Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Угу, на ешаках
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА VІ сесія ХХIV скликання
Стенограма пленарного засідання 18.12.03
Головуючий: Міський голова О. Омельченко
...
- Головуючий: Дякую. Бондаренко, будь ласка.
- Бондаренко: Я підніму декілька невеликих питань і просив би їх включити до документів сесії, зокрема до протоколу, а також якщо є можливість то і до бюджету. Питання стосується
<--- 18 Декабря 14 ч 10 м 24 с ---- Восьмой стенограф --->
безпосереднього звернення до Київського міського голови. Перша за все, я хочу щоб ми запроектували на майбутній рік хоча б невелику суму грошей для вивчення ситуації з швидкісним трамваєм. Я підкреслюю, що сьогодні це транспортний засіб, який просто не забезпечує пересування громадян, а він створуює такі пробки, що люди кілометрами вимушені йде в тому коридорі, який обмежує рух цього трамваю.
Завдяки цьому трамваю, який зіграв певну роль ми сьогодні втратили 5 cмуг руху автомобілю з Борщагівки і аж до центра. Цей трамвай розсікає на 2 половинки місто і переїхати з одної половини в іншу по просп. Р.Ролана на Кольцова, на вул. Героїв Космоса на Королева не можливо тому, що без розворотів додаткові пробки.
Я думаю, що заміна цього швидкісного трамваю, а не його реконструкція, яка потребує великих коштів, на тролейбус було б вірним рішення. Це екологічно чистий транспорт.
Я думаю, цю ідею могли би пітримати всі депутати, які навколо цього трамваю сьогодні мають свої округи. Інша справа, що проектується перенесення депо з вул. Горького на південну Борщагівку то заїхати туди можна трамваями, які сьогодні йдуть з Відрадного і це зручно. А проектувати заїзд через швикісний трамвай, це виклече бурю незадоволення.
Тому, я просив би внести в проект плану соціально-економічного розвитку... Або запропонувати внести в план соціально-економічного розвитку міста, або гроші на вивчення ситуації швидкісного трамваю та можливо коригування деяких документів у 2004 році приступити до проектування його знесення та заміни на тролейбус.
- Головуючий: Дякую. Я щодо доцільності. Транспортного процесу, так званого швидкісного трамваю, бо він не швидкісний, але достатньо шумний і не швидкісний він.
Доручено письмово декілька місяців тому служба міста зробити два техніко-економічні обгрунтування. Тільки ТЕО може вирішити питання, яки буде транспорт. В мене теж є сумнів у тому, щоб модернізувати рейки, які там по старій документації 50-річної давності Р-150, це ті самі, як і рейки Київ-Москва або залізниця. Вагони всі модернізувати з ходовою частиною.
Тому, враховуючи, що є сумніви, є доручення, воно вже в роботі і ми отримаємо з вами два варіанти ТЕО. Транспортними наполягають, щоб по осі трамваю зробити наземний метрополітен, так, як це зроблено на Лівому березі. Коли ми виходимо з мосту на сушу Лівого берега і маємо зупинку Лівий берег
<--- 18 Декабря 14 ч 16 м 24 с ---- Второй стенограф ---->
Дарниця, Лісовий - чотири станції ми маємо, наполягають транспортники так. Тому ми робимо такий варіант - наземний метрополітен по тій же осі.
А другий варіант - те, що говорите ви. По тій осі, що ходить трамвай, зробити окремим шлях для тролейбуса і пустити тролейбус не так, як на всіх вулицях Києва, разом з транспортом, коли транспорт попадає в пробку, тоді і тролейбус, той же транспорт, він теж у пробці. А якщо цю ось використати як тільки для тролейбуса - ізольовано, оптимально, можливий варіант і той, про що говорите ви. Тому ми ще раз протокольно підтверджуємо, що таке рішення прийнято ще влітку і воно в роботі.
http://kmr.gov.ua/radacurr.asp?Id=879
Слежу за стройкой из окна своего дома, особых сдвигов кроме подъема фермоподъемника не заметил; утреняя 2-х недельной давности http://fotki.yandex.ru/users/advirks/vi ... 62/?page=0[/img] и сегодняшняя http://fotki.yandex.ru/users/advirks/vi ... 33/?page=0
Последний раз редактировалось wtcanon 11 апр 2014, 15:31, всего редактировалось 2 раза.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Новости с моста:
1. Фермоподъемник, который ближе к правому берегу, практически готов - не хватает только верхней площадки.
2. Последний сегмент передвинули на край стапеля к понтону.
3. Перегрузочный пирс сейчас монтируется активнее всего и визуально близится к завершению.
4. Перегрузочный пирс, который использовался для монтажа предыдущего сегмента, частично разобрали.
1. Фермоподъемник, который ближе к правому берегу, практически готов - не хватает только верхней площадки.
2. Последний сегмент передвинули на край стапеля к понтону.
3. Перегрузочный пирс сейчас монтируется активнее всего и визуально близится к завершению.
4. Перегрузочный пирс, который использовался для монтажа предыдущего сегмента, частично разобрали.
Здесь могла быть моя подпись...