Метро на Троещину

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
KuzyaCat
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1178
Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение KuzyaCat »

Вантовый мост наверняка достроят к концу лета. Сейчас туда брошены все силы.

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

Маразм крєпчал... :lol:

ЗАКАЗНИК🌱 "РАДУНКА" ПОВЕРТАЄ СВОЮ ТЕРИТОРІЮ
Сьогодні, Постійна комісія Київської міської ради з питань екологічної політики одноголосно підтримала👍 Мій Проект рішення Київради "Про зміну меж (розширення території) ландшафтного заказника місцевого значення "Радунка" (08/231-617/ПР від 02.02.2021 р.). Створення рекреаційної та відпочинкової зони навколо озера Радунка в Дніпровському районі було моєю передвибочою обіцянкою на виборах 2015 року і її було виконано. Заказник "Радунка" став першим ландшафтним заказником місцевого значення в Києві, і прикладом, за яким надалі було створенно більше десятка заказників в різних районах Києва.
Збереження озера "Радунка" стало причиною нашої п'ятирічної боротьби за коригування проекту лівобережних підходів Подільсько-Воскресенського мостового переходу, яка ще досі триває. Ми добились створення заказника і зараз ми маємо поставити останню крапку в цьому питанні - передати частину земельної ділянки (а насправді, території озера), що призначалась для побудови опори мосту, до складу ландшафтного заказника місцевого значення "Радунка".
Сьогодні ми разом з громадою Воскресенки, крок за кроком рухаємось до того, щоб район, розвиваючись, не перетворювався на бетонні джунглі. Спільними зусиллями Дніпровський район буде радувати містян свіжістю зелених зон та парків, розвиненими пішохідними маршрутами, екологічним та зручним транспортом. Далі буде...

https://www.facebook.com/vadym.vasylchu ... 7552456235
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Метро на Троещину

Сообщение MetroPony91 »

Будівництво ПМП не заважає розвитку заказника Радунка. Можна і міст збудувати, і зелену зону зберегти.Чому той "діяч хромадський" так не розривається щодо забудов інших зелених зон Дніпровського району та не реагує на порушення містобудівельних регламентів щодо щільності та висотності забудови? Так що маємо черговий інфовкид та фантомні болі урбанят. Далі буде..
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7660
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Re: Метро на Троещину

Сообщение Анатолий »

Сподіваюся, що будуть будувати по першому варіанту та авторівень Подільського мостового переходу пройде мостом через калюжу радунку.

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

Я от не розумію - яка там справжня причина?

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

ДАБІ видала дозвіл на забудову набережної на Подолі, яку розслідує ДБР

Державна архітектурно-будівельна інспекція України 15 квітня видала ТОВ «Ріверсайд Девелопмент Лтд», ПАТ «Київський річковий порт» і ТОВ «Торгрічтранс» дозвіл на будівництво на трьох ділянках загальною площею 12,93 га по вул. Набережно-Хрещатицька у Подільському районі м. Києва, які є речовими доказами у кримінальному провадженні Державного бюро розслідувань. Про це свідчать дані Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Дозвіл видано на «реконструкцію майнового комплексу під багатофункціональний комплекс». По факту там будуватиметься ЖК «Новий Поділ».
ИзображениеИзображение
Як вказано в техніко-економічних показниках, у комплексі передбачено 1246 квартир загальною площею 103 тис кв м. Заплановано 10 черг будівництва. Будинки матимуть висоту 9 поверхів. Також заплановано 113 тис кв м офісних і торговельних приміщень, дитсадок на 80 місць і паркінг на 54 тис кв м.

Генпідрядником будівництва є ТОВ «Спецмехбуд 21», що входить до групи компаній Perfect Group нардепа від ОПЗЖ Дмитра Ісаєнка, партнера екс-заступника директора Департаменту містобудування КМДА у 2010-2015 рр, а зараз – засновник і CEO компанії SAGA Development (раніше Riverside Development) Андрія Вавриша.

