Метро на Троещину

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Триває будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу: що зробили

Наприкінці весни буде готовий заїзд на Подільсько-Воскресенський міст із Верхнього Валу. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив під час онлайн-брифінгу та продемонстрував відео про те, як тривають роботи з будівництва мостового переходу.

«Я вчора був на об’єкті — перевіряв, проводив там робочу нараду. Хочу повідомити — на Подільсько-Воскресенському мостовому переході попри складну епідеміологічну ситуацію роботи тривають. Підкреслю, коли ми говоримо про цей об’єкт, то йдеться не тільки про міст через Дніпро. А про комплекс мостів та естакад, що сполучать Поділ, Воскресенський масив та житловий масив Троєщина. Комплекс, розрахований, зокрема, і під рух метро, тунелі та станції метрополітену. Виконаний вже великий обсяг робіт. Ми вийшли на фінальну стадію будівництва. Наприкінці весни буде готовий заїзд на Подільсько-Воскресенський міст з Верхнього Валу. Там сьогодні вручну перекладають електричні кабелі та мережі комунікацій. Оскільки в даному місці це — практично ювелірна робота», — додав Віталій Кличко.

Триває також монтаж шумозахисних та бар’єрних огорож на об’єкті. Будівництво тунелів метрополітену та насипу під конструкції метро та дорожнє покриття на території Русанівських садів. Арочний міст через річку Дніпро вже встановили в проєктне положення. Ванти натягнуті. Невдовзі розпочнуть демонтаж тимчасових опор.

«Роботи тривають і на лівому березі, де облаштовують насип. Вони були затягнуті через блокування мешканцями Русанівських садів проїзду будівельного транспорту. Зараз, аби не загострювати ситуацію, ми пішли іншим шляхом — на жаль, більш складним і затратним. Пісок доставляють баржами, потім — тимчасовими понтонами до місця будівництва», — зауважив Віталій Кличко.

Мер Києва зазначив, що затримки в графіку робіт на об’єкті були спричинені й тим, що іноземні фахівці не могли приїхати через обмеження, пов’язані з пандемією.

Сьогодні ж роботи тривають. На ділянках об’єкту працюють близько 30 одиниць техніки та понад 100 спеціалістів. Загальна довжина усього комплексу — понад 10 кілометрів. Мостового переходу — більше семи кілометрів.

«Роботи ще чимало. Але ми не зупиняємося. Стосовно фінансування — місто виконує зобов’язання», — наголосив Віталій Кличко.

Він також зазначив, що роботи з відселення мешканців Русанівських та Воскресенських садів майже завершені. Загалом 251 земельна ділянка підлягала вилученню під будівництво об’єкту. В переважній більшості випадків із власниками вдалося досягти компромісу. Комусь надали квартири, іншим — земельні ділянки із садовими будинками, або виплатили грошові компенсації. Із п’ятьма садівниками питання на стадії вирішення. По дев’яти — вирішується в судах.

«Виклики є, ми їх долаємо. Ключове завдання, щоб будівництво не зупинилося. І ми все для цього робимо. Бо, хоч пандемія і внесла свої корективи, ми повинні запустити цього року автомобільний рух Подільсько-Воскресенським мостовим переходом!» — підкреслив Віталій Кличко.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/50728/

Відео на Ютубі :

==========================================================================

Подільсько-Воскресенський мостовий перехід: натягують ванти, баржами возять пісок, будують естакади
ИзображениеИзображение
Сьогодні мер Києва Віталій Кличко провів інспекцію будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Він перевірив як будуються правобережні та лівобережні з’їзди з мостової споруди.

Меру доповіли, що натепер роботи ведуться на всіх ділянках, в першу чергу — на в’їзді на Верхній та Нижній вал. Тут триває перекладка інженерних комунікацій, вивозиться ґрунт, не придатний для дорожніх робіт, розмітка території під майбутні підпірні стіни, для яких замовлена спеціальна арматура.

За словами заступника директора Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Олександра Здольника, з’їзд з мосту на вулицю Набережно-Хрещатицьку на завершальному етапі будівництва — тут встановлюють деформаційні шви, освітлення, перильні та шумозахисні огородження.

Естакада на Рибальському півострові нині вже оснащується шумоізоляцією, поручнями, йде підготовка до нанесення гідроізоляційного шару на полотно дороги.

