Метро на Троещину

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Бодрый писал(а):
22 окт 2021, 10:07
На 100 % ніхто й не планував. Насип сформують частково лише з метою можливості тимчасового з'їзду на сади. За два місяці насип до вул. Прибережної завершити цілком реально
Може хтось в минулому році й планував, але хід тобіт ще з весни цього року вказував на нереалістичність цих планів. Зараз все впирається в будівництво тонелів нижче рівня грунту: там навіть ще не всі бурові роботи завершені. Якщо біля ділянки де збирають тонель з готових блоків за розчищеними верхівками буронабивних паль і далі присутні палі в бік Троєщини, але вони не розкопані то ймовірність добудувати зїзд ( службовий чи як там його) на Прибережно Садову таки поки існує. Але це буде важко і незовсім технологічно. До Центрвльнї Садової цього року точно недобудують.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Потрібно побудувати тимчасовий з'їзд/заїзд лише по верховій частині. А так як він буде технічним, то його можна викласти плитами
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Re: Метро на Троещину

Сообщение Bomberman »

https://kyivcity.gov.ua/news/oleksandr_ ... cA7LfBSixc

Олександр Густєлєв: КП «Київський метрополітен» оголошено торги на коригування проєкту будівництва Подільсько-Вигурівської лінії
22 жовтня 2021 року, 16:33

Згідно з Програмою соціально-економічного розвитку м. Києва на 2021 рік та розпорядженням КМДА № 2108, КП «Київський метрополітен» як замовником виконання робіт оголошені відкриті конкурсні торги на коригування проєктної документації на будівництво першої дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна». Перша дільниця метро на Троєщину довжиною майже в 11 км включатиме 6 станцій та 2 пересадочних вузли: «Глибочицька», з пересадкою на станцію «Лук’янівська», «Подільська», з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка», «Суднобудівна», «Затока Десенка», «Труханів острів», «Райдужна». Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

«Оновлений проєкт буде відповідати всім сучасним вимогам – від інклюзивності до наявності велосипедних паркінгів не менше, ніж на 50 велопаркувальних місць поряд зі станціями метро. Важливим є і інша вимога – у межах одного з вестибюлів станцій або поряд зі станціями на поверхні будуть запроєктовані громадські санітарні вузли. Станції будуть обладнані сучасними інформаційно-навігаційними системами для пасажирів, у тому числі для людей із вадами зору, сучасними тунельними ескалаторами та вантажопасажирськими ліфтами. Також на платформах станцій з’являться табло зворотного відліку часу, що є більш зручним для пасажирів», – розповів Олександр Густєлєв.

Як зазначив заступник голови КМДА, провізна спроможність станцій розрахована на 40,8 тис. пасажирів за годину.

«Відсьогодні і до 8 листопада КП «Київський метрополітен» як замовник будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену приймає пропозиції учасників. За результатами аукціону буде визначений переможець, який протягом 7 місяців розробить оновлений проєкт», – повідомив заступник голови КМДА.

==================================================
А от і сам тендер
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-22-001337-c
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Важливим є і інша вимога – у межах одного з вестибюлів станцій або поряд зі станціями на поверхні будуть запроєктовані громадські санітарні вузли.
👍👌
Дільниця Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина
Лінія Подільсько-Вигурівська, а досі має "відгалуження" в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Фото Сергій Клочко
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9701
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Троещину

Сообщение TANK »

1/2 офф - а ЦСО метрострой сам льет, или есть подрядчики? маркировки на облетете не видно.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Київметробуду на Русанівських садах немає.
Блоки ЦСО і виготовляє і встановлює 112-й мостобудівельний загін.
Последний раз редактировалось Бодрый 23 окт 2021, 10:47, всего редактировалось 1 раз.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9701
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Троещину

Сообщение TANK »

Спасибо, но странно - броварские пацаны внезапно заменили Баренбойма не только тут, но и по реконструкции ул. Толстого - там тоже они (мосты над пра-пра-пра- бабушкой и ЖД).
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Re: Метро на Троещину

