Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Леонид Косаковский о Подольско-воскресенской линии метро
Леонид Косаковский о Подольско-воскресенской линии метро в период своего мерства
12.11.2015
https://www.facebook.com/leonidgkos/pos ... 7452692845
Як ми бачили на початку 90-х розвиток метрополітену в Києві? Я вже писав про це.
Але зустрів у мережі тогочасне інтерв’ю директора інституту «Київметропроект» Анатолія Волинського (Демократ. Україна, 1993 рік, 20 травня) про Подільсько–Воскресенську лінію метрополітену й перспективу розвитку цього виду транспорту в Києві. Хотів би його вам запропонувати. Воно відображає позицію міської влади, яку я тоді очолював, з цього питання.
Ця газетна публікація вийшла невдовзі після того, як 14 травня 1993 року Кабінет Міністрів України за поданням Київської міської державної адміністрації своїм розпорядженням № 302-р затвердив техніко-економічні обґрунтування будівництва Подільсько-Воскресенської лінії Київського метрополітену та Подільського мостового переходу через р. Дніпро, розроблені інститутами «Київметропроект» і «Київшляхпроект», і визначив термін будівництва 9 років.
Ось витримки з цього інтерв’ю:
«Директор інституту Анатолій Волинський, який майже сорок років тому починав працювати в «Київметропроекті» техніком, розповідає, що проектування Подільсько-Воскресенської лінії виявилося надзвичайно міцним горішком. Досить сказати, що нинішній варіант техніко-економічного обгрунтування — сімнадцятий числом. Усі попередні відхилялися на засіданнях містобудівної ради. Причини були різні, але, як правило, переконливі. Скажімо, малося на увазі пройти трасою під Нижнім і Верхнім Валами. Але при цьому варіанті могла б потерпіти історична зона стародавнього міста.
— Був у нас навіть і підрічковий варіант — пройти під річищем Дніпра на лівий берег.
— Як, наприклад, у Санкт-Петербурзі?
— Так. Але заковика в тому, що у нас вельми водонасичені піски. І був риск, шо вони можуть розмити тунель. Ось чому обрано варіант естакади і мостового переходу. Естакада неподалік від станції імені Тараса Шевченка пройде над промисловою зоною, де розташовано майже півтора десятка підприємств. Мостовий перехід проляже над гаванню, Дніпром і Десенкою. Експреси від вокзалу підуть до площі Перемоги, звідти на Лук’янівку, Татарку, Поділ, Труханів острів, масив Райдужний — до Воскресенки. Великі вигоди матимуть сотні тисяч киян, які полюбляють відпочивати на Трухановому острові та в районі Десенки.
— Коли має стати до ладу лінія?
— Передбачено, що через дев’ять років. А перша черга — від Воскресенки до Лук’янівки, — певно, через сім років».
(Повний текст можна прочитати тут http://81412.livejournal.com/50864.html ).
Окрім того, у нас була Програма розвитку Київського метрополітену (https://www.facebook.com/leonidgkos/pos ... 1260188131), затверджена розпорядженням Представника Президента України в місті Києві № 1253 від 10.12.1993 з редакційними змінами, внесеними розпорядженням №12 від 11.01.1994. Потім цю програму в такому вигляді схвалили на сесії Київради.
Тобто ми мали цілісну, схвалену як на міському, так і на загальнодержавному рівні програму розвитку столичного метро, відповідні техніко-економічні обґрунтування. Ці плани виконувалися до початку 1996 року, але після зміни міської влади вона почала давати збої (як по об’єктам,так і по термінам), а метро на Троєщину стало просто нездійсненою мрією.
Сьогодні ми почули чергову обіцянку міського голови (хоча його підлеглі днями казали інше): «Ми говоримо про Подільсько-Воскресенський міст і метро на Троєщину. Щоби вирішити цю проблему, насамперед, необхідно прибрати дискримінаційну норму, коли з київського бюджету вилучають 60% податків. Якщо б нам як мінімум зробили рівні умови з іншими регіонами, ми могли б за декілька років запустити метро на Троєщину за гроші київського бюджету» http://kiev.klichko.org/news/?id=1470. Обіцянки не цяцянки? Цікаво, що нам скажуть перед наступними виборами за два роки?
