо можливості присвоєння у 2013 році одній із споруджуваних станцій метро у м.Києві назви "Казахстанська".
007-2043 07.10.2013
О.Пузанов (Заступник голови Київської міської державної адміністрації - керівник апарату)
До листа Міждержавного інституту українсько-казахських відносин від 21.08.13 № 2 щодо можливості присвоєння у 2013 році одній із споруджуваних станцій метро у м.Києві назви "Казахстанська".
007-2043 07.10.2013
О.Пузанов (Заступник голови Київської міської державної адміністрації - керівник апарату)
Вот если бы СПЛ на "красный хутор" не завернули, а строили дальше по прямой - следующую станцию как раз можно было бы назвать "казахстанской".
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...