Сообщение AMY »

Почитал ТЗ к тендерной документации (ссылка выше)

И так, в двух словах, что проектируют
27. Перелік будинків та споруд, що проектуються у складі комплексу

27.1. У складі першого пускового комплексу – дільниця від станції «Глибочицька» до станції «Подільська»:

- станції «Глибочицька», «Подільська» та «Татарка» (за обґрунтованої необхідності), перегони між зазначеними станціями, пристанційні та притунельні споруди;

- пересадочний вузол між станціями «Глибочицька» ПВЛ і «Лук’янівська» СПЛ;

- пересадочний вузол між станціями «Подільська» ПВЛ і «Тараса Шевченка» СПЛ;

- другий вестибюль на ст. «Лук’янівська»;

- службово-з’єднувальна одноколійна вітка між ПВЛ і СПЛ для забезпеченням зв’язку ПВЛ з електродепо «Харківське».

27.2. У складі другого пускового комплексу – дільниця від станції «Подільська» до станції «Райдужна»:

- станції: «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка» – естакадні та «Райдужна» (не глибокого закладання), перегони між зазначеними станціями, пристанційні та притунельні споруди:

- ТПВ на станції «Райдужна»;

- дільниця вилочного відгалуження для забезпечення подальшого розвитку ПВЛ від станції «Райдужна» (меж відгалуження) в двох напрямках: в напрямку на житловий масив Вигурівщина-Троєщина (по проспекту Маяковського) та до вул. Братиславська.

Крім того, проєктуються:

27.3. Станційні колії для обороту та тимчасового відстою рухомого складу зі службовими платформами на станціях «Глибочицька», «Подільська» та «Райдужна» (необхідність та місце будівництва уточнються під час коригування).

27.4. Пункт технічного обслуговування (ПТО) за станцією «Глибочицька» або «Райдужна» (місце будівництва уточнються під час коригування).
Что есть на сегодняшний день из проектной документации ПВЛ
28.4. В процесі проєктування (на відповідних стадіях) враховувати наявну проєктну документацію та матеріали, а саме:

28.4.1. ТЕО будівництва Подільсько-Воскресенської лінії Київського метрополітену та Подільського мостового переходу через р. Дніпро, затверджене розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 травня 1993 року №302-р;

28.4.2. Обґрунтовані матеріали для перезатвердження ТЕО Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від ст. «Вокзальна» до ст. «Воскресенська»;

28.4.3. Проєкт дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина (варіант мілкого закладення на Подолі), затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.01.2012 №134;

28.4.4. Робочий проєкт на виконання підготовчих робіт на будівельному майданчику № 328 (станція «Подільська») дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина (варіант мілкого закладення на Подолі), затверджений наказом КП «Київський метрополітен» від 23.07.2013 №203-Н.
Изменения дtйствующего проекта
12. Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроєктованого об’єкта

12.2. Уточнити, за необхідності, напрямок траси Дільниці, місця розміщення станцій (їх кількість, конструкцію, тип), спосіб прокладання тощо, враховуючи це Завдання, Генплан та наявну проєктну документацію (див. п. 28.4 цього Завдання).

12.3. Враховувати, що проєктування та будівництво прогонової будови під колії (на дільниці між станціями «Подільська» та «Райдужна») та несучих конструкцій платформ естакадних станцій ПВЛ («Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенка»), а також дільниці лінії від дамби Русанівських садів до станції «Райдужна» (основні огороджуючі конструкції перегінних тунелів та станції «Райдужна»), входить до складу будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві:

12.3.1. Виключити зі складу проєкту на дільниці від дамби Русанівських садів до станції метро «Райдужна» основні огороджуючі конструкції перегінних тунелів та станції «Райдужна», що входить до складу проєкту будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві.

12.3.2. Проєктні рішення по Дільниці ув’язати з проєктом будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві.

