Метро на Троещину

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Я по тій схемі не можу зрозуміти, як вони бачили рух пішоходів на естакаду. Сходами ?
Я велосипедисти ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

Бодрый писал(а):
01 июл 2021, 15:04
Я по тій схемі не можу зрозуміти, як вони бачили рух пішоходів на естакаду. Сходами ?
Я велосипедисти ?
А ота от схема - то взагалі офіційний документ? Щось там "багів" я нарахувався.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение dimentiy »

MosDen, высказывай. Здесь — не выйдет. Твои конституционные права никто не нарушает. Однако у этого форума есть свои Правила. И да, я и дальше буду бороться за то, чтобы политического популизма здесь не было. До встречи в октябре.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Re: Метро на Троещину

Сообщение Bomberman »

Схоже, що почали переробляти брак
https://www.facebook.com/groups/CityRev ... 052637564/
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

Bomberman писал(а):
02 июл 2021, 05:45
Схоже, що почали переробляти брак
https://www.facebook.com/groups/CityRev ... 052637564/
А люк там на фото - в рівень з асфальтом? (бо пониження бордюрів до асфальту не дістає, що натякає на ще один шар)

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

Yaroslav писал(а):
02 июл 2021, 07:41

А люк там на фото - в рівень з асфальтом? (бо пониження бордюрів до асфальту не дістає, що натякає на ще один шар)
У мене теж таке питання. Люк - візуально на одному рівні, а от бордюр виступає над проїзною частиною. В принципі, на віражах пониження борту на пішохідному переході на низовій частині можна 3 см виконувати (з умов водовідведення, щоб вода не затікала на майданчик очікування пішоходів), на верхній - вийти в регламентований ДБН нуль. Але там явно більше 3 см. Подивимось, хай перероблять халтуру, потім оцінимо)
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Re: Метро на Троещину

Сообщение Bomberman »

Як на мене, там ще буде один шар асфальту.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Анатолий писал(а):
01 июл 2021, 12:45
Я - з нормальних українців! А те, що будують під назвою Подільський мостовий перехід, явно не для нормальних людей. Ти уявляєш собі які будуть корки після відкриття руху авторівнем ПМП? Там намертво все стане на Верхньому Валу, Набережно-Хрещатицькій і прилеглих вулицях!
Уявляю. Тому будуть що відкриють (якщо колись збудують) в дуже обрізаному відносно проекту рівні. Якщо ( може хтось доживе) добудують основну частину все має відносно нормалізуватися.
А на тему нормальності, то я також: по одній лінії з кріпаків, по іншій з козаків. Але на фоні всіх проблем будівництва і майбутніх проблем експлуатації куцого мостового недоперехода ( самим широким місцем якого буде міст) проблема феншуйності скруглння бордюрів якось виглядає не зовсім здоровою.

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3322
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Rider »

Bomberman писал(а):
01 июл 2021, 14:03
Rider писал(а):
23 июн 2021, 19:02
Изображение
До речі, Rider - якщо придивитись до проекту, який ви раніше виклали, то побудувано саме по ньому - на малюнку теж неоднакові криві і звуження на примиканні. Може так і було задумано?
А если присмотреться внимательно, то т.н. "неодинаковые кривые" - это закрывающие белые поля надписей на схеме в данном масштабе.
Для избежания подобного я при печати проектов обычно использовал окантовку, а не прямоугольную заливку.

Еще раз по бордюрам.
То что сделали - самая обычная халтура, наглядно показывающая что не в состоянии сделать без брака и претензий даже простейшие вещи на объекте, который, тем более, не будет открыт или использоваться не то что завтра, но и через много-много месяцев. Поэтому та спешка является совершенно необоснованной, к тому же еще и привела к переделкам. Что там по асфальту можно только догадываться, если его укладывали частично в дождь.
Вот что действительно не является здоровым, так это закрывать глаза на такое, апеллируя к наличию более существенных проблем, и безосновательно ожидать от таких горе-строителей чего-то качественного в бОльших масштабах.