12.11.2015
https://www.facebook.com/leonidgkos/pos ... 7452692845
Як ми бачили на початку 90-х розвиток метрополітену в Києві? Я вже писав про це.
Але зустрів у мережі тогочасне інтерв’ю директора інституту «Київметропроект» Анатолія Волинського (Демократ. Україна, 1993 рік, 20 травня) про Подільсько–Воскресенську лінію метрополітену й перспективу розвитку цього виду транспорту в Києві. Хотів би його вам запропонувати. Воно відображає позицію міської влади, яку я тоді очолював, з цього питання.
Ця газетна публікація вийшла невдовзі після того, як 14 травня 1993 року Кабінет Міністрів України за поданням Київської міської державної адміністрації своїм розпорядженням № 302-р затвердив техніко-економічні обґрунтування будівництва Подільсько-Воскресенської лінії Київського метрополітену та Подільського мостового переходу через р. Дніпро, розроблені інститутами «Київметропроект» і «Київшляхпроект», і визначив термін будівництва 9 років.
Ось витримки з цього інтерв’ю:
«Директор інституту Анатолій Волинський, який майже сорок років тому починав працювати в «Київметропроекті» техніком, розповідає, що проектування Подільсько-Воскресенської лінії виявилося надзвичайно міцним горішком. Досить сказати, що нинішній варіант техніко-економічного обгрунтування — сімнадцятий числом. Усі попередні відхилялися на засіданнях містобудівної ради. Причини були різні, але, як правило, переконливі. Скажімо, малося на увазі пройти трасою під Нижнім і Верхнім Валами. Але при цьому варіанті могла б потерпіти історична зона стародавнього міста.
— Був у нас навіть і підрічковий варіант — пройти під річищем Дніпра на лівий берег.
— Як, наприклад, у Санкт-Петербурзі?
— Так. Але заковика в тому, що у нас вельми водонасичені піски. І був риск, шо вони можуть розмити тунель. Ось чому обрано варіант естакади і мостового переходу. Естакада неподалік від станції імені Тараса Шевченка пройде над промисловою зоною, де розташовано майже півтора десятка підприємств. Мостовий перехід проляже над гаванню, Дніпром і Десенкою. Експреси від вокзалу підуть до площі Перемоги, звідти на Лук’янівку, Татарку, Поділ, Труханів острів, масив Райдужний — до Воскресенки. Великі вигоди матимуть сотні тисяч киян, які полюбляють відпочивати на Трухановому острові та в районі Десенки.
— Коли має стати до ладу лінія?
— Передбачено, що через дев’ять років. А перша черга — від Воскресенки до Лук’янівки, — певно, через сім років».
(Повний текст можна прочитати тут http://81412.livejournal.com/50864.html ).
Окрім того, у нас була Програма розвитку Київського метрополітену (https://www.facebook.com/leonidgkos/pos ... 1260188131), затверджена розпорядженням Представника Президента України в місті Києві № 1253 від 10.12.1993 з редакційними змінами, внесеними розпорядженням №12 від 11.01.1994. Потім цю програму в такому вигляді схвалили на сесії Київради.
Тобто ми мали цілісну, схвалену як на міському, так і на загальнодержавному рівні програму розвитку столичного метро, відповідні техніко-економічні обґрунтування. Ці плани виконувалися до початку 1996 року, але після зміни міської влади вона почала давати збої (як по об’єктам,так і по термінам), а метро на Троєщину стало просто нездійсненою мрією.
Сьогодні ми почули чергову обіцянку міського голови (хоча його підлеглі днями казали інше): «Ми говоримо про Подільсько-Воскресенський міст і метро на Троєщину. Щоби вирішити цю проблему, насамперед, необхідно прибрати дискримінаційну норму, коли з київського бюджету вилучають 60% податків. Якщо б нам як мінімум зробили рівні умови з іншими регіонами, ми могли б за декілька років запустити метро на Троєщину за гроші київського бюджету» http://kiev.klichko.org/news/?id=1470. Обіцянки не цяцянки? Цікаво, що нам скажуть перед наступними виборами за два роки?
Re: Леонид Косаковский о Подольско-воскресенской линии метро
Воно то так))), але є деякі особливості акумулювання доходів в столиці, тому урівнювати Київ з Малими Затурканцями не зовсім справедливо. В усякому випадку для решти України. А для вирішення питання "метро на Троєщину" ™ потрібно щоб співпали 3 умови:ВЫБЕГАЛЛО писал(а):Щоби вирішити цю проблему, насамперед, необхідно прибрати дискримінаційну норму, коли з київського бюджету вилучають 60% податків. Якщо б нам як мінімум зробили рівні умови з іншими регіонами, ми могли б за декілька років запустити метро на Троєщину за гроші київського бюджету» http://kiev.klichko.org/news/?id=1470. Обіцянки не цяцянки?
- не зовсім бездарний мер
- мер тільки обраний і не збирається на політичну пенсію
- економіка країни почала стабільно рости
тобто є всі можливості так просунутися в будівництві "метро на Троєщину" ™ щоб встигнути отримати з цьго електоральний зиск.
Мені дуже хочеться вірити що наступного року такі фактори будуть присутні.
Просто час цієї писанини співпав з якимсь там туром.TANK писал(а):4.20 однозначно и сразу. второй тур, однако.
Проблема "метро на Троєщину" ™ в з'язку з її масштабністю відносно економіки і країни, і тим більше Києва є стратегічною. А стратегічні проблеми завжди це рівень політики. І в стратегії є певні чинники які ігнорувати неможливо. Економіка таки наука і вона має свої закони. Тому спроба вести розмову про "метро на Троєщину" ™ виключаючи політику і економіку це те саме як лікувати хворого не звертаючи уваги на печінку та нирки - можна не встигнути вилікувати хворобу як пацієнт помре від органів на які увагу не звертали.
Тому:
1 - "кадри вирішують все"))) якщо "кадр" зовсім бездарний то він може за їдеальних умов все завалити, тобто питання не в ідеальності, а просто в деякому рівні IQ і життевого досвіду необхідному для комплектації команди.
Це базове питання.
2 - строки повноваженнь: "метро на Троєщину" ™ знаходиться в такому стані що за час однієї каденції не виріщується, а так як Київ не Малі Затурканці то "початок" будівництва перед самими виборами діючому меру особливих дивідентів не принесе. Відповідно людині в такому віці коли ця каденція мабуть остання немає сенсу починати будівництво яке закінчить хтось інший. В такій ситуації зазвичай роблять те що можна встигнути до відходу на пенсію, частенько це бувають не найнеобхідніші обьєкти, а ті які люди потім будуть пов'язувати з колишнім мером. Тобто це довгограюче питання: людина повиння бути впевненою що в неї є можливості та час почати і закінчити. Все це за умови що пункт 1 виконано і мер не є тупим патологічним злодієм.
Це знов таки питання системне, для сьгоднішньої ситуації воно не актуальне, але немае гарантій шо "метро на Троєщину" ™ буде вирішено в найближчий час, тому пункт 2 є актуальним.
3 - чому іменно "почала", а не стабільно росте: тому что при стабільному рості будуть інші масштабні проекти в стадії будівництва які будуть потребувати уваги та грошей, і яки не можна буде загальмувати (бо оппоненти відразу нагадають), а ось момент виходу з кризи дозволить почати масштабний проект. Зараз є передумови (якщо ситуація на фронтах різко не погіршиться) для початку росту економіки.
Тобто є шанс що наступного року складуться об'єктивні передумові для розморожування будівництва і питання буде тільки в суб'єктивних умовах - бажанні.
Варіант еономічного буму та ситуації коли грошей вдосталь і питання "метро на Троєщину" ™ з стратегічного перейшло в тактичне в близькій перспективі є фантастикою.
На рівні держави такий проєкт підтримку то отримає майже за будь якої ситуації (по причині можливості попіаритися), але тягти його доведеться місту.
Ще раз кажу: питання настільки взаємопов'язані шо окремо їх розглядати немає сенсу. А одне тільки бажання без необхідних передумов ні до чого доброго не приведе, так само як і передумови без бажання.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Є ще техніко-економічна передумова номер нуль: відсутність термінових "гасінь пожеж" і вирішування більш нагальних невідкладних питань, які споживають багато фінансування. А зараз таких питань вдосталь. Тому, після цього, пункти 1-3 значення вже не мають. І це нормальна, адекватна, еволіційно підтверджена відповідь. Завжди спочатку гасять пожежу, а потім починають ремонти і будівництва робити.
Все інше можна розповідати ще на 40 сторінок, але це 4.20, заборонено і нецікаво, бо мені цього вистачає по горлянку і без форуму:evil: Технічні питання більш цікаві.
Все інше можна розповідати ще на 40 сторінок, але це 4.20, заборонено і нецікаво, бо мені цього вистачає по горлянку і без форуму:evil: Технічні питання більш цікаві.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Термінові питання були, є і будуть. Просто треба вміти виділяти важливі стратегічні. Є періоди часу коли дійсно не до стратегії: це коли економіка валиться. А є періоди коли до стратегії, але дехто примудряється найти більш термінові питання, наприклад: потрібно терміново збудувати притулок для тварин зі спа салоном та массажним кабінетом, встановити в усіх дворах лавочки для бабусь та гойдалки для онуків, школи завжди потребують ремонту, а культура зажди може освоїти на 1-2 мільярди долларів більше ніж їй виділять, скільки би не виділили і є багато інших "термінових питань". Тобто це питання при розгляді є компіляцією 1 та 3.Klovsky писал(а):Є ще техніко-економічна передумова номер нуль: відсутність термінових "гасінь пожеж" і вирішування більш нагальних невідкладних питань, які споживають багато фінансування. А зараз таких питань вдосталь.
Ну так і я про те: пункт 2: проект настільки складний і тривалий що ризикнути спробувати втілити його в життя можна лише тоді коли є надія що вдасться самому отримати дивіденти. А з урахуванням попередніх спроб та їх результатів дивіденти будуть тільки коли по їх (результатах) можна буде проїхатись, тобто мінімум автомобільна частина, початок інтенсивного копання метро - це вже максимум що можна встигнути. Не закінчивши автомобільну частину можна очікувані бонуси перетворити в мінуси.sashman писал(а):К техническим вопросам не приступить пока кто-то не решится на подвиг — т.е. начать закапывать лярды денег, на которых гарантированно пропиарится только его наступнык.
И вообще, даёшь монархию!
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
А ну прекратили флуд.
Тем временем есть хорошая новость.
"В настоящий момент проводим снос незаконно построенного авторынка на ул. Межигорская 78а площадью более 5000 метров квадратных.
.....
Авторынок размещён на месте, выкупленном городом в 2008 году за 50 млн грн. для строительства ветки выхода из метрополитена на Подольско-Воскресенском мостy и далее на Троещину. Если бы рынок заработал, то проект по строительству метро на Троещину не реализовался бы никогда! В настоящее время земля фактически принадлежит метрополитену."
Тем временем есть хорошая новость.
"В настоящий момент проводим снос незаконно построенного авторынка на ул. Межигорская 78а площадью более 5000 метров квадратных.
.....
Авторынок размещён на месте, выкупленном городом в 2008 году за 50 млн грн. для строительства ветки выхода из метрополитена на Подольско-Воскресенском мостy и далее на Троещину. Если бы рынок заработал, то проект по строительству метро на Троещину не реализовался бы никогда! В настоящее время земля фактически принадлежит метрополитену."
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Советую всем перейти по указанной ссылке и почитать все комментарии.DFAW писал(а):А ну прекратили флуд.
Тем временем есть хорошая новость.
"В настоящий момент проводим снос незаконно построенного авторынка на ул. Межигорская 78а площадью более 5000 метров квадратных.
.....
Авторынок размещён на месте, выкупленном городом в 2008 году за 50 млн грн. для строительства ветки выхода из метрополитена на Подольско-Воскресенском мостy и далее на Троещину. Если бы рынок заработал, то проект по строительству метро на Троещину не реализовался бы никогда! В настоящее время земля фактически принадлежит метрополитену."
Интересно, а Подол Лофт Хаус Лох Хаус тоже снесут?
Если его таки достроят - то не завидую тем лохам, кто купит там квартиры.
http://loft-house-podol.address.ua/
Если его таки достроят - то не завидую тем лохам, кто купит там квартиры.
http://loft-house-podol.address.ua/