Нагадаємо, законність цієї забудови досліджується слідчими Державного бюро розслідувань під процесуальним наглядом Офісу Генпрокурора. Слідство встановило ряд порушень, а також «неодноразову протиправну зацікавленість» до вказаних ділянок Андрія Вавриша з метою подальшої забудови. Останній, за даними слідства, проявляв її ще будучи чиновником КМДА. Ділянки (12,23 га, 0,21 га та 0,49 га) визнані речовими доказами у кримінальному провадженні.

31 липня Октябрський райсуд Полтави наклав арешт на них. Однак, 10 вересня Полтавський апеляційний суд його скасував.

У травні 2020 року ДАБІ відмовила забудовникам у видачі дозволу на проведення будівельних робіт. Втім, у вже у вересні того ж року Окружний адмінсуд м. Києва це рішення ДАБІ скасував, і зобов’язав Інспекцію видати забудовникам дозвіл. Втім, у подальшому забудовники відмовилися від свого позову, і у грудні 2020-го апеляція визнала рішення ОАСКу нечинним.

Як відомо, ділянки 12,23 га та 0,21 га перебувають на праві постійного користування у ПАТ «Київський річковий порт», а 0,49 га – в оренді у ПАТ «Торгрічтранс». Користувачі ділянок передали функції замовника будівництва на користь ТОВ «Ріверсайд девелопмент Лтд» і ТОВ «Набережна-Інвест».

Усі ці ділянки відповідно до Генплану є територією громадської забудови. Відтак, будівництво житла на них заборонене. Як відомо, у Києві є поширеною схема видачі МУО для проектування «багатофункціональних комплексів» на території громадської забудови, де по факту, всупереч закону, будується житло.

Власниками ТОВ «Ріверсайд Девелопмент Лтд» є Лариса Бурченко (50%), ВІкторія Рог (25,5%) і Юрій Бродський (24,5%), син екс-голови Держкомітету з питань регуляторної політики та підприємництва. За даними Youcontrol, до березня 2021 року кінцевим бенефіціарним власником «Ріверсайд Девелопмент Лтд» був Андрій Вавриш.

Власниками ТОВ «Торгрчтранс» є Світлана Смолій і ТОВ «Інком-Інвест», кінцевим власником якого є український бізнесмен Олександр Кардаков. Він же є кінцевим власником ТОВ «Набережна-Інвест».

Кінцевими власниками ПАТ «Київський річковий порт» є Вячеслав Русанов (22,5%), Ірина Коваленко (24,99%), Світлана Бродська (11,99%), Юрій Бродський (5,99%) і Ростислав Бродський (5,99%).
https://nashigroshi.org/2021/04/22/dabi ... iduie-dbr/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

А що ми хотіли - у нас в державі (у Києві зокрема) все купується і продається) Бонусом мер без найменшого бачення стратегічного розвитку міста :? Ну а виродки-забудовники з їх л@йн0-жк - то гірше пекла. Sad, very sad///
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

Тут цікаве відео знайшов)
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
KuzyaCat
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1178
Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение KuzyaCat »

Как говорится, свято место пусто не бывает. Пока город думал, строить или не строить продолжение моста на правом берегу, на участок землицы уже нашлись руки загребущие. А если бы там хотя бы пару опор построили, уже бы никто туда не полез. А так, попробуй теперь отбить обратно. Ещё и не факт, что получится.

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Метро на Троещину

Сообщение MetroPony91 »

Згадалися відео з Китаю(скоріш за все), де масово зносилися багатоповерхові ЖК, які були збудовані з порушеннями(так було в описі до відео). Дуже ефектно, коли складається 30+поверхова "потвора" контрольованим підривом. Може й ми до подібного колись доживемо?
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Метро на Троещину

Сообщение MetroPony91 »

На мою думку, поки там територію не обнесли забором та не нагнали будівельної техніки - здіймати хвилю паніки не потрібно,.. але певні гнівні коливання мають бути. З досвіду багаторічних спостережень за рухами (шкода, що не коньвульсій) столичних забудовників склалося стіке враження та переконання, що вони самі до кінця не знають, де і як будуть будувати черговий жк/бц/трц. Тож тримаєм кулачки за міст😊
Последний раз редактировалось MetroPony91 23 апр 2021, 12:48, всего редактировалось 1 раз.
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3322
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Rider »

