Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Троещину
Складається таке враження, що ПМП добудують лише до вул. Марка Черемшини і на цьому поки що усьо )
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Стальского можно расширить на участке от Радужной до Серова или по крайней мере до этого проезда https://www.google.com/maps - должно хватить и на съезд и на заезд
Re: Метро на Троещину
Може до бульвару Перова, а не до Сєрова ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Выгодополучатель "сохранения озера" обнаружен, это баня которая под свою парковку захватила участок отселенный под переход на Стальского.
На вчера на 25 опоре собрана половина опалубки на незалитой части.
LR1600 перетащили в начало 25-й линии
Остальное тут
Кому не лень, напишите Паше в комментах, что мост подольский, а то я сам устал
На вчера на 25 опоре собрана половина опалубки на незалитой части.
LR1600 перетащили в начало 25-й линии
Остальное тут
Кому не лень, напишите Паше в комментах, что мост подольский, а то я сам устал
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Метро на Троещину
Viveri, хіба складно/дорого знести павільйони авторинку?
Ну і земля обабіч вул. Сулеймана Стальського й вул. Івана Микитенка в районі авторинку перебуває в комунальній власності
Східна частина території авторинку (більша його частина) такоє є комунальною власністю (місце під майбутню станцію метро "Воскресенка" ?)
Ну і земля обабіч вул. Сулеймана Стальського й вул. Івана Микитенка в районі авторинку перебуває в комунальній власності
Східна частина території авторинку (більша його частина) такоє є комунальною власністю (місце під майбутню станцію метро "Воскресенка" ?)
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Був не в курсі правових аспектів власності авторинку, думав там все приватне. Тоді не має бути великих проблем.Бодрый писал(а): ↑15 янв 2020, 14:30Viveri, хіба складно/дорого знести павільйони авторинку?
Ну і земля обабіч вул. Сулеймана Стальського й вул. Івана Микитенка в районі авторинку перебуває в комунальній власності
Східна частина території авторинку (більша його частина) такоє є комунальною власністю (місце під майбутню станцію метро "Воскресенка" ?)
Re: Метро на Троещину
Посмотрев репортаж Авдокушина с 26-й опоры, действительно впечатляет сколько придется насыпать даже под метро
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Re: Метро на Троещину
Для насыпи такой высоты нужно обязательно будет делать подпорную стену, иначе она будет расползаться по нагрузкой и собственным весом. Вобщем, очень сомнительное решение, наверное проще и дешевле было бы всю трассу до железки вести по эстакаде.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Re: Метро на Троещину
Ну хотя бы увидим первых 900 м тоннелей ПВЛ, что само по себе событие
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Re: Метро на Троещину
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Наприкінці року відкриють автосполучення через Подільський мостовий перехід
Столична влада готується наприкінці 2020 року відкрити автосполучення через Подільський мостовий перехід і приступити до активних робіт із будівництва метро. Про це на своїй сторінці у Facebook написав мер столиці Віталій Кличко.
«Ми робимо все, щоб наприкінці цього року відкрити автосполучення через Подільсько-Воскресенський. І приступити до активних робіт із будівництва метро. Хочу зазначити: Подільсько-Воскресенський – найбільший арочний міст у Європі. На ньому облаштують 6 смуг для руху автомобільного транспорту та 2 залізничних колії під майбутнє метро (на нижньому ярусі), прокладуть також трубопровід», – підкреслив Віталій Кличко.
За словами мера, нещодавно Київ отримав першу партію натяжних тросів для Подільсько-Воскресенського мосту.
«Після демонтажу верхньої частини тимчасових опор, що утримували арку (іржавих конструкцій, які всі добре пам’ятають) на черзі новий важливий етап. Встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність утримання конструкцій мосту, розрахованих під автомобільне сполучення та лінію метрополітену. Їх виготовляють у німецькому місті Гельзенкірхен на заводі компанії Bridon-Bekaert – відомого у світі підприємства, що виробляє всі види промислових сталевих тросів, – зазначив Віталій Кличко. – До початку квітня цього року німецьке підприємство повинне поставити 68 гігантських тросів. Першу партію Київ уже отримав. І фахівці розпочинають підготовчі роботи, щоб з травня почати монтаж цих підвісів. Далі повністю демонтують нижню частину тимчасових опор і міст «стане» на своє місце», – написав мер столиці.
Він також наголосив, що тривають роботи з будівництва інших ділянок мостового переходу. Так майже добудували естакаду на Рибальському півострові, побудовані лівоповоротний з’їзд на вулицю Набережно-Рибальську, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, міст через річку Десенку. Тривають роботи з будівництва заїзду на мостовий перехід із вулиці Набережно-Хрещатицької в районі вулиць Верхній та Нижній Вали, а також ділянки Подільсько-Воскресенського мостового переходу від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Продовжується будівництво самого шляхопроводу на ділянці від вулиці Центральної Садової до перетину із залізницею.