-Найголовніший об’єкт — це арочний міст. Балка жорсткості його вже повністю змонтована до міліметра й знаходиться у проєктному положенні, — поінформував Олександр Здольник. — У 2 етапи ми проводимо натягування вантів. Нині залишилося дотягнути ще 6 вантів. Аби ванти взяли на себе все навантаження мосту замість тимчасових опор, будівельникам потрібен час до середини квітня. Після того, протягом трьох тижнів опори демонтують з річища Дніпра.

Естакаду на Труханів острів готують до укладання гідроізоляції, дорожнього одягу. Тут змонтовано шумоізоляцію. А для того, щоб наносити дорожні шари на естакадах на Трухановому острові та Горбачисі потрібна відповідна суха погода с середньодобовою температурою 10 градусів тепла.

Через блокаду руху будівельного транспорту мешканцями садового товариства на лівому березі, будівельникам тепер доводиться по Дніпру баржами возити пісок до мосту й вантажівками доправляти його у місце будівництва насипу на Русанівських садах. А на трасі у бік вулиці Бальзака вже встановлені всі опори, очікуються й металоконструкції, необхідні для того, щоби до кінця нинішнього року виконати всі будівельні роботи.

Віталію Кличку доповіли, що нині на об’єкті працює 107 спеціалістів та 21 одиниця спеціальної техніки.
Схеми по https://vechirniy.kyiv.ua/news/50705/

P.S. Станцію метро "Подільська" бачать на березі гавані )
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Lecturer
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 16 мар 2021, 20:08
Откуда: Киев

Re: Метро на Троещину

Сообщение Lecturer »

Во вторник на Сади приехала красная буровая в район стены в грунте. В среду копошились на деформационных стыках на Подоле, между естакадой и бетонной частью возле памятника монитору, а также между устойной опорой и телом жб моста возле Кузни. Копошение конечно очень вялое, но было )) Ну и действительно в среду наблюдал несколько работяг с лопатами на Подоле в котловане под опорную стенку заезда.

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3322
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Rider »

Так всегда бывает перед выездными инспекциями: появляются работяги и даже чуть-чуть техники

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Як то кажуть, не Укравтодором єдиним

Метро на Троєщину можна запустити до 2024 року, – Мінфін

Заступник міністра фінансів готовий допомогти київській владі залучити фінансування Європейського банку реконструкції та розвитку

До 2024 року в Києві є можливість запустити першу ділянку метро в мікрорайон Троєщина.

Про це повідомив заступник міністра фінансів Олександр Кава, – повідомляє телеканал «Дом».

«Раніше головною перешкодою для будівництва моста на Троєщину була відсутність моста, Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Зараз будівництво основної частини моста вже майже закінчено. Тепер міська влада має можливість починати будувати лівобережні та правобережні підходи цього мосту», – сказав Кава.

Він зазначив, що в конструкції моста вже побудовані три станції метро: «Суднобудівна» на Рибальському півострові; станція «Труханів острів» на однойменному острові; станція «Затока Десенка».

Перша пускова ділянка передбачає ще одну станцію на лівому березі – станцію «Райдужна». І ще дві станції на правому березі: станція «Подільська» з пересадкою на чинну станцію імені Тарас Шевченка; станцію «Глибочицька» або за другим варіантом «Татарська» з пересадкою на станцію метро «Лук’янівська».

Кава підкреслив, що як заступник міністра фінансів готовий допомогти київській владі залучити фінансування Європейського банку реконструкції та розвитку, Європейського інвестиційного банку, «ми вже попередньо вели переговори з заступниками Віталія Кличка».

«Якщо міська влада спрацює, Мінфін їй допоможе в цьому. Думаю, що до 2024 року є всі шанси запустити першу пускову ділянку. Зараз це не фантастика, якщо міська влада дійсно буде докладати зусиль», – резюмував заступник міністра.

