Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Троещину
Видео с дрона, загрузил на YouTube
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Обновлям-с.
В предыдущих схемах забыл отобразить "усы" нижних пропеллерных (диагональных) связей, которые будут стоять под нижними поперечными.
>|>|>|>|>|>|>|>|>|>|<|<|<|<|<|<|<|<|<|<
Цветовая легенда:
В процессе сборки
Собрано, ожидает монтажа
Установлено на арку
Недавно установлено на арку
В предыдущих схемах забыл отобразить "усы" нижних пропеллерных (диагональных) связей, которые будут стоять под нижними поперечными.
>|>|>|>|>|>|>|>|>|>|<|<|<|<|<|<|<|<|<|<
Цветовая легенда:
В процессе сборки
Собрано, ожидает монтажа
Установлено на арку
Недавно установлено на арку
Здесь могла быть моя подпись...
Re: Метро на Троещину
Метро на Троєщину: китайською компанією підготовлено важливий технічний документ
Київ отримав від China Railway International Group офіційний лист-підтвердження про завершення попереднього техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) проекту будівництва четвертої гілки метро. Про це на своїй сторінці у Фейсбук написав заступник голови КМДА Дмитро Давтян.
Він також отримав від керівництва компанії власне пре-ТЕО, яке буде представлене у столиці.
-Рух у напрямку метро. Сьогодні разом із представниками української делегації зустрівся із керівництвом China Railway International Group, - пише Дмитро Давтян. - Від голови правління компанії отримав офіційний лист, яким офіційно підтверджено завершення попереднього техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) проекту будівництва четвертої гілки метро. Крім того, під час зустрічі передали і, власне, пре-ТЕО. Цим кроком обидві сторони – Київ та Китай – офіційно підкреслюють намір зробити мрію про четверту гілку метро реальністю.
Нагадаємо, проект будівництва чергової лінії метро є стратегічним питанням для столичної влади.
https://vechirniykiev.com.ua/news/metro ... y-dokument
Київ отримав від China Railway International Group офіційний лист-підтвердження про завершення попереднього техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) проекту будівництва четвертої гілки метро. Про це на своїй сторінці у Фейсбук написав заступник голови КМДА Дмитро Давтян.
Він також отримав від керівництва компанії власне пре-ТЕО, яке буде представлене у столиці.
-Рух у напрямку метро. Сьогодні разом із представниками української делегації зустрівся із керівництвом China Railway International Group, - пише Дмитро Давтян. - Від голови правління компанії отримав офіційний лист, яким офіційно підтверджено завершення попереднього техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) проекту будівництва четвертої гілки метро. Крім того, під час зустрічі передали і, власне, пре-ТЕО. Цим кроком обидві сторони – Київ та Китай – офіційно підкреслюють намір зробити мрію про четверту гілку метро реальністю.
Нагадаємо, проект будівництва чергової лінії метро є стратегічним питанням для столичної влади.
https://vechirniykiev.com.ua/news/metro ... y-dokument
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Общага Кузни с сегодняшнего дня уходит в мир иной.
Здесь могла быть моя подпись...
Re: Метро на Троещину
Оголосили тендер на розробку ТЕО будівництва ПВЛ (цікаво, китайське ТЕО не підійшло?).
З цікавого:
13.1. Передбачити наступну черговість будівництва та прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію з виділенням пускових комплексів:
І черга – від станції «Вокзальна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо, з наступними пусковими комплексами:
І пусковий комплекс – дільниця від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» (варіант мілкого закладення на Подолі);
ІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Глибочицька»;
ІІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Райдужна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо.
ІІ черга – від станції «Вокзальна» до Кільцевої дороги з другим електродепо, з наступними пусковими комплексами:
І пусковий комплекс – дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Солом’янська»;
ІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Солом’янська» до Кільцевої дороги з другим електродепо.
13.2. Черговість будівництва та пускові комплекси уточнюються (обґрунтовуються) на стадії ТЕО (схвалюється) (з урахуванням п. 15.2. Технічної специфікації) та приймаються на наступних стадіях проектування.
При проектуванні передбачити можливість одночасного будівництва пускових комплексів І черги будівництва в правобережній та лівобережній частинах міста.
15.2.1. У складі ТЕО розробити декілька варіантів проходження траси лінії на житловому масиві Вигурівщина-Троєщина по проспекту Володимира Маяковського, а також способів її прокладання та розміщення першого електродепо. Провести порівняльний аналіз варіантів та визначити оптимальний (з наведенням обґрунтувань та висновків). Крім того, врахувати попередні проектні рішення та думку громадських організації і мешканців Деснянського району щодо проходження траси лінії на житловому масиві Троєщина по вул. Оноре де Бальзака.
15.2.2. З метою запобігання небажаних наслідків та забезпечення безпечної експлуатації діючої Оболонсько-Теремківської лінії розробити декілька варіантів перетину Подільсько-Вигурівської та Оболонсько-Теремківської ліній в районі діючої станції «Тараса Шевченка», підтверджені необхідними інженерно-геологічними вишукуваннями та розрахунками (див. п. 10 Технічної специфікації), визначити оптимальний варіант та узгодити із Замовником (на стадії П і Р).