Проектна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме до 60 тисяч авто на добу. Це суттєво розвантажить інші транспортні артерії міста. Добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро у столиці – більше 300 тисяч авто. І в часи пік пропускна спроможність мостів перевищується майже в 3 рази.
Подільсько-Воскресенський міст будують із 2003-го року. А документи щодо планів його будівництва датовані ще 1979 роком. Довжина мостового переходу – більше 10 кілометрів.
Віталій Кличко підкреслив, що місто в повному обсязі фінансує цей проект. На початок цього року на добудову Подільсько-Воскресенського мосту загальна сума, що виділили, становить майже 7 мільярдів гривень. Близько 3 мільярдів планують виділити в 2020-му.
https://me3.com.ua/article/9610-napriki ... igWs9Hv1oo
Столична влада готується наприкінці 2020 року відкрити автосполучення через Подільський мостовий перехід і приступити до активних робіт із будівництва метро. Про це на своїй сторінці у Facebook написав мер столиці Віталій Кличко.
«Ми робимо все, щоб наприкінці цього року відкрити автосполучення через Подільсько-Воскресенський. І приступити до активних робіт із будівництва метро. Хочу зазначити: Подільсько-Воскресенський – найбільший арочний міст у Європі. На ньому облаштують 6 смуг для руху автомобільного транспорту та 2 залізничних колії під майбутнє метро (на нижньому ярусі), прокладуть також трубопровід», – підкреслив Віталій Кличко.
За словами мера, нещодавно Київ отримав першу партію натяжних тросів для Подільсько-Воскресенського мосту.
«Після демонтажу верхньої частини тимчасових опор, що утримували арку (іржавих конструкцій, які всі добре пам’ятають) на черзі новий важливий етап. Встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність утримання конструкцій мосту, розрахованих під автомобільне сполучення та лінію метрополітену. Їх виготовляють у німецькому місті Гельзенкірхен на заводі компанії Bridon-Bekaert – відомого у світі підприємства, що виробляє всі види промислових сталевих тросів, – зазначив Віталій Кличко. – До початку квітня цього року німецьке підприємство повинне поставити 68 гігантських тросів. Першу партію Київ уже отримав. І фахівці розпочинають підготовчі роботи, щоб з травня почати монтаж цих підвісів. Далі повністю демонтують нижню частину тимчасових опор і міст «стане» на своє місце», – написав мер столиці.
Він також наголосив, що тривають роботи з будівництва інших ділянок мостового переходу. Так майже добудували естакаду на Рибальському півострові, побудовані лівоповоротний з’їзд на вулицю Набережно-Рибальську, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, міст через річку Десенку. Тривають роботи з будівництва заїзду на мостовий перехід із вулиці Набережно-Хрещатицької в районі вулиць Верхній та Нижній Вали, а також ділянки Подільсько-Воскресенського мостового переходу від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Продовжується будівництво самого шляхопроводу на ділянці від вулиці Центральної Садової до перетину із залізницею.
Проектна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме до 60 тисяч авто на добу. Це суттєво розвантажить інші транспортні артерії міста. Добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро у столиці – більше 300 тисяч авто. І в часи пік пропускна спроможність мостів перевищується майже в 3 рази.
Подільсько-Воскресенський міст будують із 2003-го року. А документи щодо планів його будівництва датовані ще 1979 роком. Довжина мостового переходу – більше 10 кілометрів.
Віталій Кличко підкреслив, що місто в повному обсязі фінансує цей проект. На початок цього року на добудову Подільсько-Воскресенського мосту загальна сума, що виділили, становить майже 7 мільярдів гривень. Близько 3 мільярдів планують виділити в 2020-му.
https://me3.com.ua/article/9610-napriki ... igWs9Hv1oo
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Подільсько-Воскресенський міст - неправильное название. Но народное, поэтому мифы живее всех живых, бороться бессмысленно.
Конечно, правильно Подільський мостовий перехід.
Конечно, правильно Подільський мостовий перехід.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Метро на Троещину
Про з'їзди та заїзди на лівому березі
// - перша черга:
заїзд з Подолу (Набережно-Хрещатицької вул.) -- з'їзд на перетин вул. Оноре де Бальзака та просп. Романа Шухевича
В зворотньому напрямку: заїзд з вулиці Оноре де Бальзака та проспекту Романа Шухевича, а з'їзд на вул. Набережно-Рибальську
// - друга черга:
напрямок проспекту Алішера Навої
// - перша черга:
заїзд з Подолу (Набережно-Хрещатицької вул.) -- з'їзд на перетин вул. Оноре де Бальзака та просп. Романа Шухевича
В зворотньому напрямку: заїзд з вулиці Оноре де Бальзака та проспекту Романа Шухевича, а з'їзд на вул. Набережно-Рибальську
// - друга черга:
напрямок проспекту Алішера Навої
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
"З'їзд на Нижній Вал" (c)