Раніше повідомлялося, що на лінії метро на Троєщину буде 5 станцій, три з них будуть проходити по Подільсько-Воскресенському мостовому переходу.
https://glavcom.ua/kyiv/news/metro-na-t ... 44010.html

P.S. станція на русанівських садах (Райдужна) - це вже метро в мікрорайон Троєщина ?
ИзображениеИзображение
Лише одну станію метро "Глибочицька" будуть будувати років п'ять
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Lecturer писал(а):
19 мар 2021, 14:56
Во вторник на Сади приехала красная буровая в район стены в грунте.
з 00:40

За словами Густєлєва О.О. на русанівських садах ще залишилось знести 4 будинка
А на воскресенських ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Метро на Троещину

Сообщение MetroPony91 »

З такими сроками наврядчи добудову першої черги ПВЛ залишать за Київметробудом - треба буде шукати більш активні профільні компанії. Впринципі, за залишені три роки можна і запустити метро: двома щитами пройти ділянку від Набережно-Лугової до Кирилівської, паралельно ще два розкочигарити від Кирилівської до станції Глибочицька + з'єднувальна гілка з Лук'янівською (ручками покопати); естакада через Гавань; навести марафет на вже збудованій в конструкціях ПВМП; ну і ділянка на Русанівських садах. Грубо виходить шість великих ділянок, на яких ще купа роботи. А як воно буде - подивимося... і не питайте скільки мені заплатили за цей допис😆
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Лише проекти можуть/будуть мурижити років зо два.
Ну і Каві забули розповісти про відстність мосту через гавань
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Нічний мрійник
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 45
Зарегистрирован: 24 апр 2018, 10:51
Откуда: Кривий Ріг / Львів
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Нічний мрійник »

Бодрый писал(а):
21 мар 2021, 11:56
P.S. станція на русанівських садах (Райдужна) - це вже метро в мікрорайон Троєщина ?
Враховуючи, що звідти прямцем на Трою прямує ШТ-2, для інфраструктури району це вже буде революційним проривом.

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

З приводу метро на Троєщину у 2024 році - чергова лапша на вуха...
Яке метро, якщо навіть ТЕО 4-ої лінії не узгоджене? Яке метро, якщо не відомо, коли домучають той міст?
Я просто дивуюсь, як у нас при такому (не)комплексному підході інфраструктура взагалі розвивається?...
Дві станції на Виноградар уже збудували, що так оптимістично дивляться у "завтрашній день"?
Сором і некомпетентність - гасло наших градоначальників( Під прапором цих (не)чеснот можна будь-яку лапшу на вуха навішати :!: :?: :idea:
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

Ну чому ж? Якщо правильно робити - то до 2024 цілком можна і нову лінію збудувати. Проблема - це "некомпетентність ... наших градоначальників", та й напевно бажання урвати кошти протягом розтягнутого в часі будівництва.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Yaroslav писал(а):
23 мар 2021, 02:36
Ну чому ж? Якщо правильно робити - то до 2024 цілком можна і нову лінію збудувати. Проблема - це "некомпетентність ... наших градоначальників", та й напевно бажання урвати кошти протягом розтягнутого в часі будівництва.
Взагалі то основна проблема це виділити дуже велику суму (для нашої держави) грошей протягом дуже короткого періоду часу і освоїти їх в умовах нашої бюрократії. Крадуть скрізь, тільки масштаби різні.
Реально якщо дуже сильно захотіти (і десь відкопати глечик з необхідними грошима) то є можливість добудувати автомобільну частину (в повному обсязі), але це тільки теоретично. А так - чергова казочка.

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение DFAW »

Dvorko писал(а):
23 мар 2021, 01:07
З приводу метро на Троєщину у 2024 році - чергова лапша на вуха...
Яке метро, якщо навіть ТЕО 4-ої лінії не узгоджене? Яке метро, якщо не відомо, коли домучають той міст?
Я просто дивуюсь, як у нас при такому (не)комплексному підході інфраструктура взагалі розвивається?...
Дві станції на Виноградар уже збудували, що так оптимістично дивляться у "завтрашній день"?
Сором і некомпетентність - гасло наших градоначальників( Під прапором цих (не)чеснот можна будь-яку лапшу на вуха навішати :!: :?: :idea:
Трасса есть, проектировать есть кому, теоретически и Глыбочетскую можно построить, если строить.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3322
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Rider »

Активизировалась правовая подготовка по 21 га земли 8000000000:66:016:0083 Решение суда в пользу застройщика прямо под елочку.
И вся эта земля находится... прямо возле такого продавливаемого ответвления на Троещину, пусть и нужного, но выбранного чуть ли не как единственное, заслуживающее на право быть.
Хм, и почему я не верю в такие совпадения?

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

В майбутньому у "чергового Кличка" буде привід відкрити нову станцію швидкісного трамваю навпроти такого потрібного місту ТРЦ
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение DFAW »

Там очистные сооружения, да и много чего другого, застройщик конечно нарванный но ему ни чего не светит
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Ответить