12.3.3. Обсяги проєктування узгодити з Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» та генеральною проєктною організацією (розробниками проєкту) будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві.

12.4. Змінити планове положення:

12.4.1. Станції «Райдужна» з метою створення транспортно-пересадочного вузла (метрополітен - міська електричка - наземний транспорт) (далі – ТПВ).

12.4.2. Дільниці вилочного відгалуження за станцією «Райдужна» з урахуванням забезпечення (в перспективі) розвитку ПВЛ від станції (меж відгалуження) в двох напрямках: в напрямку на житловий масив Вигурівщина-Троєщина (по проспекту Маяковського) та до вул. Братиславська.

12.4.3. Станційних колій для обороту і відстою рухомого складу за станцією «Глибочицька» з урахуванням розташування (в перспективі) станції «Площа Перемоги» за межами міських колекторів та можливості розміщення на головних коліях поїздів на нічний відстій.

12.5. Передбачити розміщення, у тупику колійного розвитку однієї із тимчасово кінцевих станції, пункту технічного обслуговування рухомого складу (ПТО), з виробничими і санітарно-побутовими приміщеннями (місце розміщення уточнити під час проєктування).

12.6. За обґрунтованої необхідності, між станціями «Глибочицька» та «Подільська», відповідно до Генплану, передбачити станцію «Татарка».

12.7. На пересадочних вузлах між станціями ПВЛ та діючими стаціями, а саме: «Подільська» - «Тараса Шевченка» (ОТЛ) та «Глибочицька» - «Лук’янівська» (СПЛ), на ТПВ, другому вестибюлі станції «Лук’янівська» СПЛ, та станціях ПВЛ:

12.7.1. Передбачити розмежування за напрямками руху пасажирів (пасажирських потоків) між вхідними та вихідними дверима у вестибюлях станцій та у пересадочних вузлах (обмежити можливість їх перетину).

12.7.2. Кількість переходів (ходків) на пересадочних вузлах визначити (прийняти) відповідно до уточнених розмірів пасажиропотоків, а також кількості ескалаторів (за наявності), але не менше ніж чотири (по два у кожному напрямку руху).

12.8. На тимчасово кінцевих станціях, на станційних коліях для обороту і відстою рухомого складу передбачити улаштування службових містків.

12.9. Проєктні рішення поєднаних (суміщених) підземних переходів (далі – СПП), що примикають до входів(виходів) станцій ПВЛ, уточнити в залежності від прийнятих (уточнених) архітектурно-планувальних рішень та глибини закладання станцій.

12.9.1. Ширину СПП прийняти відповідно до уточненого розрахункового пасажиропотоку але не менше ніж 6 м, з урахуванням розмежування руху пасажирів за напрямками.

12.9.2. Розміщення в СПП об’єктів комерційного або іншого призначення не передбачати.

12.9.3. Передбачити сучасні конструкції накриття (павільйони) зовнішніх входів/виходів з СПП на поверхню, інтегровані з оточуючою забудовою та із застосуванням довговічних матеріалів, каркасів та світлопрозорого заповнення накриття (павільйонів) з негорючих матеріалів, улаштуванням надійної гідроізоляції, інфрачервоних обігрівачів для обігріву сходових маршів. Передбачити заходи щодо унеможливлення падіння речей або людей з парапетів.

12.10. У межах одного з вестибюлів станцій (до АКП та ПКА) або в СПП або поряд зі станціями на поверхні, поза межами шляхів евакуації, запроєктувати громадські санітарні вузли, відповідно до вимоги п.11.46 ДБН В.2.3-7:2018 (місце розміщення визначити проєктом та узгодити із Замовником). В двох останніх випадках окремим томом або розділом, передбачивши окрему від метрополітену систему побутової каналізації та водопостачання, а також електроживлення, громадських санітарних вузлів.