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

Мене хвилює - там же не робили плиту примикання, як біля естакади на Шулявці. Асфальт, зважаючи на незрозумілий аврал, явно там просяде. Та й основа там - лише один пісок?

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Rider писал(а):
02 июл 2021, 16:52
Еще раз по бордюрам.
То что сделали - самая обычная халтура, наглядно показывающая что не в состоянии сделать без брака и претензий даже простейшие вещи на объекте...
Мне більше цікавить наприклад якість бетону з якого ці бордюри виготовлені, правильність утрамбовування піску біля першої опори мосту, якість і дотримання технології при укладанні асфальту, ось феншуйність кривих цікавить мало. Може тому що я технар і для мене функціональність важливіша за гарні понти, а може тому що я злопамятний і памятаю скільки прослужила гарна і гарно покладена тротуарна плитка.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Yaroslav писал(а):
02 июл 2021, 19:51
Мене хвилює - там же не робили плиту примикання, як біля естакади на Шулявці. Асфальт, зважаючи на незрозумілий аврал, явно там просяде. Та й основа там - лише один пісок?
За "один пісок" не скажу - не спостерігав за процесом, можливо потім і щебінь був, а ось по трамбуванню піску біля опори є певні питання. В принципі ця халтура (якщо вона присутня) не є критичною і досить легко виправляється на відміну від беетону несучих конструкцій. Віки вічні радянські та пострадянскі будівельники халтурили на всіляких обвязках основних споруд.

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3322
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Rider »

VOVA_H писал(а):
02 июл 2021, 19:58
Rider писал(а):
02 июл 2021, 16:52
Еще раз по бордюрам.
То что сделали - самая обычная халтура, наглядно показывающая что не в состоянии сделать без брака и претензий даже простейшие вещи на объекте...
Мне більше цікавить наприклад якість бетону з якого ці бордюри виготовлені, правильність утрамбовування піску біля першої опори мосту, якість і дотримання технології при укладанні асфальту, ось феншуйність кривих цікавить мало. Може тому що я технар і для мене функціональність важливіша за гарні понти
Странно, технарь, а просчитать чуть дальше не складывается :smoke:
Из-за руля эти "понты" моментально превращаются в функциональность, хотя, при осуществленной реализации, правильнее сказать, что они превратятся в проблемы. И повторю: если даже в таких мелочах устраивается халтура, она обязательно будет и в большее существенных моментах.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

Поділ. 07.07.21 р.
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Фото Сергій Клочко
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Rider писал(а):
03 июл 2021, 10:29
Странно, технарь, а просчитать чуть дальше не складывается :smoke:
Из-за руля эти "понты" моментально превращаются в функциональность, хотя, при осуществленной реализации, правильнее сказать, что они превратятся в проблемы. И повторю: если даже в таких мелочах устраивается халтура, она обязательно будет и в большее существенных моментах.
Відступлення від правильних радіусів кривих там сантиметри, можна звичайно їздити на відстані кількох сантиметрів від бордюра, і чирконути по "гулі", але сліпі за кермом не сидять, та і в повороті швидкість мала.
А ось на тему "халтури" я якраз і писав: якість нижнього (я таки думаю що то нижній) шару асфальту так собі, є питання по утрамбовці піску біля першої опори, і мабуть ще багато чого можна знайти побувавши на місці, наприклад якість бетону бордюр та плитки, якість і технологію укладання асфальту (нижній шар кажуть клали в дощ, та і якість його так собі), тому я і пишу що нефеншуйний радіус просто дрібязок у порівнянні з іншими можливими проблемами.
Надіюсь до основних несучих конструкцій мосту це не стосується.
А просадки, радіус разом з бордюрами можна буде легко поравити при слідуючому ремонті, при плануємому навантаженні і якості робіт підїзд вграють досить швидко. Такі наші реалії, нажаль.

Ответить