З цікавого:
13.1. Передбачити наступну черговість будівництва та прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію з виділенням пускових комплексів:
І черга – від станції «Вокзальна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо, з наступними пусковими комплексами:
І пусковий комплекс – дільниця від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» (варіант мілкого закладення на Подолі);
ІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Глибочицька»;
ІІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Райдужна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо.
ІІ черга – від станції «Вокзальна» до Кільцевої дороги з другим електродепо, з наступними пусковими комплексами:
І пусковий комплекс – дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Солом’янська»;
ІІ пусковий комплекс – дільниця від станції «Солом’янська» до Кільцевої дороги з другим електродепо.
13.2. Черговість будівництва та пускові комплекси уточнюються (обґрунтовуються) на стадії ТЕО (схвалюється) (з урахуванням п. 15.2. Технічної специфікації) та приймаються на наступних стадіях проектування.
При проектуванні передбачити можливість одночасного будівництва пускових комплексів І черги будівництва в правобережній та лівобережній частинах міста.
15.2.1. У складі ТЕО розробити декілька варіантів проходження траси лінії на житловому масиві Вигурівщина-Троєщина по проспекту Володимира Маяковського, а також способів її прокладання та розміщення першого електродепо. Провести порівняльний аналіз варіантів та визначити оптимальний (з наведенням обґрунтувань та висновків). Крім того, врахувати попередні проектні рішення та думку громадських організації і мешканців Деснянського району щодо проходження траси лінії на житловому масиві Троєщина по вул. Оноре де Бальзака.
15.2.2. З метою запобігання небажаних наслідків та забезпечення безпечної експлуатації діючої Оболонсько-Теремківської лінії розробити декілька варіантів перетину Подільсько-Вигурівської та Оболонсько-Теремківської ліній в районі діючої станції «Тараса Шевченка», підтверджені необхідними інженерно-геологічними вишукуваннями та розрахунками (див. п. 10 Технічної специфікації), визначити оптимальний варіант та узгодити із Замовником (на стадії П і Р).
Re: Метро на Троещину
Насколько я помню, таких тендеров было проведено уже много, и все они предоставляли какую-то документацию. Чем этот отличается от предыдущих? И неужели за такое новое проектирование нужно платить 5 млн. евро, если проект уже есть?
Re: Метро на Троещину
З тендерної документації:
30.1. Наявна проектна документація та матеріали, в частині, що стосується об’єкта будівництва:
• ТЕО будівництва Подільсько-Воскресенської лінії Київського метрополітену та Подільського мостового переходу через р. Дніпро, затверджене розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 травня 1993 року № 302-р;
• ТЕО будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до станції метрополітену «Лівобережна», погоджене розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 10.12.2004 № 2248;
• обґрунтовані матеріали для перезатвердження ТЕО Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від ст. «Вокзальна» до ст. «Воскресенська»;
• проект І черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вулиці Милославської до станції метрополітену «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» у Деснянському та Дніпровському районах м. Києва, затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2009 № 704;
• проект дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина (варіант мілкого закладення на Подолі), затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.01.2012 № 134.
30.2. Генеральній проектній організації використати наявні проектну документацію та матеріали і включити раніше понесені витрати на проектування та будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Вокзальна» до станції «Братиславська» з електродепо та відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина до відповідних зведених кошторисних розрахунків будівництва Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо.
Якщо нічого не забули, то є проект тільки ділянки Глибочицька-Райдужна. Усе інше не актуальне і потребує нового проекту...
30.1. Наявна проектна документація та матеріали, в частині, що стосується об’єкта будівництва:
• ТЕО будівництва Подільсько-Воскресенської лінії Київського метрополітену та Подільського мостового переходу через р. Дніпро, затверджене розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 травня 1993 року № 302-р;
• ТЕО будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до станції метрополітену «Лівобережна», погоджене розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 10.12.2004 № 2248;
• обґрунтовані матеріали для перезатвердження ТЕО Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від ст. «Вокзальна» до ст. «Воскресенська»;
• проект І черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вулиці Милославської до станції метрополітену «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» у Деснянському та Дніпровському районах м. Києва, затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2009 № 704;
• проект дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина (варіант мілкого закладення на Подолі), затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.01.2012 № 134.
30.2. Генеральній проектній організації використати наявні проектну документацію та матеріали і включити раніше понесені витрати на проектування та будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Вокзальна» до станції «Братиславська» з електродепо та відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина до відповідних зведених кошторисних розрахунків будівництва Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо.
Якщо нічого не забули, то є проект тільки ділянки Глибочицька-Райдужна. Усе інше не актуальне і потребує нового проекту...
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Думаю, что в итоге откажутся от проходки в сложных грунтах Троещины и реализуют вариант наподобие Бутовской линии в Москве.
Re: Метро на Троещину
А там разве не намывные как на Оболони?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!