То бишь от той "буквы Г", что нарисовали на месте старого Рыбальского моста таки отказались?
Да. При чем в течении месяца, так как подол начал вставать на дыбы. По сути через дня три четыре после того как этот плакат вывесели.
Там ещё и экспертиза завалила эту идею на корню.
Даже если мелкое, это вряд ли оценят местные жители. Они боятся, что в озере могут построить несколько опор, а тут нужно будет вваливать в воду огромное количество песка и вырыть посередине огромную траншею. Никто не даст этого делать. Поэтому либо мостом его переходить, либо туннелем
Более того, по всей длине моста в данный момент варят металлические люльки, они находятся под автомобильной частью моста. Ехал быстро, не успел сфотографировать.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену (далі - ПВЛ) проходитиме від ж/м Троєщина до Окружної дороги. Її протяжність становитиме 31 км та вона матиме 22 станції.
Звести одночасно лінію метрополітену такої протяжності та з такою кількістю станцій в наших реаліях практично не можливо. Тому будівництво та запуск ПВЛ передбачається по окремим пусковим комплексам.
Упродовж 5-7 років передбачається запустити перший пусковий комплекс, який буде складатися з 5 станцій (Райдужна, Труханів Остров, Суднобудівна, Подільська та Глибочицька).
На етап 20 років (до 2040 року) додатково до першого пускового комплексу передбачається звести 13,8 км лінії руху метрополітену та влаштувати 12 станцій (М. Цветаєвої, М. Закревського, С. Лифаря, Т. Драйзера, В. Маяковського, Бульвар Перова, С. Стальського, Братиславська, Затока Десенка, Площа Перемоги, Південний Вокзал, Солом’янська площа). До кінця 2040 року на ПВЛ буде налічуватися 17 станцій, а протяжність лінії становитиме 21,0 км.
На перспективу (етап 40-50 років) передбачається влаштувати п’ять станцій (Чоколівська, Аеропорт, Кільцева дорога на правому березі та Академіка Курчатова, вул. Кіото на лівому березі), а протяжність ПВЛ на перспективу збільшиться на 10 км.
5-7 - это в наших реалиях(с) будет 8...10 лет.
В общем, даже команда Кличко планирует открыть метро на Троещину где-то к 2030 году (ладно, конец 2027, это почти 2028 - так очень поможет?))
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт