Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Троещину
Я по тій схемі не можу зрозуміти, як вони бачили рух пішоходів на естакаду. Сходами ?
Я велосипедисти ?
Я велосипедисти ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
А ота от схема - то взагалі офіційний документ? Щось там "багів" я нарахувався.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
MosDen, высказывай. Здесь — не выйдет. Твои конституционные права никто не нарушает. Однако у этого форума есть свои Правила. И да, я и дальше буду бороться за то, чтобы политического популизма здесь не было. До встречи в октябре.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Re: Метро на Троещину
Схоже, що почали переробляти брак
https://www.facebook.com/groups/CityRev ... 052637564/
https://www.facebook.com/groups/CityRev ... 052637564/
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Re: Метро на Троещину
А люк там на фото - в рівень з асфальтом? (бо пониження бордюрів до асфальту не дістає, що натякає на ще один шар)Bomberman писал(а): ↑02 июл 2021, 05:45Схоже, що почали переробляти брак
https://www.facebook.com/groups/CityRev ... 052637564/
Re: Метро на Троещину
У мене теж таке питання. Люк - візуально на одному рівні, а от бордюр виступає над проїзною частиною. В принципі, на віражах пониження борту на пішохідному переході на низовій частині можна 3 см виконувати (з умов водовідведення, щоб вода не затікала на майданчик очікування пішоходів), на верхній - вийти в регламентований ДБН нуль. Але там явно більше 3 см. Подивимось, хай перероблять халтуру, потім оцінимо)
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Re: Метро на Троещину
Як на мене, там ще буде один шар асфальту.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Re: Метро на Троещину
Уявляю. Тому будуть що відкриють (якщо колись збудують) в дуже обрізаному відносно проекту рівні. Якщо ( може хтось доживе) добудують основну частину все має відносно нормалізуватися.Анатолий писал(а): ↑01 июл 2021, 12:45Я - з нормальних українців! А те, що будують під назвою Подільський мостовий перехід, явно не для нормальних людей. Ти уявляєш собі які будуть корки після відкриття руху авторівнем ПМП? Там намертво все стане на Верхньому Валу, Набережно-Хрещатицькій і прилеглих вулицях!
А на тему нормальності, то я також: по одній лінії з кріпаків, по іншій з козаків. Але на фоні всіх проблем будівництва і майбутніх проблем експлуатації куцого мостового недоперехода ( самим широким місцем якого буде міст) проблема феншуйності скруглння бордюрів якось виглядає не зовсім здоровою.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
А если присмотреться внимательно, то т.н. "неодинаковые кривые" - это закрывающие белые поля надписей на схеме в данном масштабе.
Для избежания подобного я при печати проектов обычно использовал окантовку, а не прямоугольную заливку.
Еще раз по бордюрам.
То что сделали - самая обычная халтура, наглядно показывающая что не в состоянии сделать без брака и претензий даже простейшие вещи на объекте, который, тем более, не будет открыт или использоваться не то что завтра, но и через много-много месяцев. Поэтому та спешка является совершенно необоснованной, к тому же еще и привела к переделкам. Что там по асфальту можно только догадываться, если его укладывали частично в дождь.
Вот что действительно не является здоровым, так это закрывать глаза на такое, апеллируя к наличию более существенных проблем, и безосновательно ожидать от таких горе-строителей чего-то качественного в бОльших масштабах.
Re: Метро на Троещину
Мене хвилює - там же не робили плиту примикання, як біля естакади на Шулявці. Асфальт, зважаючи на незрозумілий аврал, явно там просяде. Та й основа там - лише один пісок?
Re: Метро на Троещину
Мне більше цікавить наприклад якість бетону з якого ці бордюри виготовлені, правильність утрамбовування піску біля першої опори мосту, якість і дотримання технології при укладанні асфальту, ось феншуйність кривих цікавить мало. Може тому що я технар і для мене функціональність важливіша за гарні понти, а може тому що я злопамятний і памятаю скільки прослужила гарна і гарно покладена тротуарна плитка.
Re: Метро на Троещину
За "один пісок" не скажу - не спостерігав за процесом, можливо потім і щебінь був, а ось по трамбуванню піску біля опори є певні питання. В принципі ця халтура (якщо вона присутня) не є критичною і досить легко виправляється на відміну від беетону несучих конструкцій. Віки вічні радянські та пострадянскі будівельники халтурили на всіляких обвязках основних споруд.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Странно, технарь, а просчитать чуть дальше не складываетсяVOVA_H писал(а): ↑02 июл 2021, 19:58Мне більше цікавить наприклад якість бетону з якого ці бордюри виготовлені, правильність утрамбовування піску біля першої опори мосту, якість і дотримання технології при укладанні асфальту, ось феншуйність кривих цікавить мало. Може тому що я технар і для мене функціональність важливіша за гарні понти
Из-за руля эти "понты" моментально превращаются в функциональность, хотя, при осуществленной реализации, правильнее сказать, что они превратятся в проблемы. И повторю: если даже в таких мелочах устраивается халтура, она обязательно будет и в большее существенных моментах.
Re: Метро на Троещину
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Відступлення від правильних радіусів кривих там сантиметри, можна звичайно їздити на відстані кількох сантиметрів від бордюра, і чирконути по "гулі", але сліпі за кермом не сидять, та і в повороті швидкість мала.Rider писал(а): ↑03 июл 2021, 10:29Странно, технарь, а просчитать чуть дальше не складывается
Из-за руля эти "понты" моментально превращаются в функциональность, хотя, при осуществленной реализации, правильнее сказать, что они превратятся в проблемы. И повторю: если даже в таких мелочах устраивается халтура, она обязательно будет и в большее существенных моментах.
А ось на тему "халтури" я якраз і писав: якість нижнього (я таки думаю що то нижній) шару асфальту так собі, є питання по утрамбовці піску біля першої опори, і мабуть ще багато чого можна знайти побувавши на місці, наприклад якість бетону бордюр та плитки, якість і технологію укладання асфальту (нижній шар кажуть клали в дощ, та і якість його так собі), тому я і пишу що нефеншуйний радіус просто дрібязок у порівнянні з іншими можливими проблемами.
Надіюсь до основних несучих конструкцій мосту це не стосується.
А просадки, радіус разом з бордюрами можна буде легко поравити при слідуючому ремонті, при плануємому навантаженні і якості робіт підїзд вграють досить швидко. Такі наші реалії, нажаль.