Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Троещину
"Мы строили, строили и наконец построили. Ура!"
Відеоогляд заїзду на Подільський мостовий перехід з Подолу за 30.06.21 (8 хв.)
Відеоогляд заїзду на Подільський мостовий перехід з Подолу за 30.06.21 (8 хв.)
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Верхній Вал, квартал перед заїздом на міст, планують ремонтувати дорогу.
Сьогодні перекрили крайню праву полосу, сказали що будуть асфальт міняти (там давно треба).
Сьогодні перекрили крайню праву полосу, сказали що будуть асфальт міняти (там давно треба).
Клятий націоналіст
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Сделать закругления на двух сторонах дороги одинаковыми религия не позволяет или врожденная рукозадость?
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Понижение бордюрного камня сделано под легко угадываемый наземный пешеходный переход
Re: Метро на Троещину
Для худоби й так піде!
Re: Метро на Троещину
Мьсьє з графъёв? Відсутність "правильного" радіусу скруглення повороту спричиняє у Вас неймовірні моральні страждання? А може у архітектора був свій "правильний" радіус? чи у прораба, або у Джамшута що клав бордюр. І хто з вас повинен страждати, а хто ні? На експлуатаційні характеристики цієї ділянки заїзду це сильно впливає?
Мене нариклад цікавить те як ущільнювали пісок в районі першої опори мосту - віброкаток по технічних причинах десь метр недоходив до опори (на відео видно, туда навіть пісок Джамшут лопатою закидував), він потім боком розвертався щоб втрамбувати ту мертву зону, чи " і так зійде".
А в цей час в африці дітки мруть від відсутності питної води....
Куди ми котимось, між іншим є ще тема ГЛБТ)))
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9310
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Внимание:
Во избежание оффтопика, флуда, провокаций, флейма и других нарушений Правил форума:
1. MosDen'у по всему форуму запрещается впредь давать оценку/выражать оценочное мнение действующим сейчас и действовавшим в прошлом администрациям любого уровня любых государственных, коммунальных предприятий, органов власти и административных субъектов.
2. VOVA_H, Бодрый, TANK, incognito, Rider, Юрик и другие: последнее китайское предупреждение за оффтопик.
Санкции по данным пунктам далее будут соответствующие.
Во избежание оффтопика, флуда, провокаций, флейма и других нарушений Правил форума:
1. MosDen'у по всему форуму запрещается впредь давать оценку/выражать оценочное мнение действующим сейчас и действовавшим в прошлом администрациям любого уровня любых государственных, коммунальных предприятий, органов власти и административных субъектов.
2. VOVA_H, Бодрый, TANK, incognito, Rider, Юрик и другие: последнее китайское предупреждение за оффтопик.
Санкции по данным пунктам далее будут соответствующие.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Метро на Троещину
Право высказывать свое мнение и давать оценку чего-либо дано мне ст.34 Конституцией Украины и лишить ее меня, в том числе как налогоплательщика, никто не сможет, в том числе человек, который на ходу придумывает новый пункт правил, отсутствующий на момент моей регистрации.
И в отличии от некоторых, я свои слова подкрепляю фактами, а не самодурством.
Поэтому высказывать свою точку зрения впредь буду так, как и где сам считаю нужным и должным.
Re: Метро на Троещину
Фото і відео в нас вже вважається за оффтоп ?
Мені більше не подобається ширина тротуару. Могли б і ширшим зробити. Місце є
Мені більше не подобається ширина тротуару. Могли б і ширшим зробити. Місце є
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Я - з нормальних українців! А те, що будують під назвою Подільський мостовий перехід, явно не для нормальних людей. Ти уявляєш собі які будуть корки після відкриття руху авторівнем ПМП? Там намертво все стане на Верхньому Валу, Набережно-Хрещатицькій і прилеглих вулицях!VOVA_H писал(а): ↑01 июл 2021, 11:21Мьсьє з графъёв? Відсутність "правильного" радіусу скруглення повороту спричиняє у Вас неймовірні моральні страждання? А може у архітектора був свій "правильний" радіус? чи у прораба, або у Джамшута що клав бордюр. І хто з вас повинен страждати, а хто ні? На експлуатаційні характеристики цієї ділянки заїзду це сильно впливає?
Мене нариклад цікавить те як ущільнювали пісок в районі першої опори мосту - віброкаток по технічних причинах десь метр недоходив до опори (на відео видно, туда навіть пісок Джамшут лопатою закидував), він потім боком розвертався щоб втрамбувати ту мертву зону, чи " і так зійде".
А в цей час в африці дітки мруть від відсутності питної води....
Куди ми котимось, між іншим є ще тема ГЛБТ)))
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Re: Метро на Троещину
Знизу знаходиться плита основи люку, тому бордюр вдалося встановити лише трохи далі. Чергова неузгодженість проєкту.
Особисто мене набагато більше турбує звуження заїзду з Набережної в місці його примикання до заїзду з НВ. Якщо в тому місці 2 ряди будуть сходитись в 1, то корки гарантовані.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Re: Метро на Троещину
До речі, Rider - якщо придивитись до проекту, який ви раніше виклали, то побудувано саме по ньому - на малюнку теж неоднакові криві і звуження на примиканні. Може так і було задумано?
Тільки пішохідний перехід намічається в іншому місці (і то не факт, бо з іншої сторони немає пониження, можливо будуть переробляти?)
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Re: Метро на Троещину
Критикую, оцінюю сабж з точки зору проектувальника. На безпеку дорожнього руху і пропускну здатність може й не вплине, а от око ріже. Це ж столиця, а не якесь глухе село!
Фото 1. А зведений план мереж для чого в такому випадку? Вірно - для комплексної ув'язки елементів генплану! Налазить борт на камеру підземної мережі? - Відкрий ЗПМ, порівняй, змісти борт або люк на сантиметрів 20!
Фото 2. Люків немає, а з'їзд наче "п'янібудували"... Що ж заважало виконати розбивку радіуса?
Фото 3. По-моєму, спряження кривої і прямої лінії виконується без зламу в точці з'єднання, а плавно, але не тут... А форма тротуару? Що за козябра? .....
Колеги, може я чогось не знаю, але мені, був би я ГІПом, за таке було би соромно. Побачимо ще, яка розмітка буде...
Фото 1. А зведений план мереж для чого в такому випадку? Вірно - для комплексної ув'язки елементів генплану! Налазить борт на камеру підземної мережі? - Відкрий ЗПМ, порівняй, змісти борт або люк на сантиметрів 20!
Фото 2. Люків немає, а з'їзд наче "п'янібудували"... Що ж заважало виконати розбивку радіуса?
Фото 3. По-моєму, спряження кривої і прямої лінії виконується без зламу в точці з'єднання, а плавно, але не тут... А форма тротуару? Що за козябра? .....
Колеги, може я чогось не знаю, але мені, був би я ГІПом, за таке було би соромно. Побачимо ще, яка розмітка буде...
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?