Страница 1 из 435

Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)

Добавлено: 22 дек 2010, 23:39
tov_tob
Продолжение темы.

Первая часть здесь.

Добавлено: 23 дек 2010, 00:13
optimist
Немного официоза для делового начала темы. :)

Продовження КЧЛ на південь
Завданням спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії від ст. "Либідська" до ст. "Виставковий центр" є покращення транспортного обслуговування мешканців та працівників установ і промислових підприємств Голосіївського району. Територія Голосіївського району складає близько 15 тис.га, населення – 180 тис.чол., житловий фонд – понад 3,6 млн.кв.м., кількість робочих місць – 70 тисяч.

Вздовж Голосіївського проспекту розташована переважно житлова забудова. Висотна споруда національної бібліотеки ім. Вернадського, комплекс збудованих торговельних закладів, Центральний автовокзал, ряд промислових підприємств, Деміївський ринок. Вздовж вул. Васильківської на перетині з Голосіївським проспектом розташований готель „Мир”, лікувальні заклади, ДП „Національний центр ім.. Довженка”, житлова забудова, парк культури і відпочинку ім. Рильського. В районі ст. „Виставковий центр” розташовані корпуси Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка, медичні заклади, Національний комплекс „Експоцентр України”, готель „Голосіївський”, кінцеві зупинки багатьох автобусних маршрутів. Адреса, район розташування Голосіївський район м. Києва Розпорядчий документ щодо необхідності будівництва Розпорядження КМДА від 01.02.02. №153. Постанова Кабміну від 07.03.06 № 257. Розпорядження від 02.09.04 р. № 1628. Рішення Київміськради від 31.01.08 р. №71/4543. Розпорядчий документ щодо відведення земельної ділянки Рішення Київради від 27.01.05 р. № 96/2672. Розпорядчий документ щодо затвердження проектно – кошторисної документації Розпорядження КМДА від 21.03. 07 № 301. Дозвіл на виконання будівельних робіт, наданий ДАБК Від 15.08.07 р. № 2671 – Гл/Ш. Продовження від 19.05.08 р. № 0344 - Гл/Ш. Техніко – економічні показники по проекту Потужність:

Будівельна довжина I черги ― 4,08 км з трьома станціями
Будівельна довжина II черги ― 0,76 км.
Експлуатаційна довжина ― 4,99 км.
Кошторисна вартість у цінах 2006 р. – 2 087 896,911 тис.грн., в тому числі:

I черги – 1 658 895,7 тис.грн.,
II черги – 429 001,2 тис.грн.
Кількість робочих місць на дільниці I черги – 292 одиниці, II черги – 120 одиниць.

Стан робіт Спорудження тунелів здійснюється механізованими комплексами WIRTH в збірній залізобетонній оправі.

Ризики Критично посилиться проблема транспортного обслуговування мешканців Голосіївського району м. Києва, особливо житлового масиву Теремки


http://www.metro.kiev.ua/?q=node/342

Добавлено: 23 дек 2010, 01:20
demon29
Ризики Критично посилиться проблема транспортного обслуговування мешканців Голосіївського району м. Києва, особливо житлового масиву Теремки
Объясните пожалуйста этот абзац

Добавлено: 23 дек 2010, 01:37
Jyraff
Мабуть, мається на увазі перекриття вулиць і т.п. при будівництві. А ризик в тому, що будівництво може трошки затягнутись :)

Добавлено: 23 дек 2010, 12:14
maxim76
Все-таки остается открытым вопрос - какие щиты будут монтировать в монтажке на Ломоносова. На сколько я понимаю, один нормальный щит в сторону Выставки (по-видимому Виктория?), а другой, ручной, в сторону Амурской?
Будівельна довжина II черги ― 0,76 км.
Пора бы уже и про третью очередь что-то написать

Добавлено: 23 дек 2010, 13:50
Гость
ст. ВЦ- ст. Одесская. 3 станции, участок длиной 4,1 км. :metrostroy:

Добавлено: 23 дек 2010, 14:00
Коржик
Объясните, пожалуйста, смысл станции Ипподром.

Будет ли у автостанции Южная своя внятная пересадка на метро?

Добавлено: 23 дек 2010, 14:16
юрако
В прошлой теме это вроде обсуждалось, НЯП просто ВДНХ-Одесская длинноват перегон, и решили сделать промежуточную станцию. Про Южною так там и будет ст. Ипподром в 50 метрах.

Добавлено: 23 дек 2010, 18:03
Sasha_OKM
Изображение Изображение Изображение
На Васильковской сегодня настраивали подъемники для инвалидов и ЯТП заделывали дырки в уголках и укладывали кабеля.

Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение
Потихоньку собирают щит и делают стены в грунте. Кстати что в этих палатках..?

Добавлено: 23 дек 2010, 19:29
Yaroslav
чому метро після либідської їде так повільно ?

Добавлено: 23 дек 2010, 19:43
Сухов
Yaroslav писал(а):чому метро після либідської їде так повільно ?
Может по тому, что новый необкатанный участок, а может по тому, что там подъём... Хотя не знаю, мы на второй день были, скорость была нормальная.

Добавлено: 23 дек 2010, 20:32
maxim76
Коржик писал(а):Объясните, пожалуйста, смысл станции Ипподром.
Смысл очень простой, эта станция для меня. Я на нее буду ходить пешком (со вторых теремков 5 - 10 минут)
Yaroslav писал(а):чому метро після либідської їде так повільно ?
Это что-то вам видимо не повезло. Туда поезд едет минут 6, назад меньше. Кстати интересный факт - на днях от Васильковской до Майдана доехал за 10 минут. Видимо в ту сторону быстрее?

Добавлено: 23 дек 2010, 21:15
Kievpass
Yaroslav писал(а):чому метро після либідської їде так повільно ?
Sasha_OKM писал(а):Вроде быстро едет.
Думаю,це залежить від машиніста:складна геометрія,мало часу на обкатку,як сказано раніше,деякі маші вийшли на маршрут не обкатавши участок жодного разу,от деякі і притираються.

Добавлено: 23 дек 2010, 21:24
tov_tob
maxim76 писал(а):Смысл очень простой, эта станция для меня.
Думаю, после такого объяснения, сомнений в необходимости данной станции возникать больше не будет ;)

Добавлено: 24 дек 2010, 07:05
KuzyaCat
От Лыбедской до Демиеской наоборот идет подъем, так как Лыбедская на глубине, а Демиевская — мелкого заложения. Первый раз когда я там ехал, поезд сразу за Лыбедской нехило разгонялся и спустя минуту уже были на Демиевской.