12.11. Поряд зі станціями на поверхні, поза межами шляхів евакуації, запроєктувати (окремим томом або розділом) приміщення закритого типу для зберігання велосипедів (велосипедний паркінг) не менше, ніж на 50 конструкцій велопарковок (100 велосипедів) з окремим входом та зручним під’їздом і підходом до нього, згідно з підпунктом 5.3.13 ДБН В.2.3-5:2018 та підпунктом 3.1.6.3 Концепції розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві, затвердженої рішенням Київської міської ради від 08.02.2018 №7/4071.
Проектируют дополнительные съезды по обеим сторона моста
12.12. В залежності від схеми організації руху поїздів на Дільниці, в т.ч. на перспективу, за необхідності, передбачити додаткові з’їзди для обороту рухомого складу, враховуючи можливість організації руху поїздів в правобережній та лівобережній частині міста окремо, у випадку можливих позаштатних ситуацій на Подільському мостовому переході. Місця розміщення визначити та обґрунтувати під час проєктування, і узгодити із Замовником.
Из интересностей - предусмотрены АКП с нормально открытым проходом (которые, по всей видимости, потом будут заменять на АКП с нормально закрытым проходом).
12.18. Уточнити та запроєктувати у вестибюлях станцій сучасні пристрої автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва (далі – АСОП), а саме:

- автоматичні контрольні пункти (далі – АКП) (на вхід) з нормально відкритим проходом;

- пункти контрольно-пропускні (далі – ПКП) з розширювачем для колясок, візків та проходу з багажем;

- пункти контрольні автоматичні ПКА (на вихід) з нормально відкритим проходом, у тому числі розширених ПКА для колясок, візків та проходу з багажем (по 1 на вестибюль);

- програмно-технічних комплексів самообслуговування (далі – ПТКС). Передбачити місця для встановлення не менше 5 ПКТС за межами шляхів евакуації та узгодити із Замовником;

- АРМ касирів з банківськими POS-терміналами тощо.
И проводная телефонная связь Укртелекома
[Запроектувати]
16.10.9. Номерний ресурс номерів АТС АТ «Укртелеком» для адміністративно-господарського зв’язку метрополітену прийняти з розрахунку не менше 50 номерів на одну станцію.
:rtfm: :censored:

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9701
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Троещину

Сообщение TANK »

рука-лицо...

я рахую вважаю, що на протязі протягом 30 років, вже можна було вивчити мову і полишити використання "поліцейскької ділянки" та "дильниці шляху" :prof:

За текст спасибо - т.е. пока реально нету даже трассировки.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

- станції «Глибочицька», «Подільська» та «Татарка» (за обґрунтованої необхідності), перегони між зазначеними станціями, пристанційні та притунельні споруди;
12.6. За обґрунтованої необхідності, між станціями «Глибочицька» та «Подільська», відповідно до Генплану, передбачити станцію «Татарка».
Тобто, хлопці досі не знають де буде розташована станція метро "Глибочицька" ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение tov_tob »

Бодрый писал(а):
24 окт 2021, 16:44
Тобто, хлопці досі не знають де буде розташована станція метро "Глибочицька" ?
Отвечу вопросом на вопрос: корректировка проекта - это только и исключительно изменение положения станций в плане и профиле? Там вагон и маленькую тележку изменений нужно внести в проект только лишь на том основании, что за 9 лет после очередного утверждения проекта поменялся ряд нормативных документов. Гипотетические дополнительные съезды, Татарка и пр. изменения положения и наполнения трассы указаны везде как "добавить при необходимости", "обосновать", "обсудить в процессе проектирования с заказчиком" и т.д. Может поменяют положение станции, а может и не поменяют. Для начала пусть хоть тендер разыграют, а не как со вторым выходом с Вокзальной :smoke:
Здесь могла быть моя подпись...