KuzyaCat писал(а):
23 апр 2021, 06:27
Как говорится, свято место пусто не бывает. Пока город думал, строить или не строить продолжение моста на правом берегу, на участок землицы уже нашлись руки загребущие.
На участок землицы положил глаз один товарищ на букву В., еще будучи не последним чиновником в КГГА. И правобережные вопросы моста в части Подола по земле откровенно и систематически саботировались на очень высоком уровне. За 5 лет с момента увольнения г-на В. город не нашел возможности отвести землю под мост, - оправдать такое одним только простым незнанием ситуации неправдоподобно.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троещину

Сообщение Бодрый »

В ГЕНПЛАНІ РОЗПОВІЛИ, ЯК БУДУВАТИМУТЬ ПІД’ЇЗДИ ДО ВОСКРЕСЕНСЬКОГО МОСТА З ЛІВОГО БЕРЕГА

Всього заплановано 3 під'їзди, їх запускатимуть не одночасно.

Влаштування Подільського мостового переходу передбачено в усій містобудівній документації столиці, проте через складність його зведення міст будується вже дуже довго. Після завершення будівництва об’єкт матиме 3 лівобережних підходи, нагадали в КП «Генеральний план Києва».

Також в організації зазначили, що міст зводять так довго через те, що він будується разом з трасою Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, має найбільшу протяжність порівняно з іншими мостами, та потребує вирішення майнових питань.
ИзображениеИзображение
Відповідно до рішень проекту Генерального плану, Подільський мостовий перехід матиме три основних лівобережних підходи:

на вулицю Оноре де Бальзака; даний підхід передбачається звести вздовж залізниці, й він проходитиме до існуючої транспортної розв’язки, яка знаходиться на перетині проспекту Романа Шухевича з вулицею Оноре де Бальзака. Даний підхід є першочерговим, і він буде збудований протягом найближчих 5 років;

на вулицю Алішера Навої; цей підхід буде частково проходити вздовж залізниці і далі виходити на подовження вулиці Алішера Навої. Для реалізації даного заходу передбачається реконструкція вулиці Алішера Навої, його передбачається реалізувати протягом 10-15 років;

через озеро Радунка з виходом на вулиці Микитенка та Сулеймана Стальського. Для реалізації даного заходу передбачається будівництво мостового переходу через озеро Радунка. Для цього передбачається реконструювати вулиці Микитенка та Сулеймана Стальського, а сам підхід забезпечить вихід Подільського мостового переходу на вулицю Братиславську. Цей підхід буде зведено на перспективу.

В Генплані кажуть, що запустити одночасно всі підходи не вийде, тому мостовий перехід буде запускатися певними пусковими комплексами. Спочатку міст матиме вихід на вулицю Бальзака (це має забезпечити обслуговування мешканців ж/м Троєщина), потім на Алішера Навої (має забезпечити обслуговування ж/м Воскресенка).

Також в організації зазначають, що Подільський міст зводиться перш за все для Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.
https://kyiv.media/news/v-genplani-rozp ... ogo-berega
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

З моєї точки зору - першочерговість підходу на Бальзака абсолютно невиправдана, оскільки ПМП на найближчий час (поки не домучають підхід з вулиці А.Навої) перетворюється на "дублер" Північного мостового переходу. І чи зменшиться затримка руху транспорту на розв'язці Бальзака - Шухевича після такого перерозподілу потоків - питання нетривіальне. Ну а терміни виконання просто не витримують критики (імхо). Невже не можна кинути всі сили на закриття цієї проблеми раз і назавжди? Ну і найголовніше - виїзд на Микитенка - Стальського - далека перспектива. Все з ними ясно. :smoke:
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
Борис
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 15 окт 2011, 11:05
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Борис »

"Ну а терміни виконання просто не витримують критики"
вони означають що його просто не будуть будувати за нинішнього голови.

Ответить