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Re: Метро на Троещину

Сообщение AMY »

Из квалификации. Участники должны предоставить:
7.1.2. Гарантійний лист про те, що учасник та субпідрядник(и)/співвиконавець(ці) (у разі його(їх) залучення до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) або його(їх) працівники, в установленому чинним законодавством України порядку, мають доступ/допуск до ознайомлення і роботи з документами з грифом «Для службового користування», зокрема ДБН В.1.2-4:2019, ДБН В.2.2-5-97 та СН 148-76 «Інструкція з проектування пристосування та використання метрополітенів для захисту і перевезення населення у воєнний час», затверджена постановою Державного комітету Ради Міністрів СРСР в справах будівництва від 06.09.1976 №3с
ДБН В.1.2-4:2019 Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (ДСК).

ДБН В.2.2-5-97 Будинки та споруди. Захисні споруди цивільної оборони (есть в сети в свободном доступе, включая изменения, ни разу не ДСК)

СН 148-76 «Інструкція з проектування пристосування та використання метрополітенів для захисту і перевезення населення у воєнний час», затверджена постановою Державного комітету Ради Міністрів СРСР в справах будівництва від 06.09.1976 №3с.

На аналогичном тендере в Днепропетровске заказчик ответил, что использование этой инструкции не предусмотрено действующими ДБН. А соседи вообще выпустили на замену не секретный нормативный акт.

19.11.2020, 22:12
щодо П. 23.1. «Технічної Специфікації» Додатку 2 до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
1. П. 23.1. «Технічної Специфікації» Додатку 2 до тендерної документації передбачає «Проектування захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення виконати відповідно до завдання на розробку розділу «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)» в складі проектної документації, вимог ДБН В.2.3-7: 2018 «Метрополітени.» (п. 5.29, 5.30, 11.2, 12.1), ДБН В.1.2-4: 2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту», ДБН В.2.2-5-91 «Захисні споруди цивільної оборони», ДСТУ В.773: 2018 «Склад і зміст розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на будівництво об'єктів. Основні положення".
На підставі якого закону або підзаконного акту в цьому переліку немає документу СН 148-76 «Інструкція з проектування пристосування та використання метрополітенів для захисту і перевезення населення у воєнний час», що затверджена постановою Державного комітету Ради Міністрів СРСР в справах будівництва від 06.09.1976 №3с?

ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 24.11.2020, 08:53)
Ваше запитання було розглянуто, можемо повідомити наступне:
Проектування та будівництво метрополітенів відповідно до п.5.29 ДБН В.2.3-7:2018 «Метрополітени» має здійснюватися з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту згідно з ДБН В.1.2-4÷2019, ДБН В.2.2-5-97.
Вищевказані нормативні документи та «Каталог чинних нормативних документів України у галузі будівництва та промисловості будівельних матеріалів» не містять посилань на СН 148-76.
Неможливість використання СН 148-76 при проектуванні об’єктів цивільного захисту (цивільної оборони) метрополітену також підтверджується листом-відповіддю від 23.12.2019р. № 7/6.4/20715-19 на запит Департаменту з питань проектування об’єктів будівництва, технічного регулювання та науково-технічного розвитку Міністерства розвитку громад та територій України.


https://www.dzo.com.ua/tenders/7957757/questions
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Re: Метро на Троещину

Сообщение AMY »

TANK писал(а):
24 окт 2021, 16:22
рука-лицо...

я рахую вважаю, що на протязі протягом 30 років, вже можна було вивчити мову і полишити використання "поліцейскької ділянки" та "дильниці шляху" :prof:

За текст спасибо - т.е. пока реально нету даже трассировки.
Дільниця - усьо верно, от "виробнича дільниця"
http://slovopedia.org.ua/32/53396/30661.html
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
KuzyaCat
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1178
Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение KuzyaCat »

Если они собираются строить станцию на Татарке, то она наверняка отберёт у Арсенальной звание самой глубокой станции в мире. Да что там, даже Глубочицкая уже на уровне 100 метров ниже поверхности, а Татарка и вовсе 130+ будет, ибо там весьма нехилая такая гора.

Ответить